- iPhone topik
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor 90 - modellalkat
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Aktív témák
-
JColee
őstag
Keep Left! – Kimi’s Steering Issues Finally Resolved
Remélem nem derül ki később, hogy nem ilyen egyszerű a történet. -
Apika
Közösségépítő
válasz Dr. Romano #45407 üzenetére
Amilyen peches, azon a versenyen nem lenne semmilyen galiba, és (ott sem) lenne szükség rá...
(#45409) Dr. Romano: szerk...
[ Szerkesztve ]
-
Zso2
őstag
válasz Motion_Blur #45349 üzenetére
Itt közrejátszott az is,hogy az Rb láthatólag megint kcsi max sebességre volt kalibrálva,viszont a lassu kanyarokból jobban jöttek ki.
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
Xirtam
veterán
"A Red Bull a tavalyi bajnokságért 102 millió dollárt tehetett zsebre alapdíjként." Ehhez még hozzájön, hogy VB-t nyertek, stb. stb.
Ezzel csak annyi a probléma, hogy kell itt sírni folyamatosan? Arról nem is beszélve, hogy év végén minden csapat kap pénzt, a legjobb csapatok 0-ra is kitudnak jönni SŐT! Van, hogy pluszba jönnek ki év végén.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz HaZsolt #45415 üzenetére
Volt már Turbó korszak. Én sem várom inkább V10/V12 éra. De ez ilyen.
#45417 Azért ennek az előfordulása elég valószínűtlen. Az utcai autókon is megtapasztalható ez a folyamat. Új BMW M5 V10-ről V8 + Turbó, és még sem lett lomhább, hanem pont ellenkezőleg. . . Szóval ilyen baromságokon kár is gondolkozni. Mai napig a Formula 1 a leggyorsabb, megeszi az IndyCar-tól elkezdve mindent. Ezen csámcsogni is felesleges. Már csak presztizs kérdés miatt sem lehet az F1 lassabb mint bármi más.
Az új Turbó korszaknak is kell majd 2-3 év, hogy kiforrjon. utána lehet következtetést levonni.
[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
válasz Xirtam #45418 üzenetére
Igazad volt hogy volt turbó korszak, de ha jól emlékszem nem emlékszem a pontos adatokra
de valahogy 3500ccm szívó és 2800-2600ccm turbó motorokkal lehetett variálni szóval választhattak ki mit csinál.
(Ott még ha nem tévedek talán a BMW épített valami brutál motort ami 1400 lóerő körül tudott)
Sajnos viszont mióta egyre csökkentik a motorméretet azért lassabbak is talán akkor voltak a leggyorsabbak amikor még MSC nyerte a címeit.Egyébként azért sejtem hogy nem lesznek gyengébbek vagy talán csak picit mint ezek a 2,4es szívók. Azt nem tudom hogy szabályba van-e hogy mekkora szűkítőt kell alkalmazniuk.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Xirtam #45418 üzenetére
Bár azt is aláírom, hogy nem ez a legmegfelelőbb módja annak, hogy védjük a környezetünket. Meg nem az utolsó pillanatban kellene kapcsolni.
Eleve, az új motor formulával az összes motorszállítónak külön ágazat kell létrehoznia MEGINT. Ez oké. De ha abból indulunk ki, hogy a Ferrari FF-ben található V12-es motor és az új Ferrari F12 Berlinetta-ban ugyan az dobog. Még is az F12 Berlinetta motorja erősebb és kevesebbet eszik plusz a káros anyag kibocsájtása is kevesebb. Gondolatba ejti az embert, hogy az FIA tényleg ekkora gyökér? Segítek mindenkinek eldönteni a kérdést. IGEN!
Mire akartam célozni? Nem kellene a motor fejlesztést berekeszteni. Mondjuk! Inkább kötelezni kellene a csapatokat, hogy gyerekek X liter / km. És csókolom. A rajongok örülnének, mert megmarad a csodás F1 HANG. Ami még is csak 130 dB és csak 10 dB-el marad el egy Boeing 747-es hangjától. Plusz az autók gyorsulhatnának is, mivel kevesebb fogyasztás ~ kisebb tömeg.
#45419 Jól mondod. 2004-ben volt a mezőny a leggyorsabb. És igen volt a BMW-nek 1400 lóerős autója. Csak akkor más volt a szabálykönyv és a felfogás. A mai Turbó technológia már lehetővé teszi, hogy egy V8 erejét hozzák. Csak más kérdés, hogy ezt mi nézők akarjuk-e. És emlékeim nem csalnak, 2008~2009-ben az FIA & FOTA kiadott egy kérdőívet a nézőknek. Ki mit szeretne látni stb. Az más kérdés, hogy ez megint le lett sz@rva.
[ Szerkesztve ]
-
Zso2
őstag
válasz Xirtam #45418 üzenetére
Igen én is a v10-v12 korszakot sírom vissza, azt az agyament gépállatokat, és a hangjuk elképesztően szép,erőteljes.Már több helyen linkeltem,de nagyon bejön... libabőrözés...
[v12] 40mp-nél mikor mélyről indul,vagy mikor visszaengedi nagy fordulatból motorfékkel.. ááá[v10] nagyon nagy...
Persze ez az lcd hangszoróján nem jön át ,csakis HIFI-n[ Szerkesztve ]
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
mokus1
addikt
Na ezek a V10-es hangok hiányoznak.Az ott 20mp-nél valami varázslatos.
Kíváncsi leszek rá mit hoznak össze a spórolás szinten azért nem értem ezt az egész mizériát egy sportautónál mert ott valószínűleg hajtva vannak keményen és fogyasztanak is.
a turbónál meg mégtöbb benzint tud hozzásűríteni és így igazából sok helyen nem is kevesebbet hanem többet fogyaszt, ez főleg F1-el ahol maxon fog járni a turbó az esetek döntő hányadában nem tudom hogy hoz-e fogyasztás téren javulást. -
Motion_Blur
félisten
Ha már BMW és V10: [link]
Puuuuuure engine sound!!!!
(#45420) Xirtam: 1400 ló? nem ilyen 900-1000 lóerő közötti motorok voltak akkoriban? valami anyagot tolj már erről plz
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #45425 üzenetére
Xirtam: nem írtam semmit, félreértettem
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #45425 üzenetére
Brabham-BMW BT52/BT55
Brabham used petrol that was 84 per cent Toluene – a highly powerful and dangerous chemical. In qualifying the car was reputedly capable of an eye-watering 1,400hp.
4,9-5,5 bar nyomású turbóval érték el. Bár ezt futamon sose jegyezték.
De igazság szerint a Honda ezt a Williams-el is eljátszotta:
1400 hp at 12000 rpm-540 kg (Williams-Honda FW11 Turbo)
-
#70869248
törölt tag
válasz Xirtam #45413 üzenetére
Nincs probléma, csak túl sok pénz megy kifele az F1-ből, amit az F1 csapatok termelnek ki.
- jellemzően drága a műsorszórása, pl. akkora pénzt kértek az Eurosport-tól, hogy az nem is tárgyalt tovább...nem a nézettség a lényeg hanem a pénz.
- Ez utóbbi jellemzi a pályákat is, nem az a lényeg mennyien mennek ki, hanem mennyit fizet a pálya...ergo a drukker le van szrva, a versenyző le van szrva (nekik nem akkora feeling üres lelátok előtt körözni).
-a közvetítés befolyásolja a szabályalkotást...nincs időhúzást generáló megoldás, csak költséghatékonyan...adott időtartományba bele kell férjen, üzletpolitika...mint a Mozi, 3 óránál többet fárasztó nézni valamit.
-izgalmasnak kell lenni....még ha ez törik és szakad akkor is.
-qvára nem fér bele a dohányreklám, és az alkohol is csínján....az F1 olyat nem képvisel...lényegtelen, hogy sok csapatnak és versenyzőnek és pályának nagyságrendekkel könnyebb dolga lenne..
-a pénz visszaosztásnál pont azok kapnak keveset akiknek szükség lenne rá....ezért (is) szükség van fizetős versenyzőkre....akinek nincs pontja fizeti a logisztikát. ..és nyilván őket nem is érinti a visszaosztás, hisz alig van eredmény.
..de hát rájuk másért van szükség, a lényeg hogy akik változást generálhatnak a jó kis üzletben azok kapnak pénzt.Szal én pont le....m hogy mennyit hoz a konyhára az F1, ha közben...nagyrészt ez miatt, veszít a patinájából..ja már azt elveszítette, akkor veszít a varázsából.
..ahogy Bernie mondta, üzletemberek kellenek az F1-be....
Egyébként az LMP autók már régen levernék az F1-t, csak mivel az FIA szabályozza a súlyt, és minden más paramétert, így a legnagyobb kirakat nem kerülhet takarásba..
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
2013 vagy 2014-től lesznek ezek az új motorok? 1,6-os lesz turbóval? A turbó hangja nem lesz jó szerintetek?
-
IreN!CuS
őstag
Fent van az új összefoglaló.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Xirtam
veterán
Nemigazán, de turbó + kers megközelítőleg 600-700 lóerő. De iszonyat sz@r lesz már most mondom. V8 2,4 után egy V6 1,6 hangja. Pedig de imádom, hogy bent megy a munka, közben mennek a GP2 és társai. És a csapatok beállításokat végeznek, és alapjáraton hangosabbak mint a többi széria! Nem baj 2014-től hallgathatjuk a Suzuki Swift Cup hangját kb. I <3 FIA
-
Zso2
őstag
válasz Xirtam #45442 üzenetére
Igen így ránézésre ezek csak magas fordulaton élnek, kb mint a crossmotorok vs enduró.
Egy enduró alacsony fordulaton is képes tartani a nyomatékot mondjuk a murvabánya falon felmászásnál visszaváltás nélkül is , a cross csak pörgetve él ,ha leesik a fordulat ugorhatsz le a motorról(tapasztalat) .Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
hunnylander
őstag
IndyCar DW12 V6 Turbo (2012) hang
Az F1-es V6-ok ennél többet fognak pörögni egyébként.
Nem hiszem, hogy a V8-asok fordulatszámából kellene megítélni, hogy a tervezett F1-es V6-osok fordulatszáma magas lesz e vagy alacsony.
Hangilag nem lesznek rosszabbak, mint az F1 turbó-aranykorának motorjai. Viszont fejlettebb technológiák lesznek, és a fejlettség egyik fokmérője a hatékonyság.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
giigz
veterán