Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Aktív témák
-
Qorthral
őstag
Szerintem jobban értenek hozzá Nálad. Ha ez ennyire egyszerű lenne, hogy csak kicsit eltolják a beállítást a kanyarok irányába és sokkal gyorsabb lesz az autó, nem gondolod, hogy azonnal megtennék? Vagy azt gondolod, hogy Te így párezer km távolságból, a csapat számára rendelkezésre álló rengeteg belsős telemetria és egyéb adat tudta nélkül is jól meg tudod mondani a tutit, hogy tudniillik Ross Brawnék nem látják a fától az erdőt?
Egyébként ha kicsit belegondolnál, sejtenéd, hogy miért ilyen gyorsak az egyenesekben. Egyfelől a Mercedes a legerősebb motor az F1ben, emiatt (is) voltak már tavaly is nagyon gyorsak a Mercik a sebességmérő pontokon. Másrészt az összes F1es oldal tele van a Merci új csoda Fcsatornájával, mely rengeteget segít nekik a kvalin... Nos ez épp úgy működik, hogy csökkenti a leszorítóerőt (az első szárnyon), amikor a DRS aktiválva van, vagyis jellemzően az egyenesekben. A kisebb leszorítóerő pedig nagyobb végsebességet jelent jó esetben. Dióhéjban ennyi. De mondom, szerintem a Merci új találmányáról szóló hírek az elmúlt 8-10 nap során kb mindenhol megjelentek, nem hiszem, hogy nem találkoztál velük...
Egyébként én nem nevezném semmi tapadásnak azt, ahogy a Mercik ma mentek a kanyarokban... Vagy Te ezt is jobban látod szakavatott szemmel?BMW001: Jogos, de az előtte lévő srácok sem kezdő "úszók". De akkor finomítsunk, mert bennem is felmerült már. Szóval ha közepesen vizes pálya lesz jellemzően, vagy felszáradó, akkor Button nyerhet MSC előtt, viszont ha "úszni" kell szakadó monszunesőben, piros zászlók között, akkor tartanám a fenti sorrendet
[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
hoffman_
nagyúr
válasz Motion_Blur #44254 üzenetére
Ezt adom én is. Nameg (nem olvastam vissza), én a Mestert se hagynám ki a buliból, esőben alázna.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hunnylander
őstag
Én azt mondom, hogy a pole-t Hamilton a hajára kenheti. Sajnos ezért nem osztanak pontot és a holnapi futam, a gumikímélés 'masszívan kemény' feladat lesz.
www.HunnyF1.com
-
hodostamas
addikt
Erre kíváncsi leszek. Bár igaza lenne...
-
hoffman_
nagyúr
válasz hunnylander #44256 üzenetére
Sajnos én is így látom
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
barnam_
nagyúr
válasz hodostamas #44258 üzenetére
Kb. 2008-óta soha nem vártam annyira F1 futamot, mint a holnapit... nagyon kíváncsi leszek rá mit hoznak össze
Persze nem vagyok teljesen naív, egy 4-5. helynek örülnék a Mercit illetően. -
Zodicus
senior tag
válasz hodostamas #44258 üzenetére
Bár úgy lenne, a 3. hely is szép volna. Esőben meg bármi megtörténhet...
-
szőröscica
addikt
válasz csucsbicep #44261 üzenetére
Nem voltam soha nagy MS rajongó, de mióta visszatért, drukkolok neki, és most örvendek, hogy a Mercedes kezd összeállni. Ujjonganék, ha az öreg felállhatna a dobogóra egy versenyen.
-
SzalaiG
addikt
válasz szőröscica #44265 üzenetére
Ugyanígy vagyok, h eddig sosem jöttek be a Mercik, de vagy három éve odavagyok értük. Biztos a korral érik meg rá az ember.
-
mokus1
addikt
válasz szőröscica #44265 üzenetére
Sikerülni fog elég erősek hozzá szerintem, sőt azt hiszem Kimi is odafog érni ha nem is holnap de lesz verseny ahol dobogora jön majd.Talán 1-2 év és újra a vb címért versenyezhet reményeim szerint
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #44254 üzenetére
Igen, igazad van. Ráadásul itt Malayon inkább úsznak.... Bár ki tudja. Ha nem lesz eső, akkor Hamilton-nak nincs sok esélye megfogni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
giigz
veterán
Az is kemény, hogy a Ferrari 1 mp-et ver legalább a többi csapatra a kerékcserén.
-
hunnylander
őstag
Az a durva, hogy 4 eltérő technika volt 25 századon belül (egy nem rövid pályán), és az első 8 pilóta 45 századon belül.
Régebben már a második-harmadik sor 1 másodpercen kívül volt és örülhettünk ha volt két technika, ami valamennyire versengett egymással.
www.HunnyF1.com
-
zszszs
tag
válasz hunnylander #44272 üzenetére
Így van, ez jó nekünk.
Bár azért Hamilton belehibázott rendesen az utolsó kanyarban, jobb lehetett volna pár tizeddel az ideje...
Hosszú etapon más lesz... -
-Mike-
addikt
Fernando Alonso
"Jó időmérő volt, szerintem mindent kihoztunk az autóból. Gondom volt a KERS-sel az egyetlen Q3-as körömben. Nem hiszem, hogy emiatt pozíciókat vesztettem volna, viszont reálisabban mutatná a lemaradásunkat az első helytől. Ha esni fog, sok szerencsére lesz szükség ahhoz, hogy a megfelelő pillanatban cseréljünk kereket. Nagyon kevés kell ahhoz, hogy elveszítsünk 10 másodpercet, így teljes koncentrációra lesz szükségünk, hogy mindent helyesen csináljunk. Egy száraz verseny is ugyanekkora odafigyelést igényelne, hogy mindent kihozzunk az autókból és a gumikból, melyek itt erősen kopnak. Pontokat kell szereznünk, amelyek fontosak lehetnek a bajnokság szempontjából. A rajt és az első kanyar nehéz lesz, mivel mindig akkor a legnagyobb a tét. Tudjuk, hogy sok dolgunk van még, különösen az autó aerodinamikájával. Itt kicsit jobb a teljesítményünk, mint Ausztráliában, ami bizonyítja, hogy helyes irányba indultunk el, azonban nagy ugrásokkal kell előre haladnunk, ha az élen szeretnénk harcolni. Hogy új autónk lenne Barcelonára? Ez nem igaz. Persze, törekszünk az autó fejlesztésére, ahogy azt kell is, de következetes módon tesszük mindezt, nem forradalmi változtatásokkal. Jelenleg az autónak rengeteg problémája van, de ez azt is jelenti, hogy hatalmas fejlődési lehetőségek rejtőznek benne." -
hunnylander
őstag
válasz zszszs #44275 üzenetére
Viszont úgy talált 4 tizedet Q3-ban, amin még a csapat is csodálkozott. Ebből dobott el 15 századot az elfékezéssel.
Viszont Kimi is azt mondta, hogy meglehetett volna a pole a Lotusnak, ha nem hibázgat Q3-ban.
Szóval 'tökéletes' körök ritkán vannak és az élmezőny meglepően népes és közel van egymáshoz.
www.HunnyF1.com
-
zszszs
tag
válasz hunnylander #44277 üzenetére
Ez főleg akkor lesz érdekes, ha futamon is tapasztalható lesz.
Ha a technikai háttér különbsége kicsi, akkor előtérbe kerülhet a vezetői tudás, a taktikai érzék, na jó a szerencse is
[ Szerkesztve ]
-
SpongyaBob
veterán
Suminak egy jó versenye lesz holnap ezt most nagyon érzem.. A rajt után már elsőként fog fordulni
i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7
-
kukinyo
addikt
válasz SpongyaBob #44279 üzenetére
Elképzelhető.
Sőt, legyen úgy ahogy érzed. -
dokar
addikt
-
Apika
Közösségépítő
válasz SpongyaBob #44279 üzenetére
Az már nagyon ráférne! Amióta visszatért, még nem állt a dobogón. Szívesen látnám újra ott...
-
Arkar
aktív tag
Én Kimi illetve Grosjean taktikájára és versenytempójára leszek kíváncsi holnap, szerintem a Mercedes kevés lesz a dobogóra oda inkább a Red Bull-t várom (valószínűleg inkább Vettel-t) .
A Red Bull taktikálya így is érdekes, Webbo-t a kocsi max. tudásával küldik a Mac-nak, Vettel-lel megpróbálják a -1 kerékcserét?Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
werszomjas
őstag
Na megnéztem én is az időmérőt.
Úgy látom valaki szólhatott az M1-nek, erről az Ausztrál statisztikáról, amiről itt is volt korábban szó, hogy aki nyeri az Ausztrál futamot az lesz a VB, talán innen volt valaki?
Ez a Gyulay Hungaroring igazgató annyira idegesített, már már vetekedett alkalmasint balázzsal Hogy ez folyamatosan arról beszélt, hogy ő amúgy leszarja a F1-et neki az a lényeg, hogy sokan menjenek ki a futamra, sok jegyet eladjon, oké, ez így van, gondoljuk, de nem kéne ennyire hangoztatni, mi a fenének hívnak meg ilyet?? Inkább akkor legyen ott egyedül Szabó Robi Vagy csak engem idegesített ennyire? Merthogy érdemben nem tudott hozzászólni semmihez, az biztos.
Korábban valaki felvetette hogy miért jó az, hogy az M1 a helyszínről közvetít, és hogy semmi értelme, Sztem színvonalas munkát végeznek, pl megmutatták a Ferrari kerékcserét, meg Wéber a szabadedzések alatt tudja figyelni az autókat, és megosztja a tapasztalatait, sztem ez jó dolog, sokkal több infót hoznak így, első kézből.
Érdemes Wéber Gabi Facebook oldalát figyelemmel kísérni, sok érdekességet ír. Pl tett fel képet a aszfaltról, hát tényleg már már terep gumi kell ide nem csoda hogy kopnak
Az időmérő is szupi volt, de ezt már úgy látom kitárgyaltátok
Sztem erőből a McLaren-t nehéz lesz megverni, szóval Sumi max a 3. helyre érhet fel.
Holnapi befutó sztem:
Button
Hamilton
SchumiA legboldogabb akkor lennék, ha Kimi is felérne a dobogóra
üdv
-
giigz
veterán
válasz werszomjas #44285 üzenetére
Nem csak téged idegesít, egyetértek veled!
-
JColee
őstag
válasz werszomjas #44285 üzenetére
Mi az, hogy érdemben nem tudott hozzászólni? Szerintem értelmes válaszokat adott a kérdésekre. Teljesen rendben volt.
[ Szerkesztve ]
-
Apika
Közösségépítő
válasz werszomjas #44285 üzenetére
Gyulay az egész műsor alatt nagyon unott volt. Remélem nem tervezik több alkalommal meghívni. Számomra nagyon demoralizáló volt a jelenléte...
[ Szerkesztve ]
-
werszomjas
őstag
válasz JColee #44287 üzenetére
Amit fentebb írtam, folyamatosan a Hungaroringet reklámozta, és hogy neki csak az számít, hogy sok jegyet eladjon? És nem azért örül hogy összerázódott a mezőny, hogy majd izgalmas futamok lesznek, hanem hogy emiatt mennyi jegyet elad majd, meg mennyire örül hogy Kimi visszatért, de csak azért, mert majd a a finnek jönnek miatta hozzánk. Kösz, erre nem vagyok kíváncsi, sztem ez nem a műsorba való.
üdv
-
dokee78
félisten
Tudtok olyan oldalt,ahol a csapatoról autókról részletes műszaki adatok is megvannak illetve nagyfelbontású háttérképek is?
[ Szerkesztve ]
-
ktg3
őstag
2007 kanada.. Káosz.. Mekkora futam volt 2 black flag
volt itt mindenEgyébként mekkora hülyeség volt ez a safety caros boxutca bezárás.. Nem is értem, hogy miért kellett az a szabály..
[ Szerkesztve ]
-
Misi 007
Közösségépítő
Sajnos csak most tudtam megnézni az időmérőt.
De azért az milyen már hogy Gábor nagyba beszél erre elmennek reklámozni a MigrénTV-t?
Szerintem a kutya se szólt nekik hogy reklám van mert ők tolták tovább! pff... -
Motion_Blur
félisten
válasz boogie84 #44296 üzenetére
Arról meg ne is beszéljünk hogy fogalma sincs hol az ideális ív, főleg az utolsó kanyarban... ismét van egy Gyulánk, csak ez hujujuj helyet egy diszkrét höööööööj-el jelzi ha történik valami.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Chosen
addikt
válasz Motion_Blur #44297 üzenetére
Ja, mondjuk azt én is figyeltem, hogy Wéber oktatta arról, hogy miért fordulnak másképp a mért kör kezdetén a célegyenesre, mint a végén, de ez legyen a legnagyobb baj...
-
kukinyo
addikt
Ez van
Ti a tökéletesbe is találnátok hibát.
Szólhatna most már másról is ez a topik mint hogy a közvetítést kritizáljátok.
100 helyen lehet nézni a futamot, lehet választani.
Aktív témák
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
- Nikon D7000, Tamron 18-270mm, Sigma 150-500mm
- KÜLÖNLEGES AJÁNLAT 21,5 iMac 2013 Late i5, 16GB RAM, 1,25TB Fusion Drive
- LG OLED55C19LA 1 ÉV GYÁRI GARANCIA
- Újszerű (AB) Macbook Pro 14" M1 Pro 512/ 16GB USA
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen