- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor 50 - apám nevében
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Peat;)
veterán
válasz MPowerPH #40839 üzenetére
Igen mert a régi időkben a legjobb autó lekörözte a második legjobbat. Most hogy a különbségek minimálisra csökkentek jött a gumi játék, ami csak akkor működik ha eltérő a keverék vagy a kopottsága a két autón. Ezért pl a futamok elején történő vonatozást elkerülendő bevezették ezt.
1. Ha minden a régi lenne itt hisztiznél (én biztos) hogy a Red Bull/Mclaren tökmindegy ki lekörözi a 3. helyen haladó Alonsot.
2. Ha a gumikat nem változtatják meg a modern f1-ben akkor vonatversenyt látnánk, 3 előzéssel, a boxutcában- megint jönne a hiszti (tőlem biztos)
3. Ha nem lenne szárnyállítgatás akkor minden figyelmedet a gumik baszogatása foglalná le, mert a KERS annyira nem irritálja a rajongókat, pedig épp olyan mesterkélt dolog csak modernebb technológia. Így legalább színesebben fejezheted ki az elégedetlenségedet, több dologra vetítve.Ha a te logikádat követjük akkor mindenkinek totál ugyanolyan autóval kéne mennie és akkor nincs senki előnyben. Mert az sem korrekt hogy a Red Bull a kanyarokban előzget, mert a Ferka nem tapad, milyen mesterkélt már és még védekezni sem tud szegény Alonso...ez a szárnybaromság mindenkinek adott mindenkinek hasonló pluszt ad, Kimi az utolsó idényei után jobb ha hallgat, folyamatosan vonatozott, aztán utolsó körben megfutotta a leggyorsabb kört majd lenyilatkozta hogy hát be vót ragadva és ment vodkázni.
[ Szerkesztve ]
-
quby
őstag
válasz Motion_Blur #40851 üzenetére
Nagyonnagy!!!
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
Xirtam
veterán
Scuderia Ferrari @InsideFerrari
Today's work will be the same as yesterday. We need to collect as many data as possible to understand better the behaviour of the car.
Mondd ez valamit? Vagy esetleg ez?
Felipe said that there is a lot of work to do on the car but also a lot of potential to pull out from it.
Massa: “A lot of work ahead of us, but the F2012 shows plenty of potential”
Nem f1-live.hu-ról kell értesülni. Meg minden hülyeséget benyelni.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #40849 üzenetére
Pontosan mivel lőttem mellé? Sajnos így hirtelenjében nem rémlik. Linkelj pontos "jóslatot" légyszi.
"Ráadásban én most nem bocsátkoztam jóslatokba."
Tényleg nem. Sosem.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #40858 üzenetére
Ez nem jóslat, ez tény. Ha a tavalyi év második felét nézzük, akkor Button klasszisokkal jobb pilóta, mint Hamilton.(tudjuk, hogy nem így van, nagy irónia lenne. De Hamilton elkezdett visszafelé fejlődni az elmúlt kettő évben, és 2011 végére Button alá 'nőtt') Persze, keserű az igazság, de ugye az utolsó futamok, na meg a bajnokság végeredménye elárul mindent. Na persze lehet ezt lelépő barátnőre, meg apucival ápolt rossz viszonyra fogni. Jó lenne ráncba szedni, az öntörvényűség itt nem jön be. Úgy emlékszem, ezt nem rég ő is lenyilatkozta, és ígéretet tett arra, hogy idén normális lesz, és nem fog törni-zúzni.
Bocs, de nem fogok elkezdeni kotorászni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #40860 üzenetére
Én úgy vagyok vele, hogy Button fikarcnyit nem változott. Az ő teljesítménye nem ugrott, 1 körön ugyan úgy lassabb volt. Egyszerűen fejben végig egyben volt, míg Hamilton féltávnál teljesen szétesett. Szvsz, ebben a McLarenben idén sokkal több volt... Button hozta amit tud, Hamilton ha nem mással van elfoglalva, akkor akár szorossá is tehette volna a VB-t. De lehet csak túl elfogult vagyok vele szemben, és nagyon lenézem Button -t.
Don't Tread On Me
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #40862 üzenetére
Ő a tavalyiról beszél. Csak nem volt nyelvtanórán amikor az igeidőket tanulták.
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #40859 üzenetére
"Bocs, de nem fogok elkezdeni kotorászni."
Jó. Akkor úgy vettem, hogy az a komplett bekezdés egy kamu volt.
"Ez nem jóslat, ez tény."
Aha. Tehát egy a jövőben bekövetkező események sorozatán múló kijelentés szerinted tény. Azt hiszem nincs több kérdésem.
Köszi, hogy eszembe juttattad, hogy miért nem érdemes az embernek itt pazarolnia az idejét.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #40865 üzenetére
Ha már így kukacoskodsz. Ezt írtam:
"Bár Hamilton idén szerintem rosszabb lesz mint tavaly."Szerintem, én úgy gondolom, úgy hiszem, arra számítok... Ez nem állítás, hanem latolgatás.
Ha azt írtam volna, hogy Hamilton simán csak rosszabb lesz mint tavaly... Úgy látom a mondatértelmezésed Neked is gyenge lábakon áll. És még az érvet is felhoztam, miért gondolom így. A tény pedig az, hogy Hamilton tavaly egy nulla volt, és idén nem biztos hogy egyből toppon tud majd lenni. Button lendületben van hozzá képest. Ez a tény. És megint csak előbb írsz, a hsz-emet meg nem tudod megfelelően értelmezni.
Egyébként nem kamu, tudod Te is nagyon jól. De itt van, igaz privátot nem szabad közzé tenni, de ezt a részletet mégis beteszem.
"Azért a kis csapatod tagjainak arcát megnézném amikor Hamilton versenyt nyer meg akkor is amikor majd nyer egy újabb VB címet. "
Több időm nincs Rád.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
attisx
addikt
válasz AMD Power #40872 üzenetére
Reméljük a legjobbakat...
Hamiltont az idén Hakkinen korábbi menedzsere segíti
(#40851) Motion_Blur Az a nézés... Te jó ég...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Motion_Blur
félisten
Grosjean egyelőre szórja az 18-19-es időket 6-8 körös etapokon.
Még a végén jó lesz ez a Lotus?
Csak vicceltem..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #40876 üzenetére
Grosjean miatt remélem
...de elvileg semmi nem szól mellette, valszeg a többiektől eltérő programot/célt mutatnak.
Kimi-nek is jó ha Grosjean jó sztem, legalább valami tényleg felcseszi a csőrét.
De ezek jó idők...lehet hogy tényleg ki vannak könnyítve..vagy valami más játszik, hiszen ez teszt, elvileg bármivel lehet futni ami a biztonsági szabályoknak megfelel,..ahogy a Merci is a tavalyi autóját futtatta...bármi lehet. -
-
MPowerPH
félisten
Engem jobban érdekel, hogy a Ferrari kipufogó miért szól furcsán a többihez képest.
Don't Tread On Me
-
Mastre
tag
Az idei autók ennyivel lassabbak lesznek, vagy a Merci valamit hekkelt kocsival vesz részt? Szóval létezik, hogy a kipufogók ennyit jelentenek?
Vagy mindenki altat még? -
Mastre
tag
Épp ezért, a tavalyi Merci (ami nem volt jó autó) több, mint fél mp-et ver mindenkire.Tehát az egész mezőny ennyit fog lassulni? Ez azért nem jellemző, bármennyit is változzanak a szabályok...
[ Szerkesztve ]
-
-
hoffman_
nagyúr
Idén VB lesz!
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
szőröscica
addikt
Na, ezt a Ferrárit jól elcseszték, úgy tűnik.
-
Gabesz1019
senior tag
válasz szőröscica #40896 üzenetére
A bikák se villognak annyira. Meg aztán ezekből a tesztekből levonni következtetéseket. Nem hiszem, hogy most a valós erőviszonyokat látjuk. Schumacher és Rosberg veri a mezőnyt a tavalyi géppel.
-
zuchy
őstag
válasz Gabesz1019 #40897 üzenetére
Persze, mivel nekik már megvannak a beállításaik a tavalyi kocsihoz. A többiek még csak most próbálgatják a szárnyaikat. Persze a merci se köröz feleslegesen az új gumikat tesztelik.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
Sundesz
őstag
válasz szőröscica #40896 üzenetére
Mivel ez egy totálisan új konstrukció, ezért nagyon sok munka és tesztelés van hátra a géppel beállítások terén, de napról napra fejlődnek. BBC szerint nagyon jó az autó tapadása hard gumin. Szóval várjuk ki a végét. Tavaly a McLaren nagyon gyengén muzsikált teszten, aztán mégis ott toporogtak az RB mögött. Ferrari meg jó volt teszteken, aztán kapott 1 kört Barcelonában.
Hörcsög Powa'
-
Peat;)
veterán
LOTUS megint ott van elöl, lehet szponzorokat hajkurásznak a háttérben és ezért villognak. Totális tavalyi Williams feeling, amikor az új rövid váltó + hátsó rész miatt még egy két top csapat is elkezdte őket figyelni, aztán mi lett belőle
Aktív témák
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W