- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
Aktív témák
-
Peat;)
veterán
válasz [CS]Blade2 #41042 üzenetére
De azt is vegyétek bele, hogy nem azért gyengébb a rönyó mert ennyit tudnak, hanem mert más karakterisztika mellett tették le a voksukat, technológiailag nem valószínű hogy le lenne maradva, sőt. Maga a motorok önsúlya között is nagy eltérés lehet, más a vezethetőség (ebben megint magasan reanult motort dicsérik), illetve nyomaték ha mint olyanról itt lehet beszélni, de minimálisan abban is jobb állítólag. A hűtési igénynél is szeretettel dicsérik. Amikor ennyi csapat váltott rájuk én onnantól realizáltam ezt, meg gondoltam bele, pár éve még én is azt mondtam szegény Renault, miközben a fenéket.
A mai f1-ben, ahol a gumikra vigyázni kell és nem mindegy mennyi súlyt kapnak a futam elején, illetve a motor karakterisztikája milyen finom vezetést tesz lehetővé lehet hogy egy taktikusabb motor jobb választás mint pl egy Ferrari motor ami nem is a legerősebb csak majdnem, de legalább sokat is zabál.[ Szerkesztve ]
-
-
Gabesz1019
senior tag
Azért arra kíváncsi lennék, hogy mik lennének most az erőviszonyok, ha anno nem hozzák ezt a motorbefagyasztás. Mindenesetre a V6-os turbókkal most majd ismét lehet nagyot előrelépni. Kérdés, hogy ki tudja majd jobban megépíteni azt.
-
bendeguz76
aktív tag
a háttérben meg ken bock.szvsz
bendeguz_HUN
-
TGaben
tag
válasz bendeguz76 #41056 üzenetére
Őt még ilyen fejjel is megismertem
[ Szerkesztve ]
Olvasható/Írható hangszóró: Speak-R :) (TDU2, BF3/BF4, NFS RUN nick: TBAG008 LIVE/GTA IV/F1 2011 nick: Tgaben007 F1 2012: T-BAG)
-
shteer
titán
..szerintem jónak tűnik
-
D@ni88
addikt
-
D@ni88
addikt
-
Xirtam
veterán
válasz D@ni88 #41063 üzenetére
Mire akarsz utalni? A Ferrari meg a McLaren mind a ketten 1 helyre nyomatják a kipufogót. Csak nálunk egyenlőre túlmelegedési problémák vannak. Folyamatosan mikor Alonso kijött a box-ból, a box végén várta 2 szerelő, és ott mérték járó motorral, hogy mennyire melegszik az autó.
Látszik is, hogy tele van senzorokkal pakolva a hátsó felfüggesztés.
[ Szerkesztve ]
-
D@ni88
addikt
FI lyukas padlólemeze
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
-
Jofi81
őstag
This Is Formula 1 - 2012 Promo
Volt már?
-
Xirtam
veterán
válasz D@ni88 #41071 üzenetére
Új koncepció. Ez benne volt/van a pakliban. Barcelona után biztos képet kapunk. Mondjuk én fogadni is szoktam a Ferrari-ra. Ezért is követem őket technikailag is ennyire. Amit Barcelona-ban nyújtanak abból okosabbak leszünk. De a gumi használat eddig oké. SETUP-okat kell megtalálni. Mert eddig végig minden autónk hajazott az előző évire. Így egyszerűbb volt bekalibrálni. Nem mondom, hogy rosszul állunk. De egyenlőre ez nem VB autó. Legalábbis amit Jerez-ben produkált.
De ha tényleg odateszik magukat. És hozzák a régi formát amit még Enzo képviselt. Hogy azonnal képesek voltak a módosításokkal akkor esélyes. Mert ez az év 20 futam, ha minden igaz. És azért 2 futam között rengetegszer lehet változtatni az autón. Pénz az meg van dögivel. Évről évre jobb piaci helyzetben van a Ferrari. Főleg mióta tele vagyunk olaj sejkekkel. Montezemolo-ban meg bízok. Nem hiába már majdnem 20 éve vezeti a Ferrari-t.
Mindenesetre hatalmas évad lesz ez már most látszik. Sokkal kiegyensúlyozottabb mint a tavalyi. És ebben a Pirelli is sokban hozzájárult/ fog.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz D@ni88 #41074 üzenetére
Nem a kerekekre van, a hátsó felfüggesztésre, amely tovább irányítja. Mivel FIA kikötötte pontosan, hogy hány fokban és hány cm magasan kell lennie a kipufogónak. Most a felfüggesztéseket használják aerodinamikai elemekként. Az első felfüggesztést is ezért cserélték le. Igaz a súlypont lejjebb került. De majd nézzétek meg mikor rajtrácson állunk. A 2 Ferrari pilóta fejje sokkal lejjebb lesz mint a többieké.
De a McLaren és a RBR-nél is látszott, hogy ez egyenlőre nem jó megoldás. Mind a 2 csapat úgy körözött a Ferrari-val egyetemben, hogy plusz szigetelések voltak a felfüggesztésen.
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #41066 üzenetére
Az a nyílás az indítómotor beillesztésére van. Szigorúan előírt megengedett felülettel. Minden autón van ilyen.
A lyukas padlólemezek, amelyek a dupla- tripla-diffúzorokhoz kellettek, már nincsenek engedélyezve. Akkor sem igazán voltak engedélyezve, egy interpretációs kabaré volt az egész eljárás, ami végül a Brawn GP-nek kedvezett, nem a protestálóknak. Tehát volt lyuk, de nem számított lyuknak a 'bírói értelmezés' szerint, mert nem lehetett rajtuk átlátni alulnézetből.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Xirtam
veterán
válasz hunnylander #41077 üzenetére
Az indítómotor nyílása egy sima lyuk.
-
Xirtam
veterán
válasz hunnylander #41079 üzenetére
-
Pá
addikt
Csak SportBild szóval fenntartásokkal kezelendő.
Newey said their car behaves as predicted, the only team Red Bull now still fears is Mercedes.
Mateschitz about Ferrari: "We already know that Ferrari had a few problems" while he was smiling.
The magazine says they know Hamilton told Kovalainen that McLaren is also disappointedwith their new car.
Horner about Mercedes: "Mercedes must be very sure about what they´re doing if they sacrifice 1/3 of pre season testing"
Marko: "It seems Mercedes have something special at the front of the car"
Newey: "We know that the new Mercedes was ready long ago. I think they want to hide something. It must be a part which is quite fast to copy as they wouldn´t make such an effort to hide it"
Mateschitz: "Mercedes has huge pressure on them, the team must risk something"
Mercedes reserved the Catalunya Circuit on 19th February for a filming day. Insider say the car will look very different to all other cars.
MS: "We wanted to have as much time as possible for the basic stuff and if you get those wrong, you´re unable to change it"''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #41085 üzenetére
Már többen tippeltek hogy egy spéci f-csatornát csináltak, oldalképből meg látszódik hogy itt is lesz törés. A Red Bull törése is éppúgy érdekes, elég meglepő lenne ha a pilóták hűtésére szolgálna az előző évitől kb 10x nagyobb légbeömlő.
A Ferrari viszont legalább nem szép és a mínuszban is kigyulladáshoz közeli állapotot produkál, profi munka
[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
válasz Motion_Blur #41087 üzenetére
3 év alatt nem sikerült megtanulnia, hogy a KERS 80 lóerős.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
keverékek az első 3 futamon:
Ausztrália: lágy-közepes
Malajzia: közepes- kemény
Kína: lágy-közepesStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #41096 üzenetére
gondolom szuperlágy monacoban, valenciában, hungaroringen, szingapúrban, és abu dhabiban lesz. meg kanadában.
-
D@ni88
addikt
"Nem tudom elképzelni, hogy máshova menjek. Nagyon korán csatlakoztam a csapathoz, és úgy érzem, központi szerepem volt abban, hogy a Jaguár hamvaiból elérjük mindazt, ahol most vagyunk, és erre nagyon büszke vagyok."
"Ez már önmagában hatalmas elégedettség, és van bennem egyfajta apai várakozás azzal kapcsolatban, hogy mi az amit még elérhetünk. Ha most kisétálnék az életükből, kicsit olyan lenne, mintha a gyermekeimet hagynám el."Newey is tudja, hogy nélküle Vettel nem lenne VB
Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Mobilinternet
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Ford topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care