- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Aktív témák
-
Chosen
addikt
"ahogy telik az idő, mintha egyre rosszabbakat tervezne"
Igen, ezt én is így látom. Egyébként a sorrended mi alapján rossz vagy jó? Én szimulátorban való vezetési élményre gondoltam, hogy az alapján szeretem a korábban említett két pályát, Tilke pályán valahogy más élmény menni, mint egy "sima" versenypályán, van benne valami különleges, amit szeretek.
-
Vistaboy
veterán
Srácok, valamit tudni lehet már arról, hogy a magyar TV melyik csatornán közvetíti élőben a futamokat? Volt egy feltevés korábban, hogy az RTL Klub nem adja és a M1-re költözik át (Istenem, kérlek, adják le HD-ben is! ). Erről tudni már valamit?
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
#70869248
törölt tag
válasz Chosen #41495 üzenetére
A török pálya az szerintem is jó, a többi nem.
Egyedül körözgetni még van ami elmegy, de igazán izgalmakat szvsz csak a Török tud mutatni.
Azt talán fel lehet említeni egy Spa-val egy mondatban...a többi ... igazából nekem is az a véleményem hogy pl. a NetKar Pro alap pályái (mind kitalált) sokkal, de sokkal jobbak.De a Török az elsült szvsz,...A pálya második szakasza pl. nagyok jó...ott ahol a lejtőn kívülről is van sansz előzni, mert a következőben bent lehet tartani az autót...azt pont belőtték....és akkor ott az S kanyar ami csak pont annyira nem sikán, hogy Alonso még balra-jobbra elúsztatva az autóját tudta látványosan megcsinálni...öröm volt nézni.
De trükkös még a gyors 4 töréses balos,...és a legelején a nyitó-balra jobbra is ott van.
De igazán a vége jó, van benne egy rész ami még nagy döngetésnek is beillik.
Az a pálya jó.
A többin is kihívás egyedül körözgetni, de izgalmasnak nem feltételen mondanám...a Török meg talán egyedül körözgetni nem annyira jó, de versenyt nézni már okés.
Az az egy beleférnie egy általam szerethető versenynaptárba. -
-
MODERÁTOR
20 éve a Prohardveren
-
#70869248
törölt tag
válasz -Mike- #41508 üzenetére
Mindig tetszett ahogy Alonso vezet, most is.
Nálam az a helyzet, hogy szinte minden pályán van egy vagy két rész ami jó..ez is olyan.
Van az eleje ami döngetés, jó nagy lassítóval...ez lenne az előzéses rész.
Aztán elkezdődik a lassú rész..na ez még így onboard-ból nézve is kínszenvedés, nagyon törni kell az autót, gázelvétes kanyarrafordulás, nincs egy jó vigyorgós kigyors.
ha azt hiszem hogy tudok elemezni és megpróbálom akkor:
1: célvégi elfordulás, első kenyar: nagyon szimpla, lassú sebességről kanyarból nyitó bőgáz kigyors egy nagy egyenesre.
2: a következő (jobb) kanyar jó, szép ahogy átesik az enyhe balra rázókövére...ezt lehet élvezni, pont jó a fordulat.
3: az ezt követő jobbos jó lassító, kicsit el is úszott a hátulja mert bukkant kicsit fékre...szal a fékje az odafigyelős, de egyébként összességében ez is szimpla nálam.
4: a nagy döngetés után kicsit hasonló a helyzet mint előbb, de enyhébb, a kigyorsa mindkettőnek túl szűk ahhoz hogy igazán rá lehessen nyitni.
5: utána jön a 'technikás' rész...ami az is, látszik...de élvezni nem igen lehet sztem.
De a közepétől (visszafordító közepe és kigyorsa) megint egész jó, látszik ahogy emelkedik a tempó.
6: a vége, a célrafordulás megint nagyon szimpla sztem.Nem rossz egyébként, de sztem ennél Brno is jobb lenne az F1-nek, ott is lenne nagy szenvedés a középső szakaszban
Viszont ott az első kanyar sztem jobb, a középtől kijöve, a lejtős kisegyenestől meg már állat
szerk:
olyan hülye 'egér pályák' ezek, odaérjen mindenhova a mentő meg a daru, meg jól kamerázható legyen, de valahogy olyan izzadságszagúak, itt az előzési lehetőség nesztek, itt az aero rész nesztek, és van persze egy mechanikából megoldandó rész is hogy kompromisszumot kelljen kötni a beállban, és persze valahova tegyünk egy 'valamilyen jellegzetességet'.
kicsit szigorú vélemény, de ezt gondolom, nincs sok nagyvonalúság.[ Szerkesztve ]
-
D@ni88
addikt
-
Xirtam
veterán
-
IreN!CuS
őstag
válasz D@ni88 #41511 üzenetére
Jenson Button: Az 5-ös kanyarból kifelé törmeléket láttam a pályán, és nem tudtam, mi az. Nem akartam rámenni, és balra nem mehettem, mert Fernando ott volt, ezért lassítanom kellett, és visszaestem. Innentől elég könnyű manőver volt Fernando számára. [link]
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Xirtam
veterán
válasz IreN!CuS #41515 üzenetére
(#41509) odrif Origo szintű hír az egész. Buemi ilyet szól? hogy "A Ferrariról ugyanakkor hozzátette, hogy "uh, atyaég, ez nem tűnik jónak"
Csak pár F1-el kapcsolatos oldal akik nem közölnek kacsát!
F1Vilag.hu , formula.hu (bár ők néha fél évre le vannak maradva) És itt kb. ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Xirtam #41517 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy ilyen hülye címet hogy lehet adni? Rés a RedBull pajzsán. Én egyből arra gondoltam, hogy na egy újabb kiskaput használtak talán a padlólemezen?
Arról nem is beszélve, hogy kb leírta a cikkben, hogy a RedBull műszaki problémákba ütközött. És hawai.
Gabesz1019
Ahogy mondod[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz D@ni88 #41511 üzenetére
Ez nagyon szép is volt, Button szükségesnek is tartotta megmagyarázni
De nem kell...minden bántás nélkül, egy ilyen előzés megalázó...az egyensúly megtartása végett: legalább annyira megalázó mint amikor Hamilton sokáig nem, Button meg azonnal megelőzte MS-t Monza-ban.
Oka volt, de akkor is büntet.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Chosen #41501 üzenetére
Kicsit elfilózva ezen:
Sok van ami a szimezésben egyáltalán nem jön át...például:
régebben amikor nem csinálni kellett a jellegzetességeket a pályákra, hanem voltak... Na akkor pl. az ilyenek mint a Hockenheim-i repesztés, ahol a féktávra látászavar lépett fel, a Spa-i Au Rouge ami miatt különleges futómű és hasmagasságot állítottak, a Monaco-i pálmafás/Loews/Fairmont hajtű, ahol spec. elfordulási szöget kell állítani, és persze az alagút.
De amíg volt, addig Indianapolis is speciális pálya volt, be tudott hullámozni a bl hátsó gumi az ovál szakaszon
...
Ezeknek a különlegessége igazán nem jön át szimekben...de sztem még Monza parabolica-ja sem....mert nincs igazán jó tapadásmutató. -
#70869248
törölt tag
na, úgy néz ki mindenki másnak megszakadt a net, de azért ezen jót vigyorogtam:
2.35-nél cikáztak!
4.40-től meg egy kézzel fogta a kormányt..bár nem láttam hol volt az F csatorna..
youtubeszerk: ja és 'csába hogy két napja vitték el a civic-m...
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Mercedes féle mini dupla diffi?
Ferrari nem mostanában volt ilyen formás hátulról:
HRT 2012 artwork
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Komoly képek!! Ez se rossz: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Apika
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #41527 üzenetére
Ezeket az orrokat még szokni kell. Mintha letaglózták volna őket...
-
P00By
nagyúr
válasz Motion_Blur #41527 üzenetére
Elég bizar
-
JColee
őstag
válasz Motion_Blur #41527 üzenetére
Mester miért interen van?
Két kocsi egy képen pont kétszer olyan szarul néz ki, mint egy kocsi.
[ Szerkesztve ]
-
Pá
addikt
válasz JColee #41531 üzenetére
A system check meg hasonló lassú köröket szokták interrel menni a csapatok, hogy spóroljanak a rendes gumikkal. Biztos még reggel készült a kép.
A Ferrarit nehéz megszokni, de a merci jópofa, úgy néz ki, mint egy moszkító.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
bim
veterán
-
Xirtam
veterán
Baromság, sehol nem nyilatkozott ilyet,még a hivatalos oldalon sincs ekkora bull shit. Massa nyilatkozott , hogy Jerez óta nem kapott új alkatrészt az autó, csak finomhangolják még is sokkal jobb lett. Már az első köröktől kezdve jól használja az autó a gumikat. Jövőhétre terveznek 1-2 módosítást és utána ráülnek a beállításokra.
-
Xirtam
veterán
Amúgy Catalunya-n végig ott volt H.Hamashima is, a 4 nap alatt teleírt egy A4-es spirál füzetet.
Aki nem tudná ő a Bridgestone volt technikai igazgatója. Viszont ő, hogy csatlakozott a Ferrari-hoz kockára tette a nyugdíját. A mostani szerepe a Ferrari és a Pirelli közötti kommunikáció és a F2012 gumibetegségeit volt hivatott orvosolni.
TESCO-ZsömleMajd privátban megírom.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz [CS]Blade2 #41546 üzenetére
Hát azért nem bánnám, ha idén nem fagynék meg a ringen. Sőt tavaly a pénteki szabadedzésen szó szerint odafagytam a Ferrari-hoz. Olyan orkán erejű szél volt.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
A Scuderia Család (Massa 100. futam ünneplés)
Csak hátha valakinek átjön az a bizonyos Famiglia
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest