- Három célcsoportra fókuszál az Edge 50 széria
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Holnap mutatkozik be a HMD Pulse Pro
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Android szakmai topik
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
ph A keleti nagyhatalom ezzel valamennyire ellensúlyozza az USA korlátozásait.
-
Illaoi karakterére fókuszál a 2XKO legújabb előzetese
gp A Riot verekedős játéka a tervek szerint valamikor jövőre érkezik.
-
Nagyon gyorsan betilthatja az EU a TikTok újítását
it Amennyiben nem kap megfelelő válaszokat, az EU már csütörtökön betiltja a TikTok Lite jutalmazási programját.
Aktív témák
-
Xirtam
veterán
válasz AMD Power #41600 üzenetére
Te minden közüzemi számládat időben befizeted?
A Ferrari a leggazdagabb . . . hála az olaj sejkeknek.
Oliverda
Látod ez egy jó kérdés de pl a DENSO rendszeresen késik 1-1 számla kiállításával a Ferrari felé. Hát azt hogy fizessük ki időben?Oli ha már itt vagy megtudnád nézni, hogy mért volt 2010-ben egy 3 órás bannom? jöhet privátban is.
[ Szerkesztve ]
-
-
Xirtam
veterán
válasz Tomics #41606 üzenetére
Csak hogy ne offoljuk tele az F1 topic-ot: Egy szezon után búcsúzik az F1GP.hu szerkesztősége A régi F1hirek.hu nem húzták sokáig.
Long time ago in a galaxy amúgy is boltvezető volt , akartad mondani. Egyetem mellett. Majd saját pc boltja volt. Önéletrajzot ne töltsek fel?
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz [CS]Blade2 #41560 üzenetére
Ricciardorol sokat még nem tudunk, ahogy Grosjeanról sem mert amikor lehetőséget kapott egy negatív környezetbe került, az elején volt hogy kb kettő teljes tized választotta el Alonsotól, de nagyon hektikus volt, majd egyre jobban lemaradt = vannak akiknek bizalom kell és akkor tudnak érvényesülni. (mintha maga Alonso is ilyen lenne, lásd mclarenes kizökkenés) Ők még akár jók is lehetnek.
Rendben van hogy leszóljuk a pilótákat ha nem bizonyítanak, szerintem sem egy őstehetség Buemi, Algersuari sem valószínű, bár a 22 vagy mennyi évével a franc tudja meddig fejlődött volna, egy évet talán kellett volna adni neki még.
Illetve a mai autók kicsit mások mint régen, könnyebben elérik a pilóták az autó határait, így nehezebb kiugró eredményt elérni, legalábbis ezt mondják, hogy nagyon kényelmes vezetni a régi(pár éves) autókhoz képest, főleg v8 meg új gumik óta. Az újoncok közül nekem Jean-Eric Vergne lesz a nagy kérdés, szerintem ő ütötte ki Algersuarit mert teszten olyan meggyőző volt. Illetve Perez is kérdéses fejlődik-e, pénzzel és fogpaszta reklám mosollyal rendelkezik, lehet rá marketinget építeni, így hosszan nézhetjük még az biztos.
-
Xirtam
veterán
-
proof88
addikt
Idei versenyek kategória szerint és időrendben, formázott verzió!
[ Szerkesztve ]
-
kpal
veterán
Emberek le vagyok maradva kicsit ! A közvetítés maradt az RTL-nél ?
-
proof88
addikt
-
#70869248
törölt tag
válasz Peat;) #41608 üzenetére
Vergne-t tolják, ami persze egyáltalán nem jelenti azt hogy ne lenne kiváló...valszeg pont azért tolják..hisz azért szakemberek jobban tudják mint mi.
De ez már nagyon üzlet,..sok minden függ attól hogy a Red Bull miket tervez, ők szvsz(!) nem elhívatottságból vagy bármi szentimentalizmussal összevonható okból versenyeznek,...üzlet.
Bernie mondta pár éve hogy üzletemberek kellenek az F1-be, hát tessék
Nekem egyáltalán nem szimpatikus, de ettől még nagyon működik persze.
Nem élik meg presztizs veszteségként, ha ki kell vonulni, vagy bármi...nincs kötöttség és korlát, márkaarculat, vagy hagyomány nem köti őket, teljesen szabadon mozognak.
Nagyon sok függ attól is hogy a Toro-t milyen technikai szintre emelik, de Vergne tényleg elég meggyőző volt.
Grosjean meg szerintem nagyon jó, nagy lehetőség van benne, én absz. mellette állok már amikor az alsóbb sorozatokban (az F1-s bemutatkozása előtt) megmutatta mekkora versenyt tud letenni a pályára., Hamilton után őt tartom a legjobbnak a feljövők közt. Bár szerintem most is rossz helyen ül, de ez az ő küzdelme. -
[CS]Blade2
addikt
monster.hu-s hirdetés:
Aerodynamicist – Formula 1
Marussia [link]Egyébként nem mentek át a törésteszten, így nem fognak tesztelni.
-
proof88
addikt
válasz [CS]Blade2 #41619 üzenetére
ejj
-
Apika
Közösségépítő
válasz [CS]Blade2 #41619 üzenetére
Szép lett az autójuk!
-
Pá
addikt
Arról van hír, hogy fogja-e élőben streamelni az mtv az adásokat?
Esetleg a szabad edzéseket?
És milyen minőségben?''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Xirtam
veterán
Na megvolt a napi Epic Fail-em. F1 Racing-el kapcsolatosan. Olyan zagyvaságot írtak hogy az valami eszméletlen. F1.com-ról képtelenek voltak pontosan lefordítani valamit. De megírtam nekik.
Aki teheti a SkySports HD-t is figyelje. Talán még a BBC-nél is jobban csinálják. Bár a tavalyi évadzárót nagyon komolyra megcsinálták a srácok. Főleg ahogy folyamatosan ugratták Jordan-t.
[ Szerkesztve ]
-
Pá
addikt
Új designt kapott az A5.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #41627 üzenetére
Valóban elég lassúak, de cserébe talán a legigényesebbek Magyarországon. Bár mintha egy picit csökkent volna a színvonal, amióta Farkas Péter eligazol.
Mindenesetre nekem ez szimpatikusabbak, mint az f1-live féle hozzáállás.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
-
Xirtam
veterán
Beszállok én is az iparba, hogy ne ide flémeljek folyamatosan. Xirtam F1 Blog. Annyi különbséggel , hogy megpróbálom megelőzni a többieket, plusz a technikai oldalára jobban ráülök, ahogy ezt már itt is megszokhattátok tőlem. Versenyek/Időmérők/Pénteki szabadedzések elemezéséről is olvashattok majd.
-
AMD Power
titán
Csúnya lett az új A5 oldala.
-
hunnylander
őstag
Ez volt már?
www.HunnyF1.com
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #41617 üzenetére
Vergne leginkább a Speed-Bourdais jellegű fenegyerek habitus, azaz garantáltan zsigerből neki fog ugrani Tost, úgyhogy vele nem is kell számolni, különben meg szerintem helyből átugorná Ricsit. Igazság szerint a STR-nél nem az a kérdés, hogy ki megy Webber helyére, hanem ki megy Vettel helyére, ha elhíve a propagandát, gondol egyet és a konkurenciával is akar nyerni VB-t. Palimadarat nem nehéz csinálni, de reklámlegendát nehezebb. Buemi és algás már állott volt, belőlük nehéz lett volna reklámarcot csinálni, lévén ki kellet volna magyarázni azt a két évet a későbbi dicshimnuszokban. A VB-t megnyerni egy Newey rakétával nem téma - azért már Klient se kellett volna cserélni.
Az egész üzletembere témának meg van egy katasztrofális bökkenője. Bele tömött valami cég tehetségkutatója néhány millió dodót valami pilótába, és ahogy be is fizette nagy pénzért valami kisebb csapathoz a pártfogoltat, ahol a kis-kedvencet a csapattárs ízzé-porrá zúzza.
A szitu adott. Nos az egyenes út, hogy a cégnek a csapattárs leszerződtetését ajánlja az ugye az eddigi befektetések értelmetlensége miatt hatalmas presztízsveszteséget jelent az illetőnek. Vagyis ahogy lehet ellehetetleníti a csapattársat, erőteljesebben reklámozza a kis lieblinget. Ennél azért jobb rendszer volt, amikor az öreg Enzoék személyesen mustrálták végig az utánpótlást/erre mostanság max. Sauber bácsi pocsékolja az időt/Utánam a kondenzcsik!
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Oliverda #41629 üzenetére
Szerintem azt a Farkas Péter vitte magával az origo-ra. [link] Legalább is azóta itt vannak az összesítések, meg azok hosszabb elemzések, stb.
A5 egyébként van hogy több nap késésben van, van hogy 1 angol hírt 3-ba hoznak el, folyamatos elgépelések, néha pont a lényeg hiányzik, szóval szépen csúsznak le.
-
Pompi
MODERÁTOR
Feel Good Inc.
-
proof88
addikt
-
Xirtam
veterán
Ferrari F150 Italia vs. Ferrari F2012
Avagy push-rod vs. pull-rod[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Kissé off:
Facebook profillal rendelkezőknek: GP Memories
Formula 1 in pictures from 1970 to 2011...Ui.: Elvileg regisztráció nélkül is megtekinthető.
(#41644) -Mike-: Az nem visszapillantó tükör, hanem aerodinamikai elem.
[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
Kimi hír. katt
2007-05-06 óta itt!
-
Sandormaster
aktív tag
Ez az új pull-rod elrendezés ránézésre segíthet Massának, a kerékvetők ellen vívott küzdelmében
-
Xirtam
veterán
válasz -Mike- #41644 üzenetére
Sajnos ez ilyen.
A visszapillantó tükör felületének legalább 150mm szélesnek és 50mm magasnak kell lennie, és a tükör sarkain lévő lekerekítések rádiuszai nem haladhatják meg a 10mm-es méretkorlátot. Az autó középpontjától a tartókonzolnak 250-500mm között kell lennie. És a cockpit hátsó részétől 550-750mm között kell elhelyezkednie. Az FIA 2012-es szabályzatában így van megfogalmazva.
SandormasterHa nem is Felipe Massa-nak fog segíteni, de az mindenesetre látszik, hogy az F2012 olyan elvek alapján készült hogy már pedig VB-t kell nyerni. Mondjuk Pat Fry elmondta, hogy anno a McLaren-nél is dolgoztak a pull-rod első felfüggesztésen. Ami utoljára a Minardi használt viccesen épp Alonso első versenyautója. Csak amikor még a McLaren-nél dolgozott akkor jött a KERS és nem kedvezett volna a súlypontnak.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Sandormaster #41646 üzenetére
Nem erősebb a pull-rod igazából. Szimplán nehezebb szerelni és a súlyelosztása jobb. Nagy vonalakban ennyi a különbség. Plusz aerodinamikailag kedvezőbb mert kisebb a kereszt tartó.
Persze tudom viccből írtad, csak gondoltam megemlítem.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Amúgy a Ferrari a mostani kipufogó játékkal már 2004-ben is játszott. Igaz akkor még sokkal másabbak voltak az aero tényezők.
Közben szemezgettem még a régmúlt időkből. És 2004-ben pályánként volt annyi újítás a csapatoknál mint tavaly egész évben.
Jó kis teszttilalom, kellett ez nekünk. Ilyenkor mindig könnyes szemekkel nézem az IndyCar-t.
SandormasterAlbert Park nem a legideálisabb arra , hogy felmérjük az erőviszonyokat. Az időmérőből következtetni lehet majd. De nem mérvadó. Az első ilyen pálya majd a Március 25-én megrendezésre kerülő Malay nagydíj lesz. Sepang International Circuit
[ Szerkesztve ]