- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Készül a Galaxy S24 FE
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Mobil flották
Hirdetés
-
Engedélygyűjtésbe kezdett a Poco táblagépe
ma 33 wattos töltéssel és 8 megapixeles kamerákkal várható a Poco Pad.
-
Kisebb lett a Kioxia új, UFS 4.0-s memóriája
ph A friss dizájn persze gyorsabb is az elődhöz viszonyítva.
-
A TikTokon marakodik Trump és Biden
it Trump szerint ha betiltják a TikTokot, annak a felelőse Biden lesz. A betiltás Trump szerint csak a Metát tenné még gazdagabbá.
Aktív témák
-
proof88
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
A McLaren 1998 óta nem nyert konstruktőri bajnoki címet, és az elmúlt tíz évben csak egy egyéni trófeát zsebelt be. Ráadásul a Red Bullnál, a Ferrarinál és a Mercedesnél is lesz megüresedés 2013-ra, szóval lesznek opciói Hamiltonnak. [link]
Nincs idézőjelbe, de ahogy elnézem ezt Börni mondhatta, úgy néz ki, hogy tud valamit, amit mi nem.
Én még arra se tennék sok pénzt, hogy Massa repülni fog, a másik kettő gondolom Webber és Schumi. Kubica szerintem kiesett a körből, olyan bazi nagy fiatal szupertehetség(ek) pedig nincsenek a láthatáron. -
Male
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #41546 üzenetére
Nem hinném, hogy sokat számítana... jópárszáz fok van ott, nem sokat számít már az a +20-25 fok annak a burkolatnak.
-
Xirtam
veterán
válasz [CS]Blade2 #41554 üzenetére
Ezzel a nincsenek szuper tehetségek a láthatáron vitatkoznék. Elég csak megnézni a McLaren academy-t vagy a Ferrari-t. Pont tegnap néztem végig a Ferrari Academy srácainak az edzését, és hogy ki hogy alakított. Főleg hogy az utolsó nap már az F2008-al is körözhettek Fiorano-ban. Szóval Blade nem akarlak bántani de legközelebb inkább szemezgess, olvass a dolgok után. Mert hülyeséget mondtál az előbb. Ha meg Massa repül is, akkor Perez az egyik legnagyobb esélyes a helyére. Alonso-ra épít a csapat. Muszáj is, hiszen 2 éve folyamatosan 150%-on teljesít.
A mostani mezőnyben is vannak olyan srácok akik nagyon tehetségesek, én nem csodálkoznék ha D. Ricciardo hamarosan RBR pilóta lenne. Grosjean is ügyes, csak anno túl korán ültették az F1-be. Ricciardo-nak nagyon jól jött, hogy a HRT-ben ülhetett. Algesueri se volt rossz. Nem is értem, hogy a RBR ha felneveli minek dobja csak így ki. Buemi-vel együtt. Csak normálisan oda kellene rájuk figyelni.
Lewis-nek meg jól jönne a csapat frissítés véleményem szerint. Egyre jobban beszürkül.
Rosberg is hát, ha nem nyer hamarosan futamot én aggódok érte is. Egy pilótának muszáj a siker másképp beszürkül. Ott van Massa is, 1 futamot nyer újra onnantól akkora doppingot kap, hogy kb rá se ismernének az emberek.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Kobayashi is hatalmas tehetség. Agresszív de tudja hol a határ. Ezt nagyon értékelem egy pilótában. Csak remélem idén az autó is lehetővé teszi azt, hogy megmutathassa a foga fehérjét. Örülök, hogy anno Glock-nak kiment a lába. Csak sajnos hozzánk sose fog még szóba se jönni Kobayashi. . . hamarabb jöhet egy Mexikói versenyző mint egy Japán.
Timo Glock-ot is sajnálom. Marussia-val idén se fog tudni nagyot dobbantani. Egyedül a Caterham az aki folyamatos fejlődést volt képes mutatni. HRT nek és a Marussia Virgin-nek Jordan / Minardi sorsot jövendelek.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Xirtam #41556 üzenetére
Én nem látom bennük azt, ami korábban pl. Alonso-nál már a Minardiban, vagy Kimi-nél a Sauberben látszódott, aztán beültek a jó autóba, és szinte ki lehetett jelenteni, világbajnokok lesznek. Buttonnal is számoltak annó a BAR-Hondás időkben, Vettelt szinte azonnal az új Schumachernek képzelték el. Ma mind világbajnok.
A már kipróbált fiatalokról nem jöttek ilyenek, nem mondta pl. a Ferrari, hogy milyen szuper tehetség ez az Algersuari, bármi áron meg kellene szerezni, lehetne vele pótolni az Alonsot, mikor visszavonul, és ez a srác világbajnok lesz.
Algersuari helyett lehet Buemi, Grosjean, Perez, Ricciardo stb.
Én nem tudom elképzelni, hogy bármelyik is ott ülne Massa gépben, és meccselne mondjuk a 3. helyért Buttonék ellen, vagy mondjuk épp Vettel ellen védekezne.
Szerintem a Webber helyett Ricciardo is max stagnálás lenne, kiélezett helyzetben, meg tuti bukta a konstruktőri, kb mint ahogy az utóbbi két évben is lett volna a Ferrari esetében. -
AMD Power
titán
válasz [CS]Blade2 #41554 üzenetére
Megnyeri a 2012 VB és marad.
-
rocket
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #41554 üzenetére
Red-Bull, es a Ferrari kizart, mert ott tartanak masodik szamu pilotat, es Hamilton Alonso vagy Vettel melle biztos nem megy annak.
Mercedes meg nem lenne elorelepes.Ugyhogy egyatalan nincs jo helyzetben, es jobb hijjan valoszinuleg ott ragad a McLarennel, akik evtizedenkent talan kepesek VB eselyes autot osszehozni.
#41561: Raneztem a naptarra, de nem aprilis 1. van rajta
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Xirtam
veterán
válasz rocket #41562 üzenetére
McLaren-nél is egyre jobban látszik, hogy Button-ra építenek. Ez már az autó leleplezésekor is nyilvánvaló volt. Button sokkal összeszedettebb épkézlábbab válaszokat volt képes adni az új autóról mint Hamilton.
A csapatok robotok ként néznek a pilótára. nem egy érzelgős maszlag. Hamilton vs Sejcinger. Button meg robotként végzi a dolgát és nem hibázik.
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #41564 üzenetére
Nincs átégve, csak elvan színeződve. És F1-es kocsikon nincs dob se, így közvetlen ami kiáramlik gáz az forró. Sőt, megfigyeled F1-es autók minden váltással akkora csóvát lövellnek mint egy kályha
[ Szerkesztve ]
-
zuchy
őstag
válasz Motion_Blur #41564 üzenetére
Mert ott jön ki ezen a felén a motorból a 4 cső. Egyesülve előrefelé megy és feljebb hátrafelé nézve jön ki. Megtaláltam a képet is. [link]
PC-STYLE.hu
-
D@ni88
addikt
Xirtam: Szted ez a lépcsős orr a Ferrarinál végleges? Mert én valami hasonló szép kerekített formát várok mint ami a Lotusnál van
-
Xirtam
veterán
válasz D@ni88 #41568 üzenetére
Albert Park-ig nem fog változni az autó eleje. Annyira nem baltával csapott ám az F2012 orra , csak a piros szín miatt látszódik annak.
Ugye Jerez és Catalunya is arról szólt, hogy megismerjük az autó működését. Hogyan reagál az az egyes beállításokra. Mivel teljesen új koncepció , és minden autó más és más, ezért van az, hogy RBR-nél ami tavaly (RB7) maximálisan a fújt diffuzor köré lett építve. VB autó volt, mint 2009-ben a Brawn GP. Az egész autó eleve egy szempontra lett építve. Na most tavaly a fújt diffit nagyjából a McLaren volt képes úgy lemásolni, hogy az maximálisan jól működjön. Az F150 megint egy más koncepció volt, szegény megint kimaradt a buliból csak úgy ahogy anno az F60-as. Ez látszódott is Silverstone-ban mikor a Ferrari elérte, hogy 48 órára berekesszék a fújt diffuzort. Már is nem volt akkora különbség a csapatok között. Idén is erre lehet amúgy számítani. Mivel akkora újítás nem született egyenlőre egyik csapatnál sem. Talán a Lotus aktív fékrendszere lehetett volna korunk Williams találmánya az aktív felfüggesztés. De FIA mindenre ugrik. Az FIA amúgy valamilyen szinten próbálja elkerülni azt a dominanciát amit anno a Williamst vagy a Ferrari produkált. Ez így van rendjén. Csak nem a megfelelő módszerekkel teszik azt.
(Arra akartam kilyukadni, hogy ami a LOTUS elején jól működik a Ferrari-n úgy se fog, mert más a két autó karakterisztikája)
Kicsit elkanyarodtam, egy szó mint száz. A hétvégén folytatandó teszteken már sokkal másabb Ferrari-t fogunk látni. Mert végre ráülhet a csapat a beállításokra. Most már megközelítőleg értik az autó karakterisztikáját. De amúgy ez a McLaren-nél tavaly ugyan így volt.
Minél nagyobb fal/lépcső-be ütközik a levegő azon a ponton annál nagyobb leszorító erőt generál. Az F2012 eleje pedig erre épült. Arról nem is beszélve, hogy megközelítőleg a legnagyobb csúszda az F2012 orrán található. De az F2012-ben a pilóta is lejjebb került, ezáltal a levegő egyfajta trambulin ként átugorja a pilóta fejét is. Az első futamokra amin változások lesznek a Ferrari-n az első és hátsó spoiler, plusz a kipufogó csonk elhelyezése. Na most ha vissza olvasol mutogattam pár kipufogó elrendezést amit tesztelgettek a srácok. A 2/3/4 csonkosokat is.
A kép amelyen látszik, hogy nem baltával faragott. (F1-Live,Formula.hu) folyamatosan ilyen zagyvaságot írogat. . . . Szép íves az orr ezen része. Ha bogár lennék még csúszdáznék is rajta. Lotus orra azért tűnik szebbnek mert az arany és a fekete festés eltakarja a csúf idomokat.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Mint a Sauber-t, úgy a Red Bull-t is látszólag a Ferrar F2008 ihlette azon a téren, hogy egy plusz légbeömlő nyílást hozzanak létre amely légteleníti az alváz ezen részét, és javítsa az aero egyensúlyt. Viszont ezeket a lyukakat az FIA 2008 után betiltotta.
RB8 esetében azt mondták, ez hűti a pilótát, majd hogy az első lengéscsillapítót. De utána pont volt egy kép ahol az orrész lekerül az RB8-ról és tisztán látszik, hogy barátom ott van még egy lyuk, ami a diffuzor felé irányul.
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #41574 üzenetére
Hát 2008-ban be lett tiltva. Kiskapu mindig van.
-
D@ni88
addikt
válasz TESCO-Zsömle #41577 üzenetére
Renualt is most alkotott volna valamit a felfüggesztéssel. Szabályos volt, amint a Ferrari is elkezdte/elkészítette a megoldást, egyből szabálytalan lett...
-
addikt
válasz TESCO-Zsömle #41580 üzenetére
Főleg,hogy egyre szarabb pályák vannak,könnyen csinálhattak volna új sorozatot
Ha a Ferrari,Mercedes,Mclearen alapítan egy újat,akkor a RB hiába maradna itt,HRT féle csapatok ellen nem sok értelme lenne versenyezni.Kénytelenek lennének ők is váltatni. -
TESCO-Zsömle
félisten
válasz grabber #41581 üzenetére
Ha a Ferrari, Mercedes, McLaren alapítana egy újat, könnyen hozhatnának olyan szabályokat, ami visszacsábítaná a nagy autógyárakat. Nem kell hozzá több, csak hogy olyan dogokat 'erőltessenek', amik az utcai autók előnyére válnak...
Xirtam + D@ni88: És utána miért nem?
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Xirtam
veterán
válasz D@ni88 #41583 üzenetére
Hoho, eleve csak a LOTUS állt ezzel elő, majd kiszivárgott, és a Ferrari is elkezdte a sajátját elkészíteni. De mivel ez folyamatosan megtartotta volna az autó hasmagasságát. Ez brutális tapadást eredményezett volna és brutális tempót. Így még az előtt, hogy a Ferrari bemutatta volna a sajátját az FIA -nak az FIA lelövette a projectet.
TESCO-Zsömle
(PH! nagyúr)Ha így is alakulna az úgy van ahogy mondod. Sőt . . . lesznek még itt hatalmas harcok 2014-ig. Mai napig szúrja a szemünket ez a V6 Mivel számunkra ez az utcai téren nem fejlődés. Egyetlen V6-os autónk sincs jelenleg a palettán és nem is lesz. Most is V8 és új V12 eseket fejlesztünk.
2008 óta egyedül a KERS volt az az úttörő fejlesztés amit végül átvittek a közutakra . . . semmi más.
És a BMW a Honda, a Toyota-nál közrejátszott az is hogy kiszálltak. Honda ott van nyitott a WTC felé, mert ott még fejleszthetnek. A Toyota a LeMans felé nyitott. Erről ennyit. F1 . . .
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Xirtam #41585 üzenetére
Tavaly a RB-nek nem ezt adta a befújt difi? Akkor azt miért kellett revideálni Silverstone után? Vagy ha már sikerült kiharcolni, akkor megtartható a "világbajnokságot unalmassá tevő" hatalmas előny? Vagy ez csak a kedvezményezetteknek jár?
#41585: Mercedes, Audi, Volkswagen, BMW. Nekik is feküdne a V8.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Pá
addikt
válasz TESCO-Zsömle #41584 üzenetére
Nem valószínű, hogy össze tudnának hozni egy saját sorozatot, amikor még a FOTA-t sem képekes egyben tartani.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #41586 üzenetére
Ez messzebre nyúlik vissza. Brawn GP-vel kezdődütt. Mikor megcsinálták a dupla diffit még a HONDA, akkor már Button Jerez-ben elmondta hogy nagyon jól érzi magát az autóban. Év közben csak a RBR tudta hatékonyan lemásolni a dupla diffit. De év közben FOTA / FIA megegyezett, hogy jövőre nem használja senkit. Igen ám még a RBR is belement pedig a dupla diffiig sehol nem voltak. Csak hogy ők akkor már tudták, hogy bizony ott a fújt diffuzor. Na most tavaly folyamatosan a Ferrari volt a leghangosabb, hogy tiltsák be. Ugye Silverstone-ban 48 óra tilalmat adtak ennek az egésznek. De utána beleegyeztek, hogy csak jövőre lesz betiltva véglegesen.
Megmondom ősszinten itt akkora kavarodások voltak, hogy követni se bírtam a szálakat. És ez megint az egy fecske nem csinál nyarat című novella. Mert Luca folyamatosan ellenezte ezt az egészet.
Meg a fújt diffit az FIA engedélyezte. Azért itt valamelyest jobb hogy már a tesztek előtt letiltotta. Mert év közben ne legyenek ekkora változások. Végül azért is marathatott részben a fújt diffi mert hatalmas költség lett volna az átalakítás. Mondjuk ezt, de ez badarság. Folyamatosan + ban van az F1 . . . minden csapatnak nem csak megtérül hanem pénzt is kap az F1ből. . . .
Pá
(PH! addikt)FOTA ugyan már, már sem a Ferrari sem a Red Bull nem a tagja. Egy baromság. Kis csapatok miatt hozták létre. . . csak hogy ez a király kategória. Ez olyan mint ha a MotoGP-ben SIMSON nevezne. Nem ide minden hülyeséget be kell engedni, hogy Berne papa még gazdagabb legyen.
Igazából itt Mozle val kezdődött az egész. Luca folyamatosan szapulta a hülye döntései miatt, néha akkora vitatkozások voltak, hogy elküldték a riportereket is. Mindenki azt hitte mikor Jean Todt lett az új vezér. Hogy na végre újra visszakapjuk azt a bizonyos F1-et. Aztán a nagy túróst. Scuderia szemét mai napig bassza ez , hogy költségplafon meg ilyen baromságokat vezettek be.
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Xirtam #41589 üzenetére
DE vicces is, hogy a "király kategóriában" akarnak sz@rrágóskodni, mert "jajj a kis csapatok". Ahelyett, hogy megteremtenék a megfelelő körülményeket a nagy gyárak visszacsábítására.
Nem hiszem el, hogy 20 ilyen pisztlicsáré csapatocska több szurkolót hozna mint pl egy:
Ferrari, Audi, BMW, Mercedes, Renaul, Honda, Toyota, McLaren felállás...Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #41590 üzenetére
„Jobban szeretném, ha a költségsapka közvetve lenne meghatározva, és nem könyvvizsgálók ellenőriznék, hogy mennyit költök, mert nagyon könnyű őket becsapni. Soha nem fogom elfogadni a költségsapkát. A költségsapka szembe megy a versennyel.” Montezemolo
Kis finomítás. Tavaly a Sivlerstone. Sauber és Ferrari kérvényezte az egészet. Majd ugye látszott, hogy egyes csapatokra mekkora hátrányt jelentett ez, hiszen az egész autójuk arra lett építve. Ez 2 dolgora volt jó, kiderült, hogy Nem a Ferrari a béna csak más utatt választottak. Egyrészről. Másrészről a futam után Luca mondta, hogy a Ferrari engedélyezi a fújt diffit, hogy ne miatta legyen hátránya a többi csapatnak. "A Ferrari feláldozta saját idényét az F1 érdekében." Montezemolo
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #41592 üzenetére
Hát ebbe ne menjünk bele. Ne azért ne menjünk bele. Csak tudod a munkámat veszélyeztetem.
Mellesleg ha úgy is alakulna, hogy külön szakad az F1 . . . Azt nagyon megérezné. Sőt McLaren/ Ferrari páros nélkül higyjétek el 1-2 éven belül lehúzná a rolót. Másrészről Ferrari Challange . . .működik? Igen. Egyszóval nem lenne lehetetlen ez se.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Az új era Eddigi legerősebb V12-es autónk: [link] Avagy a 620GT tervezése.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
A Ferrari fizeti ki a legnagyobb csúszással a számláit
Ezt sem gondoltam volna.
Aktív témák
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Házimozi belépő szinten
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xbox tulajok OFF topicja
- Androidos tablet topic
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!