Hirdetés
- Itthon is lesz Pixel telefon!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MG ZS EV menetpróba
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Milyen okostelefont vegyek?
- A béka átlép a szarvasbogáron
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #41700 üzenetére
Tesztidőszakban még elmegy, ha élesben hullik szét az autó minden második versenyen na az a csúnya... amennyiben idén is megbízhatatlan lesz a Lotus, az mekkora önigazolás lesz majd azoknak akik szerinte anno Kimi hajtotta szét az autókat, mert falábú, mint Mansell (by Dávid Sándor)
Pitterix: jól érezted Te azt..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #41702 üzenetére
Nem hiszem, hogy valaha is állítottam volna, hogy ő hajtja volna szét az autókat. Szét sem lehet hajtani, ezt már pár mérnök is megmondta.
"amennyiben idén is megbízhatatlan lesz a Lotus, az mekkora önigazolás lesz majd azoknak akik szerinte anno Kimi hajtotta szét az autókat"
Azoknak szerintem már bőven elég igazolás az is, hogy a McLaren-től a távozása óta eltelt 6 évben kb. nyolcszor döglött le versenyen az autó, míg addig évente volt nagyjából nyolc technikai hiba.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #41704 üzenetére
Badarság. Itt arról van szó, hogy Alonso sokkal nagyobb TALENT. Ennyi. Nem lehet túlnyüstölni egy F1-es autót. Vagy gyártási hiba, vagy 5x-ös rászólás után is 12-es MIX-et használ a pilóta.
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Xirtam #41705 üzenetére
Itt arról van szó, hogy badarságot tetszett írni.
Az autó csak egy eszköz. Hogy ki mennyit hoz ki belőle, az a pilótákon múlik. Nem mondhatod, hogy az autó annyira képes, mint amennyit Massa kihozott belőle, ha ott van mindjárt mellette Alonso, aki még többet hozott ki.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Motion_Blur
félisten
válasz TESCO-Zsömle #41707 üzenetére
Az autó mindig arra képes amennyit a jobb pilóta ki tud belőle hozni. 100% fölött nem lehet egy technikát kiautózni, de még 100%-osan se. Mindig marad a körben, csak mondjuk Alonso-éban pl. 5%, Massa-éban meg 10... ezért nem értettem amikor a pilóták azt mondják hogy 120%-on autóztam stb...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #41708 üzenetére
Én is ezt mondtam.
Ez a két lila avatar mindig megkavar...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #41708 üzenetére
magukhoz képest vannak rázósabb versenyek meg vannak lájtosabbak, mikor hogy alakul, pl ha alonso 20 mp-cel vezeti a futamot akkor lájtosan megy, de ha imolában schumacherrel megy akkor rázósan mennek mindketten és akkor magukhoz képest >100%-ot nyújtanak ... mondjuk a lájtos a 95%, a 100% pedig egy jó időmérős kör, a >100% pedig amikor olyan mintha időmérőn mennél de még inkább ideges vagy és közben védekezni vagy támadni kell ... én így értelmezem
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #41706 üzenetére
A motorral viszonylag ritkán volt gond. Inkább féltengely, hidraulika, elektronika, váltó, stb.
Inkább örülj, hogy a mester alatt most nem egy gőzgép dolgozik.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #41707 üzenetére
Enyhén szólva.
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #41708 üzenetére
Mert egy versenyző másként gondolkozik, bármeddig lehet elemezgetni, és mindig hibás lesz az ilyen mondat, hogy én 120 százalékon használtam az autót.
...és egyszerre igaz is.
Mert az a helyzet hogy ezeket az autókat nem érdemes a 'határain' túl autózni, mert az sem a motor élettartalmára, sem a gumi élettartalmára nincs jó hatással, és ezzel összességében bukó....Button vs. Hamilton.
Hamilton kiprésel 1:30-s köröket századra 10-t, Button 1:30.6-s köröket 10-t, utána Hamilton megy 5 kört iszonyat romló tempóban és kiáll kereket cserélni, Button pedig 1:31.0-t autózik x körökön keresztül és 3 körrel később áll ki cserélni..
Ez kitalált példa, de láttunk hasonlót az esetükben.Viszont tény hogy többet ki lehet hozni, mint amit feltételeznek 100%-nak, simán versenyzői kvalitásból, intelligenciából.
Vannak akik nagyon gyorsan rá tudnak érezni a pálya és az autó tapadásának, valamint az autó változóinak (pl. súly) kihozható legjobbjára.
...és ott van a finesz...teszem azt pl. Alonso megtalálta HunRing-n mit kell csinálni a vizes pályán, és tönkrevert mindenkit,...vagy egy meredek példa: az autó akkor is határán teljesít, ha egy versenyző irgalmatlan legrövidebb féktávot vesz és betöri az autót a kanyarba, és van aki lazább féken de összességében jobb kanyarsebességgel, jobb kigyorssal hozza a megoldást..ennek az elbírálása, mármint hogy hova tologassa a csúszkát a két megoldás között annak a versenyzői képességnek az eredménye, hogy érzi melyikkel gyorsabb a változó körülmények között.
Tehát létezik 120%, ha valaki úgy érzi, hogy többet hozott ki az autóból mint amire az képes, mert mindig megtalálta a gyorsabb tempót ahogy változtak a körülmények, míg ha nem érez rá, akkor is határon autózva, egy versenytávon másodpercekkel lassabb. -
-
Vistaboy
veterán
válasz Vistaboy #41714 üzenetére
Azért Palik nekem picit hiányozni fog. Lehet hogy különcnek tartotok majd, de én nagyon sokat nevettem a beszólásain.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
-Mike-
addikt
-
DopeBob
addikt
A Lotus megint csak 7 kört bírt?
MZ/X
-
proof88
addikt
válasz proof88 #41720 üzenetére
Neked is ajánlom a versenynaptáros doksiat.
szerk.: IreN!CuS: bazz ez andy83-nak ment volna.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz DopeBob #41725 üzenetére
10:29 - Grosjean eddig mindössze 7 kört teljesített, amit a Lotusnál azzal indokolnak, hogy egy különleges szenzorral szerelték fel az autót az első etapra, amit most kicsit időigényes eltávolítani róla. "De mindez része a tervnek" - nyugtatott meg mindenkit a csapat, melyre szükségük is van a rajongóknak azt követően, hogy a múlt heti négy tesztnap kihagyása például nem volt része semmilyen előzetes forgatókönyvnek sem.
a5.hu[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
"A Ferrari a legnagyobb csapat számomra és minden versenyző álma az, hogy egy napon velük szerezzen bajnoki címet. Lássuk csak, szeretnék ott lenni egyszer."
"Alonso a legkeményebb csapattárs a rajtrácson. Nagyon tisztelem őt."
Sergio Perez Eddig az a, variáció tűnik a legesélyesebbnek.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
We're doing some changes in the car configurations so this is why Felipe is not running at the moment. His best time so far is 1.24.318.
-
-
Oliverda
félisten
válasz Xirtam #41735 üzenetére
Szvsz az akkor is meg fogja találni, ha csak normál betűtípussal írod be.
Az ilyen jelegű kiemeléseket szerintem inkább tartsuk meg a "breaking news" kaliberű eseményeknek.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Vannak már fent valahol friss fotók a mai tesztről? Az f1today.nl nem megy.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
D@ni88
addikt
Mercinek jó az új első szárnya [link]
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
[link] - ez nagyon kemény.
-
DopeBob
addikt