- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Íme az új Android Auto!
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Aktív témák
-
Xirtam
veterán
válasz -Mike- #40451 üzenetére
Mondom én, meg majd kint a pályán mesterséges fények között fogjuk igazából meglátni az autó íveit. Nem bent a gyárban. A másik pedig, hogy az kimaradt de a BREMBO-val is közösen dolgozott most a Ferrari, új fékrendszereket és hűtőnyílásokat is kifejlesztettek.
Ez szemből megint csak látszik, hogy már nem egy nagy lyuk van a kerekek mellett hanem függőleges vonalban helyezkedik el a hűtő nyílása. Ez is jobbá teszi a légáramlást.
Sőt tovább vizsgálva az orr részét, az első szárny csatlakozása sem egyenes, befelé áramlik az is.
Több dolog is van itt amit a mi laikus szemünk nem vett még észre.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Az első szárny tavaly bemutató óta mennyit változott. Te jó isten.
-
P00By
nagyúr
A Ferrari hátulja nagyon tetszik. Az orra pedig macsó!
-
Xirtam
veterán
válasz hunnylander #40456 üzenetére
Egyre jobban várom a keddet. Newy mivel rukkol elő. Aztán remélem Monza-ban bejelenti, hogy jön hozzánk!
High res képekről tudsz már valamit? Mert kellene wallpapernek. Mert ezek az 1280x800-asok semmirevalóak!
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
Már egy ideje sikerült beszereznem őket. De kínlódás volt, annyira lassú volt a Ferrari szervere. A hátsó nézetet még most próbálom hozzátenni. Vagy tízszer próbáltam már letölteni és folyton behal.
Aki türelmes és például holnap is megnézi a linkelt galériát, több tucat képpel lesz majd tele, mert most látom, hogy a Ferrari végre pakolt fel többet, nem csak a stúdiófotókat és kezd már talán a szerver is magára találni.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
McCartman
senior tag
válasz hunnylander #40460 üzenetére
Tartalomkódolási hiba
A megtekinteni kívánt oldal nem jeleníthető meg, mert érvénytelen vagy nem támogatott tömörítést használ.Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
válasz hunnylander #40462 üzenetére
ff , de mostanra megbirkózott vele.
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
leslieke
Jómunkásember
válasz hunnylander #40460 üzenetére
Köszi!!
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
-
MPowerPH
félisten
Most láttam a képeket... Szvsz, ez az új Ferrari rém gusztustalan. Vagy legalábbis az orr része szörnyű.
Don't Tread On Me
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #40456 üzenetére
Totál hozzá nem értőként gondolom olyan ívet választottak ami a légáramlatokat oda tereli ahol azok nem zavarnak/vagy fel tudják használni. Csak begurították a szélcsatornába, máskülönben meg a ferrari totál unalmas autókat készített az elmúlt években. Végre mertek változtatni, ez is valami, egy top csapat ne legyen szürke, max festésben mint mclaren.
Red Bull lesz érdekes, ha valóban hajló orruk volt/van nekik azért rendesen bekavar a változtatás.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
Xirtam
veterán
Ne borítsatok már ki!
Felfüggesztés: független felfüggesztés, pull-rod (vonórudas) aktivált torziós rugók elöl és hátul
Tavaly pont, hogy nem a pull-rod felfüggesztést használtuk. És csak mi voltunk annyira idióták. Mindenki más a pull-rod mellett döntött. na most a hátsó gumik felmelegítési problémájáért is nagy vonalakban ez is vezetett.
[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
válasz Motion_Blur #40478 üzenetére
Elől push rod volt a szokás. RB-nél is.
Xirtam aktivált torziós rugók elöl és hátul
És ez mi a bánatot jelent? Attól, hogy vastag betűkkel írod, nem fogjuk jobban érteni.[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz Peat;) #40469 üzenetére
Hidd el nem bonyolították túl azt a részt. Persze csekkolták a kártékonyságát*, de az az ív vagy inkább vonal/sík azért lett ilyen, mert ezzel van összekötve az a két zóna amelyekre eltérő magasság-limit vonatkozik. Magyarul semmi extrát nem tettek a két szint ízlésesebb, ötletesebb összehozására.
*Bizonyára kisebb, mint az orr alatt nyert tér haszna.
Kíváncsian várom Newey hogyan oldotta meg, ugyanis ő klasszikus aero-szaki. Ő szó szerint rajzolja az íveket.
Az ő autói tipikusan olyanok, amelyen az elejétől a végéig harmonikus formák és ívek vannak. Formailag is szépek az autói. Rálesek, hogy ő is csak úgy összekötötte a két pontot vagy lágyabban ívelte össze a felületeket.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #40481 üzenetére
Én még a Lotus és a Williams autókat várom krokodilorr nélkülinek.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Xirtam
veterán
válasz JColee #40480 üzenetére
A push-rod és pull-rod felfüggesztésről egyszerűen
Torziós rugó - Lényegében egy acélrúd, amit megpróbál dugóhúzóként felcsavarni a rá ható erő, de a rúd ezt nem engedi. Na most ha ez aktív akkor a felfüggesztés magassága állítható vele.
Williams nem tudta bepörgetni a kocsit az időjárás miatt, kérdezték őket, hogy várható-e hogy a hétvégén megpróbálják újból? Erre az volt a válaszuk, hogy már elindult a kocsi Jerez felé.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz JColee #40484 üzenetére
Várj baromságot írtam, az aktív rugó pont, hogy úgy működik, hogy olajpárnán mozog. És akár mennyire mozog a kerék az autó magassága végig állandó marad. Ezért volt kiemelve a technikai specifikációknál is ,hogy AKTÍV. Mert így az autó fékezéskor sem dől meg annyira, ezáltal a féktávokon, kigyorsításokkor sokkal stabilabb az autó orra és a fara is. Na most mondanom sem kell, ha kanyarban is állandó az autó hasmagassága akkor nagyobb a leszorító erő is.
Szerintem pont, hogy így akarták kiküszöbölni az aktív fékrendszer kiesését.
Sauber megoldásaira vagyok kíváncsi. Nagyon szeretem az autóikat! És ők az én saját fiókcsapatom! A másik gondolat amit szerettem volna veletek megosztani.
Az F150 sem volt akkora aero technika mint a társai MP4-26 / RB7 de valahogy, mindig feltudta venni a Ferrari Alonso-val a ritmust, jó nem nyertünk, de valamit mindig találtak. Én úgy gondolom, hogy ami általában az idomok alatt található az nálunk mindig No.1, a motorra gondolok itt stb.
Ugye mi a csapott orr miatt a pilótát is lejjebb ültettük az F2012-ben, ezért is van nekünk eddig a legnagyobb csúszdánk a levegőnek, hogy az közvetlen a pilóta felett bukkanjon el és ne rajta.
Tavaly is folyamatosan a gumik felmelegítésével szenvedtünk, ahol nem volt ezzel probléma (időjárás, jó keverék) ott igazából versenyképesek voltunk. Na most a Bridgestone volt mérnöke is csatlakozott hozzánk, hogy kiküszöböljük ezt a problémát. Én úgy vélem a csapat ezért megtett mindent, hiszen felhagytak "Mi olaszok vagyunk, mi vagyunk a Ferrari nem kell követni a trendet így is faszák vagyunk" hozzáállással hiszen, push-rud-ra váltottak VÉGRE! Plusz egy komplett teljes sebességváltót is kidolgoztak az F2012 érdekében. És lehet elvakult vagyok, de rengeteget foglalkozok a témával én úgy érzem, még ha nem is böfögök ide mindig. De bízok a megérzésemben és a szemeimben így én úgy látom, hogy idén tényleg beletettek apait anyait a gyárban.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #40478 üzenetére
Közben megválaszolták. Valószínűleg első számú szempont miatt a gumik sikeres felmelegítésének elősegítésre történtek a változások. Ugye tavaly ott ment el az egyik hajó.
Don't Tread On Me
-
shteer
titán
-
wildrain
addikt
Az új mekin a kipufogónyílás pont a hátsó fékhűtő nyílása előtt van?
Megnéztem más képeken, felül-oldalnézetből, és igen, ott van, de valószínű, hogy a szűkülő farrész összehúzza a légáramlatokat, és nem a fékhez megy a meleg.
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
Kétlem, hogy normál versenykörülmények között hasznos lehet a hűtendő fékre forró levegőt irányítani. Legfeljebb SC alatt vagy felvezetőkörön melegen tartás/melegítés céljából, de azt úgyse tudják megoldani, hogy váltsák az irányát. Habár a fene tudja, lehet, hogy a levegő sebességével változik az irány is. Álló helyzetben pl. a kipufogó egyenesen belefúj a fékhűtőbe.
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #40497 üzenetére
..szeva
hátsó fék...nem is biztos hogy rosszat tesz,..mittodén egyébként, csak most hogy írtad elfilóztam rajta kicsit, hogy elvileg a fékegyensúlyba ez is beleszól..ez egyértelmű, de a fékegyensúlyba beleszól az aero beáll is, azaz ha a hátsó fék üzemi hőfokhoz közelebb tartható, akkor a hátsó fék hatásfoka jobb.
De talán nem is ez számít, hanem hogy számolhatóbb a hátsó fék hatásfoka.
minden nélkül, egy nagyobb egyenesben nagyot hűl a fék, viszont rá vezetett meleg levegővel ez, némileg, egyenletesebbé tehető...a hátsó féket nehezebb melegíteni, viszont az elégtelen fékhőfok az érdekesen bontja a fékegyensúlyt.
...ha stabilitást nyernek a fékegyensúlyban, akkor aero-t is nyernek...több játékteret..ááá...lehet hogy absz. semmi köze semminek semmihez, de azért elfilóztam rajta
[ Szerkesztve ]
-
Pá
addikt
válasz wildrain #40497 üzenetére
Scarbs szerint teljesen valid lehetőség a hátsó fékre irányítani a kipufogót. Azért jobb mint a hátsó szárny mert közvetelnül a keréken hozza létre a leszorítóerőt, nem a rugózott részen.
A hűtést mondjuk én sem értem, de ha a nagyok azt mondják, hogy megoldható, akkor elhiszem nekik.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
TGaben
tag
Üdv!
A 2012-es Ferrarira: A korábbi modelleknél a fehér szín is kicsit jobban dominált. Szerintem feldobta az összképet. Az ideinél a felnik színe lehetne fehér, az ezüst/szürke helyett, mert amúgy jól néz ki. (a felni) Persze lehet, h meg van határozva, de a Mekié pl fekete, akkor gondolom a Ferrarié is lehetne más.Olvasható/Írható hangszóró: Speak-R :) (TDU2, BF3/BF4, NFS RUN nick: TBAG008 LIVE/GTA IV/F1 2011 nick: Tgaben007 F1 2012: T-BAG)
Aktív témák
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Ubuntu Linux
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Politika
- Hálózati / IP kamera
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- iPhone 13 512GB Midnight Független Akku 88% Hibátlan! 3 Hó Gar + Beszámítás
- ÚJ Intel Core i5-14600K 3.4GHz Box Processzor
- Régi PC Játékok - Rome Total War/Barbarian Invasion/SpellForce/Simcity 4
- Samyang 35mm F1.4 (Sony E)
- Glidecam Camcrane 200 állítható hosszúságú krán daru + Manfrotto 132XNB statív