- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #40950 üzenetére
Káprázik a szemem, vagy megint lejjebb van a szárnyuk?
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Motion_Blur
félisten
válasz TESCO-Zsömle #40951 üzenetére
Eléggé lent van: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Peat;)
veterán
válasz Oliverda #40946 üzenetére
Mint ahogy a Williamstől is tartottak tavaly a teszteken. Tegnap már kifejtettem, hogy ez lehet a gyengeség jele is a Lotusnál (elmúlt évek alapján kifejezetten), idén a tesztek arra jók hogy megszokjuk a látványbeli sokkot kivéve egy autót. Hiába linkelsz, következő teszten már a Virgin lesz a vb esélyes sokak szerint. Realistáknak marad a röhögés
[ Szerkesztve ]
-
Male
nagyúr
válasz Motion_Blur #40952 üzenetére
Ezen nem is kacsacsőrű, olyan, mint egy kinyújtott nyelv...
-
Xirtam
veterán
"Abból amit eddig láttunk, az autó erős pontja a gumik felmelegítése. Úgy tűnik sikerül a maximumot kihoznunk belőlük az első körökben, amit a tavalyi évben nem tudtunk megtenni. Amikben javulnunk kell az az aerodinamika és a megbízhatóság, mert tegnap és ma nagyon kevés kört tettünk meg" - nyilatkozta Alonso.
"Sajnos már csak két teszt áll a rendelkezésünkre, mert idén eggyel kevesebb tesztünk van, mint tavaly. Szóval Barcelonában maximalizálnunk kell a pályán töltött időt, és talán ez volt az egyetlen negatív dolog a mai nap, hiszen a pályán tölthető nyolc óra alatt csak 39 kört teljesítettünk. Így Barcelonában több, mint 100 kört kell teljesítenünk (naponta), mert az említett körökben szerzett információk értékesek lesznek."
"Azt hiszem, hogy még nagyon az elején vagyunk, és még nagyon sok dolgunk van. Sokkal jobban meg kell értenünk az autót, mert jelenleg körülbelül a 20 százalékát értjük annak, amire szükségünk van. A következő napokban megpróbáljuk jobban megérteni az autó viselkedését. Még sok munka vár ránk a beállításokat tekintve is, mert itt főleg az aerodinamikára koncentráltunk, állandó sebességgel, néhány különböző teszttel, de a beállításokból még sok minden kihozható."
Alonso: “The times mean nothing, neither today’s nor yesterday’s…”
[ Szerkesztve ]
-
Pá
addikt
válasz Xirtam #40955 üzenetére
"Abból amit eddig láttunk, az autó erős pontja a gumik felmelegítése. Úgy tűnik sikerül a maximumot kihoznunk belőlük az első körökben, amit a tavalyi évben nem tudtunk megtenni. Amikben javulnunk kell az az aerodinamika és a megbízhatóság, mert tegnap és ma nagyon kevés kört tettünk meg" - nyilatkozta Alonso.
"Sajnos már csak két teszt áll a rendelkezésünkre, mert idén eggyel kevesebb tesztünk van, mint tavaly. Szóval Barcelonában maximalizálnunk kell a pályán töltött időt, és talán ez volt az egyetlen negatív dolog a mai nap, hiszen a pályán tölthető nyolc óra alatt csak 39 kört teljesítettünk. Így Barcelonában több, mint 100 kört kell teljesítenünk (naponta), mert az említett körökben szerzett információk értékesek lesznek."
"Azt hiszem, hogy még nagyon az elején vagyunk, és még nagyon sok dolgunk van. Sokkal jobban meg kell értenünk az autót, mert jelenleg körülbelül a 20 százalékát értjük annak, amire szükségünk van. A következő napokban megpróbáljuk jobban megérteni az autó viselkedését. Még sok munka vár ránk a beállításokat tekintve is, mert itt főleg az aerodinamikára koncentráltunk, állandó sebességgel, néhány különböző teszttel, de a beállításokból még sok minden kihozható."
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pitterix
őstag
válasz Motion_Blur #40941 üzenetére
Kezdek kicsit jobban reménykedni.
Akár lehetne, mint annak idején Button a matricátlan autóval....."Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #40950 üzenetére
Ez brutális. Vajon mennyit jelent ez tapadásban? Mert szimulátorban nem sokat...
Ez a Mercedes F csatorna érdekes...
Don't Tread On Me
-
rocket
nagyúr
Kivancsi leszek a McLaren vajon altat, vagy melle lottek ahogy varhato volt.
Nem tul jo jel, hogy Hamilton es Button folyamatosan mas csapatok dicserget."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Motion_Blur
félisten
válasz MPowerPH #40959 üzenetére
Én úgy tudom hogy tavaly sok pályán a legtöbb csapat a lehető legnagyobb negatív camber-t használta, ami Spa-ig -4 fok volt, de mivel nagyon hólyagosodott emiatt a gumik belső fele, Monzától -3.75 fokra csökkentették a Pirelli kérésére. Pályaversenyzésben ugye csak negatív kerékdőlésnek van értelme. Elméletileg minél jobban dől befelé a két kerék, annál nagyobb a tapadás kanyarokban, egyenesfutásban van hátránya*. Általában a gumik szabnak határt abban hogy be merjék-e állítani a maximális cambert, mivel hamar megég a gumi ekkora terhelésre + nem egyenletesen kopik. Időmérőre pl. lehet választani agresszívabb kerékdőlést, de versenyre be kell áldozni a tempót a tartósság érdekében. Mondjuk azzal nem vagyok tisztában hogy ezt lehet-e mostanában, de ez lenne a logikus.
* amire ott a hátsó nullás vagy akár pozitív toe
ps: persze ez nem ilyen egyszerű mert a camber/caster/toe trió egymáshoz állítandó és egységként kezelendő a beállítások terén
mod: front camber-ről van szó természetesen
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
válasz Oliverda #40946 üzenetére
Szerintem nincs ennyi a lotusban, max. a "nagy" csapatok rájuk irányítják a figyelmet ilyen nyilatkozatokkal, hogy addig se velük foglalkozzanak. Eddig egy Red bull, Mclaren erősorrend rajzolódik ki szerintem, a Mercedesre meg várunk, lehet ők lesznek a meglepetés pozitív értelemben.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Egy ks plusz infó a jerezi tesztről:
Day 1
1 Raikkonen 1.19,670 new mediums
2 di Resta 1.19,772 new mediums
3 Rosberg 1.20,219 new softsDay 2
1 Schumacher 1.18,561 new hards
2 Webber 1.19,184 new softs
3 Ricciardo 1.19,587 new softsDay 3
1 Rosberg 1.17,631 new softs
2 Grosjean 1.18,419 new mediums
3 Vettel 1.19,297 new softsDay 4
1 Alonso 1.18,877 new softs
2 Vergne 1.19,597 new softs
3 Vettel 1.19,606 new mediumsforrás: f1talks.pl
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #40965 üzenetére
Még kellene a pályahőmérséklet, üzemanyag-mennyiség, a KERS és a DRS használat, és hogy a pilóta mennyire tette oda magát.
Csak az üzemanyag miatt lehet lazán több sec különbség, a KERS min 0,3sec, a DRS-t az egész pályán nyitogatva rémlik egy Mercedeses 0,7sec-es adat valamelyik pályáról, a pilóta bent hagyhat szektoronként lazán 0,5sec-et, ha nagyon takargatni akarják az teljesítményüket, a gumik között pedig van keverékenként állítólag 0,5sec, egyébként a franc tudja, hogy kellene viselkedniük és hogy viselkednek a hidegben. A soft és a hard között lehet lazán 1,5sec.
Lehet, hogy valakinek az egyik 1:28-as köre jobb kör volt, mint mástól, vagy máskor a 1:18-as. -
Qorthral
őstag
Forma mínusz egy: Az első teszthét elemzése Farkas Pétertől
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Motion_Blur
félisten
MP4-27 zöld és vörös árnyalatban: [link]
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
leslieke
Jómunkásember
válasz Motion_Blur #40965 üzenetére
Változatos. Ilyenek legyenek a versenyek is és lesz miért nézni.
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #40970 üzenetére
Ez gondolom vmi áramlási teszthez kellett.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
-Mike-
addikt
válasz TESCO-Zsömle #40972 üzenetére
Én meg azt hittem megpenészedett.
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #40972 üzenetére
Igen, megmutatja az áramlatok pontos menetelét.
-
Csepy
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #40972 üzenetére
Igen, ez a Flow-Vis festék.
A héten már a Ferrari hátsó szárnyán is lehetett látni.Regards: Csepy
Regards: Csepy
-
D@ni88
addikt
-
D@ni88
addikt
válasz Motion_Blur #40978 üzenetére
Nem én csináltam, nem engem kell szidni.
Ferrari drukkerként elnézve a kocsi hátulját tetszik, a lépcsőn remélhetőleg úgy is kerekítenek hasonlóan a többi csapathoz. De megnézve a képet, az RB jelenleg sokkal letisztultabbnak tűnik most is.
Ott a diffúzor, az RB-nél van benne szép kerekítés, míg a Ferrarinál olyan mintha a csak oda lennének rakva azok a függőleges lemezek. -
hunnylander
őstag
-
-Mike-
addikt
-
Oliverda
félisten
válasz -Mike- #40983 üzenetére
Még délután láttam.
Az értelmi színvonal/szépség arányt tekintve annyira nem rossz ez a Bende Adrienn. Rosszabbra számítottam. Vajon a szezon végére melyik versenyző fogja "leszerződtetni" magához mint személyi edzőt?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Xirtam
veterán
Most olvastam, hogy a Ferrari a kormányon is dolgozik. Teljesen új szervót csináltak az F2012-be.
-
hunnylander
őstag
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #40978 üzenetére
Meg egyik oldalon sokkal jobban pörög a kerék, mint a másikon.
-
DopeBob
addikt
-
Máté94
addikt
válasz hunnylander #40993 üzenetére
Maradjon csak "Rikkiárdó", ez bántja a fülemet, di Resta-t meg úgy mondja, mintha magyarul úgy, magyarosan lenne leírva, nincs benne az angolos hanglejtés.
-
AMD Power
titán
Jövőhéten is lesznek tesztek?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Chosen
addikt
válasz hunnylander #40993 üzenetére
Én úgy tudom Ricciardo-t "Rikárdó"-nak kell ejteni, BBC-sek ezt mondták.
Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Elemlámpa, zseblámpa
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Google Pixel 6/7/8 topik
- DIGI internet
- Ford topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Witcher topik
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care