- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
Aktív témák
-
JJános
addikt
Tetszik a végeredmény. Örülök! Lonzi trendje valóban felfelé ível. Drukkoltam neki.
2007-05-06 óta itt!
-
IreN!CuS
őstag
válasz eXodus #31206 üzenetére
De a lényeg,hogy te sem tudod abba hagyni
Unalmas futamom volt,majd SIlverstone talán jobb lesz már csak maga a pálya miatt is.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Viktor77
titán
Viszont az utolsó szó, biztos, hogy az enyém. Esetleg még Oli tehet hozzá valamit. Szóval vagy befejezitek, vagy...
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
darál0w
Jómunkásember
végletekig unalmas futam volt ez számomra...
valamit ki kell találni Vettel ellen...
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
Mika1227
őstag
Remélem a következő futamtól a diffúzor ügy kapcsán sokkal szorosabb versenyek lesznek majd, és talán már más is nyer futamot!
A Mikulásnak teljesen igaza van, hogy évente csak egyszer megy az emberek közé!!! Még az is sok!!!
-
Flashcash
Közösségépítő
-
IreN!CuS
őstag
válasz Flashcash #31213 üzenetére
Igaz,de ugye Barcelonában -ami kemény aero pálya- a meki egész közel volt az RBR-hez így talán szorosabb/izgalmasabb lehet.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
szőröscica
addikt
Na, azt hiszem, itt a vége. Newey remek autót épített, Helmuték meg elintézték, hogy Webber idén ne zavarhassa Szebike száguldását, így kétlem, hogy idén bárkinek lenne már esélye megfogni.
-
Oliverda
félisten
válasz shteer #31219 üzenetére
Az 50 fokos aszfalton túlmelegedett az autókon a gumi, és ezért gyorsan el is koptak. A McLaren-en hűvös időben működnek jól a gumik, legalábbis fújt diffúzorral ez volt a helyzet.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz IreN!CuS #31215 üzenetére
Persze de itt nem Barcelona következik. Inkább az a kérdés, hogy egy ilyen jellegű pályán melyik autót milyen mértékben érinti a szabályváltozás. Az is benne-van a pakliban, hogy a RedBull tisztán aeroból (ami folyamatosan rendelkezésre áll) jobb mint a McLaren, és az utóbbit jobban érinti majd a motorvezérlés meg a gázelvételre meghatározott max. kipufogógáz energia korlátozása.
Érdekes lesz majd, hogy miként változnak az erőviszonyok. Kíváncsi leszek a Toro Rossora, meg a Williams-re is.
-
Oliverda
félisten
válasz shteer #31221 üzenetére
Nem fújt diffúzorral.
Amúgy fogalmam sincs. Kérdezd őket.
Flashcash: Az RB már a tavalyi autót is a fújt diffúzorra építette. A tavalyi McLaren pedig csak az év második felében kapta meg a fejlesztést amivel szívtak is egy jó nagy sort. Azon is úszott el a VB szvsz. Pont Silverstone-ba hozták el először, aztán a pénteki nap után le is kellett szedniük mert annyira nem működött jól. Ennek ellenére ott tudtak lenni közvetlenül a Red Bull mögött. Amúgy állítólag a McLaren már Barcelona-ban kipróbálta a saját nem fújt rendszerét, és nem volt vele gond.
Arra én is kíváncsi leszek, hogy azok a csapatok mennyit lépnek majd előre, akik eddig egyáltalán nem használták a megoldást.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Flashcash #31213 üzenetére
Szerintem az egész erősorrend visszavezethető a pályákra:
ha ezt nézzük, akkor a Ferrari és a Mclaren egykutya, nekik a lassú kanyaroknál a fékezés és a kigyorsítás kedvez, meg ahol ér valamit az erős motor és a KERS. A Redbull ezekben egy kicsivel gyengébb, de cserében jóval több a leszorítóereje, így jók az összes pályán, de főleg a gyors kanyarokkal teletűzdelt aero pályákon.
a gumikeverékekre, és a hőmérsékletre:
Ha a lágyabb keverékeket kell használni és/vagy magas a pálya hőmérséklete az a Ferrari felé billenti a mérleget, vagy mondhatjuk úgy is, hogy ha sikerül a Ferrarin felmelegíteni, működésre bírni a gumit, akkor feléjük billen a mérleg. A Mclarennek az egész ellenkezője, nekik a kemény keverék, és a hideg fekszik, míg a problémájuk a gumi túlmelegedése.
A Redbullon viszont a lágy is jó, de a legkeményebb gumit is felmelegítik egyetlen felvezető kör alatt.[ Szerkesztve ]
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz shteer #31219 üzenetére
McLaren
Lewis Hamilton (4th)
“Rossz rajtot fogtam ki, mindkét Ferrari elment mellettem. Mivel a verseny hosszú, ezért a csapat azt kérte tőlem, hogy maradjak kint ameddig csak tudok, de túlkormányzással küzdöttem végig, és hogy őszinte legyek nem éreztem magam túl jól ezekkel a gumikkal. A negyedik helyezés így jó eredmény, különösen az előző két verseny után, így nem panaszkodhatok. Azonban teljesítmény szempontjából nem voltunk olyan gyorsak mint az előző három versenyen. Köszönettel tartozok a csapatnak a boxkiállások alatt nyújtott jó teljesítmény miatt, sokat fejlődtünk ezen a területen."Jenson Button (6th)
“Elfogadható volt a rajtom, de a mezőny nagyon egymásra torlódott a kettes kanyarban és így a külső ívre szorultam ki, ezért Nico megelőzött. Nem volt elég az egyenesben a sebességem ahhoz, hogy megelőzzem, így egy késői fékezéssel a kettes kanyarban előztem meg, amire szerintem nem számított. Számomra a futam közben ez volt a legjobb mozzanat. Elég jó versenytempóm volt, de kb. a verseny felénél elromlott a KERS Hibrid az autóban, amely nem csak a kigyorsításoknál hanem a féktávon is gondot okozott. Így nem volt valami jó a verseny, de ahhoz képest ahogy az autó működött nem rossz 8mp.-el a második Ferrari mögött beérkezni a célba. Sokat kell még dolgoznunk Silverstone előtt."[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
Olyan izgalmas volt a futam elaludtam rajta
Nem vesztettem semmit ahogy olvasom az osszefoglalot."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
bambano
titán
válasz Motion_Blur #31109 üzenetére
attól a pesti tájszólástól felmászok a falra... kőőőőőröznek... ahha.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Motion_Blur
félisten
Hamilton a fújt diffúzor betiltásáról:
"Úgy gondolom, hogy sokkal nagyobb kárunk származik ebből, mint a többi élcsapatnak. Nem valószínű, hogy harcba tudunk szállni a győzelemért. Emiatt kicsit ideges is vagyok.."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
AMD Power
titán
válasz Motion_Blur #31233 üzenetére
Ez van... eddig sem volt sok esélyük sajnos.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #31233 üzenetére
Ez érdekes. Eddig egészen másról szólt a fáma. Mi ez a hirtelen változás?! Mondjuk a VB biztosan elúszott. De azért abban még reménykedek, hogy lesz olyan, aki megszorongatja Vettel -t, és nem azzal megy el az év, hogy minden futamot behúz.
Alonso is feladta... Mondom én, hogy ez volt a vége. Versenyképes technika nélkül nem lehet csodát tenni.
"A spanyol pilóta szerint 99 pontos lemaradást nem lehet normál körülmények mellett ledolgozni. "Jelenleg nyolc tizedmásodperccel vagyunk lassabbak, mint a Red Bull. Aki komolyan azt gondolja, hogy még megnyerhetjük a címet, az nem ért a Formula-1-hez.""
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dokar
addikt
futam elején alonso megközelítette webót, nyitogatta a hátsó szárnyat, majd néhány perccel később legalább három körön keresztül webó 1,2-1,5s folytonos előnyre tett szert, de alonso továbbra is nyitogatott. hogyan van ez? akkor még lekörözöttek sem voltak.
extra - SEXRay
-
PazsitZ
addikt
Arra tudok gondolni, hogy a DRS mérő pontnál belül volt még Lonzi.
Amit te láttál utána kiírást az pedig a célegyenesbeli köridő mérő pont volt.
Na most mivel Webber a legutolsó szektorban az egyik leggyorsabb volt, így megeshet, hogy a célegyenesben már eltávolodott annyira Lonzitól.- http://pazsitz.hu -
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #31233 üzenetére
Ez érdekes. Egyrészt azért mert Withmarsh és Button is homlokegyenest mást mondott, de pár nappal ezelőtt még Hamilton is:
"Nagyszerű, hogy végre tisztázzák ezt az egészet, ugyanis így minden megváltozhat. Így sokkal izgalmasabbak lesznek a versenyek."
"Úgy gondolom, hogy ennek köszönhetően még ledolgozhatjuk a hátrányunkat és harcban maradhatunk a bajnoki címért" – tette hozzá a 2008-as év bajnoka.
A McLaren csapatfőnöke, Martin Whitmarsh elmondta, hogy "lesz, akit érzékenyebben érint majd az FIA döntése."
Mondjuk a monterali esős beállításokat is tagadta.
mester:
"Úgy gondolom, hogy az osztrák szekció fog a legjobban szenvedni miatta, de bizonyos mértékben szinte mindenkit érinteni fog" – folytatta a mezőny rangidős versenyzője, aki úgy véli, hogy akárcsak a közúti forgalomban, a Formula-1-ben is tiszteletben kell tartani a döntéseket."
Petrov:
"Nem fair, hogy a szezon közepén változtatnak a szabályzaton, ugyanis mindenki a szezon kezdete óta fejleszti az autóját és az elemeket, amelyeket most betiltanak. Sajnos több dolgot is meg kell változtatni. A rendszernek köszönhetően később fékezhettünk, ami most nem fog menni. El kell ismerni, hogy keményen érint minket az új szabály."
Heidfeld:
"Nem tudjuk, hogy ennek következtében hogyan alakul az erősorrend, de véleményem szerint a Red Bull az a csapat, amely a legtöbbet tudja kihozni a rendszerb"
Vettel:
"Úgy gondolom, hogy összességében ami autónk a legjobb, és a siker titka nem az egyes elemekben rejlik. Lehet, hogy a Mercedes motorral versenyző csaptoknak lesz a legnagyobb problémája ebből" – idézi a Sport Bild a címvédőt.
Marko:
Arra a kérdésre, hogy ki profitál az új szabályból, a szakember a ServusTV-nek adott interjúban azt felelte: "Egyértelműen a Ferrari. A McLarent hasonlóan érinti majd, mint minket. Ők jól másolták le a mi rendszerünket. A Renault lesz a legnagyobb vesztes, mert ők erre alapoztak az autóépítés során. A vetélytársaknak viszont csalódást kell okoznom, mert új szabály nem fog minket olyan jelentősen hátráltatni, mint szeretnék."
Newey:
Néhány szakértő szerint a szigorítás nagy vesztese a Red Bull Racing lesz, ugyanis az ő rendszerük a leghatékonyabb, továbbá megbízhatósági problémák léphetnek fel, ugyanis az új szabály miatt meg kell változtatni a motorvezérlés beállításait is. "Nem tudjuk, hogy ez okoz-e majd megbízhatósági problémákat a motor terén" – jelentette ki a csapat főtervezője, Adrian Newey.
"A Renault biztosan megérzi majd, hiszen az egész kipufogórendszerük erre az elvre épül" - nyilatkozta a Red Bull technikai igazgatója, Adrian Newey, aki nem kívánta publikussá tenni a válaszát arra a kérdésre, hogy az osztrák csapatra milyen hatással lesznek a korlátozások, de a vele beszélgető brazil újságíró szerint nyilatkozatának hangeme is árulkodó volt.
"A Renault mérnökei attól tartanak, hogy a motorok hamarabb tönkremennek majd, ha ezentúl nem lehet megváltoztatni a motorelektronika beállításait az időmérő edzés és a verseny között.
Előfordulhat, hogy szombaton 30 fok van, vasárnap pedig csak 15, márpedig a különböző hőmérsékletek teljesen más motorvezérlést igényelnek" - nyilatkozta Ricardo Penteado, a Renault brazil mérnöke. - "Ez azt jelenti, hogy nagyobb esély van a motor meghibásodására. Ezt már az FIA illetékeseinek is elmagyaráztuk, de azt válaszolták, hogy csak az ő beleegyezésükkel módosíthatunk a beállításokon."
Aztán még olyat is lehetett olvasni, hogy a Mercedes csapat bukja majd a legnagyobbat, de olyat is, hogy a Force India.
Mindenesetre a Ferrari-t sehol nem említették, így ők lehetnek talán a legnagyobb nyertesei az egésznek, és ha mondjuk fél másodpercet nyernek vele az RB-hez képest, akkor már érdekes lehet a dolog.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JJános
addikt
Sztem is a Ferrari nyer ezen a dolgon a legtöbbet. Már van is egy összeesküvés elméletem.
2007-05-06 óta itt!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #31246 üzenetére
"Mindenesetre a Ferrari-t sehol nem említették, így ők lehetnek talán a legnagyobb nyertesei az egésznek, és ha mondjuk fél másodpercet nyernek vele az RB-hez képest, akkor már érdekes lehet a dolog."
Akkor jól tettük hogy még 'óccsóé' megvettük őket a ligában
Szép lenne ha azok lennének a VB dobogósai, akik tavaly is.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs