- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Nokia N900 - egy kategória újraértelmezése
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz proof88 #31050 üzenetére
Ja, és abból mi lenne...Ugyan úgy nem menne az előzés az egyenesben, tehát csak egy opció, ami növeli a végsebességet. Hülyeség az egész. Akkor már értelmesebb lenne több KERS. Mondjuk dupla ennyi. Azzal is lehet támadni. Pilótákra van bízva, hogy osztják be 1 kör alatt. És akkor még arra is van esély, hogy ki tudod védeni a támadást. Mert ami Montrealban és előtte is volt, az nem túl szívderítő. Egyenesben előzés, aztán féktávon simán besorol az ideális ívre. Ebben mi a jó? Hiányoznak azok a kemény csaták, ejj a régi szép idők.
Don't Tread On Me
-
-
Male
nagyúr
válasz proof88 #31054 üzenetére
Nomeg több hibalehetőség, több múlik a versenyzőn... és még a zöldséget is rá tudnák esetleg húzni.
Ahogy látom, egyre többen látják úgy, mint ahogy én is már a bejelentéskor: ez így, ebben a formában nem jó. A statisztikában jól mutat, de ezek már szinte a lekörözések szintjén vannak, és nem az előzésekén.
-
proof88
addikt
máshogy kéne megoldani azt a problémát hogy nehéz követni a másik autót. Persze ha tovább növeljük a mechanikai tapadást és csökkentjük az aero-t, akkor oké, de ez meg nem tetszik nekem mert ezek forma-1-es autók, ezek tapadjanak aeróban mint atom, ne csak azért mert száz méter széles gumi van rajtuk. Szerintem jó lenne ha növelhetnék az aero-tapadást, de arra is lenen megoldás hogy tudják követni az előttük lévő autót szélárnyékban is. Ezt nem tudom hogy, de találjanak ki valami ötletet csinálják meg úgy a kocsik hátulját hogy minél kevésbé legyen rosszak az áramlások a hátul jövő kocsi részére. Jó tudom hogy a 2009-es szárnyak ilyesmit akartak, de igazából sokkal jobb nem lett a helyzet, mindenki szenvedett mert elmelegszenek az első gumik aztán maradhattak le 2-3 mp-re. Más megoldás kell.
szerk.: ha már mindenképp szenvedés van szélárnyékban kanyarban, akkor legalább a gumik ne melegedjenek már el ilyenkor, hogy az ne legyen gond. Meg csinálhatnák egy kicsit erősebbre az első szárnyakat, hogy ne essenek le olyan könnyen, és akkor kicsit jobban lehetne pofozkodni. Vagy ha lehetne kanyar közben emelni a meredekségét az első szárnyaknak, akkor csökkenteni lehetne az alulkormányzottságot szélárnyékban. A kevesebb levegő, de meredekebb első szárny kombóval lehet, hogy nem lenne olyan gáz a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Tilkét biztos megkérték hogy tervezzen olyan pályákat ahol sok a lassú kanyar, mert ott nem probléma követni a másikat kanyarodás közben. Így ezeken a pályákon nem olyan feltűnő hogy nem lehet előzni. Asszem le kéne feküdnöm mert kontrollálatlanok a gondolataim.
-
prmcsk
addikt
Érdekes...
Miközben a bull és szvetter VB.-jét két futammal ezelőtt bebiztosították, mindjárt megtáltosodhat véreb is, a rajthelyek és dobogók tekintetében.
Zseni ez a szveti. Egy slave-re jumperelt másodpilótával, akinek a cél érdekében érdekesen és sokszor eltolták a boxát. Egy gigamulti háttércéggel meg az, hogy német...
Bizony, a germánság fontos az F1.-ben, aki nem hiszi járjon utána.Ha szvetter a legjobb le is spanglizom, de könyörgöm méressen már meg objektíven is.
Játsszunk el a gondolattal: A két bull, a két meki és alfonz, tehát öten fussanak már 10 kört saját verdán, majd 10-10 kört a másikén, Az összidő meg eldöntené, hogy ki a jobb."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
gézu
őstag
válasz prmcsk #31073 üzenetére
A Forma 1 sosem csak az egyénről szólt, hanem a csapatról is. A verdáról, amit alájuk tesznek. Sosem lesz vegytiszta megmérettetés. Mikor érted már meg?
Szurkolni meg nem az eredmények alapján kell, hanem szimpátia alapján. Nekem bejön a kisgyerek, pajesz is, na meg a rózsahegyi, habár néha nyilatkozik hülyeségeket.
Sumi meg marad Prosttal együtt a fémhalak között (hall of fame). Meg még páran, de nem írok le mindenkit.If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
Vigneau
félisten
válasz [CS]Blade2 #31072 üzenetére
Na jó, ott a pont. Azokkal én már nem foglalkoztam...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Oliverda
félisten
Silverstone-ban két különálló DRS-zónát jelölnek ki
Néha kezdem azt hinni, hogy az FIA-nál csak szellemileg fogyatékosok dolgoznak.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
Versenyben szerintem megint a McLaren lesz a leggyorsabb.
Barcelona-ban a Hamilton 1mp-el volt lassabb időmérőn mint a Red Bullok. Aztán versenyen meg letolta a pályáról Vettelt.
Webber akkor tudná hasznossá tenni magát ha a rajt utáni körökben tudná fogni a mezőnyt, hogy Vettel meglóghasson. De inkább valószínű az eddigiek alapján hogy többen is megeszik majd..
Tipp:
1. HAM
2. VET
3. WEB(#31080) Oliverda: Sebivel mi lesz?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #31079 üzenetére
1. WEB
2. HAM
3. ALO"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JColee
őstag
válasz Motion_Blur #31079 üzenetére
Webbo kirakja az első kanyarban.
-
Remus389
veterán
1. Vettel
2. Webber
3. Alonzo/Hamiltonfogadjunk
https://hardverapro.hu/apro/akg_k272_hd_kivalo_allapot/friss.html
-
Motion_Blur
félisten
Button szerint kemény verseny vár a Red Bullra
„Nem gondolom azt, hogy elhúznak majd tőlünk. Ha megnézzük az elmúlt néhány versenyt, akkor azt hiszem, képesek leszünk versenyezni velük”
Mondjuk attól nem félek hogy Button veszélyes lesz rájuk önerőből.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Plutor
aktív tag
válasz Motion_Blur #31079 üzenetére
"Versenyben szerintem megint a McLaren lesz a leggyorsabb."
Most elvileg a valós erősorrend volt az időmérőn nem?
Most nincs trükkös motorvezérlés. -
IreN!CuS
őstag
válasz SpongyaBob #31082 üzenetére
Én is tippelek egyet:
Ham
Alo
ButSzerintem Ferrari is jó lesz verseny tempóban, Sc sem kizárható akkor meg borulhat minden.Jó verseny lesz remélem
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
shteer
titán
ALO
VET
HAMszerk: és schumi a 4.
[ Szerkesztve ]
szerintem jónak tűnik..
-
Male
nagyúr
válasz Oliverda #31078 üzenetére
"A dolgok lényege, hogy a gyorsabb versenyző legyen előrébb. Ha a lassabb visszatámadhat, akkor csak feleslegesen elhúzódik a manőver."
Heidfeld... gondolom szerinte akkor igazából a lassabbnak el kéne engednie a gyorsabbat, hiszen ez a lényeg... aztán jöhet, hogy nem is kéne egyszerre versenyezni, hiszen még feltartják egymást, mindenki fussa le a versenytávot egyedül, és aki előbb végzett, az a győztes.
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #31079 üzenetére
Dupla DRS zónában könnyű lesz megenni bárkit.
Viszont a pikantérium, hogy ezen a pályán nincs egy szokványos hosszú egyenes se. Viszont van kóválygós nagy tempós kvázi-egyenes, ahol akarva-akaratlanul is könnyű elvenni a helyet az előző autótól és felkenni ezzel a falra.
Nem sok esélyt adok egy SC-mentes futamnak.
A másik meg, hogy gumi-káosz-verseny is lehet, mert nem olyan lesz ma a hőmérséklet és aszfaltfelület, mint a szabadedzéseken, időmérőn voltak.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #31089 üzenetére
Miért, vannak bármilyen esélyei is a Ferrarinak pl. a dobogó első két helyének bármelyikére?
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #31089 üzenetére
Ha bejön az SC, akkor a Ferrari nyugodtan csomagolhat...
venember83: Szerintem Alfonz tudja majd tartani a tempót, csak a rajt jól sikerüljön.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
darál0w
Jómunkásember
ha már mindenki tippelget...
Ham - Alo - Web
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
rocket
nagyúr
Sima Vettel gyozelem lesz.
Webbert felhozta a RedBull bastyanak, egesz hetvegen messze volt Vetteltol, erre pont amikor kellett feltudott jonni 2 tizedre, hogy megszerezze a 2. helyet, micsoda veletlenek vannak (gondolom majd koronkent fel masodperccel lassabb lesz, es feltartja a tobbieket.)
Ez a VB elment mar Hamiltonnak,Buttonnak,Alonsonak, az FIA-nak megkoszonheti a RedBull, hogy versenyek ota huzzak a dontest az illegalis diffuzor betiltasarol, hogy minnel nagyobb elonye legyen Vettelnek, ugylatszik muszaj feldobni a nemet piacot ami meg nem tert magahoz a Schumacheri idok ota.
Ferrarirol vagy a McLarenrol lenne szo, mar masnapra betiltottak volna.Aztan az majd kiderul Silverstoneban er-e valamit a betiltasa, vagy sotetben tapogatozott a konkurencia
RedBullnal az egyetlen optimista ember aki szerint semmi nem fog valtozni Helmut Marko, aki ugye a csapat bohoca, mernoki oldalon van mar aggodas foleg az auto megbizhatosaganak visszaesesetol tartanak."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
ToBeY
nagyúr
ALO,VET,HAM az én típptem
-
-Mike-
addikt
RSC, MSC, CSC
-
Z0C!
őstag
Vettel, Button, Hamilton
----- www.zoci.gumroad.com -----
Aktív témák
- Legion 5 15ARH7 15.6" FHD IPS Ryzen 5 6600H RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
- Dell Precision 5550 - CORE I7-10850H 2.70 GHZ/32GBb/2TB SSD/
- Gigabyte Core i7 Gamer PC: i7-9700 / RTX 3060 Ti / 1Tb SSD / 16Gb Ram
- 7320 2-in-1 27% 13" FHD+ IPS érintő i7-1180G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest