- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Nemzetközi bemutatókra készül az Oppo
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
it Több intézkedést is hoznak, hogy óvják a gyerekeket a közösségi média káros hatásaitól.
-
Computex 2024: a CEO az új rocksztár
ph A nagy technológiai cégek vezetőit film- és rocksztárokat idéző rajongással veszik körül itt.
Aktív témák
-
MODERÁTOR
HAM : 10
20 éve a Prohardveren
-
PazsitZ
addikt
Webo ma végig jól nyomta, remélem holnapra is megőrzi ezt a formát, főként a rajtnál.
- http://pazsitz.hu -
-
veterán
Neeeeee! Webber nyert
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
rocket
nagyúr
Hamiltont jol megszivatta az eso a vegere.
Ugytunik a legrosszabul a Lotus-Renault utan a McLaren jart a szabaly valtozasokkal.
Red-Bullnak meg maradt 4-5 tized elonybol idomeron 1-2."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Oliverda
félisten
válasz ronaldo #31604 üzenetére
Mondjuk az tényleg vicces, hogy egyszer lenne esély lenyomni őket időmérőn és erre elkezd esni.
Motion_Blur: Két éve a 19. helyet sikerül összehozni. Annál ez lényegesen jobb.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
PazsitZ
addikt
válasz Motion_Blur #31606 üzenetére
Én nem igazán állítottam soha, hogy szabotálnák. Csak az egyértelmű esetekben, lásd pl. szárny elvétel. De az meg egyértelmű, ha valamiben dönteni kell, ki mellett döntenek.
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
nokia párti
őstag
Ez a kommentátor szerelmes Vettelbe vagy mi?
elfogulatlanul kéne közvetíteni.[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz PazsitZ #31612 üzenetére
Holnap szerintem pont alatta fog látványosan felrobbanni a motor, amit majd oda tudnak tolni az FIA orra alá indok ként, hogy ezért kell nekik is engedményt a szabályokból.
Amúgy ahhoz képest, hogy az előzetes várakozásoknak megfelelően a Ferrari-nak nem fekszik Silverstone, egész közel tudtak kerülni. Szvsz ez inkább annak köszönhető, hogy a Ferrari nem bukott semmit a korlátozásokkal, míg Red Bull (ezen a versenyen) igen.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JJános
addikt
válasz Motion_Blur #31606 üzenetére
Ha még szabotálnák hányadik lenne?
Holnapra Lonzi, Webbó, Vettel befutót várok!
2007-05-06 óta itt!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #31616 üzenetére
Vajon hogy bukhatott ennyi tempót a McLaren?
Red Bull-tól eddig voltak időmérőn mondjuk max. 0,5-1mp-re most meg kapnak 1.5-ötRed Bull - Ferrari kezd más szintet képviselni. Mondjuk Vettel akkor hátra is dőlhet ha Alonso lesz a legfőbb riválisa a maga 87 pontjával és a jelenlegi Ferrari stratégákkal.
Azért Whitmarsh nyilatkozatára kíváncsi vagyok
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
D@ni88
addikt
Remélem holnap piros autó nyeri a futamot
-
darál0w
Jómunkásember
végre az eső miatt kicsit izgalmasabb időmérő
viszont nem látok romlást RB részéről.
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz PazsitZ #31621 üzenetére
Valós a panasz, ha a Renault-nál be kell tartaniuk a 10%-os szabályt akkor az minden egyes fékezéskor mechanikailag jobban igénybe veszi a motort, pont ennek a hatásnak az egyhítésére alkalmazzák a Mercedes motoros autók és talán a Ferrari is az FIA által 2009-ben engedélyezett fired-overrunt. (fékezés alatt is üzemanyagot égetnek el a motor égésterében, így finomabb az átmenet és kisebb a mechanikai terhelés a motoron fékezéskor)
-
-
D@ni88
addikt
Izgalmas lesz, és ha azt nézzük nem a Ferrari pályája de mégis jól mentek.
Hoztak valami új elemet az olaszok, vagy csak ennyit dobott a fújt diffúzor?
-
Oliverda
félisten
Az FIA eltörölheti a szigorúbb szabályokat
Köszönjük az ingyen cirkuszt Todt
("FIA: Fuckin' Idiots Association" )
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
P00By
nagyúr
Muris a helyzet...
-
kukinyo
addikt
Nevetséges
Tényleg cirkusz.
Átlátszó,undorító -
[CS]Blade2
addikt
"amennyiben a csapatok egyhangúan egyetértenek, az FIA az idény végéig elhalasztja"
A Cosworth-os csapatok hülyék lennének belemenni, a Williamssel az élen.
A Mercedes kérdéses, mert a gyári csapat inkább nyert vele, míg a Mclaren úgy tűnik nem, pedig még engedményt is kaptak a többiekhez képest. Egymás ellen meg nem hinném, hogy szavaznának.
A Ferrari pedig garantáltan veszít a tiltással, ha a Renault meg a Mercedes kibúj a szabály alól megbízhatósági problémákra hivatkozva. Úgy a RedBull továbbra is nyithatná 45%-ra a szelepet, míg a Ferrari sem a Mercedes, sem a Renault féle engedményt nem kapná meg, mert 2009 előtt ezek nélkül is megbízható volt a motor. Szóval nekik a teljes mindenkire vonatkozó tiltás lenne a jó, de a jelenlegihez képest a halasztás is jobb.[ Szerkesztve ]
-
Male
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #31633 üzenetére
Williams jövőre Renault-ra vált... a megfelelő szavazás érhet némi pénzt a jövő évi szerződésben... ugyhogy ők egyáltalán nem biztos, hogy a tiltás fenntartása mellet szavaznak.
-
AMD Power
titán
Nem láttam az időmérőt , de jobb is.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
C0d3r
addikt
Lassan a 10%-al fogok álmodni, ezért kicsit más téma:
Ecclestone: értelmetlen a zöld Forma-1
"Ecclestone szerint például rendkívül környezetkímélő lenne, ha a csapatok lemondanának a hatalmas motorhome-okról. "Így kevesebb kamionra lenne szükség a szállításukhoz, és kevesebb benzin fogyna el. De az emberek nem ezt akarják látni. Azt is kérdezhetném: 'Miért nem csökkentjük a versenyek számát 10%-kal? Így is kevesebb benzint használnának el a csapatok'" - vetette fel."Szerintem igaza van (na nem abban, hogy legyen kevesebb futam ), túl lihegik ezt a környezetvédelmet, meg a spórolást.
Mikor voltak a futam előtti tesztek, egyik cikkben olvastam, hogy a csapatok hány ezer km-t levezetnek egy teszt pályán. Na most ez a nagy elkötelezettség csupán a szezon közben olyan fontos?[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Kiss Pál Tamás sajnos a boxolás után nem tudta befejezni a versenyt, mert beragadt a boxutcai sebesség korlátozó gomb a kormányon.
-
ToBeY
nagyúr
Vissza az egész! - Az FIA elhalasztja a szabálymódosítást
Ez már tényleg egy vicc
-
Motion_Blur
félisten
Egyébként ha holnap reggel úgy döntenének a csapatok hogy maradjon minden a régiben, akkor az legkorábban a Nürburgringen lépne életbe, mivel az időmérő és a verseny között már nem nyúlhatnak a motorvezérléshez.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
proof88
addikt
most akkor mi van? már abban sem vagyok biztos hogy jó sorrendben kerülnek ki a hírek
szóval (javítsatok ha tévedek): úgy volt már hetek óta, hogy itt Silverstone-ban korlátozni fogják, hogy gázelvételnél mennyire maradhatnak nyitva a pillangó szelepek. A Rönónál már korábban felmerült hogy így meg úgy megbízhatosági gondok lesznek, a Mercedes motoroknál tegnap olvastam először ilyen gondról. Viták után tegnap aztán megkapta a Rönó az engedélyt h 45 vagy 50%-ban maradhatnak a szelepek gázelvételkor, a Merci is megkapta az engedélyt hogy 8-ból 4 henger blabla gázelvételkor. Ebből ismét vita lett. Aztán ma reggel mégis visszavonták a Rönó engedélyét (Merciét nem), vita, időmérő lement úgy ahogy a Mercivel megállapodtak meg a Rönónál is 20% volt, erre most este meg azt mondják hogy most mégis engedik. Ehh.
Most már akkor azt nem vágom, hogy ha ugye érvényben van a múlt héten bevezetett szabály, hogy motorvezérlésen nem lehet változtatni időmérő után, akkor végeredményben, attól hogy most mégsincs beleszólás a gázelvételkori motorvezérlésre, holnap azért mindenki a mai, időmérős beállítással fog menni, tehát holnap is 20%-ig lesz kinyitva max a Rönónál, ugye? Csak hogy tudjam mivan.szerk.: Motion: ja ok. Tehát akkor holnapra tuti nem változik semmi vezérlést illetően. Most már mindegy, most már a FIA ha segget akar csinálni a szájából, a holnapi futamra felülbírálhatná a múlt hétvégén bevezetett szabályt, hogy nem lehet időmérő után változtatni.
[ Szerkesztve ]
-
Male
nagyúr
válasz Motion_Blur #31646 üzenetére
Igen, a #31642-ben linkelt cikkben ez a fura. Úgy írja, hogy holnap akkor mehetnek a régi beállítással, mert feloldották a korlátozást, de a "nem lehet változtatni az időmérő és futam között" az meg maradt. Szóval így nem értem, hogy akkor hogyan is mehetnének a futamon a régivel? Esetleg most a szabályváltozás miatt megengedik a módosítást kivételesen?
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Gondolom volt már, de egy próbát megér...
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen