- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Így használhatsz Bluetooth billentyűzetet és egeret táblagépeddel
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
ph A cég évtizedes jótállással szállított, ATX 3.0-s termékcsaládja kétféle színben és teljesítménnyel készül.
-
Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
ma Megjelent az iOS 17.5.1, ami javítja a furcsa hibát, de az Apple hallgat a miértről és a hogyanról.
-
Hunt: Showdown - Augusztustól csak jelenlegi generációs gépeken játszhatunk vele
gp A PlayStation 4 és Xbox One verziók automatikusan frissülnek az új kiadásra.
Aktív témák
-
c.zsolti
őstag
Az nem lehet, hogy a Ferrari jobban alkalmazkodott az egységes ECU-hoz, mint a Reanult?
...
-
PazsitZ
addikt
Na igen, valahol megertem a dolgot es persze, aki jobban fejeleszt az lesz a jobb, ez tiszta sor és rendjen is van.
Csak mivel elvileg befagyasztas van, igy valahol egyenlotlenné valik a dolog. Bar azt sem akarom elhinni, hogy a renault tényleg hozza sem nyul a motorhoz, max nem megy nekik a teljesitmeny novelese.
Szval érdekes dolog ez. Engem pedig zavar, mivel Webber renault-val megy .- http://pazsitz.hu -
-
c.zsolti
őstag
válasz Peat;) #27497 üzenetére
Miből gondolod, hogy most a Renault a leggyengébb? Egyelőre csak találgatások vannak. A másik, hogy akár már 2006 végén is lehetett erősebb a Ferrari motor. (pl. Schumi "sétakocsikázása" a Brizil GP-n) Ahogy gV írta, a motorbefagyasztás a költségek csökkentésére irányult, nem a teljesítmények egalizálására.
Abban igazad van, hogy nem fair, ennyi erővel minden fejlesztést befagyaszthatnak, aztán örökre McLaren - Ferrari versengést látunk......
-
#70869248
törölt tag
válasz PazsitZ #27502 üzenetére
Sztem a Red Bull-mál pontosan tudják, hogy mennyivel erősebb a Ferrari mint a Renault vagy fordítva, mivel mérési adataik vannak az év elejétől.
Nem tudom hogy hogyan szólhat a megállapodás, lehet hogy csak évenkénti frissítés van, lehet hogy évközbeni....az is lehet hogy a biztonsági fejlesztéseket azonnal megkapja a motort megvásárló csapat is...franc tudja.
De ezt a Red Bull-nál már tökéletesen tudják, ha megkapják az évközi fejlesztéseket a Ferrari-tól akkor egyszerű teljesítménymérési adatok alapján tudják mennyit fejlődött ennek köszönhetően a motor,...ha pedig nem kapják meg, csak évenként akkor miről beszélünk?...akkor a Torro Rosso már az év elején erősebb motorral bírt mint a Red Bull, és a biztonsági fejlesztéses elmélet Torro Rosso/Ferrari vs. Red Bull/Renault érve megbukott.Szvsz sok oka lehet, hogy egy motor jobban müködik, nem feltétlen a teljesítmény az elsődleges, bár kézenfekvő.
pl:
- Lehet más vibráción a két motor
- Lehet a nyomatékgörbe eltérés jobban kedvez a kipörgésgátló nélküli kihajtásnak. -
PazsitZ
addikt
válasz #70869248 #27505 üzenetére
Ez is jogos felvetes. De nekem olyasmi remlik hogy ugyanazt a motort kell a rendelkezesukre bocsajtaniuk amit ok is hasznalnak.
De jegyezzuk meg, hogy ev elejen meg nem kapta meg az uj aerot a torro. Miota megkapta azota viszont latvanyosan egyre jobbak.
Persze hozza kell tenni a pilotaik is jok.[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz PazsitZ #27506 üzenetére
Versenyzők így is van... az évben már volt alkalma Webber-nek is kimagasló eredményt elérni, ...és talán ha repülőrajt lett volna akkor sikerül is, bár ő az első kanyar után pördült meg.
szerk:Silvertone-ban :
Kovalainen-----------------
----------------------Webber
Raikkonen-----------------
---------------------Hamiltonvolt a rajtrács
hihi..rajz[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz c.zsolti #27504 üzenetére
Akkor csak írom azt hogy az egyik leggyengébb igazad van.
Az ismert részek azok, hogy Alonso hisztizett egyet hogy újra fejlesszék a motorrészleget a Renaultnál mert a szabály után azt leépítették, egy két hír a maradását és ahhoz köti, hogy lesz-e változás motorfronton. Ami feltünő futamokon hogy valóban nemigazán megy az előzés a Renaultnak, volt olyan futam, hogy támadott Alonso, majd esett vissza fokozatosan minden támadásnál
Aztán a Red Bull csapatfőnöke [link] ezt nyilatkozta.Kiemelném: "Tavaly egy versenyképes motor állt a rendelkezésünkre, de az idei elemzések azt mutatják, hogy le vagyunk maradva. A Renault betartotta a szabályokat, míg mások előnyre tettek szert." Ha mezőnyben valaki ki tudja elemezni hogy le-e maradtak, akkor az a Red Bull a Torro által. És valóban idén alakult ki az hogy a Torro ugyanazzal a kasztnival elveri az anyacsapatot.
Aztán volt olyan pletyka, amit végül több más csapatnál dolgozó személy is lenyilatkozott hogy az egyik Red Bull-os beült a Torroba és finoman szólva meglepődött a tapasztaltakon.
Ez már túl sok ahhoz, hogy ne higgyem azt el, hogy idén alakultak ki ilyen mértékű különbségek a motorok között. Amikor beszüntették akkor valószínű jóval kisebb hézagok voltak a motorok között. De idénre ezek a hézagok kitágultak, ez alapból szabályszegés elviekben. Valaki írta hogy nem biztos hogy erősebb lett a motor, hanem pl a nyomatékgörbéjét tudték kedvezőbbre állítani. Értem én de ehhez is olyan új alkatrész kellett bele ami ennek megfelel, tehát szépen a jelenlegi alkatrész helyett terveztek egy könnyebbet és erősebbet, elfogadtatták hogy megbízhatóbb, majd ugyanakkora lóerő szám mellett nyomatékosabb lett a motor. Ez is előny, 2006-ban olyan pletykák mentek még hogy a rönyó ha nem is a legerősebb de a legnyomatékosabb motor.
-
Peat;)
veterán
válasz venember83 #27503 üzenetére
Igen, engem az egységes gumi is kiakasztott anno, bár ez belátom jól sült el viszonylag, csak bridgestone nem veszi már elég komolyan. (minőségi kilengések ugyanazon fajta gumigarnítúrák között is...)
De ez a motorfagyi olyan mintha az úszóknak maximalizálnák a levegővételt. -
hunnylander
őstag
válasz Peat;) #27509 üzenetére
Tegyuk hozza, hogy a motorperiferiat lehet fejleszteni. A keno- es uzemanyagokat ugyszinten. A csapatok konszenzusaval pedig gyakorlatilag barmit a befagyasztott teruleten is. A csapatok mernokei rabolintanak vagy elutasitjak. Es tegyuk hozza, hogy a korlatokon beluli fejlesztessel senki sem allt le, kiveve a Renault aki cakkompakk felszamolta az egesz motorfejlesztesi reszleget koltsegcsokkentesi megfontolasbol.
1. A Renault-nak nagyon gyorsan helyre kell allitani a motorfejlesztesi reszleget.
2. Gyakrabban kellene a beadvanyokra vizszintes vonalu valtakozo iranyu fejmozgasokat tennie, a fuggoleges vonalu valtakozo iranyu fejmozgasok helyett.www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz Peat;) #27509 üzenetére
Én ezt írtam:
"
- Lehet más vibráción a két motor
- Lehet a nyomatékgörbe eltérés jobban kedvez a kipörgésgátló nélküli kihajtásnak.
"
..a nyomatékgörbés rész:
Ehez nem kell semmiféle új alkatrész...egész egyszerűen motor és motor között lévő különbségről van szó. Mivel az egyiket a Renault a másikat a Ferrari építi 100% hogy nem egyforma a nyomaték és teljesítménygörbéje a két motornak. Ennél fogva nem zárható ki, hogy az idei szabályoknak..azaz nincs kipörgésgátló, az egyik jobban megfelel mint a másik.A Renault betartotta a szabályokat? ...ez elég komolytalanul hangzik, mégha jelen esetben igaz is lehet.
"Aztán volt olyan pletyka"..pletyka?..volt olyan pletyka is hogy Alonso a Ferrari-hoz szerződik. -
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #27513 üzenetére
"A csapatok konszenzusaval pedig gyakorlatilag barmit a befagyasztott teruleten is. A csapatok mernokei rabolintanak vagy elutasitjak.
2. Gyakrabban kellene a beadvanyokra vizszintes vonalu valtakozo iranyu fejmozgasokat tennie, a fuggoleges vonalu valtakozo iranyu fejmozgasok helyett."
Én nem tudom hogy az FIA milyen formában juttatja el a változtatások indítványát a többi csapat felé, mert gondolom nem a csapatok küldözgetik emilben hogy légyszi bólints már rá..Az FIA nem hinném hogy részletes tervrajzot juttatna el a csapatok számára, nem hinném hogy leírná a pontos változtatásokat, és hogy az milyen anyagból állítják elő, milyen méretben.. de nem tudom. Ahogy azt sem tudom, hogy ha egyetlen csapat azt mondja hogy nem, akkor az visszatartó tényező-e, vagy 50%+1 csapat kell. Az én angolom pocsék nem tudok utánanézni, de ezzel a felfogással már többször találkoztam amit írsz, de ez csak egy nagyon tág keret, amiben nem tudni a konkrét részeket. Ez kb olyan hogy az EU-ban a képviselők szavazhatnak igennel és nem-el is. Oké, de én ezzel nem tudok mit kezdeni
A kenőanyagra meg nem írok semmit, kevesebb Palikszöveget hallgass. Abban igazad van hogy a Renault is hibás, csak én ezt a mértéket kicsinek tartom, de ez persze személyenként változó.
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
Jofi81
őstag
válasz hunnylander #27517 üzenetére
Ez a hátsó szárny elég furán néz ki. Ennek köszönhetően könnyebb lesz majd előzni?
-
gV
őstag
válasz hunnylander #27517 üzenetére
ennél szebb volt az az elképzelés aminél ketté vágták a hátsószárnyat
-
hunnylander
őstag
Engem mar az erdekelne, hogy a nagyok mit hoznak ki a 2009-es szabalyokbol. Valahogy ok mindig tobbet adnak az esztetikumra is.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #27521 üzenetére
undormány..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #27522 üzenetére
Olyan szamurájpáncél jellegű lett kicsit...Mondjuk az is tartalmaz "szárny" részt...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #27521 üzenetére
Nagyon ronda...szvsz egyszerűen otromba a formája, nem is értem hgoy illik ez egy, lehet mondani, kecses autóképhez ami a jelenlegi F1 autók sajátja.
-
c.zsolti
őstag
válasz hunnylander #27517 üzenetére
Nagyon bután néz ki... úgyhogy abban reménkedjünk, hogy legalább működni fog.
...
-
proof88
addikt
Anno mikor bejöttek a Dumbo-fülek, azokkal semmi bajom nem volt, de ez a hátsószárny. Meg az a sok kis szép szárny, amik szintén megszűnnek, azokat is hiányolni fogom, olyan szép kifinomultak.
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #27517 üzenetére
Vagy legyen szélesebb vagy legyen alacsonyabb mert ez így egy vicc. Nevetségesen néz ki vele az autó. Hányinger...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
sparx
tag
válasz hunnylander #27521 üzenetére
Mennyivel szebbek azok a szárnyak amiket most Monzában használtak...
-
hunnylander
őstag
1. C. Klien BMW Sauber F1.08 1:19.537 44
2. S. Vettel Red Bull Racing RB4 1:19.878 +0.341 34
3. G. Paffett McLaren MP4-23 1:20.602 +1.065 26
4. S. Buemi Toro Rosso STR3 1:20.870 +1.333 20
5. L. Di Grassi Renault R28 1:21.080 +1.543 48
6. A. Wurz Honda RA108 1:21.123 +1.586 23
7. K. Kobayashi Toyota TF108 1:21.186 +1.649 35
8. K. Nakajima Williams FW30 1:23.171 +3.634 35A Ferrari magantesztet folytat Mugelloban (szinten szerdatol pentekig). Kimi ma szimulatorozik Orbassano-ban.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Persze, hogy fontos. A McLaren emiatt tudott tavaly odaparkolni a boxkijarathoz jaro motorral percekre (benzint fogyasztani). Senki nem tudta utanuk csinalni, mert megfoztek volna a motort.
Laptime in a can: the difference fuel and lubricants can make
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
Nem értem hogy a 96-97-ben alkalmazott szárnyak miért nem lennének megfelelőek.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Macka
veterán
válasz hunnylander #27517 üzenetére
Na ennél még a Need 4 Speed beütésű Suzuki ruhaszárító is jobb.
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #27530 üzenetére
R.Grosjean-ra leszek még kiváncsi, a GP2 mezőnyéből rá áldoznék energiát és teszteket..
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #27532 üzenetére
Nem a benzinfogyasztás miatt parkoltak a boxkijáratnál. Mivel a megtett körök után tankoltak vissza benzint, ezért semmi értelme nem lett volna álló helyzetben fogyasztani az üzemanyagot, egyszerűbb lett volna kevesebbet tankolni, és később indulni.
[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
válasz hunnylander #27537 üzenetére
Ez a régebbi szárny még elmenne, és nem is az a bajom, hogy magasan van, de egyszerűen undormány. Csúnya.
És a Williams szárnya sem sokal szebb. Ezt tudták kitalálni? Ezt nem kellett volna.
2007-05-06 óta itt!
-
JColee
őstag
válasz wildrain #27541 üzenetére
c.zsolti már mondta h a lényeg az h a saját tempójukban mehessenek
ez nálam sem és nálad sem volt benne a hszben szval mind1
Sanyi bá' rovata[ Szerkesztve ]
-
soulcube
aktív tag
válasz hunnylander #27517 üzenetére
Ajjajj... Mi ez ?
-
soulcube
aktív tag
És hogy teljes legyen a nap jó hírekkel. Mosley egységes motort akar .
Bocs ha volt már linkelve... -
hunnylander
őstag
Vegeredmeny:
1 KLIEN 1:19.537 84 (BMW)
2 VETTEL 1:19.878 60 (RBR)
3 BUEMI 1:20.209 88 (Toro Rosso)
4 PAFFETT 1:20.602 52 (McLaren)
5 KOBAYASHI 1:20.759 94 (Toyota)
6 DIGRASSI 1:20.853 90 (Renault)
7 WURZ 1:21.123 71 (Honda)
8 NAKAJIMA 1:23.171 61 (Williams)[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Iron Funeral
őstag
válasz hunnylander #27549 üzenetére
Vettel mióta tesztel Red Bull színekben? Úgy értem hogyhogy nem STR-el csapatta neki? Vagy ez eddíg is így volt és csak az én figyelmem kerűlte el hogy RBR tesztpilóta?
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Videós, mozgóképes topik
- Raspberry Pi
- Mini-ITX
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- MacSzerez.com - iPad Pro 11" M2 / 4.Generáció / 128GB / Wifi / Asztro / Garancia!
- Eladó Philips TAB8505/10 soundbar, tökéletes állapot!
- ZOTAC Geforce RTX 3080ti Trinity OC
- LENOVO LEGION IDEAPAD Y520-15IKBN , i7 7700HQ , 1050 Ti , 12GB DDR4 , 128GB m.2 , 1TB HDD
- MSI STEALTH 16 Studio A1VGG. i9-185h - 64GB - 2TB SSD - 4070 8GB - közel 3 év gari - Win11Pro
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen