- MIUI / HyperOS topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Android szakmai topik
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Mobil flották
Aktív témák
-
JJános
addikt
válasz #70869248 #41000 üzenetére
Lehet, hogy azért nem akar már aktívan részt venni az F1 színpadán, mert nem akarja lerombolni azt a képet, amit mi festettünk a szívünkben. Pedig, ha tudná, hogy azt a képet nem tudná soha átfesteni.
Kiváncsi lennék egy RBR autóban, de a Ferrariban is helye lenne szvsz.Én minden versenyét végig drukkoltam, mert mire az F1-be jött, már jó nevet szerzett, é nagy volt a várakozás, és a Benettonban meg is mutatta már, hogy mit is tud.
PuttPutt: gondolom te is MS drukker voltál!
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #40996 üzenetére
"De amikor Alonso és MS egymás ellen mentek is lehetett látni hogy Alonso mennyire másként használja az autót."
Igen, ez 2006-ban jött ki a legjobban. Mondjuk ehhez kellett a Michelin gumi és rönyó futómű is. Mármint az Alonso féle "egy mozdulattal rábaszom" kanyarodási technikára. Aztán ennek 2007-ben vége is lett, azóta sokat finomodott Ő is.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
gV
őstag
válasz #70869248 #40996 üzenetére
"MS pedig egyszerűen sztem stílustalanul vezetett"
"Az igazán nagy versenyzőket az emeli ki a többiek közül, hogy bármilyen autóhoz, pályához és időjárási körülményekhez képesek alkalmazkodni. Éppen ezért nincs is határozott stílusuk, mert azt az aktuális feltételekhez igazítják. Még jól emlékszünk, hogy amikor Gerhard Berger először ült be az 1995-ös Benettonba, csak ámuldozott, mert nem értette, hogyan tudott Schumacher azzal az autóval akár egyetlen versenyt is megnyerni, nemhogy az egész világbajnokságot. Michaelt később megkérdezték, hogy a B195 az ő stílusára lett-e szabva, mire ő nemmel felelt, kijelentve, hogy éppenséggel ő igazította a stílusát az autóhoz (ami látszik is, mert most például teljesen másképp vezet). Az ilyesmi nem ritka; és a versenyzők közötti különbségek akkor jönnek ki igazán, ha az autójuk nehezen vezethető (nem véletlen, hogy Barrichello is 2002-ben volt a legközelebb Schumacherhez)." forrás
-
Dízeles
aktív tag
válasz Motion_Blur #40979 üzenetére
Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
őstag
Brawn-ok viszik eddig a pálmát...érdekes,hogy a csapat mondhatnám 'csöves' és megszorongatta őket ez a kevés pénz,mégis mekkorát alkotnak.
Már 3 éve vagyok Button drukker,de még csak most 'érett' meg a feladathoz a pilóta,hogy futamokat nyerjen,valamint most lett olyan autó alá pakolva,amit vezetni is tud....
csak így tovább! -
Motion_Blur
félisten
A hírek szerint a Raikkonen egy könnyített kasztnival fog menni a hétvégén, ami -6kg-ot jelenet. Massa csak Monacoban kapja meg.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #41009 üzenetére
Ez megegyezik a legutóbbi versenyen használt kasztnival, vagy azon könnyítettek még 6 kg-ot?
-
őstag
válasz Motion_Blur #41009 üzenetére
Ettől a 6 kilótól nem fog szárnyakra kapni a Ferrari, bár úgy lenne...
-
Motion_Blur
félisten
válasz venember83 #41010 üzenetére
Miért lenne hír, ha ugyanazzal menne?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #41012 üzenetére
Mert hírt csinálnak belőle. Kösz az infót. Azért még a végén kiderül, hogy tényleg volt húsz kilónyi flexelnivaló azon a kasztnin.
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #41009 üzenetére
Nem értem. Én az új B kocsiról olvastam, hogy 15kgmal könnyebb.
Most Kimié még ahhoz képest hattal?Vagy csak összevissza írkálnak minden fa****got?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
Jah, azt olvastátok, hogy a BMW mégse készült el a DDD-jével, viszont még a KERS-t is kiszedi?
szerk: Már ha nem marad el egyáltalán a verseny a disznónátha miatt.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #41019 üzenetére
Fel nem foghatom hogy a picsába találtak volna 21kgmot még így idény közben? Kiszedik a KERS-t?
Ez szvsz vagy kacsa, vagy eddig valamit nagyon elszúrtak. Öntöttvasból volt az orrkúp vagy mittudomén.
proof88: de emiatt nem lesz a Ferrari 8 tizeddel gyorsabb, mert a versenysúlya nem változik semmit, csak jobban ki tudják majd egyensúlyozni. Max 1-2 tizedet jelenthet talán annyit sem. Ahol sokat érhet az az, hogy talán nem fog annyira belassulni ha megtankolják Q3-ban, mert eddig ebben elég gyenge volt a Ferka.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
-
proof88
addikt
Ja tényleg, ezt mindig benézem...
-
Motion_Blur
félisten
A legfontosabb nyilván a DDD és az ahhoz kapcsolódó motorborítás / kipufogó upgrade. Egyébként a török és az angol nagydíjra is várható egy-egy kisebb módosító csomag.
Az a baj, hogy már késő. A cím már nem lehet nálunk, a többi meg nem számít.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #41004 üzenetére
Nem is kell , de MS kapcsán mint a kategóriája legnagyobb bajnokáról beszéltem, így a motorosoknál Agostini a mérce (15vb cím)
-
7Heads Drago
veterán
A kasztni cellofánból, celluxból, meg festékből áll már csak. A menet közben feleslegessé vált daraboktól így könnyebb lesz megválni. Illetve ha most már tényleg megbízható is lesz az autó, akkor a szerelő ládát is ki lehet venni a kocsiból. Az meg biztos van 15 kg. De az is lehet hogy a Ferrarinál végre megtanultak origamizni.
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Pá
addikt
válasz 7Heads Drago #41026 üzenetére
Téynleg erről jut eszembe.
Volt már olyan pl, amikor Mekinek leszakadt a tükre verseny közben. Nem tudom volt-e ilyen, de ha emiatt mondjuk a versey közben a minimum súlyhatár alá kerülnének, azért járna büntetés?Hogy van a pontos szabályozás?
Vagy pl ha valakinek leszakad az első vezetőszárnya, amíg beér a boxig lehet, hogy a min súly alatt köröz a pályán. Ez nem szabálytalan?
Jah és nem F1 jancsik magánvéleményére vagyok kíváncsi, csak az írja be, aki valóban ismeri a szabályozást.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
PazsitZ
addikt
-
Tomate
veterán
válasz Motion_Blur #41029 üzenetére
Nem régiek. Sajnos nem megyek ki... Bár jó lenne Guglival "ugrottam el" Aki megy ezzel körbejárhatja és megtudhatja mire számítson.
[ Szerkesztve ]
-
SzalaiG
addikt
Tavalyi Honda F1 cuccok féláron a Honda autó és motorkereskedésekben.
Szponzor póló 2eFt.
-
Motion_Blur
félisten
Pont ezt akartam írni én is, de aztán meggondoltam magam. Általában nem jelenthet 4 tized hátrányt 10 kg cucc. Tegyük fel, hogy a tankolás után megkap 70 kg-ot, ami egy átlagos pályán elég kb. 23-25 körre. Az első megtankolt nyitókörnek majd 3mp-el kellene lassabbnak lennie, mint a következő boxolás előtti utolsó körnek. Ez nem igazán szokott a gyakorlatban működni, sőt emlékezzünk csak MS az utolsó versenyén mikor futotta meg a leggyorsabb kört?
Tudom, a wébergabi kiszámolta
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #41037 üzenetére
Vagy 10 liter benzin jelent 4 tizedet? Lehet, hogy keverem...
-
Pá
addikt
Már csak a régiről kéne pár, hogy tudjam összehasonlítani.
szerk: csak most néztem meg a saját linkemet. Ő, hát izé... nem is tudom.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
D@ni88
addikt
ez a dupla diffúzor hol duplafedeles?
-
puttputt
őstag
válasz JJános #41001 üzenetére
JJanos:
Bizony, én is MS-nek szurkoltam, előtte meg érdekes, a legelején Hill volt a favorit, Schumi rettentő antipatikus volt akkoriban.
('95 környékétől kezdtem jobban figyelgetni a F1-et...)
Aztán jött egy hosszú, kitartó MS korszak, mert szerettem nézni, ahogy versenyez; valamint kifejezetten nem kedveltem a Hakkinen-Coulthard "ellen-párost".
Majd Raikonnen-nek a jelenlévők között. Sajnos Hamilton irányában elmúlt a kezdeti szimpátiám, pedig azt hittem, a végén "átpártolok" a McLarenhez... (csupán versenyzésről van szó..., nem az emberi mivoltot vizsgálva).
Most Vettel és Raikonnen az, akiknek drukkolok, főleg az előbbi.
(Azért a Brawn is érdekes persze...)A verseny-elhagyásáról szólva ("sertésesspanyolnátha"): Át is helyezhetnék, akkor már... mondjuk újabb Jerez-i v. Pacific nagydíj
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
7Heads Drago
veterán
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #41037 üzenetére
Az üzemanyaghatás érték az egy csapatok által kiszámolt és használt érték. És pályaspecifikus, legtöbbször 4 tizedmásodperc körüli érték 10 kg-ra.
Amit írsz az autó gyorsulásáról, ahogy fogy a benzin, nem cáfolata ennek, ugyanis az üzemanyaghatás érték csak önmagában helytálló, a többi változók megmaradása mellett. Vagyis pl. tökéletesen ugyanolyan gumikon. Gyakorlati példát időmérőről lehet felhozni, pl. 660 kg-osan 1:20-as időt megy a delikvens, 670 kg-osan ugyanolyan állapotú gumikon és a kört ugyanúgy odatéve 1:20.4 lesz az elérhető köridő.
Ugyszintén az ürestankos és telitankolt állapot összevetésére már értelmetlen belekeverni az üzemanyaghatást, vagy az alapján kalkulálni azt, mert a két szélsőséges megtankoltsági állapot már jelentősen befolyásolja az autó viselkedését a beállításaival kapcsolatban. És ez már beállítás és konstrukció specifikus is. Pl. a Renault arra panaszkodott az idei autójával, hogy az nagyon jól teljesít kevés üzemanyaggal, de megtankoltan 'drasztikusan' (más autókhoz képes 'exponenciálisan' nagyobb mértékben) romlik a köridő. De a fenti példával ők is pl. 4 tized körül lennének, és a Renaultnál is számolgatják az ő és a többiek üzemanyagkorrigált köridőit.
A Ferrarinál egészen másról van szó a könnyebb kasztnival. Az több ballaszt használatára ad lehetőséget és a köridők annyival csökkenhetnek, amennyit az autó jobb kiegyensúlyozottsága adhat, ami pl. ha Massa autója eddig is optimálisan kiegyensúlyozott volt, egy relatíve alacsony érték lehet. Kiminél viszont nagyobb a jelentősége lehet, mert ő nehezebb pilóta.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
7Heads Drago
veterán
válasz hunnylander #41048 üzenetére
Pedig mintha valahol olvastam volna.
Akkor lehet hogy csak délibábot láttam.
Most én is csak 0,6 mp találok. Célként kitűzve.
Bocsika...[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #41045 üzenetére
Köszönöm a kimerítő választ
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest