- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Yettel topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #27650 üzenetére
Azért itt elég korrekten nyilatkozik.
Alonso nehéz helyzetben van, mivel csapatot akar váltani, de a jövő évi KERS miatt nehéz meghatározni a következő évi várható erőviszonyokat.
Sztem ő nagyon is számított a Ferrari-ra, a McLaren is elkezdte tesztelni, a többiek viszont sötét foltok....lehet a Bmw élcsapat, de lehet az a Honda is,..a Toyota is nehezen behatárolható...egyedül a Renault dolgaiba láthat bele valóban. -
Pompi
MODERÁTOR
-
JJános
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
válasz AMD Power #27656 üzenetére
60kW ami durván 81-82 LE -t jelent, ugyanis ennyi lesz a limit. Ez elvileg körönként 0.300 sec-et jelentene, viszont 30Kg a cucc, ami néhány csapatnál nem igen tesz jót alapesetben az balansznak.
A 82 LE jelent kb 0.300 sec-et, akkor nem nehéz kiszámolni, hogy a renyo kb 0,100 sec -el van elmaradva a motor miatt.
0.300 sec-et lehet javulni egy jó futóművel is, még időben és pénzben sincs nagy különbség, viszont megmarad a 30Kg a súlyelosztásra.
Ezért én nem várok meglepetést jövőre. Biztosra veszem, hogy ettől pl egy Honda nem lesz élcsapat -
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #27659 üzenetére
Több dologban kell gondolkodni..nem csak a teljesítmény-súly arány a lényeg, bár kétségtelen hogy a legmeghatározóbb. Viszont mivel új fejlesztésről van szó:
Maga a megbízhatóság is lebuktathat egy csapatot, vagy felemelhet egy másikat. Hiába lesz a legtöbb autóban KERS, többféle úton valósítják meg azt, így az is változik, hogy melyik csapat mennyire hagyatkozhat rá a saját rendszerére.
Ezek mellett rengetek új taktikára nyílik lehetőség, RB nagyrészt ebben volt jó...valszeg még mindig az.
Ki lehet sakkozni egy Pole-t, és /vagy ki lehet sakkozni a pozícióváltást a kiállásoknál. -
!Overdose!
őstag
Újraélesztik az osztrák versenypályát
Végre egy igazán jó hír! Imádom ezt a pályát! Már csak Imola kéne és újra visszaállna a rend!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
JJános
addikt
A Ferrari megtalálta a problémák gyökerét. Hidegebb időben is jól fognak menni! A karbonfékek okozták eddig a gondot.
Overdose: Én is örülök a sógorok pályájának. És a pénz is megvan! hajrá!
2007-05-06 óta itt!
-
#70869248
törölt tag
válasz JJános #27662 üzenetére
Azért ez a szóhasználat tetszett :
"Ez lehet a magyarázata annak, hogy az esőben kisebb volt a Ferrari csúcssebessége az egyenesek végén, hiszen a mérőponton a versenyzők már javában fékeztek."..hát ha már javában fékeztek, akkor nem hogy a végsebességhez nincs közük, de lehet már állnak is.
szerk: hogy érdemben is, szal én nem hinném, hogy ez lehet a probléma...elfogadom hogy nem volt oké a fék, pláne Monza-ban ahol a nagy egyenesek és a sebesség valóban elhűtheti a fékeket...de ez általánosnak tünő probláma a Ferkánál....és Kova' egyébként panaszkodott a fékekre a futam után.
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #27663 üzenetére
Hát én sem hiszem, hogy most egycsapásra lenyomják a McLarent esőben, mert sok ilyesfajta bizakodó ígéretet lehet olvasni tőlük, ami aztán nem valósul meg (lásd: "nem lesz több motorhiba").
Ettől függetlenül ha belegondolunk, hogy az olyan pályákon, ahol amúgy is kicsi fékhűtéssel mennek, mert nincsenek kemény féktávok (Monaco, Silverstone), nem volt rossz esőben a Ferrari. Lehet, hogy tényleg sokat számít, amit most találtak (sőt: biztos, különben nem beszélnének róla). -
Oliverda
félisten
Alonso Hamilton győzelmére fogadna
Alonso nem tartja kizártnak a McLarenhez való visszatérést
Nocsak... de gyorsan változtnak Alonso fejében a dolgok.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JJános
addikt
válasz Oliverda #27666 üzenetére
Alonzó most ide-oda kapkod, el szeretné adni magát. Sajna nem róla szólnak a versenyek, és most kéne még tenni valamit, hogy valami összejöjjön. Nem akar a Renaultba ülni jövőre.
Spanyol lapok tudni vélik a Bömbinek nem kell a Lonzi. Szedd össze magad Lonzi!
2007-05-06 óta itt!
-
JJános
addikt
válasz !Overdose! #27668 üzenetére
Szerintem is oda kell menjen Lonzi.
Megfelelő anyagi források megvannak. Megfelelő szakemberek megvannak. Megfelelő taktikus is van, egy jó vezető kell még.
Én drukkolni fogok neki.
2007-05-06 óta itt!
-
soulcube
aktív tag
válasz venember83 #27670 üzenetére
Pedig a 2006-os évük nagyon jól sikerült.
-
Peat;)
veterán
válasz JJános #27669 üzenetére
Szerintem meg egyáltalán nem biztos hogy el akarja hagyni a renault-t és nem csak azért mert ezt nyilatkozza időként. Egyszerűen újra beilleszkedett, elkezdődött a munka és rengeteget javultak, újra működik a fejlődést tekintve a renault+alonso páros. Év elején Hamilton még felbökte kigyorsításon olyan gány volt az autó, meg force indiák leggyorsabb kör tekintetében hasonlóakat teljesítettek. Most meg a két élcsapat mögötti közvetlen bolyban vannak már. Nem hanyagolják el a motorszabályok kijátszását akkor valószínű hogy stabil 3. csapat lennének. Ettől nagyobb fejlődést csak a torro mutatott fel, de ők nem önerőből.
De az is igaz hogy kers-el nincs sok tapasztalatuk ellenben toyotának és hondának van.
De hondánál már idén is ott van a két rutinos pilóta, RB, az anyagi forrás. De fejlődésben semmit nem mutattak fel. Tavaly ugyanezt játszották el...akkor miért menne oda. -
Motion_Blur
félisten
Most hétvégén rendezik a Formula-1 történelmének 800. nagydíját
100th GP - Stirling Moss (1961)
200th GP - Jackie Stewart (1971)
300th GP - Ronnie Peterson (1978)
400th GP - Niki Lauda (1984)
500th GP - Nelson Piquet (1990)
600th GP - Jacques Villeneuve (1997)
700th GP - Giancarlo Fisichella (2003)
800th GP - ................................?!mod: leszedtem wtcc imolát mindkét futamot, tényleg nagyot ment Thompson
és a pálya is kurva jó, főleg ezekkel a kameraállásokkal!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
JJános
addikt
válasz Peat;) #27672 üzenetére
Hát ez a probléma. A két rutinos pilóta.
Anno mikor a vagyonőrit letettem, azt mondta a tanárom, ha pénzszállító vagy, és azt rutinból csinálod, akkor neked lőttek. Szó szerint!Rutinból semmit nem szabad csinálni.
Ezért kell nekik egy olyan pilóta, aki nyerni akar. És Ő lesz Lonzi. Remélem.
A KERS-ről beszéltünk már itt, a Honda jól áll, és nagy szerepe lesz a taktikának is, és itt az is van. Autó is lesz, remélhetőleg.[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
-
Motion_Blur
félisten
Nem akarom temetni a pályát, de a szimulációk alapján (tudom, erre nem lehet teljesen alapozni) itt se kell előzésektől félni száraz pályán... Biztos látványos lesz, meg Börninek iszonyat lóvé, de bassza meg, hol van ez pl. egy A-1 Ringhez, Monzához...?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #27677 üzenetére
Én mondjuk még a vonalvezetést sem láttam, de nekem sem szimpi a helyszín.
Valencia is gyenge volt.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
attisx
addikt
3D pálya bemutató Vettel német nyelvű kommentárjával...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
bdav
őstag
kicsit szögletes, viszont van 2 híd is
[ Szerkesztve ]
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
prmcsk
addikt
Megnéztem a pálya videót...
Ha tényleg az volt a cél, hogy a pole és boxtaktikán kívül ne legyen előzés, hát mit mondjak: sikerült...Ennyi lépcsős kanyarnak, kunkornak, rövid egyeneseknek egy éticsiga verseny résztvevői örülhetnek csak...
Ezek ellenére lesz, aki bevállalja majd az előzést, de az "előzni csak tisztán" szabály miatt megkockáztatja, hogy úgy bírálják majd, ahogy akarják...Jó "vonatozás" lesz, de ne legyen igazam...
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
laci666
senior tag
válasz attisx #27679 üzenetére
Egy újabb szar pálya ,csak ne legyen igazam.
[ Szerkesztve ]
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
hunnylander
őstag
-
laci666
senior tag
válasz hunnylander #27686 üzenetére
Köszi már érthető.
Egy újabb formula.hu-s félre fordításnak döltem be.
Nekem már be se jön az oldal.Amúgy végig olvasva megy a színészkedés rendesen.
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
AMD Power
titán
De kíváncsi vagyok erre a hétvégi "esti" futamra.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
JJános
addikt
válasz c.zsolti #27689 üzenetére
Hát igazándiból erre nem nagyon tudnék válaszolni. Viszont, ha igaz a hír, szorosabb lesz a Ferrari, és a McLaren párharca.
A 800. futam győzteseként Hamit tippelem. Remélem eléggé fel van spanolva, és remélem az autója is jó lesz.
Nézegettem a pályát, hát lehetett volna legalább egy két kanyarral kevesebb, és egy két egyenessel több, mert így nem sok esélyt látok előzésekre. Vonatos lesz, akkor viszont fontos lesz a pole.
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
Shabranigdo
tag
''Tudom, hogy naponta csak egy hülyét lehet kérdezni, de nekem ez ma az első''
-
PazsitZ
addikt
Azt hittem már rég lezárult ez a dolog
- http://pazsitz.hu -
-
(Kolombusz)
veterán
válasz Shabranigdo #27691 üzenetére
fasza lenne, szeretném, ha végre győzelemre képes AUTÓT kapna maga alá
-
Shabranigdo
tag
válasz (Kolombusz) #27693 üzenetére
nekem is tetszene,bár elsősorban Kimi-nek szurkolok,de ha tartja ezt a formáját,akkor mindenki jobban jár,ha visszavonul
''Tudom, hogy naponta csak egy hülyét lehet kérdezni, de nekem ez ma az első''
-
hossszú
őstag
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
enzodasilva
csendes tag
"Ha Räikkönen mögött maradt volna a kanyarban az egyenes felé tartva, akkor az első kanyarba érve bárhol megelőzte volna. Lewis Hamiltonnak azonban nem volt más választása, mint menekülő útvonal felé venni az irányt, és egy olyan döntést hozni, ami az utolsó másodpercben született a sikánban. Az az állítás, hogy fékezhetett és lassíthatott volna, egyszerűen téves. Ha Kimi Räikkönen nem kényszerítette volna le a pályáról, akkor az egyenesben előzte volna meg őt"
Istenem, hogy lehet valaki ennyire demagóg? Mi alapján feltételezi Hamilton ügyvédje, hogy ha Kimit nem a sikánban előzi meg Hamilton, akkor majd itt meg ott. Gyenge érvek.
@@@@@@@@ Loud pipes save lives @@@@@@@@
-
#70869248
törölt tag
válasz hossszú #27695 üzenetére
Na pontosan ezen rágtam be...ha már pikk-pakk akarnak döntést hozni, akkor miért olyat hoztak, amit elvileg formai okok miatt nem is lehet megfellebbezni.
Ha viszont kényszerpályán vannak, azaz a szabályok szerint szűk a kiszabható büntetések száma.....akkor ne hozzanak pikk-pakk döntést.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen