- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Aktív témák
-
Incubus
tag
Nah, a Williams közzétette pilótapárosát 2009-re:
Williams confirm Rosberg and Nakajima for 2009üdv RG
-
peterszky
őstag
What else you gonna do on a Saturday?
-
PazsitZ
addikt
válasz peterszky #28952 üzenetére
Elég képtelen dolognak tűnik, de itt van bővebben is:
[I]"Yet after interrogating the software we can see that it at no time was allowing for this. We can see a momentary electrical surge at the precise moment, which seems to have triggered the moog valve."It was exactly what [Toro Rosso] suffered from with (Sebastien) Bourdais in Friday practice, at exactly the same place. A tram line runs beneath the track at that corner and it seems as if static from a passing tram at the very moment Mark was in the corner passed through the ground."[/I]
Hát érdekes felvetés, eleinte nekem sem tűnt hihetőnek, de ki tudja?
Azon nem tudok meglepődni, hogy pont Webberrel történik ilyen.Slow penalty decision cost Hamilton win
Könyörgöm Wbber is lehetett volna második, ha...
Massa is nyerhetett volna, ha...
De biztos ez is ilyen meki ellenes összeesküvés.[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
gV
őstag
ez az én emberem : "A televízió előtt úgy éreztem magam, mintha a Disneyworld-ben lettem volna. Bízom benne, hogy Szingapúr 2009-ben divatbemutatóknak, Disney buliknak és valami másnak is otthont adhat. De nem Formula-1-es versenynek. Borzalmas, ha ilyen lesz az autósport jövője. Már Valencia sem tetszett és panaszt emelek." - Luca di Montezemolo forrás
-
#70869248
törölt tag
sok duma....mostanában elég gyakran szól...és sztem ez nem túl frankó.
Egyébként elhiszem hogy neki nem tetszett...kinek tetszik kinek nem, ezt a Kimi-s témát meg nem igazán vágom le....gondolom ezt szűk körben megbeszélik, letisztázzák csapatmegbeszélésem, nem tudom mit kell ezzel így és ennyit foglalkozni a media előtt.
100%-s Kimi-re van szükségünk meg ilyenek..
Ezt a VB-t Massa-nak is meg kellene tudnia nyerni Kimi nélkül is, Hamilton is egyedül van...Kovalainen sehol.
Eddig Massa-nál inkább a csapat és az autó volt az ami hátráltatta, mondhatja hogy 100%-s Kimi, de nem ezen vana hangsúly.
A pálya meg jó volt, kihívást jelentő, szép meg különleges meg ilyenek... Magas labda és többen is leütötték, de ziher, ha a Ferka behúzza az esetleges kettős győzelmet, akkor más a nyilatkozat tartalma. -
#70869248
törölt tag
Valencia sokaknak nem tetszett...kicsit sivár volt. A híd miatt különleges volt....de ezzel a pályával összehasonlítva alulmarad.
Itt is volt híd, de volt jó vonalvezetés, körbe emeletes házak, kihívást jelentő vonalvezetés..volt egyedisége a pályának.
A problémákat pedig meg kell oldani...pit bejárata-kijárata, autók kiemelése...stb.
EGy valamin nehéz lesz segíteni, és az a viszonylag keskeny aszfalt...de ha azt itt legalább volt előzési pont. Pl. ahogy Alonso előzőtt az nagyon szép volt.
Szal nálam nagyon befér ez a pálya, de el tudom fogadni ha másnak nem,...csak most az ahelyzet hogy itt a nagy többségnek, az F1-hez közel állók nagy többségének tetszett a verseny, kivéve... -
prmcsk
addikt
A cikk kapcsán...
Megértem kimit, hogy vb.-ként nem igazán tetszik neki a vízhordó szerepkör, de ugyanezért alfonz mit kapott itt tavaly, hambival szemben ?
Kiminek egy dolga van a hátralévő versenyeken. Pillekönnyű autóval, pole 1, vagy pole 2. Ha pole 1, maszatot elenged és "gusztusos" feltartás esetleg egy "szalonképes" kicsúszás hamival együtt.
Elég, ha első kiállásig teszi, mert maszat addigra senkitől sem zavartatva, az élen autózva elég előnnyel várhatja a folytatást. A 2. helyre meg vagy kimi jön be,vagy más csak ne hami..."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
hunnylander
őstag
válasz prmcsk #28963 üzenetére
Kimi pole.
Talan 5 kor benzinnel meg tudna csinalni. (Viccen kivul.) Ennyit a feltartasos starategiarol. Egyebkent az Massanak nem eleg, ha Kimi Lewist feltartja egy ideig, majd kikopik elole. Kiminek elotte kellene vegezni, a Ferrari vagyai szerint.
Alo meg nem volt vizhordo, egyetlen futam erejeig sem.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #28964 üzenetére
óvakodnék Kimi-t leírni...mert a Ferrari meg tudja csinálni a VB-t így. Szerintem a McLaren jelen pillanatban gyengébb mint a Ferrari. Ki tudják golyózni mivel a technika megvan hozzá, így csak a taktikát kell hozzátenni.
Hamilton-nak nyernie kell még...hiba lenne biztonságizni. Massa-ra vagyok kiváncsi mert most ez egy igazi kiélezett szitu a számára...Kimi-n már nulla teher van, ha nem sikerül tartania Hamilton-t akkor sincs semmi. Massa-n viszont a -nem hibázhat- teher van jelen pillanatban. -
#70869248
törölt tag
válasz prmcsk #28963 üzenetére
A szalonképes kicsúszás Hamilton-nal együtt nem fér bele a Kimi képbe...neki semmiképpen nem szabad kétséges szituba keverednie Hamilton-nal.
Fair módon kell hogy segítse a csapattársát, óriási csalódás lenne egy ilyen megmozdulás.
Ennyit nem jelenthet neki Massa győzelme, védekezhet keményen persze...de az ütközést kerülnie kell. Egyértelműen azért mert a másik kettő a világbajnoki címért hajt...a legnagyobb díjjat akarják begyűjteni amit azok harcoljanak meg akik talpon maradtak a végéig. -
prmcsk
addikt
válasz hunnylander #28964 üzenetére
Kiminek elotte kellene vegezni, a Ferrari vagyai szerint.
Ezt tudom és erről írtam...
Alo meg nem volt vizhordo, egyetlen futam erejeig sem.
Kimondva nem, de kiderültek utólag érdekes dolgok és ezt te is tudod. A meki utólag "bevallotta", hogy hamit az egyik versenyen alfonz ellen versenyeztették. Mi ez, ha nem kényszerítés ? Meg is fizették az árárt, a meki nem lett vb.
b-type : Ennyit nem jelenthet neki Massa győzelme
Félreértés ne essék: Én sem tartom kimit gusztustalannak, de óriási erő a "csapatkényszer és a megfelelni vágyás". Mi fog győzni benne ? A ferka elvárása, vagy a saját egyénisége ?
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #28965 üzenetére
Nem arrol beszeltem, hogy a Ferrari meg tudja e csinalni. Kimi polet meg talan a Ferrari sem akarna. Es Kimi stilusahoz amugy sem idealis a konnyu autoval valo rajtolas, azzal megugy se tudna Lewis elott befejezni a versenyt, a rajtpozicio nem mindent.
Velemenyem szerint Kimi motivalatlabb lesz mint valaha, amikor majd 'Massaert' kuzd.
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #28968 üzenetére
Nem-nem nem ...ellenvélemény van.
Kimi mindig is potenciális ellenfél lesz, amíg az autója alkalmas...az egy dolog hogy most vannak problémái, de teljesen kiszámíthatatlan hogy mikor mire képes szvsz.
Képes meglepetést okozni...és az autója megvan hozzá, ha nincs előtte senki nagy versenytempót tud diktálni,..és Massa is képes erre.
Hamilton is természetesen, de szerintem az ő technikája jelenleg rosszabb mint a két Ferrari-é, valmint Kovalainen ködös mit tud nyújtani. -
#70869248
törölt tag
válasz prmcsk #28967 üzenetére
Amennyiben egy Kimi Raikkonen-ről beszélünk akkor természetesen a saját egyénisége.
Ezt láttuk töle eddig is, és sokan ezért (is) kedvelik.
Másfelől nagyon nagy dolog megtenni azt hogy kilököd a VB címért harcban álló versenyzőtársadat...ez nem fér bele, erre nem kérhet a csapat sem..még sugallmazni sem.
Az egy életre meghatároz...és nem csak a drukkerek előtt, mert talán az számít a legkevesebbet..a nagy többség elfelejti.
De a szakma nem...a többi versenyző, és aki ott van...még a saját csapattársad sem akiért megteszed.
A Ferrari mint csapat túl lép rajta, de ezt a döntést emberként kell meghozni.Alonso nem azért bukott el Hamilton-nal szemben mert Hamilton-t ellene versenyeztették volna...miért tennének ilyet?..két futammal a vége előtt 14 pont előnye volt Hamilton-nak Alonso-val szemben....ezt nem lett volna szabad. Alonso nem mutatott erőt..egyértelmű erőt, ezért tudott Hamilton megerősödni csapaton belül, az idény felét Hamilton a dobogón töltötte.
Valszeg Alonso-nak is voltak problémái, de gondolom az Hamilton-nak is volt. -
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #28972 üzenetére
30 poziciot feljonni. Ma mar lehetetlenseg.
A csapatok, autok szama egyre csak fogy, elozni meg szenvedes a jelenlegi technikai strukturaban (high aero efficiency, low mechanical grip).
Amit Franz Tost (a Toro csapatfonoke) vetett fel, azt kellene megvalositani, vagyis minden nagy/konstruktor csapat ellatna kasztnival egy fiokcsapatot, igy azok kis koltsegvetessel is jol ellennenek es nem csak sereghajto cuccuk lenne. Egy McLarennek, Ferrarinak, BMW-nek nem nagy szam legyartani nehany plusz kasztnit, foleg, hogy a fiokcsapat fizet is erte. De gondoljunk bele, hogy hova jut az F1 a mai gazdasagi valsagokban, ha csak konstruktorok lehetnek. A mezony tovabb fogy, lesz nehany elcsapat, a tobbi meg a jol lemaradt 'futottak meg' kategoria. Ugyan milyen autot tudna csinalni a jelenlegi Toro nullarol indulva, amikor se tervezoi-, se gyartoreszleguk sincs meg jelenleg. Berger csabitgatna egy automarkat, de annak is a nullarol kellene indulni. Kezdene enni a Toyota kenyeret.
Tost elkepzelese szerint siman meglenne egy 30 autos mezony. Es lenne ugye ket McLaren2 meg ket Ferrari2 auto, vagyis versenykepes autok, nem csak Force Indiak.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
mefistofeles
addikt
Alonso sosem volt Hamilton vízhordója. Maximum ha haverok lettek volna akkor az uccsó egy-két futamon segítette volna, de így......
Kimi sokat tehet még keresztbe Hamiltonnak, mert ebben a kiélezett szituációban elég lehet az is ha 4-5 körön fel tudja tartani. Persze ehhez előtte kell lennie, és az uccsó futamokon úgy ment el mellette Hami mint ha állna. Amúgy Raikkönnen lehet bazi nagy egyéniség és jó pilóta (az is) de az idei teljesítménye, szürke bóklászó, lassabbak mögé beszoruló, versenyzése nem méltó egy világbajnokhoz. Azzal, hogy ezek után a versenyek hajrájában még fut pár leggyorsabb kört, még gusztustalanabbnak tűnik, hisz ezzel bizonyítja, hogy nem az autó szar hanem ő. A ferrari vezetés helyében már rég lebasztam volna, de kurvára!
Massa nagyon jó az uccsó versenyeken, és ha rajta múlik, piszok izgalmas hajrá következik.....
Hamilton helyzete a leg tisztább, van egy szinte semmit sem érő pilóta társa, rá egyáltalán nem számíthat, vagy egyedül megcsinálja, vagy elbukik ennyi... Ő a jelenleg egy hajszállal gyengébb merci eddigi hihetetlen megbízhatóságában bízhat.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Motion_Blur
félisten
válasz mefistofeles #28974 üzenetére
"Azzal, hogy ezek után a versenyek hajrájában még fut pár leggyorsabb kört, még gusztustalanabbnak tűnik, hisz ezzel bizonyítja, hogy nem az autó szar hanem ő."
Szingapúr? Ha jól emlékszek, a 16. körben megfutotta a verseny leggyorsabb körét + előtte is folyamatosan. Neki volt a legerősebb versenytempója, amíg a kispiké bele nem állt a falba.
Az, hogy leszarozol valakit, az meg téged minősít[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
proof88
addikt
válasz mefistofeles #28974 üzenetére
Szerintem azért szép volt, amit Szingapúrban csinált, csak a végén ne vágta volna oda a falhoz ... Azért kíváncsi lettem volna arra, hogy mi lett volna, ha nincs SC, hiszen amikor megláttam, hogy nem a verseny végén, hanem az elején elkezdte futni a leggyorsabb köröket, újra a régi Kimi ötlött fel bennem.
-
D@ni88
addikt
válasz proof88 #28976 üzenetére
Spa-ban is meg volt a versenytempó, megvan az a Kimi, csak hát közbe szólnak a dolgok... ott az eső, itt az SC...
meg évközben kipufogó, meg hátulról Hamiltont kapott a nyakába, akkor Ausztrália, sorozatos motorproblémák...
szval ez nem a ferrari éve, habár a technika meg lett volna hozzá -
mefistofeles
addikt
válasz Motion_Blur #28975 üzenetére
Egy versenyt hozol fel idén, nem kevés ez egy kicsit a regnáló világbajnoktól?
A szar az tényleg kissé erős...
"Az, hogy leszarozol valakit, az meg téged minősít "
...az pedig, hogy egy talán kissé elhamarkodott jelző miatt -ami persze tényleg dúrva- minősítesz az pedig téged......[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
soulcube
aktív tag
Úgy tűnik jó idő lesz a verseny alatt.
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #28980 üzenetére
A masik, hogy szerintem a Fuji Speedwaynek is lehet/van mikroklimaja, amihez az elorejelzesek nem eleg pontosak. Ugyanis a palya a Fuji labain(al) van, ami ugye egy szep nagy hegy, marpedig az egy befolyasolo tenyezo lehet meg az esovel kapcsolatban is. Vagyis mondhatnak szaraz idot Oyamara (e varoshoz tartozik a versenypalya), de a Fuji hegy generalhat egy kis esot kifejezetten a sajat mikroklimajaban a palyara.
www.HunnyF1.com
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #28980 üzenetére
Valószínűségszámítás, nem jóslás.
-
Motion_Blur
félisten
Interjú a 2009-es aerodinamikai változásokról
Milyen különbségeket találnak majd a rajongók a jövő évi autókon?
Paddy Lowe: "A rajongók négy főbb dolgot észlelhetnek:
a) Egy nagyon széles első szárny – 1800 mm, teljesen kiér az első gumik külső pereméig – amely alacsonyabb, és van egy hagyományos középső szekciója.
b) Egy keskenyebb hátsó szárny (75%), ami 150mm-rel magasabb.
c) Az összes tartozék (légterelő, szárnyacskák, kémények, stb.) hiánya, az autó teljesen "tiszta" lesz.
d) A hátsó kerekek középvonaláig kiérő diffúzor, ami 330 mm-rel lesz hátrébb, mint jelenleg.[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #28983 üzenetére
egy 2006-os specifikációjú autónak körönként legalább két másodperccel kell gyorsabbnak lennie az előtte haladónál, hogy esélye legyen az előzésre a barcelonai pálya egyes kanyarjában ... egy 2009-es specifikációjú autó esetében ez a különbség körönként egy másodpercre csökken
Biztato info, erdekes lesz a tesztszezon, ki mennyire lesz gyors es szep.
A Williams tervezte Formula 2-es auto.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #28984 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #28985 üzenetére
Az első szárny még ennél is kicsit szélesebb lesz , de legalább eltűnik minden kis szárny az oldaldobozról ami szerintem kicsit elcsúfította az egész gépjárműt.
-
mefistofeles
addikt
Ha a sok kis bigyó lekerül oldalról akkor valszeg még inkább dönthet a jó vezetéstechnika. Kíváncsi leszek, hogy a kis segédkütyük hiányát mennyire tudja ellensúlyozni a két nagy tepsi....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
DigitXT
nagyúr
válasz Motion_Blur #28985 üzenetére
Hát ez se ma volt...
(Senna örök kedvenc.) -
hunnylander
őstag
-
DigitXT
nagyúr
válasz hunnylander #28990 üzenetére
-
soulcube
aktív tag
Majd csak hozzászokunk valahogy a 2009-es kocsikhoz. Egy biztos: nagyon furák.
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz soulcube #28992 üzenetére
Nem tudom elkepzelni, hogy majd azert ne nezzem az F1-et, mert csunyak lesznek az autok. Ross Brawn nyilatkozta, amit en tapasztalatbol is igaznak tartok: a szurkolok (is) meg fogjak szokni az ujat, a furcsat, egy ido utan fel se fog tunni.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #28993 üzenetére
..háát ..ööö...a Honda füle a végén sem tetszett jobban mint eleinte
..vagy a WRC-ben a Subaru-t ami már évek óta csúnya...és köpködik is a rajongók rendesen.Egyenőre nálam nem csak idegenül hat, de csúnya is...valszeg lehet benne egy aránytalanság.
Szvsz nem lenne baj ha figyelembe vennék az esztétikumot is, és nem csak a számok dobják ki a végeredményt, elvégre milliárdos üzletről van szó. -
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #28994 üzenetére
Csakhogy ugyanazt a funkciot (orrszarnyat) ugy is lehet interpretalni, mint a BMW es a McLaren tette.
A szepseg relativ. A velt aranytalansag relativ es a jelenlegi aranyokkal valo viszonyitasban all fenn. Idovel ezek elfelejtodnek es csakis az uj aranyok fognak allandoan visszakoszonni az F1 latvanyvilagaban.
Lehet majd elokotoraszni az elmult evtizedek autoit es szepsegversenyt rendezni kozottuk, de akkor is mely autok 'munkassaga' fog leginkabb erdekelni bennunket? A jelenlegiek, az epp aktualis konstrukciok. Ennel rondabb autokat is latott mar a Forma-1-es tortenelem.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
mefistofeles
addikt
válasz #70869248 #28994 üzenetére
Lehet, hogy csúnyák (bár szerintem ha mind így fog kinézni úgy is megszokjuk) de ha ettől izgalmasabbak, előzésektől tarkítottabbak lesznek a versenyek és még többet fog számítani a vezetői tudás akkor HAJRÁ!!!!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #28995 üzenetére
Egy arányosan szép versenyautó képében is elő lehetett volna irányozni, hogy milyen dimenziókban gondolkodhatnak a mérnökök.
Manapság a közigény elég jól körülírható dolog, müködik reklámoknál is....vannak ezzel foglalkozó szakemberek.
Lehetőleg ne adjanak ki olyan számokat aminek a teljesítésekor ronda autót kapunk....szerintem ez nem annyira elhanyagolható kérdés....mert vzz megszokok én ezt-azt, csak tudjam hogy igyekeztek a kedvemben járni. Ez nem annyira nagy kérés....nem kiscsapatok pénzeit köti le, és nem kíván egy országtól milliós villanyszámlát. Ezt az FIA megtervezteti gondosan, és aztán a csapatokra bízza, hogy ki hogyan olda meg a méretek adta keretek között.
A sorozat a nézettségből él, talán nem nagy kérés foglalkozni a témával... -
Pá
addikt
válasz VaniliásRönk #28998 üzenetére
Nekem tetszenek a terelőelemek.
Sztem az idei autok kifejezetten jól néznek ki.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
#70869248
törölt tag
válasz VaniliásRönk #28998 üzenetére
?
Mondtam én ezt? Most arról van szó hogy a jövő évi szabályozással radikálisan beleszólnak az autón elhelyezett elemek méreteibe, ....nem értem hogy jön ide az hogy jelenleg mennyire milyenek az autók.
Jelenleg olyanok amilyenek, jövő évi szabályokat viszont, ha már újraszabják az autók kinézetét, értelemszerű lenne úgy meghatározni, hogy az aerodinamikai szabályok is teljesüljenek, az előzéseket is maximálisan segítse....és esztétikus is legyen.Én ebben a témában írtam.
Aktív témák
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest