Hirdetés
- Íme az új Android Auto!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Csak úgy lapul ezeken a képeken a Galaxy S25 Ultra dummy
- iPhone topik
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
őstag
válasz BobaHWSW #11752 üzenetére
Ha egyenletesen haladsz és a nyomatékváltó tud zárni és nincs több csúszás, akkor onnantól nem kell feltétlenül többet ennie az automatának. Ha mondjuk folyamatosan rugdosod a pedált és egyfolytában fel-le vált a szerencsétlen, akkor mondjuk eltér az üzem az optimálistól.
Ha a teljes fordulatszám kábé első harmada körül vagy alatta futsz alacsony terheléssel még 100 km/h tempó alatt, akkor alacsony légellenállással mész jó kenéssel, de alacsony terheléssel és kis fogyasztással. Autópálya tempónál már kezd bedurvulni a légellenállás aztán az felnyomja a fogyasztást szépen.
Sok minden függ attól, hogy milyen alaktényezője van a kocsinak, mekkora teljesítményű a motor, milyen az áttétel, milyen az abroncs, milyen aszfalton gördülsz. Uralkodó szélviszonyok, et cetera, et cetera.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest