Hirdetés
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Telekom mobilszolgáltatások
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- CMF Watch Pro 2 - ebből a poénból többet is ki lehetett volna hozni
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nirvatti
tag
Sziasztok!
Egy kicsit elvesztettem a türelmemet már.Vásároltam két terméket 2024.04.10-én 20 havi 0%-os hitelre. Az egyik termék elromlott, így RMA kérelmet töltöttem ki, azóta szinte semmi nem történt.
2024.10.04-én kitöltöttem a szervizkérelmet a termék javítása miatt.
2024.10.16-án megérkezett a szervizbe a termék.
2024.10.20-án kaptam egy levelet, hogy 30 napra is kitolódhat a javítási folyamat.
2024.11.16-án érdeklődtem az emag chat felületén, hogy mi újság, akkor ezt az információt kaptam:
"A szervízlapon november 7-i az utolsó bejegyzés, mely alapján nem tudták megjavítani a terméket, ezért sztornózták a rendelést."
Akkor megegyeztünk, hogy visszafizetést kérek.
2024.12.03-án érdeklődtem mi újság, elküldtem levélben az eddigi kommunikációt az info@... email címre.
2024.12.12-én újabb chat-es kör jött, ahol végre elküldték számomra a hitel lemondási nyilatkozatot, amit kitöltöttem és visszaküldtem.
Ekkor derült ki, hogy ezt úgy lehet intézni, hogy a megrendelésben szereplő másik (hibátlan) terméket is vissza kell küldenem, így visszatérítik az eddigi összes befizetésemet. Ehhez futárt küldenek, ami a mai napig nem történt meg.
2025.01.03-án személyesen jártam az eMAG Etele plázában található üzletében, ahol szóban igazolták, hogy megkapták a lemondási nyilatkozatot.
2025.01.08-án a hitelt intéző banknál érdeklődtem telefonon, Ők megkapták-e, sajnos még nem...
2025.02.10-én (ma) újra beszéltem a bankkal, akik még mindig nem kapták meg a törlést kérő dokumentumot, de azt mondták juttassam el közvetlenül hozzájuk az iratot.
Megtettem.
eMag chat-et nem kerestem, mert nem vágyom újabb hitegetésre, meg utánanézésre, ami után semmi sem történik.Ami felettébb bosszantó, hogy az eMag a folyamat elején lévő automatikus üzeneteken kívül soha semmit nem kommunikált, csak az én megkeresésemre voltak hajlandóak információmorzsákat elejteni az éppen aktuális státuszról.
Az, hogy egy dokumentumot nem továbbítanak ~3 hónap alatt, az pedig egyenesen felháborító.
Továbbra is fizetem a részleteket, miközben a egyik terméket sem használom (az egyik ugye hibásan náluk, a másikat pedig inkább nem használom, ne legyen értékcsökkenéssel járó hibája).Kihez tudok fordulni jogi panasszal? Békéltető testület?
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Gigabyte B450 R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660Ti 6GB Zalman S2 TG Zalman 500W
- iKing.Hu - Samsung S25 Ultra - Használt, karcmentes
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest