Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Capella

    senior tag

    válasz radi8tor #1762 üzenetére

    Érdekes, hogy a V4500-nál meg jók a karakterek. :U
    Akkor csak egyes típusok szoftját tolták el. A W4500 így nem fog matricát kapni. :P :(
    Regisztráltam korábban a MySonyra. Már akkor volt egy kérdőív kitöltősdi. Azóta néztem, újabb, hasonló és még részletesebb angol nyelvű kérdőív fogad.
    Kellene őket bombázni emailben, vagy innen valahogy. Még volna pár ötletem a menükezeléshez, távirányító funkcióhoz is, ami elég logikátlan.
    Nem sok remény van rá, hogy mi változtassuk meg a cég politikáját, de a kérdőíven kívül a vásárlói elégedettségnek ez is egy része lenne, ha rendesen kiszolgálnak. A konkurencia ezt teszi ebben a vonatkozásban.
    Egy ekkora tévét nem hurcol az ember szervizbe szoftverfrissítésért. A tortúra, fáradság, használat kiesése, költség és esetleges sérülés összeszedése nem ér ennyit.
    Adnának egy fájlt, és mindenki jobban járna. Ha mégis elcsesződik valami, ráérünk a szervizhez fordulni. Mari néni meg biztos nem frissít a pendrájvjáról. ;)
    Egyelőre arról sincs infó, hogy van-e újabb szoftver, és az miben különbözik..
    Nem tudom van-e egyáltalán valami statisztika, hogy milyen százalékban okoz problémát a hibás felhasználói firmware frissítés. Ha egyáltalán ez az oka az elutasításuknak.
    Vagy csak a dafke rosszértelemben vett presztizs, hogy nehogy már akárki csak úgy hozzápiszkáljon a gyártmányukhoz.
    Jó, de tetszettek volna akkor mindenben megfelelő termékkel előrukkolni. :K

Új hozzászólás Aktív témák