Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz Crus #31 üzenetére

    Nekem volt olyan hibám garis időszakban, aminek a költsége 1,7M volt. Ha azt nekem kellett volna kicsengetni, elég morcos lettem volna. A kötelező szerviz 80k/év volt azon az autón, akkor nem nehéz kimatekozni, mekkora bukó lett volna gari nélkül egy használtautón.

    Én mindig max. 1 éves autókat veszek, max. 10k km-el, és a gyári garin felül még további pár év gyártói garanciát hozzá.
    VGA-ból viszont újat, mert sok a csaló, és a 0/24-es széthajtott bányászkártya a piacon. Csúcs kártyákon mindig volt bukó, ahogy csúcs TV-n és máson is. Ez nem erről szól, ráadásul még csak nem is lehetsz benne biztos, hogy akkora bukó lesz, ha közben pl. felmennek az árak.

  • Vesa

    veterán

    válasz Crus #10 üzenetére

    Csak kifelejted, hogy az új autónál nem futod a köröket szerviz kapcsán, és bármi gond van, gariban javítják, ingyen szállítják ha netán megáll, és adnak csereautót. Míg a használt esetén mindez húzos milliókba is kerülhet ma már. Abban persze igazad van, hogy ha szerencséd van, és a használt pont nem nálad f*ssa össze magát, akkor jobban jársz. Csak itt bevállalsz egy zsákbamacskát, egy rizikót, és akkor arról még nem beszéltünk, hogy óratekerés és egyebek (amit VGA esetén helyettesíts be pl. a bányászattal), mert nem tudhatod, mit is veszel pontosan használtan. Ez sem fekete/fehér, nem egyértelmű, hogy többet buksz egy új kártyán/autón/akármin.

Új hozzászólás Aktív témák