Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gkrisz78

    tag

    válasz DonMaster #70664 üzenetére

    A saját (vagyis a régebbi általuk bevezetett) lan kábelét rontotta le ezzel. Az hiába cat5e ha szétszedi 2 felé, magyarul az eddig gigabitet tudó kábelt ő tette 100-assá. Ez normális dolog szted? Tudom hogy ont-ig ok, majd leszükítem, ez értő szakember hozzáállás? Mi benne a 90% user error, hogy az átlagos user nem ért hozzá annyira mint te?
    Szerencsére nem mindenkinek ilyen a hozzállása, és már ki is javították a digi saját itthoni szerelőjével.
    Na mindegy hagyjuk...

    [ Szerkesztve ]

    Xiaomi Mi A1 + Xiaomi Huami Amazfit Bip

  • #29810560

    törölt tag

    válasz DonMaster #70664 üzenetére

    Látom mégiscsak hozzá kell szólnom. (Pedig már nagyon nem akartam. :N )

    Szóval ... a munkalapot elvileg csak akkor kell aláírnom, ha a szolgáltatás megléte és garantált sávszélessége biztosított ill. azt a létesítő szerelő a szolgáltatás átadási pontján "bizonyítja" pl. a saját eszközén sávszélesség méréssel.

    Tudtommal a központban akkor kapcsolják át Gigabitre az ügyfelet - javítson ki valaki bennfentes, ha nem így van - ha a munkalap leadásra került, mert ez igazolja, hogy a létesítés/átszerelés megtörtént.
    DE! A munkalapot addig nem tudják leadni/lezárni a munkát amíg az az előfizető részéről alá nincs írva.
    Jól tudom? :F

    Akkor ez így most, hogy?... hogy 'eccerűen' fogalmazzak/kérdezzek.

    ... mert, ez így nekem a 22-es csapdájának tűnik, ha ki akarom zárni az említett USER ERROR-t, vagyis hiszem, ha látom alapon csak akkor írok alá, ha a szerelő már kimérte a sávszélt és OK lett.

Új hozzászólás Aktív témák