Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz hitvanyalak #439 üzenetére

    bug, 90 mentesnel csinalta nekem is. torolj par regebbi nem hasznalt mentest utana oke lesz

  • proci985

    MODERÁTOR

    Par eszrevetel, omlesztve:
    - Jensen Story: Desperate Measures nekem alapbol aktivalodott. Egesz misszio megvolt fel ora alatt ghostkent (ujratoltes nelkul!), achievmentet nem ad, extrat nem tesz hozza. Erdekes, de teljesen jogosan lett kivagva az alapjatekbol. Bonuszkent nem viszi az ember tovabb a gearjet / augjait, szoval valamennyi ujrajatszasi lehetoseg van benne, de limitalt.
    - tul vagyok a game+on. Biztosan nincs szukseg mikrotranzakciokra a jatekhoz, egy nonlethal es egy foxy (kvazi nonlethal) Give Me Deus Ex utan biztosra mondom, hogy a vegen volt 20+ezrem penzben, olyan 40 fiolanyi neuropozyne (pedig adtam mindenkinek aki kert), ugy 20-30 granat fajtankent, raklapnyi akna, meg 100-200 loszer a negy hasznalt fegyverembe (Otar's Revolver, Cote d'Azure, pisztoly, altatopuska), 2800 crafting alapanyag, 20+ hypostim, 40+ fajdalomcsillapito es 8 energy cell (utobbit erosen ette amikor komplett emeleteken mentem at stealth auggal). amennyi ellenfel van ha mingyikukre eldobtam volna egy granatot tippre eleg lett volna. de lehet csak minden masodikra.
    - a masodik vegigjatszas vegere 16 praxisom volt extran es biztosan kihagytam parat. ugy game+ elso harmadanal fullon voltam, de konkretan a feletol mar biztos olyan augokat maxoltam ki, amik nem kellettek
    - I never asked for this valszeg fele annyira se nehez mint elsore tunik. A tipp a normal armor kimaxolasa, passziv (Titan eszi az energiat) es nagyon szepen csokkenti a beszedett damot. Konkretan volt Game+nal egy pillanat amikor eszrevettek lopakodas kozben, es mivel fel oraja nem volt mentesem ezert elkapott a harci ideg. Avagy ket mech, ket robot es olyan 4-5 atlag geppuskas katona mellett ugyis hamar leszednek. Namost ez az armor nelkul igy is lett volna, armorral kellett ket healthpack, de egyebkent elegge agyatlanul menve se Jensen huzta a rovidebbet (frenzy granat + revolver). Gyakorlatilag az osszes huzosabb pillanatot egyebkent meg lehet kerulni lopakodva. Valszeg kicsit kevesebb hackelessel lenne ra eleg pont.
    - A legfontosabb augmentacio a szem ikonosnal az ellenfelek latoterenek mutatasa. Nehezen belathato teruleteken (nincs ralatas az ellenfelekre pontosan) iszonyatosan sokat segit.
    - Icaros Dash, magas ugras, Icarus strike (leeses elleni vedelem), gaz elleni vedelem es extra ero segit ha az ember korbemegy a palyan. A subdermal armor az EMP vedelem miatt megintcsak kritikus.
    - meg mindig katasztrofalisan fut, de 60fpst vegul kihoztam belole 1080p lowon. Drivercsere volt, tippre az i7, a multiGPU, a SB-E platform, a win10 anniversary update, az Xbox one wireless adapter és az xbox 360 wireless adapter, plusz az overlay programok merültek fel potenciális okként. esetleg a csillagok állása. inkább lehúztam a grafikát és toltam úgy.

    Spoileres:
    - A sztori rovid.Valahol olvastam, hogy analogiaval olyan, mintha az elso Deus Ex a repulogep hangarban ert volna veget, ez kb stimmel. A jatekideje megvan, ez ugy jon ki, hogy a korabbi reszekhez kepest kidolgozottabbak a helyszinek, de a sztorija messze ennek a legkevesbe katartikus. Azert beszippant.
    - Nagyon keves akcio. Az elso palya fps, aztan ez valahogy elfelejtodik a 15. palyaig. A 17. felemas, az elso feleben muszaj lopakodni. Az interpolos szerep miatt gyakorlatilag a karakter belekenyszerul egy pacifista szerepbe. Game+nal beket kotottem a maffiaval is, onnantol kezdve Praga kijarasi tilalom alatt eljutott a narrativa abba a teljesen abszurd helyzetbe, hogy a rendorok szovetsegesek de lonek rank, a maffiat pedig Jensen kizarolag kihasznalja de ok baratsagosak.
    - Keves transzhumazismus. Miutan a Deus Exnek es az IWnek is ez volt az egyik fo temaja, A Church of the Machine God misszio es erintolegesen a Harvester / 01011000 (azaz "X") missziopar kivetelevel nem igazan esik errol szo.
    - Jensen? (Ez durván spoileres, szóval ha még nem vagy legalább Londonban akkor ugord át) Jensen a Versalife vaultban "X"ként emlegetett paciens. Ez a 01011000 misszióból is jön, ami a bináris reprezentációja az ASCI X karakternek. A Harvester misszió második része után én hiányoltam a konklúziót: Gyakorlatilag azzal, hogy le lehetett menteni a gyilkos személyiségét, azzal eljutunk oda, hogy egy személyiséget egy másik emberbe át lehet tölteni. Ez az amit részben a 01011000 Elisánál is lehet látni. Illetve ez az amit megpróbál a Church of the Machine God. Sarif pedig nyitva hagy pár kérdést az utolsó videobeszélgetésen, az pedig nem derül ki, hogy Adamnak még az eredeti Sarif féle implantjai vannak, vagy mások. Illetve bennem felmerült, hogy ha a Tai Yongnál megvolt ez a technika, mi van akkor, ha Jensenről készült egy lenyomat és a Human Revolution Jensenje meghalt Panchaeanal. Ami megmagyarazza, hogy hova tunt az az ev a komaban. Ami ezt az elmeletet gyengiti az az, hogy JC Denton volt a masodik lombik kiserleti alany, az elso pedig Paul Denton. Viszont nekik is hamis emlekeik voltak. Ez gyakorlatilag a legabszurdabb magyarázat a történtekre, viszont az első Deus Ex legendás volt arról, hogy fullba tolta a paranoidot és a legőrültebb magyarázatra is általában még rátett két lapáttal.
    - Church of the Machine God? Nem talaltam semmi nyomot arra, hogy mi lett veluk. Szoval vagy az volt amitol felt az architect, hogy technologiai baj lehet, vagy atjutottak a felhobe, viszont ehhez nem talaltam hozzaferest.

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz -KP- #424 üzenetére

    a kevés akció érzésem nekem is megvolt olyan 10-15 óránál, amikor mellékküldetések után futkostam.

    hiányoltam én is az akciót: az eredeti Deus Ex úgy HongKong felénél rákapcsolt (Versalife lab2) és gyakorlatilag végig akciójáték volt (nonlethal végigjátszásnál is mindig volt nálam GEP gun), az IWnél szintén lehetett akciójátékként játszani, a HRnél szintén elég jól emlékszem, hogy a GEP gun elődjével kommandóztam, itt meg gyakorlatilag végig az az érzésem volt, mint az első részben Liberty Islanden, hogy hát mi rendőrök vagyunk és nem lövünk halomra senkit. ezt erősítette, hogy a prágai rendőrség nem ad XPt, tehát félig civilnek minősülnek. amikor válogatás nélkül lőnek mindenkire, akkor is (ami az altatópuskával vicces volt, avagy miért nem alszik már... ja csak XPt nem ad)

    az, hogy nem volt több akció csak amiatt volt jobb, mert még mindig valamiért nagyon rosszul fut nálam.

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz Fitzgerald #417 üzenetére

    a spaces dolog nekem fel se tunt a legvegeig, nagyon korulmenyesre csinaltak/nehez volt kozben mozogni szoval nem nagyon hasznaltam.

    aztan az utolso szobában ahol fedezekbol mentettem egyet, na ott tunt fel, hogy miert rohan ki mindig elso lepesnek a fedezekbol...

    ---

    es ugy nez ki vegre kijavitottak a FoV problemakat.

    marcsak a performance hibak maradtak, de arra szerintem nem lesz patch a DX12 updateig.

    daa-raa: állítólag a minimal kornyeken lehuzott grafikával rendesen fut.

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz oriic #413 üzenetére

    maradtak még elvarratlan szálak, azért az MD és a Deus Ex között van 20+ év.

    a Deus Ex a martial law bevezetésével indul és a Deus Ex / IW közötti 20 évben is bőven van még lehetőség.

    Deus Exet tényleg nagyon ajánlom. what a shame.

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz oriic #410 üzenetére

    en tennek vele egy probat. steamen akcioban filleres, nagyon jol oregedett, a GUIje modern es eleg hasonloan mukodik az ujakhoz. modding community van, szoval 1080p support/remaster van valamennyire. szvsz a valaha volt egyik legjobb fps a mai napig.

    idegenek: azt mar a Deus Exben ellottek, sajnos tokhulye genetikai kiserletekrol van szo szoval az nem viszi elobbre a sztorit:DDD. Deus Exben egy sor konspiracios teoriat integraltak, az idegenek voltak ebbol messze a legfurcsabbak.

    IW lezaras: a harom canon befejezes a sotet kozepkor (gyakorlatilag a technologia megsemmisulese), a kozos tudat (az egesz emberiseg beintegralasa a JC+Helios komboba, tehat a Machine God fele ascension eljon) es az Omar (kozos tudat egy nuklearis haboruban elpusztult folddel). a noncanon/secret befejezes a release party a klubban:). ezert is irtam, hogy hianyoltam picit a scifi transzhumanista es technokrata nezopontot a jatekbol ami markansabban volt jelen az elozo reszekben.

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz Egonyolc #406 üzenetére

    elirtam es javitottam kozben :R, az elso Deus Ex ott kezdodik ahol a Mankind Divided veget er :R.

    A Tai Yong atalakult Versalifeva, a TF az UNATCOva, a Samizdat a Siluetteve, NSF tartja a nevet, Bob Page marad, Manderley marad, a pszichiater valoszinuleg Elizabeth DuClaire.

  • proci985

    MODERÁTOR

    "Minden ko ala benezek" tipusu pacifist vegigjatszas 42 ora, bar ebbol legalabb 3-4 ora elment a beallitasokkal valo buveszkedesre.

    Mellekkuldetesekbol ketto maradt ki, az egyik a 1001 1100 (nem vettem eszre) es a family ties (rossz iranybol setaltam be a kuldetessorozat kozepere, beriasztottak aztan elaltattam mindenkit). Illetve nem vettem eszre a juggernaut ajandekat praga legvegeig, ugyhogy kimaradt a masodik pilota(?) (ez lehet a jatek utolso ket missziojat befolyasolja).

    Egyebkent a felreertett idezet szerint mentem, avagy "Before he is free again, a man has to rob everything". A versalife kockaba nem tudtam bejutni, es Millert nem tudtam igy megmenteni, egyebkent par szoba / szamitogep maradt ki max harom helyszinen (Svajcban, Londonban es a regi szinhazban). Pacifist vegigjatszas leven a pragai pont ebbol tul maceras volt (tele maffizoval erdemi loot nelkul egy hatalmas terben), mig a masik kettonel alapvetoen sietni kellett es fontosabbnak tartottam, hogy senki ne vegyen eszre.

    Hossza szerintem pont jo volt. Egyetlen baja, hogy az elejen nagyon el lehet veszni a varos felderiteseben, konkretan 12 oranal ott tartottam, hogy mellekkuldeteseket csinalok es Corvo Attanonak kepzelem magam a Dishonoredbol a Burglar palyan, ellenbem a tutorial mellett meg ket klasszikus ertelemben fps helyzeten voltam tul, azon is egybol veletlenul (ezert maradt ki a family ties). Hianyzott az akcio.

    Igy jutunk el oda, hogy az elso fele jo, de alapvetoen egy Thief es nem egy Deus Ex. A masodik feleben aztan felgyorsulnak az esemenyek, bar az utolso misszio felet megintcsak lattam mar a Dishonoredben (Lady Boyle's Last Party, avagy csendben eliminalni a celpontokat anelkul, hogy ez barkinek feltunne), de vegre kiegyensulyozodott az arany az RPG es az FPS, a stealth es az akciojatek kozott.

    Felreertes ne essek, mindharom elodot imadtam masert es masert (elso resz a sztori es a palyakon a szabadsag, masodik resz a dontesi szabadsag es a sztori, harmadik resz a kornyezet kidolgozottsaga es mert kb azt csinalta mint az elso), es a Mankind Divided is ugyanugy beszippantott, mint anno az elso harom. De erzesre ez a legkevesbe FPS a negy kozul.

    Sztori tekinteteben en nem erzek cliffhangert. Akinek hianya van, annak ajanlom vegigtolni az elso reszt: Erosen modositott Unreal1 motorja van szoval mar annyira nem szep (van mod ami ezen javit), ellenben mechanika es jatekmenet szempontjabol gyakorlatilag a hackelesen kivul minden szempontbol parban van a Mankind Divideddel is, az augmentaciok fele pl egy az egyben megegyezik (csak parat meg skillnek hivtak). Gyakorlatilag az elso Deus Ex kb ott er kezdodik ~20 ev csuszassal, ahol a Mankind Divided veget er. Ha a grandiozus lezarast keresitek, akkor a Deus Ex es az Invisible War ajanlott. Utobbi rosszabb kritikakat kapott (magas toltesi idok, magas gepigeny, korat megelozo grafikai effektek amiket felreertettek), de nagyon jol oregedett es 10 evvel kesobb mar parban van az elso resszel.

    Elisa / Janus teoria:Elisa utodja valoszinuleg Janus (emlitik a masodik AIt), ami szerepet Daedalus veszi at es szinten nyomkovetokent funkcional. Daedalus utodja Icarus (Page variansa ami szemelyisegre Elisa utodja), majd a ketto egyesul Heliossa. Vegul az IWben a Heliossal egyesult JC Denton, mig NG Resonance eleg sok ponton hasonlo Elisaval.

    Foleg, hogy az elso Deus Exnek negy harom markansan eltero lezarasa volt, a masodiknak pedig 3+1. A lezarast itt komolyan kell venni, a Deus Ex eseteben ketto lezaras a vilagrend atalakitasat jelenti, mig az IWnel ket lezaras kozos tudattal vegzodik (amelybol egyben ember szamara lakhatatlanna valik a bolygo), a harmadik pedig vissza a kozepkorba. Ami meg jo az elso kettoben ilyen szempontbol es kevesbe jo a Mankind Dividedben, hogy nincs egy ertelmuen jo es rossz lezaras, csak eltero ertekrendek gyozelme.

    Amit viszont hianyoltam picit a MDbol, az a transzhumanista vonal hianya. A Church of the Machine god ebbol kivetel, de az o szerepuknek joreszet ki lehet hagyni, pedig messze ok kepviselik a jatek egyik legerdekesebb aspektusat szvsz.

    kieg: Dishonoredre valo hasonlosag egyebkent annyira nem meglepo, gyakorlatilag tobb szempontbol a Dishonored a Deus Ex steampunk verzioja es van atlogas a fejlesztogardaban emlekeim szerint.

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz Romvr #396 üzenetére

    a casie aug megvolt a HRben is es ahogy emlekszem picit tobbet lehetett hasznalni (bar en sikeresen osszekevertem a jatekot a Thief/Mirror's Edge parossal).

    mellekkuldetesek szerintem hasonloak, bar ahogy emlekszem haromszintu mellekkuldetes nem volt a HRben (itt ezt kihagytam, Otart en neutralizaltam, aztan ugy nem kapja meg az ember a harmadik szintet, vicsont csodalkoztam, hogy a piroslampas negyedben ott arvalkodik az a nagy terulet mellekkuldetes nelkul:) ).

    mondjuk a pragai hub tenyleg akkoranak tunik, mint a korabbi hubok osszerakva. ez igaz a HRen kivul az invisible warra es az elso deus exre is.

  • proci985

    MODERÁTOR

    Felreertett idezetek rovatunkban ma:
    "Before he is free again, a man has to rob everything."

    Ez a kontextusban kulonosen vicces volt.

    cr33p: azert van egy olyan erzesem, hogy a maxos titan extra regeneracioval mar ad nem elhanyagolhato vedelmet.

    ha visszamegyunk a korabbi jatekokig, az elso jatekban is kb ket lovestol lehetett halni, viszont valahol Parizs magassagaban (megvolt az olcsositott aug + subdermal + regeneration), siman lehetett rambozni.

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz Romvr #366 üzenetére

    patch tegnap este sokat nem segitett, viszont kiderult, hogy az a jatek baja nalam, hogy teljes kepernyon jatszok es nem borderless ablakban. azota mar csak a nyilt teruleteken a varosban lassul. 50 fpsem van ami meg mindig tetulassu, de a DX12 lekepezo elvileg csokkenteni fogja a CPU overheadet szoval remenykedek.

    viszont, 1080/ultran (AA nelkul) tolom egy 290X 4GB OCvel, es memoriaproblemat nem lattam (bar allitolag a varosi stutter amiatt van). illetve 5-6 egymasutani benchmarkkal sikerult CTDzni is egyszer amikor vegigprobaltam az osszes fobb beallitast.

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz Romvr #362 üzenetére

    a 16:9es hud szerintem marad. multimonitoros setupok miatt is jobb, plusz egyszerubben atlatni (multimonitornal en hulyet szoktam kapni ha kirakjak a hudot a kep szelere.

    na latom akkor nem csak nalam voltak elcsuszva a dolgok.

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz -KP- #358 üzenetére

    skandinaviaban elek, az egy miszkoncepcio, hogy a nyugatiak kevesbe verik a fogukhoz a garast.

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz oriic #345 üzenetére

    ahogy nezem egyetlen reviewben se volt bent, hogy mikrotranzakciok lesznek (marmint hogy a sztori modban). a Kotakust vegigneztem, abban egy szo nem volt errol, de mas reviewek se irtak rola.

    igen, anelkul is jatszhato, de attol meg gyakorlatilag hazavagja a jatekmechanikat a fizetos cheat. lehet, hogy most meg jatszhato anelkul a jatek, de mi van, ha a kovetkezo AAs jateknal ugy lovik be a nehezseget, hogy P2W nelkul ne legyen esely? vagy mi lesz az "I never asked for this" moddal, aminel viszont nagyon is lehet ertelme a mikrotranzakcioknak, barmit is mondanak a fejlesztok. ez az a szellem a palackbol, amit nem kene kiengedni.

    persze, vihar egy pohar biliben, de a HRbol megjelenes napjan jott az LE, MDbol megjelenes napjan jott a CE, a kovetkezonel pedig ki fogok varni. ahhoz kepest a HRnek mennyire siman ment a startja (es kb felkeszuleskent vegigmentem az elso Deus Exen otodszor es az IW harmadszor), ahhoz kepest az MD utan szerintem nem veszek tobb Square Enix jatekot megjelenes napjan.

  • proci985

    MODERÁTOR

    Várjatok vele. Katasztrofálisan fut, az UI pedig bugos. A mikrotranzakciokkal nem biztos lesz valami, de jelenleg kb borderline jatszhatatlan.

  • proci985

    MODERÁTOR

    WSGF rosszul irja, van 48:9es eyefinity es mukodik rendesen.

    egyebkent rosszul fut de meg probalok rajonni miert.

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz BalaNce87 #286 üzenetére

    egyreszt textura valtozatossag, masreszt crysis1ben alig volt post process a HRhez kepest is.

    viszont Crysis is szerette a memoriat, 5.5-6GBt siman megzabalt.

    8800GTvel egyebkent tenyleg kb elketyegett fHD ultran eloszor kb a 6950 2GBmmel futott rendesen.

    ---

    postan a CE, vegre este el tudom hozni.

    ----

    multiGPUval tolja valaki?

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz Fitzgerald #230 üzenetére

    Invisible War sok szempontbol jobb volt, mint az elso resz (bar nem egeszeben). Amikor kijott eleg sok baja volt de par evente elo szoktam venni es meglepoen jol oregedett.

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz ollie #162 üzenetére

    nekem elvileg feladtak a CEmet, ugy holnap-holnaputanra szerintem itt is lesz.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés