Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wolverine

    félisten

    válasz Vistaboy #32 üzenetére

    Ezzel csak arra utaltam, hogy ha olvasod a Gamepodot is, akkor szintén látod, talán még előbb is :P

  • Gyusz

    őstag

    válasz Vistaboy #22 üzenetére

    Több képpel, és némi plusz információval a Hardwired is közölt egy hírt:

    A Deus Ex 3 világában az ember beugrik a sarki klinikára egy könnyed vakbélműtétre és mire feleszmél, mini atomerőművet építettek a hasába. Szűk sikátorban száguldó teherautó vállból letépte a karunkat? Nem gond! Ugorjunk be a Végtag-elosztóba, ahol a legújabb modellek közül választhatunk!

    Az Eidos totál új grafikai stílusra izmol, amelyet a szkennek alapján brutálmega-állatjól eltaláltak! Égbe nyúló, gigászi állványzatra szerelt megalopoliszban a gazdagok fennen élvezhetik a napsütést, a szegények pedig a hatalmas fémmonstrum polipszörny város fémseggéből lefelé szivárgó miazmákkal tömhetik tele tüdejüket..

    Gunther Hermann visszatér! Nagy hibát követtek volna el a fiúk, ha a szeretnivaló, állandóan olajozást igénylő fémízületei miatt aggódó Gunthert kihagyták volna. Aztán ott van az összes vonzó csaj NPC, akikhez hasonlókat tonnával kell a játékba ömleszteni a fejlesztőknek!

    Augmentációknak köszönhetően cybernetikus szupermenné tápolhatjuk magunkat. Hiper-effektív közelharctechnikákkal teljesen körülvett főhősünket kihentelhetjük ellenfelek gyűrűjéből, ahol például az egyik turbónak köszönhetően ruhánk apró golyók ezreit képes kilőni magából minden irányban.

    Falakat üthetünk át új menekülési utat nyitva, az sem baj, ha éppen a százemeletes felhőkarcoló legutolsó falát találjuk el... Épületről lezuhantunkban a ruhánk ragadós pókhálót lő ki magából, mely a falakra tapad és halálba zuhanás helyett máris bungee-jumpingot élvezhetünk.

    Lopakodás új köntösbe öltözött. Középkori árnyak helyett ellenfeleink látóterén kívül rejtőzködünk.

    Hackelés pedig RTS minijáték formájában zajlik, ahol a nodeokért küzdünk meg a mainframe ellen.

    A grafika meggyőző, mint láthatjuk. Most már csak egy gond van: sehol nincsen már a Deus Ex 3 készítőgárda közelében Warren Spector és híres csapata!

    Deus Ex 3 tények, infók és mazsolás mákoskalács:
    Prequel lesz a játék és 2027-ben kezdődik a sztori. Konzultációra kérték fel a Deus Ex 1 íróját, Sheldon Pacottit. Harvey Smith és Warren Spector áldását adta a projektre, de a játékfejlesztésben dolgozók jól tudják, mit jelent az, ha legendás emberek nincsenek ott nap mint nap a munkálatoknál.

    Adam Jensen hétköznapi átlagemberrel kezdünk, aki biztonsági őrként dolgozik egy biomechanikus augmentációkra specializálódott laborban. Épp az ebédre való hamburgert majszoljuk egy szép nap, mikor feketébe öltözött kommandósok törnek a főhadiszállásra és a tőlünk származó épületrajz alapján mindenkit szépen lemészárolnak. Megkezdődik az összeesküvés..

    A kiadó sem teljesen hülye. Tisztában van az Invisible War felemás fogadtatásával - hogy enyhén fogalmazzunk... - és gondoskodik róla, hogy ne kövessenek el hasonló hibákat, mint az egyetlen típusú lőszer használatát a játékban. Emiatt kissé fura, hogy képességeink nincsenek kihatással a harcokra, ott pusztán FPS-érzékeinkre hagyatkozunk.

    Ám skilljeink abszolút kihatnak a fegyvereink tápolására különféle ápgrédek és saját ízlésű konfigurációk összeállításának tekintetében. Ezekből rengeteg lesz, úgyhogy mindenki a maga hentelési stílusára tápolhatja fegyvereit és felszerelését. Harcokban beszedett sérüléseinket Call of Duty-stílusú auto-heal gyógyítja.. Amint látjuk, máris túl sok francia sajt, bor meg oda nem való fűszer ömlött a Deus Ex eszményképbe. Augmentációkból a végső játékba 20-at ígértek.
    Thx, TnS!

  • Gyusz

    őstag

    válasz Vistaboy #10 üzenetére

    Tegnap még nem lehetett tudni, hogy ez esetleg nem egy Deus Ex rajongó műve. Azóta kiderült az igazság, a kép meg csak egy sima concept art, ettől nem lettünk okosabbak.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés