Hirdetés
- Google Pixel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- 1More SonoFlow Pro - Let it flow!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Android szakmai topik
- Mobil flották
-
Mobilarena
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
[Prolixus]
addikt
Ez már valóban erősen off, de:
Ha nem csak üres marketinges bullshit a forradalmi változtatás, akkor alapvetően 2 oka van szerintem. Egyrészt egy nem biztonsági játékos, vállalkozó kedvű, innovatív fejlesztőbe bele van kódolva, hogy mindig valami újat szeretne mutatni, minimum csavarni egyet a formulán, letenni a névjegyét az iparban stb. Másrészt ugyanakkor ez gyakran az általános "játékosi" elvárásra adott kényszerreakció. Hány és hány kritikában lehet olvasni, hogy XY játék nagyon jó, de alapvetően tökolyan, mint az elődje, úgyhogy az "ezt láttuk már alapon" már mégsem annyira jó azért. "Klasszikus" példa a Far Cry 4, ami talán Vaas-t leszámítva semivel sem rosszabb, mint a 3, sőt apró dolgokban még fejlődött is, mégis sok helyen erősen lehúzzák, mert valóban, FC3 copy paste csak egy másik helyszínen. Nagyon sokan folyamatosan azt várják az új játékoktól, hogy ténylegesen újak legyenek, újat mutassanak, fejlődjenek az elődökhöz képest. Ami persze érthető, ki ne vágyna az újra és jobbra, csak ugyebár sokan elfelejtik, hogy a nagy újítások sokszor visszaüthetnek, aztán nagyon szarul süthetnek el. Én éppen ezért mindig is a konzervatív, kis lépéses újítások híve voltam (AAA szinten legalábbis), meg úgy vagyok vele, hogy ha egy játék nagyon jó (pl FC3) akkor azért az elbír még egy rókabőrt némi változtatással, persze nem fogom teljes áron megvenni, de azért még nem pampogok egyből, hogy "vótmá".
Jól megjelenik ez a jelenség marketinges stratégiákban: Soha semmilyen új játékot nem reklámoznak úgy, hogy "ez hasonló lesz, mint az előző rész, de ennek örülni kell, mert az előző részt is nagyon szerettétek". Mindenhol azt nyomatják a reklámok, hogy ez mennyire új lesz: Új fegyverek, új ellenfelek, új játékmechanika, új képességek, új ez új az, új amaz, attól függetlenül, hogy tényleg vannak-e a játékban újítások, vagy csak átbőröztek bizonyos játékelemeket, vagy ilyesmi (lásd CoD széria és társai)
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest