- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- One mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Akciófigyelő: kedvezménnyel nyit az Earfun Air Pro 4+
- Motorola Moto G67 Power előzetes
- 
			  Mobilarena FIGYELEM  
 A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
 Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT 
 _________________________________________________________
 SYSTEM STATUS: [link]
 -----
 CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
 -----
 HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
 -----
 LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
 Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
 Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
 Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
 Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap). 
 ---
 (Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  zeon.hu nagyúr válasz  kazsmerlaca
							
							
								#15084
							
							üzenetére kazsmerlaca
							
							
								#15084
							
							üzenetéreThx! Lassan keresem a Gear S3 utódját és feltétel az itthon is használható fizetési funkció. 
- 
			
			  zeon.hu nagyúr válasz  kazsmerlaca
							
							
								#15075
							
							üzenetére kazsmerlaca
							
							
								#15075
							
							üzenetéreMilyen óra? 
- 
			
			  dredjudge84 őstag válasz  kazsmerlaca
							
							
								#15053
							
							üzenetére kazsmerlaca
							
							
								#15053
							
							üzenetéreSokra megyek 3 kártyával, pl amikor a pos terminálok halnak le. Ilyen is van. 
- 
			
			  pictigjis Topikgazda válasz  kazsmerlaca
							
							
								#14991
							
							üzenetére kazsmerlaca
							
							
								#14991
							
							üzenetérebiztos, hogy kell neked, ha eddig nem hianyzott? csak azt teheted, hogy irsz a supportnak 
- 
			
			  Somatom veterán válasz  kazsmerlaca
							
							
								#5123
							
							üzenetére kazsmerlaca
							
							
								#5123
							
							üzenetéreIgen, írtam, hogy ez tecccene is, csak mások a prioritások, ezért Huawei Talkbandet hordok, ami viszont sajnos, nem tud ilyen érintős fizetést. Két kütyü a karon meg túlzás lenne. Adamsky: 
 Sohasem volt pénztárcám. Iratok, tartalék kártyák egyik zsebben, fizetős kártya és kp. a másikban. Símán tapintással elő tudom venni a kártyát, taccsolom és ennyi. Ha elejtem, az sem gáz. Telónál ez neccesebb.
- 
			
			  Somatom veterán válasz  kazsmerlaca
							
							
								#5074
							
							üzenetére kazsmerlaca
							
							
								#5074
							
							üzenetére
- 
			
			  Sify senior tag válasz  kazsmerlaca
							
							
								#3761
							
							üzenetére kazsmerlaca
							
							
								#3761
							
							üzenetéreAz megvan. De én a kártyát szerettem volna felvinni mint fizetőeszköz, pl. appok vásárlása, Apple music előfizetés, stb. De ezt sajnos nem engedi nekem. 
- 
			
			  aujjobba addikt válasz  kazsmerlaca
							
							
								#3746
							
							üzenetére kazsmerlaca
							
							
								#3746
							
							üzenetéreTegnap délelőtt igazoltam újra a személyit és küldtem selfiet, de azóta se tudom aktiválni a kártyát. 
 Lehet mostanában kicsit sok embernél maradt el az azonosítás...
 Egyébként tisztán emlékszem, hogy regisztráció során is töltöttem fel képeket az igazolványról.
- 
			
			  Woltarex újonc válasz  kazsmerlaca
							
							
								#3746
							
							üzenetére kazsmerlaca
							
							
								#3746
							
							üzenetéreÉn elküldtem az adatokat kb. másfél órája, de még mindig nem él a kártya. Mikor aktiválódik be? 
- 
			
			  gzbotii nagyúr válasz  kazsmerlaca
							
							
								#3703
							
							üzenetére kazsmerlaca
							
							
								#3703
							
							üzenetéreÍrj a supportnak. Valószínű előbb magadat kell azonosítani (kérnek majd fotót valamilyen személyazonosságot igazoló okmányról). 
- 
			
			  gzbotii nagyúr válasz  kazsmerlaca
							
							
								#3639
							
							üzenetére kazsmerlaca
							
							
								#3639
							
							üzenetére
- 
			
			  #04441088 törölt tag válasz  kazsmerlaca
							
							
								#3639
							
							üzenetére kazsmerlaca
							
							
								#3639
							
							üzenetéreHardverapro picit odébb van.   
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Milyen notebookot vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- LEGO klub
- Okos Otthon / Smart Home
- Filmvilág
- Windows 10
- Miért nem tűnik el soha a kalózkodás?
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- TCL LCD és LED TV-k
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- További aktív témák...
- Fujitsu Lifebook A3510 Laptop
- ÚJ BONTATLAN Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Égkék - HUN - mc7a4mg/a 3 év gar
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3870
- Samsung Galax A25 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3337, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

 
						

 
								 
							 
								 
								 
								
 
								 
								 
								
 
								 pictigjis
 pictigjis

