Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi: Android 16 zápor, zivatar
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- 
			  Mobilarena FIGYELEM  
 A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
 Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT 
 _________________________________________________________
 SYSTEM STATUS: [link]
 -----
 CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
 -----
 HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
 -----
 LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
 Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
 Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
 Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
 Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap). 
 ---
 (Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  SpongyaBob veterán válasz  gzbotii
							
							
								#4777
							
							üzenetére gzbotii
							
							
								#4777
							
							üzenetéreIgen Samsung Pay volt az elsődleges  Fizetni majd csak holnap fogok órával, de eddig minden oké. Azért nem ártott volna ha a telón (is) működésre bírom az NFC-s fizetést, mert akkora nyomorult banknál vagyok ilyen szempontból (UniCredit) ahol se Apple Pay, se saját app, se semmi nincsen Fizetni majd csak holnap fogok órával, de eddig minden oké. Azért nem ártott volna ha a telón (is) működésre bírom az NFC-s fizetést, mert akkora nyomorult banknál vagyok ilyen szempontból (UniCredit) ahol se Apple Pay, se saját app, se semmi nincsen Mindegy túlélem Mindegy túlélem 
 OFF vége.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Arc Raiders
- Tőzsde és gazdaság
- PlayStation 3
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Battlefield 6
- Formula-1
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- További aktív témák...
- Szép Dell Latitude 7320 -60% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i7-1185G7 32/512 FHD IRIS Xe
- Ahh! Dell Latitude 7430 "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 14" -50% i5-1245U 16/512 FHD IRIS Xe
- 6 DARAB! DELL Latitude Laptop Tartós-Golyóálló-AKÁR SULIBA IS 7410 7430 7440 7320 5320 5410 5420
- Ohh! Dell Latitude 7430 "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 14" -60% i5-1245U 16/512 FHD IRIS Xe
- 480-500-512 gb sata SSDk
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Blue Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3506, 92% Akkumulátor
- FELVÁSÁRLÁS A GYŐRÚJBARÁTI BOLTUNKBAN!
- Lenovo ThinkPad T14S Gen1 Intel i5-10310U
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3540
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
 
						

 
								 
							 Fizetni majd csak holnap fogok órával, de eddig minden oké. Azért nem ártott volna ha a telón (is) működésre bírom az NFC-s fizetést, mert akkora nyomorult banknál vagyok ilyen szempontból (UniCredit) ahol se Apple Pay, se saját app, se semmi nincsen
 Fizetni majd csak holnap fogok órával, de eddig minden oké. Azért nem ártott volna ha a telón (is) működésre bírom az NFC-s fizetést, mert akkora nyomorult banknál vagyok ilyen szempontból (UniCredit) ahol se Apple Pay, se saját app, se semmi nincsen  Mindegy túlélem
 Mindegy túlélem  pictigjis
 pictigjis

