Hirdetés
- Apple Watch
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- EarFun Air Pro 4+ – érdemi plusz
- Netfone
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
-
Mobilarena
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
JohnnyWeiss
tag
válasz
JohnnyWeiss
#11287
üzenetére
Válaszolt a Curve. Azt írják, hogy néhány ügyfelüket érinti ez a dolog, hogy a 3D fizetés ellenőrzésnél van valami probléma. Dolgoznak rajta, de addig is használjak másik kártyát ehhez a fizetéshez.
-
sb
veterán
válasz
JohnnyWeiss
#11287
üzenetére
Én még előző hónapban ezzel fizettem a Vodafone számlát.
És az is ellentmond némileg a Curve auth hibának, hogy nekem Erstére is ugyanazt dobta. Szinte azonnal kiírja a hibát, a másik oldalról semmi nem jön.Bár igaz, hogy az erstés kártyával utána sikerült fizetnem. Az is lehet, hogy az egy random Simple hiba volt a Curve meg rendszerszintű.
(Off, de a Vividet sem tudtam feltölteni tegnap vagy 20 próbálkozásból. Ott eleve nem ment a Curve UK-s kártya, de tegnap semmi más sem. Náluk mondjuk régebben is dadogott a topup. Ezeket azért kezelhetnék a kedves szolgáltatók mert addig használható valami amíg 99%-ban megy. Amint 80-90%-ban sikeres csak a tr/topup/fizetés, bármi... hamar elmegy a kedve az embernek a használattól. Kísérletezésre keveseknek van kedvük.)
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Filmvilág
- Apple Watch
- Mindenkinél több és erősebb AI gyorsítót ígér Elon Musk
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Kompakt vízhűtés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- OnePlus 12 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Huawei P30 Lite / 4/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 11400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman T4 Plus CM 500W
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 Slim 1TB SSD digital konzol garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3432
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


pictigjis

