Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ez a topic az Amatőr csillagászattal, csillagászati eszközökkel, és a velük kapcsolatos kérdésekkel, tapasztalatokkal foglalkozik, kizárólag hobbi szinten.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jeee
csendes tag
válasz
popey37 #2443 üzenetére
Köszi, akkor maradok a Sky panoramanal. Eddig a távcsőhöz kapott barium oklikat használtam, de most már fogok venni egy Sky panorama 7mm és 15mm oklit, meg egy tele vue 2,5-ös fókusznyújtót. Egy 130/650 newton távcsőhöz milyen mély-ég szűrőket érdemes venni? Túl nagy a választék, kicsit elvesztem ebben a témában (is).
-
jeee
csendes tag
Valakinek van Explore Scientific 82 fokos oklija? Milyen lehet egy lacerta UWAN, Sky panoramahoz képest?
-
jeee
csendes tag
Sziasztok!
Vasárnap kaptam egy SkyWatcher 130/650 távcsövet starquest mechanikával. Teljesen kezdő vagyok, tegnap észleltem a Jupitert és a Szaturnuszt, meg néhány beúszó műholdatA távcsőhöz kaptam egy Barium 25 és 10 okulárt, ezek mellé szeretnék még venni kezdésnek egy okulárt, illetve egy barlow lencsét, hogy egy kicsit messzebb lássak, de teljesen vakon vagyok, hogy miből mit kell/érdemes venni. Egyenlőre a bolygókat akarom észlelni, illetve az ezzel a távcsővel elérhető mélyég objektumokat. A készülő összefoglaló alapján egyre több az ismeretlen fogalom, távcső kiegészítő
Új hozzászólás Aktív témák
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Bluetooth hangszórók
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Autós topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kompakt vízhűtés
- További aktív témák...
- Akció! Gigabyte Vision Z590 D Wi-Fi Alaplap! LGA 1200!
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron