- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Ár-érték bajnokot avatott a Poco?
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Nem nyílnak a Foldok?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #29855 üzenetére
Egy részük muszáj, mert ha nincs benne a driverben, akkor meg a fejlesztőpartnerek programjai nem fognak futni.
Az API-k és a HSA finalizer prioritás. A Media SDK annyira nem, de az sem árt, ha kész lesz időre.
A DX12 semmit sem zár ki. Arra egyébként nem kell igazán komoly driver, mert az alkalmazás felel a munka jelentős részéért. A shader fordító adott, azt kell átdolgozni. Nem jelentős munka. Ott arra kell vigyázni, hogy aki DX12 programot ír, annál üljön egy rendszerprogramozó, hogy amit már nem lehet belerakni a driverbe, azt benne legyen a játékban.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #29849 üzenetére
Inkább azért nincs még új driver, mert nem volt rá szükség. Ilyen körülmények között érdemes elhúzni a fejlesztést, mert ha egy batchből fordítanak egy drivert, akkor annak tesztelésére kell egy hét, és utána az MS is ül rajta egy darabig. Viszont van egy rakás dolog a "to do" listán, amit be kellene építeni. Ott az OpenCL 2.0 véglegesítése, a HSA Finalizer, a véglegeshez közeli Mantle frissítés, a frame limiter, jön új Media SDK, amire szintén kell új runtime, plusz ott a számos új fejlesztőkörnyezet is, amelyet be kell fejezni és a véglegesített támogatást is meg kell írni rájuk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #29847 üzenetére
Sokkal többen fejlesztik a drivert. Ennek vannak moduljai, tehát olyan, hogy 10-100 fő elég az nem így van. Attól függ, hogy melyik modulról beszélünk. Természetesen van olyan rész, amire elég 10 fő, de összességében, tehát minden kutatást, fejlesztést és tesztelést beleszámítva bőven 300-400 fős csapatról van szó, persze szétszórva a világban.
Egyébként nincs csak a driverre leszűkítve a fejlesztés a cégeknél, tehát erre semmilyen konkrét adat nincs. Van a szoftver group és az kapja a pénzt. Azt elosztják, ahogy gondolják. Ebben benne van a partnerek fejlesztéseinek segítése, az API-k fejlesztése, és hasonlók. Ez sokkal szabadabb működést enged meg, mert oda lehet fókuszálni a rendszerprogramozókat, ahol éppen szükség van rájuk. -
#10691584
törölt tag
válasz
imi123 #29810 üzenetére
Jól mutat majd 10 év múlva a wikipediában a másik 1-2 játék mellett (ha addigra emlékezni fog még rá valaki) Egyébként arra pont jó volt, hogy ráébresztette a MS-ot és a Khronos-t, hogy ideje fölébredni és 2015 már nem 2006.. (akkor merült fel először komolyabban a low level DX, de akkor egyértelműen elutasították "biztonsági" okokra hivatkozva)
-
-
zsizsef
senior tag
válasz
imi123 #29798 üzenetére
Talán márciusban.
-
lemusz
addikt
válasz
imi123 #29798 üzenetére
Szerintem téves nézőpont azt gondolni, hogy a vga drivereknek kellene havonként igazodniuk az éppen aktuális játékokhoz. A játékok fejlesztőinek illene úgy megalkotniuk/patchelniük termékeiket, hogy abban ne legyen bug, underperformance vagy a normálistól eltérő bármilyen más hiba. Ha az AMD kihoz egy olyan drivert, amiben 1-1 új játékhoz valami extrát nyújt, az szerintem csak merő jótékonyság vagy marketing fogás, de semmiféle képen sem kötelező feladat.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- VR topik
- Tőzsde és gazdaság
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen videókártyát?
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- E-roller topik
- Nintendo Switch 2
- ASUS notebook topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest