- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Google Pixel topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
-
Mobilarena
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare (2019) topikban! Olvasd el a téma összefoglalót hozzászólásod megírása előtt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
válasz
Hublot #26717 üzenetére
Ha nekik lennék, már csak brahiból is kipróbálnék egy olyat, ha nem megy a védekezés, hogy a detektált cheat -eket betenném a játékba - ingyen, bárki által használhatóan. Na onnantól tényleg Csaló vs Csaló lenne - de egyenlő esélyekkel
Megnézném, Cheater (the Blood) Steve szája merre görbülne
Persze ekkora töke sosem lesz senkinek -
Acheron
őstag
válasz
gjung44 #26681 üzenetére
Legyen úgy, félre ne értsd, nem akarom én elvenni tőled ezt
Csak a tapasztalatom mondtam el - nekem még HC -n is sokszor segít, ott gyakorlatilag ez az egyetlen iránymutató, hogy honnan szedtek ki. ezért én mindig figyelem.
#26682nutella1: És ezt bármikor megcsinálja, ezért mondtam párszor, hogy a győzelem ízét veszi el.
De azért csatlakozom az előttem szólókhoz, a magam módján én is jó vagyok -
Acheron
őstag
válasz
gordonfreemN #26675 üzenetére
Érdekes, a beállítás jó, így Quick Play -t indítva valóban HC TDM -be kellene érkezz.
Amikor visszamész a kezdőoldalra, és ráviszed az egeret a Quick Play -re, akkor látnod kell a feliratot, hogy a szűrő a HC -ra van állítva:
Amikor a Quick Play -en kattintasz (elindítod a játékot), szintén jelzi, hogy HC módban vagy -e:
És amikor a játék betölt, ott is látnod kell, hogy HC TDM -ben vagy -e.
Ha ezeket látod, egy lövéstől lefekszik az ellenfél, és ezzel együtt sincs TK, és van HUD (célkereszt és egyéb kijelzések), akkor élvezd ki.
#26676gjung44: Igazad van, amikor az első találatot kapod, akkor épp háttal van neked. Ami furcsa, hogy a találatjelződ nem a fickó felől, hanem hátulról, a domb gerinc felől jelzi a találatot, mintha valaki neked balra és hátra állt volna, és onnan talált el. Sőt a későbbi kockákon még kettő felől jelez lövéseket (miközben te nem fordulsz el) - mintha legalább hárman lőttek volna rád. (Mondjuk ezt így látva simán lehet, hogy engem is más szedett kiBár ott a zárt térben ez nehezebben elképzelhető, de mit lehet tudni, videóm sincs, a felfokozott idegállapot meg gondol amit gondol
)
#26677csibe1: Főleg ha a szót tett követi, és sorban levadásznak -
Acheron
őstag
válasz
gjung44 #26659 üzenetére
Ti legalább nagyjából egymás felé fordítottátok a fegyvercsövet - ez esetben én is inkább a játékra gyanakodnék. Nálam 180 fokkal az ellenkező irányba mutatott az ellenfél fegyvercsöve - nem sok logikus magyarázat van rá, hogy jött ki ebből az, hogy én húztam a rövidebbet. De nem is érdekes, ha ilyesmit tapasztalok, lépek a következő játékra, nem izgatom magam túl rajta, még videón sem nézem vissza (talán egyszer megteszem, ha eszembe jut) Ezt is csak azért jegyeztem meg, mert extrém feltűnő volt az irány miatt.
#26663Chumlee: Ebben nem tudok nyilatkozni, nem WZ -ozom, CW multival is csak pár játékot toltam még a megjelenéskor, inkább maradtam a MW -nél. Ilyen formán nincs érdemi tapasztalatom a CW fegyverekkel.
#26672Dave567: Kiugró esetek mindig vannak, lehet mák vagy akár SBMM. Ettől még nagy általánosságban igazak a leírtak a fegyók használhatóságára.
#26673gordonfreemN: Még nem hallottam, hogy bárki hiányolta volna ezt a "fícsört"Próbálj meggyőződni róla, hogy biztosan átváltott -e HC -ra. A HC minden módjában van TK - bárkire lősz, legyen barát vagy ellenség, sebződnie kell.
(De ha nálad mégsem működne, örülj neki, sok bosszúságtól kímélne meg)
Ha már HC - sok hónap HC után most egybefüggően is játszottam pár hetet a Core módon, és nagyon érzem, hogy a HC nem véletlenül HC. Core módban ritka a K/D -ben mínuszos nap (OK, kell hozzá jó fegyverválasztás) míg HC -n azért nem nehéz összehozni egy- egy negatív napot. Az SBMM hatását is jóval enyhébbnek érzem, bár itt is egyértelműen jelen van. (De itt pl ha ép a tűzvonalba is rak le, kis szerencsével meg lehet úszni 2 - 3 találattal - ez HC -n biztos halál.) -
Acheron
őstag
Csak hogy mennyire nincsenek a játékban (Multiplayer) cheater -ek: Vacant pályán becsúsztam egy ajtó mögé, koma kilences épp kiugrott az ajtón, nekem háttal, lőtt egyet pont velem ellenirányban - és meghaltam. Haha, itt léptem ki a játékból, kb ez az értelmezhetetlen hülyeség...
-
Acheron
őstag
válasz
Chumlee #26638 üzenetére
Csak megemlíteném: "OK, ez játék, kvázi arcade, de akkor is"
Szerinted a valóságot keresi itt bárki is?
De a fegyverek súlyozása a fejlesztők szerint mutat némi párhuzamot a valósággal - egy pisztollyal gyorsan lehet futni, de távolra nem pontos, egy LMG vagy egy sniper bazi erős, pontos is, de rohadt lassan lehet vele mozogni - célozni, stb. Ezeket figyelembe kell venni fegyver választásnál - kinek kinek mi a kézreálló, használható, ki milyen stílusban szeret játszani. De a másik stílusát leszólni badarság csak azért, csak mert más - piszkosul utálnám, ha mindenki csak egy és ugyanazon fegyókkal és stílusban nyomná ezt a játékotFőleg nem azért, hogy néhány kisebbrendűségi komplexusban vergődő játékostársnak megfelelő legyen a felállás
-
Acheron
őstag
válasz
csibe1 #26634 üzenetére
Teljesen egyetértek. Rengeteg féle játékstílus van, Rush, Camp, és a kettő között sok minden. Kinek mi, nem lehet mindenki egyforma, másnak megfelelni meg végkép nem muszáj, ez egy játék, mindenki leginkább a saját szórakoztatására játszik - úgy, ahogy neki a legjobb.
Egyébként is, fegyvere válogatja, van amivel totál értelmetlen rohangálni, lásd sniperek java része. Látott már bárki filmen, dokuimentumfilmen a harcmezőn bakugrálva keresztül - kasul rohangáló mesterlövészt? El tudja képzelni ezt egy valós helyzetben? (OK, ez játák, kvázi arcade, de akkor is)
Mostanában Core módban szórakoztatom magam egy Rytec AMR -el (aka Barrett) és egy M680 -al (félautomata, dragon breath) felszerelve. A Barrett -el értelmetlen lenne bármerre rohangálni, az ADS -e miatt quickscope -ra is alkalmatlan, gyakorlatilag célra tartva kell kikukkantani a fedezékből. Ezzel együtt nem egyhelyben hasalós a mutatvány, egy egész épület szintet be lehet védeni vele (nem kis mozgással) - de alapvetően ez valahol így is lehet camp - legyen, ezzel a fegyóval simán vállalom, nem is alkalmas másra. A társ M680 más tészta, nem egy rush blank point fűződik hozzá naponta, de az alattam berohanó és a lépcsőn felfelé futó komát is meg lehet vele lepni az ablakon kiugorva a hátába kerülve - ez meg minden, csak nem camp. De a kettővel együtt, + killstreak -ek időnkén (nem is olyan ritkán) születnek ilyen 23 - 3, 19 - 1 eredmények. Mozogva, nem hasalva.
OK, a játék során egy helyben hasaló campereket én sem kedvelem, de a területet bevédő sniperes játékosokat azért ne ítéljük el - főleg, mert azzal az egy lövéssel találni is kell, időnként száz méterre keresztbe rohanó ellenfelet - és nem mindig / ritkán van esély újra lőni egy sorozatlövővel szemben. Ki kell próbálni, mennyire könnyű kenyér ez (nem az), utána lehet megköpködni. Ennél jobb móka már csak egy quickscope -ra is alkalmas sniper
Napi gonosz: A másik oldalról nézve azért azt is látom, hogy core módban sok a mezőgazdász - ha nincs skill, permetezéssel biztosítják a jó termést -
Acheron
őstag
válasz
Mentolka #26569 üzenetére
Igen, de ott a FFA, TDM, KC,HQ, Domi és egyéb módok között lehet válogatni, Infected és Gungame módokat ott nem láttam, így nem tudom ki / be kapcsolni. Nem is lenne gond, ha kilépve és új quickplay -t indítva nem akarna mindig, mindenáron ugyanabba a módba (pl Infected) visszarakni akár ötször egymás után... Még akkor is, ha pl már csak a Domination választható a quickplay -ben.
#26571KaitouP: Igen, egyetértek, majd a közösség eldönti. Idővel úgyis látszik majd, most, hogy van WZ topic is, hogy hova szeretne írni a többség. Ha ide, akkor ide
-
Acheron
őstag
válasz
KaitouP #26566 üzenetére
A halál nem akar Warzone -ozni
.Végtelenül unalmas, lassú játékmenet...Pont az lenne a lényeg, hogy a WZ menjen saját topicba (el innen, messzire), hiszen jelen állás szerint ő örökélet + 1 nap. Az alapjátékok meg éljék az életük (pl itt szétfikázzák a játékot, de a többségnek nem az MW 2019 multi fáj, hanem a WZ, mégis itt önti ki a kicsi szívét, mintha az MW 2019 lenne sz@r...) Mi köze az MW 2019 -nek a CW fegyókhoz és a zombikhoz, meg a pálya alól leselkedő rosszarcúakhoz? A campaign -ban vagy a multiban egyikkel sem futsz össze, ezek WZ sajátosságok, ehhez a játékhoz egyiknek sincs semmilyen kapcsolata.
-
Acheron
őstag
Ellenbencegy dolog piszkosul idegesítő a core módben - minden második játékmód gungame vagy infected akar lenni - magyarán nem használhatod a sok órával összevadászott loadout -od, mindig valami random fegyverrel kell küzdeni. Ez néha mókás, el is játszadozom vele, de az, hogy nem én döntöm el hogy ez mikor van, az kicsit sem uaer friendly. Ki lehet ezeket a módokat kapcsolni, ha épp nem akarom látni őket? A játékmódok között nem láttam erre kapcslót.
-
Acheron
őstag
Csak hogy a játékról is szóljon a topic
Megrögzött HC játékos vagyok az MW 2019 -ben, halálra idegesít a core módban, hogy unalomig kell pumpálni az ólmot az ellenbe, amíg végre hajlandó exitus lethalis sérüléseket szenvedni. Ellenben egy érdekes mellékhatásra figyeltem fel, ha hozzászoktál, hogy a HC -n vagy pontosan lősz elsőre, vagy véged van, akkor a Core mode -ban egy pontlövő, de one shot one kill fegyóval aratni tudsz. Most épp a régi nagy kedvencem, a Barrett -et vettem elő, ugyan az MW2019 -ben messze nem olyan hatékony, mint pl az MW2 -ben volt, de azért core módban itt is egy lövés egy halál. Egy megfelelően felpimpelt Model 680 -al (pl Dragon Breath...) párosítva core módban nagyon beteg aratásokat lehet rendezni - hosszú és közeltávra egyaránt - persze itt sem árt elsőre találni
SBMM sucked it...
-
Acheron
őstag
válasz
szinesz.bob #26562 üzenetére
Ok, de nézd a dátumot, és legyél picit nyitott. Anno, 2020 márciusában még tényleg annyi info volt, hogy a Warzone az MW 2019 régen várt BR kiegészítése / módja, nevezzük, ahogy jólesik. Azóta viszont nagyot fordult a világ, tudjuk, hogy a WZ a mindenkori aktuális rész tematikájára fog épülni. Anno én semmi kivetnivalót nem találtam abban, hogy ne legyen egyazon játékhoz módonként több topic - de mára nyilvánvaló, hogy ez már nem egy játék - át lehet ( vagy talán kell) értékelni a helyzetet.
-
Acheron
őstag
válasz
KaitouP #26557 üzenetére
Az előzmények egy részét kihagynám, kissé túlfűtött a hangulat, és mindenkinek van igazsága - tuti, hogy nem kezdek mazsolázni abban, hogy kinek mennyire. De a Warzone vs. alapjáték kérdéshez azért a saját véleményem leírom.
Értem az alap logikát, hogy miért nem lett ez tudatosan szétválasztva, és bár erős túlzás azt állítani, hogy nem volt megengedve külön topik a Warzone -nak, de nyugodtan kijelenthetjük, hogy a szétválasztás sem volt erőltetve.
Mostanra viszont már egyértelműen látszik, hogy bár tematikailag mindig is kapcsolódni fog az aktuális részhez a WZ, azért ez egy teljesen külön játék, erősen rétegzett résztvevőkkel. Van aki csak ebben, van, aki csak abban játszik (akár az ingyenesség, akár a BR élmény okán), és vannak az "átjárók" is.
Ha megnézem az elmúlt időszakban (hmm, hogyan is fogalmazott Oric) "negativoskodók" hozzászólásait, leginkább (nem megkérdőjelezve, hogy joggal vagy nem joggal) a WZ kapcsán fogalmazódnak meg negatív vélemények. Pedig az alap játékkal véleményem szerint nincs gond, és bár magam is sokszor adtam hangot az SBMM -el szembeni ellenérzésemnek (ami szerintem a leggyengébb eleme a játéknak), ettől magát a játékot szeretem és nagyra tartom, hiszen nagyon régóta várt elemet hozott vissza, nagyon jó minőségben.
A magam részéről sokkal inkább tudnám támogatni, hogy a mindenkori Warzone egy saját topicban fusson, és az egyes "éves" játékoknak saját topic -uk legyen. Ez egyértelműen azt vonja maga után, hogy az egyedi topicok idővel kihalnak majd, ahogy csökken az érdeklődés az alapjáték iránt, de pl remekül mutathatja, mennyire népszerűek az egyes részek egymáshoz képest. Lásd: COD4 (aka MW1) topic jelenleg 31 264, MW2 topic, jelenleg 30297 hozzászólással és MW3 topic, 13774 -el. Bár az MW 2019 torzít a WZ miatt az épp aktuális 26336 -al, de azért mutatja, hogy ez egy népszerű játék. (Megjegyzem, pont az MW 2019 -et nem féltem nagyon, a megjelenése előtt a fent említett MW2 -ben napi szinten remek játékokat lehetett futni változatos (bár ott már időnként ismétlődő) résztvevőkkel - de ez 10! évvel a játék megjelenése után volt! Szerintem itt sem lesz nagyon másképp, hacsak pár éven belül nem jön újabb MW rész)
És csak érdekességként jegyzem meg, hogy az eredeti BO (amit nagyon nem szeretnék bántani, mert nagyon szerettem) topicja a legnagyobb hozzászólás számú a BO COD részek között, 12 281 posttal...
Röviden, én nyugodt szívvel szétcsapnám a topicot, inkább kevesebben írjanak ide, de aki a WZ -ról akar pro - contra nyilatkozni (stílustól függetlenül), az tegye ott, és ne egy remek játék topicját szemetelje tele olyan infókkal, ami már egy teljesen más tematikájú BR játékról szól.
Bocsi, ha hosszú lett, de a COD -on belül is szívem csücske az MW sorozat, a jelenlegi (és mindenkori) WZ pedig nem feltétlenül szerves része ennek - ez egy stílusát tekintve teljesen, tematikáját tekintve pedig részlegesen különálló játék. Egybemosni őket kb olyan, mintha minden BO vagy minden MW játékot egy - egy topicban akarnánk kezelni.
Szerintem - teszem hozzá. -
Acheron
őstag
Már bocs, de ez így nettó.... Hmm... félregondolkodás - szerintem. Az SBMM (véleményem szerint) messze nem abból áll, hogy "ügyesfiúkat" párosít "kevésbé ügyes fiúk" mellé (bár alapvetően majdnem ez lenne az elsődleges feladata), főleg nem azért, mert előbbiek kevesebben vannak. Ez egy algoritmus, aminek egy célja van, normál játékosokra (értsd nem cheater) szabva megpróbálja a K/D arányt kb 1 körül tartani. ha ehhez az kell, hogy erősebb játékosok közé rak be, akkor beéri ennyivel, ha nem, akkor megy tovább, 10 -ből 9 -szer tűzvonalban fogsz respawn -olni, ha nem, akkor arccal a tűzvonal felé, az ellenfél találati felülete konvergál a nullához, míg a tiéd a duplájára ugrik, stb, bármeddig elmegy, hogy hozza a számokat. És ugyanez fordítva, ha úgy ítéli, hogy most neked kell nyerni - ilyenkor gyakorlatilag mindegy, merre lősz, találni fogsz. Ne akarjuk leegyszerűsíteni - ez a valaha volt leg cheater -ebb AI algoritmus, talán csak a CW -ben sikerült kicsit tovább fejleszteni. Most, hogy kezdem kiismerni az Amazon szolgáltatásait, és mióta tudom, hogy az Acti is náluk futtatja a szervereit a felhőben, már nem is nagyon csodálkozok, hogy ez így sikerült
-
Acheron
őstag
válasz
zolee1988 #26438 üzenetére
Warzone, vagy MW2019 multi?
Egyébként (elvileg) nincs olyan, hogy kocajátékos - lesznek itt nálad erősebbek és gyengébbek is. A rendszer a hivatalos álláspont szerint a meccseid eredménye alapján előbb - utóbb berak olyan játékosok közé, akik veled hasonló szinten vannak (legyen bármilyen is az (itt) kezdő skilled) Ennek a mechanizmusáról erősen megoszlanak a vélemények, én most nem is mennék bele - tény, van, hogy időnként jól is működik, kell találj veledszőrű elleneket. Feltételezem, talán inkább az lehet a gond, hogy új a játék és még nem ismered a pályákat - ne add fel, sokkal jobb eredmények is jönnek majd, hidd el, nem szuperemberek járnak ide (magamból is kiindulva) A lényeg, hogy a játékot élvezd, ne az eredményre görcsölj rá, akkor tuti élmény, minden butaságával együtt - az egyik legjobb COD játék (MW2019 -re gondolok.)
-
Acheron
őstag
válasz
KaitouP #26388 üzenetére
Kicsit kapkodásnak tűnik, sajnos.
Az már nagyon világosan látszik, hogy egy év kiesett a fejlesztési ciklusból, és így lett a CW. OK, ez még épp viselhető, határeset. De az az egy év kőkeményen hiányzik, és ha minden igaz, idén egy olyan játékot (WW2) akarnak behúzni, ami pillanatnyilag épp az érdeklődés mélypontján van (mégha alternatív múlt is...), tehát ha grafikailag túl is teljesít a csapat, sanszos, hogy épp hozni fogja az elvártat. Most két út lenne a stúdió előtt, vagy fele annyi idő alatt szakít egy nagyon ütős, hibátlan játékot (látva a jelenlegi felhozatalt, ezt kérdőjeles), vagy egy erős aktuális játékot megtámogatva kihagy egy évet, és egy igazán ütős (kellő fejlesztési idővel megtámogatott) utóddal tér vissza. Sajnos utóbbihoz kellene egy jó alap, ez lehetett volna pl az MW 2019, de az a vonat már elment. A CW nem elég erős, az idei WW2 epizód (ha tényleg az lesz) pedig borítékolhatóan nem fog ehhez felnőni - így ez a lehetőség el van szalasztva - talán a jövő évi rész után meg lehet lépni - márha az elég erős lesz...
Bár ismerve a kiadót, inkább lerongyolja a szériát, de akkor is kiad egy részt évente
Nem túl jó kilátások nekünk, COD rajongóknak -
Acheron
őstag
Tudtam én, hogy ismerős ez a Sykov mordály valahonnan, de az alap formában nem ugrott be. De így a sorozatlövő barrelel már megvan a kicsike, ő egy APSZ-9, aka Sztecskin szeretne lenni - majdnem pontosan rajzolták meg. Vicces "kis" szerkezet (nem is olyan kicsi), a fa tokja egyben tusként is használható volt, ami sorozatlövésnél nem volt hátrány. Volt alkalmam kézbe fogni és lőni vele, igaz, csak egy "kiherélt", sorozatlövésre már alkalmatlanra alakított példánnyal.
A hasonlóság szembeötlő, ha nem is 1:1
(mondjuk a keleti blokkban tudtommal nem is volt anno más sorozatlövő pisztoly, így csak ez lehetett a minta):
Sykov with Sorokin 140mm auto Barrel:
APSZ-9, Sztecskin:
Egyébként kipróbáltam a játékban sorozatlövő, akimbo verzióban, nos, tisztes fegyver, közel hozza a G18 akimbo feelinget, de messze nem mindenható, nem mondható, hogy minden párbajt ő nyer, az sem, hogy mindennél is gyorsabb ADS -ben - szűk pályákon, épületekben előny a nagy tűzgyorsaság, de távolabbra már olyannyira pontatlan, hogy egy SMG simán felveszi vele a versenyt. A sebzés mértékét sem érzem elégnek (mint ahogy a Glock 18 a valóságban is jóval erősebb a 9x19 lőszernek köszönhetően a 9x18 Makarov -hoz képest - ezt úgy tűnik, ügyesen leprogramozták). Röviden, multiban nem ez (Sykov akimbo) lesz az ultimate fegyver. Ettől függetlenül a WZ -ban mocsok kellemetlen lehet, ha szűk helyen kerül szembe vele valaki. -
Acheron
őstag
válasz
KaitouP #26258 üzenetére
13... Strict control...
Óvom, védem, féltem, de viszonylag szabadon van engedve - viszont minden buktatóra próbálom felhívni a figyelmét. Hála az égnek (bár most még nagyon tini) esze van, érti, miről szól ez a virtuális játék - előbb, utóbb felnőA hentai még (talán) nem játszik, de koránál fogva már elég nyitottak vagyunk, hogy ez se lepje meg, ha mégis belefut. Nem könnyű a lányos apák élete
-
Acheron
őstag
válasz
KaitouP #26220 üzenetére
Yes, sir, it wasn't a wrong idea. Lehet, van akinek ez segít
Vicces, a lányom most kezd megőrülni az anime -ért - mindig eszembe jutsz, mikor emlegeti
#26225geckowize:
Bár nem vagyok WZ játékos, de a COD híreket mindig figyelemmel kísérem, mert a sorozathoz erősen kötődöm, a kezdetektől. Erősen egyet tudok érteni a leírtakkal. Mivel számomra a WZ irreleváns, akár azt is mondhatnám, hogy ám úgy cseszik szét, ahogy akarják, de valójában jobban örülnék, ha a fejlesztők felismernék, hogy vannak még játékosok nem feltétlenül elhanyagolható mértékben az X és Y generációból is , és nem csak a Z, és utána következő generációkra akarnának koncentrálni (bár kétségkívűl az éretlen népeket könnyebb táncba vinni, ha mikrotranzakciókról van szó) Szeretnék bízni benne, hogy legalább a multikat érintetlenül hagyja ez a sz@r, de sajnos azt látom, hogy itt is jön a csillámpónik koraNesze neked COD (ha csak a COD 1, 2. MW és MW2 (talán még 3) részekre gondolok...) Szánalmas az irány, sajnos
Még szánalmasabb, ha tényleg ez az új igény, ez esetben mi, old style játékkedvelők, besz@ptuk...
-
Acheron
őstag
+ #26001nyul105
Félreértés ne essék, én a multiról beszéltem. Nem játszom Warzone -ban, nem köt le.
A multiban pedig bőven elfér egy ilyen, mint említettem, az MW2 -ben is volt ugyanilyen OP fegyver, mégis nagyon sokak máig kedvenc COD multija volt.
Ezzel együtt értem amit mondtok, sőt, egyetértek, hogy a WZ -ban okozhat turbulenciákat, és nem feltétlenül kellene a jelenlegi formájában használni. Nem is annyira a reakcióidők miatt (arra ugyanazt tudom mondani, mint fent, hogy ugyanezt kell használni és gyorsabbnak lenni), hanem a Xaels által említett respawn -beli különbség miatt. Addig, amíg a multiban csak bosszúság, ha ötször egymás után kiszednek ezzel, addig a BR -ban egy teljes estéjét hazavághatja valakinek - és ez nagyon nem jó, pont a szórakoztatási faktort rombolja.
Gondolom hamarosan nerfelik (lehet elég lenne, ha csak az akimbót tiltanák le a WZ -ban) - általában ez a sorsa a túl OP fegyóknak, remélem azért a multiban használható marad. -
Acheron
őstag
válasz
Acheron #25996 üzenetére
AztaQ, mit tud ez a motyó... Shipmenten 71 - 23... Sykov - Amax combo - és a Sykov még nem automata...)
Hiánypótló volt ez a fegyó - még a végén ez a játék felnő az MW2 -höz? (Kemény meccs lesz, azért az MW2 igen magasra tette lécet, nálam még nem ugrotta meg azóta egyik sem - talán az MW 2019 lesz az? Játékórában még csak a fele van benne - meglátjuk)
Nagyobb pályákon sem sokkal rosszabb a teljesítmény: Arklov Peak 21:4... -
Acheron
őstag
válasz
csibe1 #25976 üzenetére
+1!
Amíg a Damascusig elértem, talán csak a pajzs és a kés goldozása volt nagyobb élmény a pisztolyok húzásánál - igazi kihívás, remek móka volt. Ma este pl a Shykov kihúzása lesz a projekt, még ha a K/D arányt agyon is vágja - remek elfoglaltságnak ígérkezik.
Egyébként ez kezd hasonlítani az MW2 G18 sirámaira - anno aki ott nem tudta felvenni a ritmust, mind szentségelt meg köpködött, pedig csak használni kellett volna a technikát. Én is gyűlöltem jó ideig, hogy az AR -emmel remekül tudtam pontlőni, mégis jöttek a "kiscsávók" akimbo G18 -al, és esélyem sem volt. Utána áttértem a Barrett vagy FAMAS és G18 kombóra, és élveztem a játékot - a Barrett -el / FAMAS -al remekül lehetett pontlőni és aprítani a népet távolról - félközépről quick scope -al, a G18 akimbo pedig rögtön előkerült, ha valaki motoszolt mögöttem - és többnyire ez rendezte is a dolgot. Szóval meg kell tanulni használni - ha már úgy is van. -
Acheron
őstag
válasz
CptAdamica #25954 üzenetére
Melyik handgun lett sorozatlövő?
Multiban már másodszor futok bele, hogy nem a Renetti féle birst - ot adja egy maroklőfegyver, hanem full automata, mint anno az MW2 -ben a G18. Melyik ez a fegyó? -
Acheron
őstag
válasz
geckowize #25922 üzenetére
"...Egyebkent most van Shoot The Ship playlist MW-ben..."
Úgy egy hónapja konstans
Hála az égnek, tegyük hozzá (jó móka, ámbár nálam már nincs szükség húzásra...)
#25882Dave567: A bolondságaival együtt is szerethető - pillanatnyilag a legjobb (még aktív) COD, ha mindent összevetek.
No meg ha feltűnik, hogy az SBMM diktál (ennyi idő után kitanulta az ember a szimptómákat: csak megkezdett meccsekbe kerülsz, csak nem kedvelt pályák érkeznek, ötödjére is ugyanarra az unszimpatikus pályára akar berakni, hatodszor lőnek le úgy, hogy fogalmad sincs, honnan, de ellenfelet még nem láttál, stb). akkor egyszerűen Escape, és vége az okosságnak, öt - hat ilyen elhalt próbálkozás után ez a roppant okos AI azt hiszi, hogy te vagy a legrosszabb játékos ever, és már vág is be a kezdők közé. (Szánalmas programozói teljesítmény, de hát ez így sikerült) -
Acheron
őstag
válasz
piero86 #25869 üzenetére
Nem igazán normális, bár az SBMM produkál furcsa dolgokat.Számolj utána, mégha nem is kettő, hanem négy perccel később volt meg neki a 40 kill, az perceként 10, vagyis 6 másodpercenként 1 killt feltételez. Egy normál méretű pályán az estek túlnyomó részében az egész játék alatt nem találkozok 40 ellenféllel, még ha mérgezett egérként rohangálok is körbe - körbe, nem hogy mind meg is öljem...
Ellenben kis pályán megfelelő killstreak -ekkel (Shipment, Rust) tud fura dolgokat produkálni a fenti SBMM, nekem a minap volt egy 63 - 11 meccsem Rust -on - pedig nem vagyok egy pro játékos. Épp csak az SBMM nekem fújt, gyakorlatilag nem tudtam mellé lőni, az ellenfelek pedig nem tudtak eltalálni. Szinte már nekem volt kellemetlen, amikor másodszor hívtam le a chopper gunnert, mintha valami gyakorló pályán lettem volna. Ezért ennyire mocsok ez a rendszer - ha nyersz is ilyen arányban, akkor is tudod, hogy nem a te érdemed (kvázi a győzelem ízét veszik el)
Simán benne van, hogy a koma nem volt cheater, csak az SBMM osztotta a lapokat, és neki kellett nyerni (meglehet, előtte neki is volt tíz gyalázatos meccse zsinórban) - ilyenkor ő mindenkit eltalál (ha nem is oda céloz), te pedig akkor sem tudod eltrafálni, ha az orrod előtt respawnol (persze nem fog - te annál inkább az ő csöve előtt, mondjuk négyszer egymás után)
Mindezekkel együtt bőven vannak cheaterek, ha nem is naponta, de két - három naponta mindig akad "mindent is látó" kolléga, aki a falakon keresztül szórja az áldást olyan helyeken, ahol ez nagyon nem természetes (nem úgy, mint pl ShootHouse -on, ahol van pár deszkafal, amit találomra is érdemes lőni FMJ -vel, mert szinte mindig van mögötte valaki), vagy HC -n (!) három négy (!) hitmaker -el igazolt lövéssel sem tudod leszedni (de ő one-shot nulláz téged).
Összetett kérdéskör ez is - és sajnos nincs sok (kvázi semmi) rálátásunk a mögöttes történésekre. Addig pedig csak összeesküvés elmélet - és üres hőbörgés -
Acheron
őstag
válasz
CptAdamica #25798 üzenetére
Sajnos ez ilyen a kezdetektől. Azt nem tudom, hogy az Acti így képzelte -e el eredetileg, de a megbízott programozók ezt hozták - ezt használják. Sajnos az látszik, hogy bár a srácok programozásból jók, de műszaki szakot nem végeztek, fogalmuk sincs a negatív csillapítás mibenlétéről, így megfelelő balance rendszert sem tudtak felépíteni, hogy nagyjából mindig a hozzád hasonló képességű játékosok között tudj játszani - egyszerűen megoldották azzal, hogy ha jó vagy, akkor a körülményeket lerontjuk annyira, hogy esélyed se legyen - így nem tud megszaladni a statisztikád (kvázi a jó meccsek után egy darabig van egy pozitív visszacsatolásod (aka gerjedés...), utána egyszer csak visszadob a rendszer alapba, a kezdők közé, és kezdődik minden elölről). De az MW 2019 esetén ezen már kár háborogni, mivel (számomra) úgy tűnik, hogy a "nagyonügyesfickókkalraklakegycsapatba" faktor szorzója az egyik legnagyobb az SBMM súlyozási rendszerében, mióta a
cheatereke-sportolók java része átment az új részre, azóta a fentiek mellett is szépen javul a K/D arány, magyarán itt annyit már nem tud rombolni az SBMM, amit skill -el ne lehetne egyensúlyozni. De elnézve a CW kommentjeit, ott bizony tolja ezerrel az okosságot... -
Acheron
őstag
válasz
CptAdamica #25796 üzenetére
"...Lehet ezt azok nem érzik, akiknek megvan az alapjáték..."
Már hogy a viharba ne éreznék? Tökéletesen érezni az AI beavatkozását a "sima" multiplayer -ben is, ahogy mennek előre a meccsek, szépen váltják egymást a különböző "erősségű" játékok, és itt most szándékos a macskaköröm, mert nem az ellenfelek erősségéről van szó.
Minapi élmény, az SBMM nekem fújt, kezdtem egy 63 - 11 K/D játékkal, majd kb öt - hat játékon keresztül tartott a széria, de mindben rendre egyre kisebb aránnyal. Utána fordult a kocka, 10 -ből nyolcszor már megkezdett meccsbe kerültem be, ahol gyakran az ellenfél VTOL vagy Chopper Gunner killstreak -ja érkezett épp (ilyenkor csakis nyílt térre tett a respawn, ahol azonnal újból ledarált a légierő), de a normál játékban is gyakorlatilag a respawn -al egyidőben lőttek le többször egymás után, mivel épp tűzvonalba tett az AI. Itt kb az ellenfelek is olyanok voltak, hogy bármerre indultál, a semmiből kaptad a fejest (volt, amikor egyértelmű WH révén - ergo ilyenkor az SBMM szemérmetlenül bevág a cheater társadalom legalja közé) És újabb 10 - 12 meccs után kezdődött a nyerő széria ismét - hiszen világi szarul teljesítettél x meccsen keresztül (estem keltem, konkrétan). Egyszer linkeltem is erről egy szép képet, ahol az egyik COD tracker oldalról vettem le egy este a KD alakulását meccsenként, kvázi szinuszhullám - tuti nincs mögötte semmi mókolás, csak a véletlen műve lehet(nem).
Jah, ez volt az, nem is mostanság kelt. -
Acheron
őstag
válasz
Dave567 #25548 üzenetére
Nagyjából egyről beszélünk, többször is kifejtettem már, hogy szerintem messze túlmegy az "erősebb játékosokkal párosít" kategórián. Persze amíg ez hivatalosan ki nem jön valamely szakportálon, addig ez csak egy conspiracy theory lesz itt és máshol is - annak ellenére, hogy nem egyszer láttuk, ahogy meccs közben "táltosodik" meg az ellenfél, lesz gyakorlatilag eltalálhatatlan, és respawnolsz négyszer egymás után egy becampelt játékostárs távcsöve elé. Megugró pingek, célt tévesztő lövések, rosz helyen, rossz irányban történő respawn, van minden, amibe beleszól ez az átok - de ezen kár puffogni, nem fognak rajta változtatni, csak ha egy fejlesztő lesz olyan tökös, hogy borítsa a bilit. Az viszont egyértelmű, hogy mióta a cheater sáskahad nagy része átvonult a BOCW -ra, sokat gyengült az SBMM itt az MW 2019 -ben. Szerintem.
-
Acheron
őstag
Tegnap gondoltam kipróbálok valami újat, és a szokásos Cruise Missile, VTOL, Chopper Gunner killstreak hármast módosítottam, a CM helyett betettem a Jugger -t (korábban még nem éreztem késztetést, hogy kipróbáljam) Mit ad ég, Azhir Cave pályán be is adta, igaz kicsit későn, mert mire átcaplattam a pályán és épp irtani kezdtem az ellent, már vége is lett a meccsnek (veszítettünk
). Ami érdekes volt, hogy amikor a Chopper -t hívtam le, olyan zavarást kaptam, hogy gyakorlatilag irányíthatatlan volt a masina, pl a célkeresztet nem lehetett csak a pálya alsó harmadéban húzgálni, ott is baromi lassan mozgott - szerintem nem is szedtem le vele senkit, pedig jellemzően kaszálni lehet vele. A Juggernél ugyanúgy jött egy zavarás, amikor az ellenfélre kezdtem lőni. Counter UAV -ra gyanakszom - az valóban tud ilyen tüneteket (is) produkálni?
(A földi célpontokra gyakorolt hatását ismerem, de CG -el még sosem tapasztaltam ilyesmit korábban, pedig naponta többször van használatban.)
#25538default.: Ez csak egy kedves gesztus a fejlesztőktől azok felé, akik jó sok pénzt pumpáltak a játékba a mikrotranzakciókon keresztül: amikor kijött a BOCW, az MW2019 identitását is elvették és berakták a Wz alá, hogy az újonnan érkező játékosok nehogy véletlenül ezt is megtalálják, és urambocsá rájöjjenek, hogy semmivel nem rosszabb, mint az új
#25542Boti80: Pedig nem egy nagy csoda, csinál ennél sokkal cifrábbakat is. Ha jó meccseket játszol, agresszívan tekeri fel a nehézségi szintet, és messze nem áll meg annyinál, hogy "csak" erősebb játékosok közé tesz be (pl pepotyogtat a tűzvonalba az ellenfél elé, négy-ötször is, ha kell, máskor ugyanígy eléd pottyantja az ellent háttal, szegénynek esélye sincs kb., stb), bár úgy tűnik, "űber ügyesfickók" nélkül nem sokra megy, sokat csökkent a hatékonysága, mióta sokan átmentek az új részre. Az is érdekes, hogy ahogy kiveszik - beteszik a játékba a legnépszerűbb elemet (Shoot the Ship), úgy jól érezni, hogy az SBMM elgyengül vagy agresszívabbá válik. (csak multiról, azon belül is leginkább HC -ról beszélek, Wz -t nem ismerem, nem jött be)
Btw: A "sima" Core módban mik azok a tűzfegyverek, amik one shot one kill -re képesek pl a shotikon kívül, közepes, vagy nagyobb távon is. Van néhány játékmód a Core -ban (pl most a Rust) ami tetszik, de veszett idegesítő a HC után, hogy 4 -8 lőszer kell mindenkibe, fegyvertől függően (Shipmenten egyszerű, shoti dragon breath -el (esetleg egy bicska) és rush) 725 shoti? Rytec AMR? -
Acheron
őstag
válasz
CptAdamica #25444 üzenetére
Ezeket a srácokat én is szívesen megkeresném, biztosan nem cheat -elnének többet. Nem lenne mivel...
-
Acheron
őstag
válasz
csibe1 #25417 üzenetére
Nem lesz rá megoldás, míg programozói oldalon rá nem jönnek, hogy ez mekkora blamázs.
Örülök, hogy pár fórumtárs a problémát megkerülő részmegoldásoknak (ne Alt+Tab -olj, Janó...) is örül, de ettől ez még egy kapitális bug, hihetetlen (és szánalmas), hogy semmit nem lépnek rá programozói oldalról a játék megjelenése óta.
Így marad annyi, hogy már a Lobby -ban észreveszem, ha elmászik a felbontás, és visszateszem a megfelelőre, mielőtt a játék elindul. Szép egy játéknál, amibe már sok tíz rugót beleölt az ember... -
Acheron
őstag
válasz
csibe1 #25408 üzenetére
Ez a " amíg nem töltődik be a játék addig ne Alt+Tab -oljunk", kicsit olyan szagú. mint amikor az Apple megmagyarázta, hogyan kell tartani egy telefont ahhoz, hogy legyen rajta térerő...
A programozóknak kellene megoldani, hogy ha a user beállít egy értéket, akkor az fixen maradjon az, ami. Mint az MW2019 -en kívül minden más játékban. De ez itt nem sikerült. Workaround -okat lehet dobálni, de ettől még az alap probléma valid - ez a játék nem tudja megoldani, hogy ha beállítottál magadnak egy felbontás értéket, akkor az az maradjon akkor is, ha... hmm.. bizonyos gyermekek potyognak az égből. Nos, ezt a lécet a játéknak - az általam ismertek között egyedüliként - nem sikerült megugrani (pedig ez a szint az alapok alapja lenne...). Még jó, hogy nem ezért szeretjük.
-
Acheron
őstag
válasz
default. #25373 üzenetére
Ne őket bántsd, ezek ügyes programozó gyerekek, akik meg tudják csinálni, mert meg lehet csinálni. Arra is rájöttek, hogy van egy nagyon széles, valóban erkölcsi nulla réteg, aki ezért pénzt is hajlandó áldozni - rés a piacon. Business, raw business. Az más kérdés, hogy a másik oldalon miért nem állítanak hadrendbe hasonlóan ügyes programozó gyerekeket, akik ezeket a hackeket secperc alatt detektálnák és vágnák ki a játékból a használóját örökre úgy, hogy nyekkenjen. Jah, az pénzbe van, csökken a profit, no way...
A normális játékosbázis pedig szívja a fogát, és jó esetben együtt él a patkányokkal, rossz esetben lép más játékra (remélve, de csak remélve, hogy ott más a helyzet)
Egyébként olvasva friss posztokat, ambivalens érzéseim vannak. A WZ -ban biztosan halálra szívat mindenkit ez a gyökér SBMM (hála az égnek ott nincs érdekeltségem) - de a multis tapasztalatok alapján ehhez nagyon kell, hogy mostanában ott (mármint a WZ -ban) mozog a sok fent említett kontrollálatlan cheater ügyesfiú / lány. Érzésem szerint az MW2019 multiban, ahogy legutóbb is írtam, meglehetősen erejét vesztette az SBMM, most, hogy a cheater társadalom egy jelentős része az új rész vérét szívja (bár itt is maradt pár szánalmas arc), már legjobb akarása mellett sem tud akkora, vagy annyi ideig tartó "szakadékokat" kiépíteni, hogy nagyon zavaró legyen. OK, ha van egy nap, amit az ember lehoz 50 - 60 + KD -val, akkor utána biztos, hogy van pár meccs, ahol a semmiből is lelőnek, vagy ha visszajönnek a népszerű Shoothouse, Shipment pályák, akkor ugranak a cheaterek is, de nagy átlagban már nem tudja negatív irányba befolyásolni a játékot, szépen, stabilan mászik felfele a stat. Amennyire most én látom, az SBMM nevű förmedvény ott tudja igazán megkeseríteni a játékos bázis életét, ahol csaló "ügyeslány / fiú is sok van (amellett, hogy önmagában az SBMM is képes durván beleszólni a játékba). Erre kellene rámásznia a kiadónak - rögtön kiegyensúlyozottabbak lennének az erőviszonyok. -
Acheron
őstag
válasz
craftsman01 #25122 üzenetére
Az emberek jó része mikro- és makro környezetében is hasonlóan működik (aka "Kutyából nem lesz szalonna")
A játék nem mellesleg tele van célokkal (napi, heti kihívások, fegyver skinek, kiegészítők, operátorok, stb), a fejlesztők sokat dolgoztak azon, hogy ez így legyen, mert tudják, hogy ki ezt, ki azt találja majd vonzónak benne. Van, aki pedig csak játszani akar, mit sem foglalkozva ezekkel. Ezzel sincs baj, én pl teljesen el tudom fogadni, hogy Te ezt keresed és találod meg a játékban (és még csak fejben jelen lévő problémákra sem gyanakszom eközben) Ettől én még jól érzem magam a kis plusz céljaimmal
.
Egyébiránt ez valóban csak egy játék, így már eddig is sok szót pazaroltunk rá, ha nem gond, részemről elengedtem ezt a szálat. Peace. -
Acheron
őstag
válasz
craftsman01 #25116 üzenetére
Háát, az élettel is így vannak sokan, csak élik, ahogy jön. Vannak akik pedig célokat tűznek ki maguk elé, és megpróbálják elérni
-
Acheron
őstag
válasz
DrTechnoid #21433 üzenetére
Nos, némi gondtalan lövöldözés után csak nem hagyott nyugodni, csak rászántam magam, és betettem a Launchereket állandó viseletnek. Igazad volt, idő kellett mindnek, de csak meglett. Utoljára maradt az RPG, és tegnap este végre egy Personal radar heli leszedése után bevillant a Gold - Platina és a Damascus plakett. Huhh. Nem gondoltam, hogy meglesz valaha, de csak sikerült. Azt mondjuk a példám is jól mutatja, hogy a Damascus -hoz nem feltétlenül skill, inkább türelem és kitartás kell
. De ezt még meg kellett csinálni, addig nem tudtam volna nyugodtan átmenni az új részre. A skin -t mondjuk nem fogom használni (nem tetszik, villogni meg minek), de azért így fejben jó a tudat, hogy csak megvan.
Azért van még kihívás, a kedvenc Fr5.56 (aka FAMAS) összes feladatát fel kell oldani, mielőtt átmegyek az új részre (ha átmegyek). Most épp 25 pointblank headshot a kívánalom, nos, ez egy távoli pontlövésre hangolt, ráadásul burst -os fegyóval igazi kihívás (kvázi "kivégzési" távolságra kell kerülni az ellenhez, és onnan leadni a fejest). Talán a Shipment - ShootHouse pályákon lesz rá esély, ha gyors, futkosós hangolást kap, hasonlóan a kések és pajzs aranyozásához. -
Acheron
őstag
válasz
ImpersonatoR #24931 üzenetére
Nincs sajnos, de mivel kedveljük a játékot, elnézzük ezt neki. Kezdetektől (2019) nem tudják (akarják) megoldani.
Nem is tudom, létezik -e más játék, ahol a user specifikus beállítások rendszeresen elmásznak? -
Acheron
őstag
válasz
Dave567 #24764 üzenetére
Eddig - tegnap kivették. Törne le a kezük
Tennének vissza minden elérhető feature -t és hagynák békén a részt, ha már ilyen szépen magára hagyták, és a csapból is csak az új rész folyik. Minek ez a bohóckodás a csereberével? Én, mint felhasználó, aki nem kis pénzt fizettem az alapjátékért és a mikrotranzakciókban megszerezhető feature -ökért, szeretném magam eldönteni, hogy milyen pályákon és játékmódokon akarok játszani ahelyett, hogy valami nímand suttyó ezt találomra kapcsolgatja a háttérben... Nagyon rossz az irány. -
Acheron
őstag
válasz
norbertoth #24756 üzenetére
Alighanem ahhoz van köze, hogy a CW -al ide is beszivárgott a régi (és kedvelt) prestige rendszer. Ha eléred az 55 szintet, akkor visszatesz 0 -ra, de egy prestige szinttel feljebb (erről kapsz egy plecsnit, amit kitehetsz villogni, mindenki látni fogja (ha akarod) hogy te már az x -edik szinten tolod). Azt jelenleg nem tudom, mennyi prestige szint van (tehát hol maxolod ki végleg a szintlépést), anno MW2 -ben 10 prestige szint volt, valahányszor végig kellett tolni azt össze fegyver unlockolását nulláról - igazi élmény volt
AR téma: a legtöbb AR -ben meg lehet találni a potenciált, AK nagyon erős, AMAX sok helyzetben még jobb. Kinek mi. Én a FAMAS -ra esküszöm, ugyan bazi nehéz megszokni a hármas burst -ot, de ha belejön az ember, kvázi sniper helyett is használható (jóval eredményesebben, épp a hármas burst miatt), és csípőből is ledarál bármit, ha épp úgy hozza a játék. Lassan a "szurkos" verzió is meglesz belőle - én biztosan nem cserélném semmire (AR fronton). (Jah, only MP HC, of course.) -
Acheron
őstag
Sziasztok!
JOKR kihúzására van valamilyen best practice? A légi járművek ellen remek, de a földi célpontok ellen szinte hasznavehetetlennek tűnik pillanatnyilag. Már csak ő és az RPG hiányzik a gold listáról (utóbbi szög egyszerű, csak türelem kell hozzá).
Tegnap végre bedobott egy Shipment pályát is a játék (egy - másfél hónapja először), annyi RPG killt sikerült lőni azon az egy meccsen, mint egy hónapon át összesen más pályákon - nagyon hiányoznak a Shippment _ Shoothouse pályák a kínálatból -
Acheron
őstag
válasz
Dave567 #24597 üzenetére
Miért, szerinted mi a "dolga"? A hivatalos álláspont szerint ez a rendszer felelne azért, hogy mindig a saját skill -jeidnek megfelelő szintű társaságban csatározhass. Szintén a hivatalos álláspont szerint ezt (csak és kizárólag) úgy éri el, hogy az utolsó néhány (5?) meccsed alapján rangsorolva különböző, hasonlóan rangsorolt erősségű ellenfelek közé pottyant be a lobbiból. Ez alapján pont ez lenne a "dolga".
Más kérdés, hogy a gyakorlati tapasztalatok alapján ennél sokkal tovább megy annak érdekében, hogy "szinten tartson" (ámbár ezt nemigen fogja bizonyítani földi halandó).
Egy biztos, ha mostanság olyan ellenfelek közé dobál a rendszer, aki akkor sem tud eltrafálni, ha épp neki háttal respawn -olsz öt méterre (hmm, mi miatt is fordulhat elő ez a faramuci helyzet tízből nyolcszor, ha épp jó voltál az előző meccsekben...), és fordulásból te kaszálod le, akkor bizony ez a rendszer sokat veszít a hatékonyságából. Magyarán az SBMM "jó" működéséhez úgy tűnik kell a sok "ügyesfickó", legyenek ezek valódi tálentek vagy akár csalók (a játék különböző mértékben tartalmazhatja ezeket az összetevőket...), mivel a kevésbé "ügyesek" javarészt akkor sem bírják kihasználni a lehetőséget, ha az SBMM tálcán szállítja is nekik.
De hála az égnek ez a normális játékosok számára egyben azt is jelenti, hogy végre folyamatos sikerélménnyel is lehet játszani a játékot. (szigorúan MW 2019 HC multi, a WZ teljesen kívül esik az érdeklődési területemen) -
Acheron
őstag
válasz
smokiii1 #24593 üzenetére
Teljesen jól látod, a meccsek kezdetén, ha pl egy furgonban utazol, a csapatagok poligonszáma a nullához konvergál lassan, kb mint egy 90 -es évek beli fps. Ez nem volt ennyire gagyi (mert ez már az, sajnos) a játék korábbi szakaszában. De meccs közben még élhető a grafika.
Wow, mi megy itt egyébként fegyók terén. Még jó, hogy a WZ számomra teljesen felejtős a lassú játékmenet miatt, lehet, egyébként én is ezeken idegeskednék
Ellenben a multinál csak lett pozitív hatása (ha nem is a grafikára) az új rész eljövetelének, a magam részéről úgy vettem észre, az SBMM erősen erejét veszítette. Gondolom ez köszönhető annak, hogy a nagyszámú e-sportoló és a sokkal kisebb számú cheater (akkkhhm... vagy fordítva...?) közösség átköltözött az új részre, így a hányattatott sorsú SBMM már nem tud olyan komákkal társítani a legrosszabb szándéka mellett sem, akik komoly ellenfelek lennének. A stat legalábbis ezt mutatja, kicsit az új rész megjelenése előtt indítva pont olyan meredeken javul a K/D arány, ahogy romlott előtte. Nice. -
Acheron
őstag
válasz
KaitouP #24328 üzenetére
Petya, én nagyban tisztelem a munkásságod, mind itt, mind a CW topikban, és általában a véleményünk is egyezik, de itt most nem tudok egyetérteni a leírtakkal. Abban igazat adok neked, hogy mindenki azzal játszik, amivel akar, és fegyver sincs a fejhez szegezve a "megtérítéshez". Azzal sem vitatkozom, hogy a CW jobb vagy rosszabb, bár engem még nem szippantott be, de látok benne potenciált, semmiképp sem írnám le. De ez egyedi megítélés kérdése, ha valakinek nem jön be, akkor nem jön be, ha húszan mondják, hogy de ez jó, neki akkor sem lesz - mert ő így érzi, és hagyjuk meg a jogot, hogy mindenki azt érezze, amit.
Ezzel együtt azt mondani, hogy nincs "tolás" az új rész felé, az véleményem szerint a tények, mondjuk úgy, figyelembe nem vétele. Az 1 év, 1COD, 1 év support világos, tudjuk, ismerjük. De most nem egészen azt nehezményezi a játékosok egy része, hogy ennek a résznek megszűnt a supportja, és ereje teljében ugyan, de magára hagyták, úgymond létezzen ahogy tud, az új, supportált rész árnyékában, azután nyerjen a jobbik. Sokkal inkább azt, hogy a játék 100% -os pontenciáljához képest egy alacsonyabb szintre tették, népszerű pályákat vettek ki a választható tartalomból, az új szezon csak az új rész tartalmairól szól, sőt, még a játék nevét is elvették, betették a WZ neve alá, mintegy az alól választható "másodlagos" játékmódot. Egy ilyen visszavett tartalom pedig nyilván kevésbé csábítóbb, több az esély, hogy inkább megnézi az egyszeri gamer, mit ad a "full supported" verzió. Láttuk a módosítások, az átnevezés, a pályák kimozgatásának az időzítését, nincs ezen mit szépíteni. Az üzleti modell világos, de az üzleti érdek nem feltétlenül esik egybe a játékosok igényével. Nem véletlen, hogy a sok új rész mellett 2019 -ig én is az MW2 -vel toltam only, mert az adta azt, ami tetszett - még ha sokkal újabb, csillivillib részek is jöttek. Ott kihaltak már játékmódok, mert nincs játékosbázis - de 11 év után sem azért, mert szándékosan kivonták őket a forgalomból.
Szóval a változást meg lehet érteni, lehet vele együtt élni, valóban, mindenki azzal játszik, amivel szeretne, de ettől örülni neki, vagy tapsolni a történteknek nem muszáj. Ha pedig ennek hangot adnak a fórumozók, az azért van, mert bántja őket, a fórum pedig a játékkal kapcsolatos gondolatok cseréjére van kitalálva - hol mondják el, ha nem itt? Ha a topic most 70% -ban erről szól, akkor alighanem 70% -ban ez foglalkoztatja a topiclakókat. Hagyjuk meg nekik a szólás szabadságát, pls.
És persze Peace.
-
Acheron
őstag
A te döntésed, próbáld ki mindkettőt, ha van rá módod.
A magam részéről megvettem a CW -t is még elővételben (muszáj, gyűjtöm a sorozat minden elemét), ráadásul valamilyen indíttatásból a drágább verziót, de...
A Single player -t kitoltam, szerintem elég jól sikerült, bár véleményem szerint a BO 1 és 2 -vel nem összemérhető (Az MW más történet, ahhoz nem akarom hasonlítani, de ott pl az új (MW2019 singleplayer) sztori mondhatni felnőtt a régebbiekhez). A multit kipróbáltam a CW -ban, egyelőre csak a core módot, nos, az teljesen hidegen hagyott, úgyhogy azóta hozzá sem szagoltam, maradtam az MW2019 -nél. De mivel a Core mód itt is élhetetlen számomra, ezért csak HC -t játszok, egész biztos, hogy adok még esélyt a CW HC -nek, hogy meggyőzzön. Csak előbb még kimaxolok pár dolgot az MW -ben
Azzal legyél tisztában, hogy az MW2019 tavalyi játék, így az erőforrásokat, frissítéseket 90 - 95 % -ban a CW fogja kapni (jövő év végéig). Kicsit magára hagyottnak tűnik a játék, pl a legjobb pályák csak szerencsével érhetők el, és újdonságokra is csak korlátozottan lehet számítani, de talán még nem engedik el teljesen - mégiscsak ő indította el az új érát.
Az mondjuk zokon esett, hogy a Battle.net -en már csak a WZ címszó alatt lehet megtalálni - én nem a WZ -t vettem meg (pont nem érdekel egy percig sem a Battle Royal unalom), hanem az MW2019 -et, és nem kis pluszt öltem a skinekbe, egyebekbe. Ehhez képest pofátlanság, ahogy szorítanának át az új játékba - jobbra kellett volna csinálni, akkor mennék magamtól is.
#24270csibe1:
Az, hogy évente tolják az újabb pénzkaszát, még valahol elfogadható, it is the business.
Azzal sem lenne baj, hogy néha bejön egy - egy gyengébb rész (és ez most a CW esetén abszolút védhető, ahhoz képest, hogy a srácoknak egy évvel kevesebb idejük volt legyártani a terméket, nem is lett olyan rossz, mint ahogy néhányan beállítanák)
De hogy a kiadó a legerőszakosabb módon, az elődjáték leépítésével próbálja az új és "jobb" felé tolni a játékosbázist, az kissé visszás, nekem pl gyomorforgató. Most először fordult elő velem a sorozat megjelenése óta, hogy elgondolkodtam, akarom -e egy ilyen csapattól megvenni a következő részt (ha MW lesz, akkor sajnos biztosan, mert az kell... :-( )
#24273BMS: Próbáld ki mindkettőt, ha van rá módod. Utána dönts, a fentiek figyelembevételével. (én könnyen tolom (mondhatni kibicnek könnyű), megvan mindkettő, bár most még maradtam az MW2019 mellett, mert nekem jobban bejön, de bármikor átnyergelhetek a CW -re) -
Acheron
őstag
Pár napig nem volt érkezésem játszani a játékkal, és most hova jövök vissza? Battle pass eltűnt, OK, lejárt (kész is volt) rendben, ezzel nincs gond. No de hogy Chesire Park 24 / 7 ??? Hovec Sawmill 24 / 7 ????
Elment minden fejlesztő józan esze? Remélem nem így akarják itt hagyni véglegesre a játékot (ez esetben én is kénytelen lennék véglegesen elhagyni) bár a CW korántsem olyan jó, hogy arra lenne érdemes átugrani... tegyék már vissza a Shoothouse - Shipment párost, azután engedjék el az epizódot, de ne bohóckodjunk már ilyen noname, semmire való pályákkal...
(Mindegy ma lejött a CP 2077, egy darabig lesz elfoglaltság) -
Acheron
őstag
Szerinted felteszi a kezét, ha igen?
Lassan adhatna vissza valamit a fejlesztő csapat a "régi jó" játékból, pl, Shipment, Shothouse, Rust, Scrapyard...
Jah, és igen, a zene. Ez az utolsó évad különösen gyengére sikerült, már nagyon bántja a fülem. Talán az indulás utáni első szezon zenéje volt a legélhetőbb, de ez a mostani mindenképp a leggyengébb - amikor reggel enni adok a kint lakó kb nyolc macseknak, nagyjából pont így vonyítanak éhesen az ajtó előtt, mint a mostani lobby zene... Minden alkalommal, amikor enni adok nekik, ez jut eszembe a nyivákolásukat hallgatva... Respect, composers... -
-
Acheron
őstag
válasz
Ed3r_X_ #23758 üzenetére
Azt gondolom, ez talán igaz a Shipmentre, de nem áll a Shoothose pályára. Utóbbin azért tudsz taktikázni, ha akarsz rush -olsz, ha akarsz kempelsz (amíg hagynak), és minden fegyvertípussal jól játszható. A Shipment más tészta, azt gyakran lövöm ki én is HC -ban, mert valóban szerencsejátékos daráló. Ellenben a kések goldozásánál rákaptam, mert Core módban roppant élvezetes játékokat lehet tolni késsel - pajzzsal a sok tűzfegyver ellen. Szóval ezeken van élet - pl számomra.
Ezt a TK mizériát nem értem. Persze, bosszantó így is - úgy is, számomra is okozott már nem egy bosszús percet. De itt tett a játék egy lépést a valóság felé (még így sem egy szimulátor, valljuk be) A való életben sem dobunk gránátot a tömegbe, mert nem válogatja ki a cimbiket. A rossz helyre hívott légicsapás a saját egységet is kinyírja. És a puskacsövünk elé kerülő barátot a lövedék pont úgy sebzi, mint az ellent (és még csak respawnolni sem fog sehol - reinkarnációt leszámítva). HC -n ennyivel többre (is) kell figyelni, ezért (is) HC. Ha ki - bekapcsolható lenne a funkció, én alighanem akkor is bekapcsolva tartanám -
Acheron
őstag
-
Acheron
őstag
válasz
gjung44 #23665 üzenetére
Hmm, napi 5- 6 órában. Ez elég sokatmondó. Nem szeretnélek megbántani, de szerinted e -sportolók, lottónyertes munkanélküliek és "nem túl elkötelezett" diákok kivételével ezt mennyien tehetik meg napi rendszerességgel? Merthogy dolgozó ember (és jelzem, nekem nagyon nincs okom panaszra, HO -ból dolgozhatok, full kötetlenül) ezt nem teheti meg, az biztos. Ehh....
On:
Van valami info, hogy mikor kapjuk vissza a Shipment és Shoothouse pályákat?
Elvétve adja be a véletlenszerű pályaválasztó - olyankor remek meccseket lehet futni - de többnyire csak a szecska pályák érkeznek az SBMM -el megkavarva, csekély élvezeti értékű a játék jelenleg - sajnos. -
Acheron
őstag
válasz
Dave567 #23408 üzenetére
Nem tudom, Te átmész -e...
Én tegnap toltam egy játékot, alig adott normális pályát. Sz@r pályákon nem vagyok hajlandó játszani, a nem kedvelt pályák skippelése utáni várakozásra pedig nincs időm (értsd, nem a lobby bámulásával akarom tölteni az estém). Így, amíg lesz ismét normális tartalom (with Soothouse and Shipment), inkább letolom az új rész kampányát. Talán a multijába is belekóstolok. Úgyhogy igen, azt hiszem, azt hiszik, - és jól hiszik. -
Acheron
őstag
válasz
Dave567 #23379 üzenetére
Az időzítést tekintve (és azt, hogy jellemzően szezon vége felé már inkább visszateszik, mint kiveszik ezeket a népszerű pályákat) kicsit az új COD felé tolást vélem érezni ebben is.
Persze az is lehet, hogy van, aki tényleg azt hiszi, hogy a játékosok örülnek az ilyenfajta variálgatásnak.
Részemről jobban örülnék, ha így a játék élettartam derekán, netalán túl is azon kicsit, inkább beletennének mindent, és választhatóvá tennék. Remélem így fogják elengedni, ha majd az új tartalomszolgáltatás (és remélhetőleg ez a fajta variálás) megszűnik. -
Acheron
őstag
válasz
Slavia #23198 üzenetére
Nekem is tipp kezdőknek: Vegyétek meg, hogy tudjatok gyakorolni, és soha többé ne legyetek kezdők...
(#miezahülyeség?)
#23205Dave567: Mivóna'? A jövő! A munka, tanulás és játék egyensúlya - biztosis mindre jut elég idő
#23210lowzor: Én többnyire csak HC -n tolom, ott nincs különösebb előnye, ha nem raksz mellé egy jó AR vagy SMG setupot, akkor füst az egész, megesznek a játékostársak reggelire. Még Shipmenten sem mondható, hogy csak egy shotival tuti nyerő vagy - van az a szitu, amikor ultimate, és van, amikor egy hajítófát sem ér, legyen bárhogy belőve. -
Acheron
őstag
válasz
Tsebacsi #23160 üzenetére
Dettó, nekem is ez van, mióta HO -ból kell tolni a melót. De annak, hogy a monitoron bemenetet váltok, milyen visszahatása lehet a játék beállításaira? A PC , amin a játék telepítve van, nem lát több monitort. Nem logikus
A monitor bemenet váltás napi szintű, viszont a játék képernyő átméretezése havi két - három alkalommal fordul elő - így nem tudom mihez kötni. -
Acheron
őstag
válasz
Micsurin #22991 üzenetére
Engedd el. Erről megy az értekezés jó néhány poszt óta, épp szopóágra vett sz SBMM - ennyi. Ez egy ilyen játék. Ezzel együtt hosszú évek óta a legjobb COD kiadás, rengeteg élvezetes játékórát lehet tölteni vele, ha pl lemondasz a K/D arány javításának lehetőségéről (OK, tudom , vannak gravitációfüggetlenek, akik mindig és mindenkor javítják a K/D -t, még alvás közben is, tőlük most kérek elnézést) Viccet félretéve, ha el tudsz vonatkoztatni attól, hogy az arányod nem tudod javítani, mert a program nem engedi, egész jó játékokat lehet tolni remek grafika, jó helyszínek (ha végre a Shoothouse, Shipment, és talán a Rust és a Scrapyard elérhető). De ezzel együtt kell élned.
-
Acheron
őstag
válasz
lowzor #22988 üzenetére
Háát, a shotik terén nem fogunk egyetérteni, én szeretem őket - mégha nem is sűrűn használom. Meg van a helyük ebben a háborús ökoszisztémában, szűk helyeken óriási előny, ha tudod őket használni (oda valók, és ott nagyjából uralják is a teret) Csodálkozom is rajta, hogy nem kedveled, szereted a rush stílust, ahhoz pedig néhány pályán nagyon adják magukat a shotik.
Kicsit más:az SP-R most kicsit meglepett, amennyire botladozók voltak a kezdő lépések, most, hogy közel a gold, és attachement nélkül is kell 75 kill, meglepően jól muzsikál. Iron sight -al olyan fejeseket lehet akasztani vele, hogy csak pillogok - nice. -
Acheron
őstag
válasz
lowzor #22986 üzenetére
Nekem csak a launcherek hiányoznak a Damascushoz - és ez alighanem így is marad, mert annyira nem bejövős ez a fajta gyilok módszer. A késtől féltem, de az egy roppant izgalmas, kihívást jelentő mód, nagyon élveztem. Pajzs dettó. A maroklőfegyverekel szintén nem egyszerű boldogulni, kell hozzá ügyesség - élveztem végigcsinálni (OK, a revolver nem volt a kedvencem). De a launcher, no az nem fekszik
Se örömet, se kihívást nem találok benne, így nem is erőltetem.
-
Acheron
őstag
válasz
lowzor #22984 üzenetére
De milyen durci van, ha az RPG és no skill szókapcsolatot előhozom a chat -ben
Néha azért kárpótol az ég, párszor sikerült még épp fejbeküldeni a sniperrel az RPG -t indító komát - olyankor azért nem fáj annyira, mégha ki is terülök a végén
Jah, hogy a graf, az tényleg szép, és láthatóan teljesen sztochasztikusDe nincs gonosz algoritmus, ugyan
-
Acheron
őstag
válasz
Micsurin #22948 üzenetére
Jó az, nagyon jó
Ebben a szezonban már 6 - 7 napot kihagytam a játékból, a dXP talán segít visszajönni ezen a hétvégén. Eddig egy szezon nem volt meg (nyomós okkal a háttérben), ezt most még csak le kellene hozni
#22949GhostPetya: Engedd el, én is túlpörögtem, néha elborítja az agyam ez az igazságérzet nevű izé, de ugye ez elég szubjektív, így sok értelme nincs... Let's play -
Acheron
őstag
válasz
KaitouP #22916 üzenetére
Volt hát, én sem írtam mást ("...Mindig volt matchmaking ...") .
Épp ezért tettem idézőjelbe, hogy konkrétan "Ez" a (fajta) SBMM nem volt még korábban (bizonyos értelemben ez vitathatatlan, hiszen MW2019 SBMM valóban nem létezhetett korábban, bár én nem ebben az értelemben kívántam használni).
"Ez" ugyanis nem igazi SBMM -ként működik (még ha úgy is nevezik), mint amiket korábban láthattunk, mert nem arra törekszik, hogy folyamatosan hasonló képességű játékosokat rakjon össze, ahogy azt tennie kellene, hanem a korábbi meccsek kimenetétől függően vagy jóval gyengébb, vagy jóval erősebb ellenfelekkel járó feltételeket teremt (a megfogalmazás szándékos - koránt sem vagyok meggyőzve, hogy ezek ilyenkor tényleg "erősebb", vagy tényleg "gyengébb" ellenfelek) - összességében úgymond szinten tartva a játékost.
Miért is? Mi a jó ebben a játékosnak? A kiadónál hova ment a vevői szemlélet, amikor ezt "adásba engedték"?
Nyilván mindig van, akire nem hat a gravitáció, ahogy a fórumtársak jelzik is (hová lenne nélkülük a Marvel és a DC...), de alapvetően a játékosok egy jelentős része panaszkodik erre a fajta megközelítésre, mert rontja a játékélményt.
De azt hiszem leteszem ezt a lantot, személyes vélemény, nem szeretném senkire ráerőltetni, és kicsit off szaga is van a dolognak (bár a játék szerves része - sajnos). A magam részéről továbbra is azt gondolom, hogy SBMM igenis kell minden játékba, mert hasonló szintű játékosokat kell összeválogatni, hogy mindenki találhasson sikerélményt - de ennek feltétele, hogy ha veszítek is, épp a hasonló szintű játékosokból adódóan érezhessem, hogy "majdnem megvolt" és "legközelebb biztosan sikerül". Na ez az, amit "Ez" (konkrétan az MW2019 -hez fejlesztett SBMM -nek nevezett valami) elvett - szerintem. (és ahogy olvasom, még jópárak szerint)
És ettől a játék még mindíg kitűnő.
#22939nutella1: Hallelujah, imáink meghallgatásra találtak!
#22945lowzor: Sok +1, nagyon eltalált pálya, és azon kevesek egyike, ami talán jobb is lett itt, mint volt pl az MW2 -ben (pedig ott is nagy kedvenc volt) -
Acheron
őstag
válasz
Trebron09 #22909 üzenetére
"Ez" az SBMM csak a COD 2019 óta része a játéknak. Mindig volt matchmaking, ez tény, de ilyen agresszív algoritmust még nem engedtek a játékos társadalomra. Nem véletlenül született erről több cikk már a játék indulásakor - és utána rengeteg panasz.
Az, hogy a fegyverek finomabbra hangolhatók, hogyan jön ide? Igen, most számtalan hangolási lehetőség van - neked, és az ellenfélnek egyaránt. A régebbi részekben ilyen részletességgel nem volt finomhangolás - neked, és az ellenfélnek egyaránt. Az esélyek most is ugyanazok - más változott a háttérben. Amit én látok: MW2: 45 fokban csökkenő meredekségű D minusz K érték, MW 2019: 45 fokban növekvő meredekségű K minusz D érték, és míg az első esetben a K/D arány 28% -al javult egy év alatt, addig az MW2019 esetében 2 tized(!) százalékon belül van majd egy év alatt - sem javulás, sem romlás. Most akkor mi van? Nincs algoritmus? -
Acheron
őstag
válasz
nutella1 #22857 üzenetére
No, akkor én is megköpködöm az SBMM nevű torzszülöttet (néha kikívánkozik, pedig már sokszor megfogadtam, hogy hagyom a francba)
Offba teszem, mert nagyon személyes vélemény, kéretik kövezést mellőzni
#22857nutella1: "Ez az első COD, ahol nem számít mennyire vagy jó" Nagyon szépen összefoglaltad a lényeget. Nyilván van egy szint, ami fölött már statisztikailag egyre kevesebb "jobb" ellent tud beadni az SBMM nevű cheater algoritmus, de a nagy többség számára marad a "felsőbb kontrol". Ha jó vagy, utána rosszabb, leszel ha nagyon gyenge voltál a játékban, sokkal jobbat fogsz produkálni - de nem te döntöd el, hanem egy algoritmus a háttérben, A sikerélményt is elveszi, ez a legnagyobb probléma - sosem tudhatod, jó voltál -e, vagy csak kaptál egy jó hátszelet. Lehet itt beszélni összeesküvés elméletről, de nem egy meccsen ismétlődik (és csak az itt leírtak alapján nem csak nálam), hogy menet közben táltosodik, vagy éppen butul le egy - egy csapat - olyankor mi történik(?). Személyes vélemény, de én meg vagyok győződve róla, hogy a KD szinten tartása érdekében az algoritmus a csapatválasztáson túl beleszól a spawn helyek és irányok megválasztásába, és vagy a pontosság, vagy a hitbox manipulálásával a találatok (oda - vissza) elhelyezésébe is. Néha olyan arcpirító módon ad be killeket, hogy nem értem, hiszen magam is látom, hogy mellé lőttem az ellenfélnek. Néha meg HC - n négy visszajelzett (!) lövéstől sem hullik a koma, ellenben fordulásból osztja a fejest. A KD arányom pedig gyakorlatilag majd egy éve két tizedes (!) sávban tartja ez a cheater program, ami folyamatos bukót feltételez. Ez azért vicces, mert MW2 -ben, amikor nekifeküdtem javítani az arányt, cirka egy év alatt more than 6000 killt hoztam a death -hoz képest. Itt erre esély sincs - százat sem tudok javítani, nemhogy hatezret (!?). Ha nagy nehezen már -már fordítom a trendet, minden aljas trükköt bevetve (ami már a játékélmény rovására megy), bejön egy hetes dara, és megy minden a levesbe. KD arány ugyanott, mert az "úr" így akarja. Hosszú évek óta ez a legjobb COD, amivel játszhattunk, de ez az SBMM nagyon erősen rontja az élményt - nekem bizonyosan. Elbeszélgetnék szívesen az íróval. Rejtői beszélgetés lenne: rövid, de nyolc napon túl gyógyuló...
-
Acheron
őstag
válasz
CptAdamica #22806 üzenetére
Alighanem az SBMM rossz oldalán áltál. Néhány hozászólással ezelőtt (ismét) leírták többen, mire képes az a szutyok, de a topic fő vonala szerint ez placebó, nincs semmi rejtett kód a matchmakingben, soha semmi másba nem szól bele, csak az ellenfelekkel való párosításba
Persze, persze...
#22810LorenzoHUN: Engem az frusztrál, hogy minden szezonban eltüntetik a használható pályákat (Shipment, Shoothouse, Rust, Crash, Scrapyard, Vacant, stb), és a szezon második harmadáig kell várni, míg visszaadják (Sorry, ebben a szezonban az első részben volt egy Rush, Scrapyard, stb rész, ami igen jó volt) Időszerű lenne már visszaadni, mert így random módon, minden második nap jönnek élhető pályák, azon kívül csak a kóválygás van a nem kedvelt pályákon... Remélem, ha nem lesz több szezon, minden pályát (vagy legalább pálya csoportot) beadnak választhatóra. -
Acheron
őstag
válasz
Micsurin #22756 üzenetére
Én megkönnyeztem, amikor meghalt, epikus jelenet volt, az FPS -ek egyik legjobb momentuma (számomra) - pedig meglett férfiember voltam már akkor is, amikor (a megjelenése évén) eljutottam ehhez az epizódhoz. Nem igazán hittem a szememnek, sokszor végigjátszottam a jelenetet, mert hittem, hogy menthető. COD -ban nem sok (talán csak egy) jelenet rázott meg jobban.
-
Acheron
őstag
válasz
Micsurin #22753 üzenetére
Az első (és még jó pár) MW2019 Ghost skin valóban eléggé elrugaszkodott az eredeti Simon Riley féle Ghost karaktertől, anno ment is erről sok post. De azért kaptunk kárpótlást, van "classic" Ghost skin is a játékban
"Soap" MacTavish sajna még nincs, bár ő is kedvelt karakter (igaz, nálam Riley viszi a pálmát)
De azért ne feledjük, ez a Single Player rész reboot volt, tehát a történetszál innentől másképp alakul (Reméljük Ghost sem válik füstté és hamuvá) Még nem tudjuk, MacTravish hogy jön majd a képbe - lehet, csak a következő MW rész hozza magával.
"... Ghost miért Alex és nem Riley? ... " Ezt nem nagyon értem - Alex teljesen külön karakter, semmi köze Ghost -hoz.
Btw, most ugrik be a névről egy orbitális baki, valamelyik blogíró igazi képzavarba keveredett, amikor megjelentek a kutyák az MW -ben, merthogy oda nyilatkozott (gondolom a Ghosts epizód Riley kutyájával keverve), hogy benne lesz a játékban Riley, Ghost hűséges társa. Jujjj.
#22754GhostPetya: Má' megin' gyorsabb vótá', mé' csodálkozok -
Acheron
őstag
válasz
AAntii #22415 üzenetére
Az SP-R - Warzone szitut ebben a magyarázatban teljesen értem, így már a railgun hasonlat is világos. Tény. én nem tolom a WZ -t, és multiban ez közel sem ilyen éles (legalábbis számomra), de így világos az ellenérzés.
Valahol a shotis példát is értem, és a sarokban gubbasztó prédavárókat magam sem feltétlenül kedvelem - bár őszintétlen lennék, ha azt mondanám, sohasem vártam már be fedezékben megbújva felém csörtető ellen(eke)t.
De azért icipicit legyünk realisták. Nem tudom, lőttél e -már már sörétes fegyverrel, de a lőszer típustól és csőhossztól függően ezek szépen terítik a teret. Nomost ezt kombinálva egy automata (sorozatlövő) üzemmóddal kapunk egy "ólom" permetezőt (már ha a lőszer csak ólomból lenne), ami bizony a valóságban is képes legyakni egy ajtón berontó triót néhány méteren belül, akár célzás nélkül is - mocskos egy fegyver, igen. De ezek ilyenek, a fegyverfejlesztés sosem a lovagiasságról szólt, hanem az ellenfél gyors és hatékony kiiktatásáról. -
Acheron
őstag
válasz
Laraxior #22391 üzenetére
Nekem így nem adta be, hiába volt meg 4 - 5 hipfire, ha kiléptem a meccsből, ment a levesbe. Csak ha végigtoltam a meccset, akkor adta be a +1 hármast. Négyet begyűjtöttem kb öt meccs alatt, me még bezsákolom a maradék hármat. Kíváncsi vagyok erre az új shotira, annyian szidják, hogy csak jó lehet
Ámbár az AS-Val és az SP-R körül is nagy a hype, de én egyiknél sem éreztem, hogy bármivel jobbak lennének, mint némely korábban is elérhető modell (Az AS -Val -t pl kifejezetten nehéz volt aranyozni, cseréltem is egy RAM -ra azonnal, amint meglett, sokkal élhetőbb fegyver abban a kategóriában)
A Shoot the Ship kérdésben teljesen egyetértek, jöhetne már vissza végre, piszkosul bosszantó, hogy minden új szezonnál száműzik hetekre a két legélhetőbb pályát holmi félig - meddig sikerült új pályák bemutatása miatt.
(#22312) Ed3r_X_: Kinek mi jön beA G-403 hasonló volt, mint a Tiéd, remek egér, de nekem ott kevés volt a gomb, az 502 -t sokkal jobban ki tudom használni. Egy sima 3+2 gombos egérrel már nem nagyon tudnék mit kezdeni, sajnos.
(#22393) Laraxior: Szűk, falakkal tagolt pályán, tegyük hozzá. Nagy, nyílt terű pályákon semmire nem mész a shotival, kiszednek, mielőtt lőtávolba érnél (vagy kempelsz orrvérzésig). Erről hajlamosak megfeledkezni a T. kollégák, amikor a shotit szapulják. A shoti közelharci fegyver, arra van kitalálva, saját terepén persze hogy jobb, mint egy AR (Egy automata shoti meg pláne) Szép is lenne, ha nem.
(#22399) Laraxior: Igen, amikor kvázi olyan közel vagy, hogy "bicskával" is intézhetnéd a killt. -
-
Acheron
őstag
válasz
shotika #22304 üzenetére
Gyakran raknak rá egy "sniper" funciót, ami pl a lenyomásig csökkenti a DPI -t (pl ha alapből 1200 -on használod, akkor 5 - 600 -ra) Sniper scope kitűnő kiegészítője, nem leng a kép jobbra balra. De nekem pl a Mount funkció van rajta (nem pont ez az egér, de van rajta ilyen gomb (is)). Szokni kell, utána hasznos társ lehet - egy nap után biztosan nem vinném vissza csak ezért. Amikor a G403 -ról áttértem a G502 -re, agyf@szt kaptam a sok gombtól, meg hogy melyikre épp mit programoztam fel - a statisztikám ronggyá lett gyalázva pár nap alatt. Pár hét után viszont már fel sem tűnt, ment minden, mint korábban, csak több funkciót érek el gyorsabban az egérről (ettől persze nem lettem pro -b gamer, csak kényelmesebb - nekem
)
-
Acheron
őstag
válasz
nanorambo #22298 üzenetére
Hmm, egy minden tekintetben gyilkosan sz@r nap után gondoltam kiengedem a gőzt, tolok egy pár ereszdelahajam kört - de ebből ma nem sok minden lesz, úgy tűnik - most épp 74 percet kellene várni (és még a patch -et sem volt módom letölteni délelőtt)
Azt hiszem, ebből ma este Steam és MW2 lesz...
(#22253) Tomko78: Azért, mert mostanra az elsődleges üzleti modellé avanzsált. Ezt bele kell tolni mindenki képébe, mert ebből dől a lé. -
Acheron
őstag
válasz
s.bala31 #22016 üzenetére
Ez a kéz legújabb fegyó, sokan még most fejleszik, oldják fel a csatolmányokat vagy "goldozzák" - mivel mennének mással, amíg "kész" nincs? Jómagam is beteszem őket a szekrénybe, ha mindent feloldottam rajtuk, egyiken sem érzem, hogy a kategóriájuk legjobbjai lennének.
-
Acheron
őstag
válasz
nanorambo #21898 üzenetére
Nem igazán értem az új "snipert" érintő hozzászólásokat. Egyrészt nem sniper, hanem marksman rifle - nagyon nem ugyanaz, még ha összevont kategória is ebben a játékban platinázáshoz. Másrészt Core módban - talán épp ezért - harmatgyenge, egy lövés biztosan nem elég belőle, és kínosan lassan tölt újra - legalábbis amíg alapon van. Jó példa erre tegnapelőtt az állomás, ahol a két kocsi között elém háttal kiugró komát öt méterről sóztam teli testen hátba, amibe persze nem halt bele, ellenben míg a következő skuló csőre húzásával bíbelődtem, kényelmeden megfordult és lesorozott egy automatával. Ezt sorozatban adta a játék. Gyakorlatilag esés - kelés van vele. Igaz, a HC -n ennek szöges ellentéte, ott valóban remekül lehet vele aratni - már ha valaki szereti/tudja használni az ilyen jellegű fegyókat (Rush -on minden alkalommal imádtam, sajnáltam, hogy véget ért a játék). De hogy ebben általánosságban mi az OP, azt nem értem...
-
Acheron
őstag
válasz
Laraxior #21735 üzenetére
Játék közben eddig nem jött hibaüzenet (végül is most tudtam leülni, egy kört mentem) ellenben a driver egy kaplap szamóca, diavetítést játszik 100 - 110 HZ -es frissítésnél , vissza kell tennem a kettővel ezelőttit. Viszont kilépés közben ismét dobta a hibát (ha csak kilépésnél jön elő, annyira nem fog zavarni, míg javítják).
Megnézem, mit csinál a 452.06 -al, remélem azzal legalább a kép egyenletes lesz... -
Acheron
őstag
-
Acheron
őstag
Lassan bemelegítem a rendszert az esti játékhoz. A tegnapi Nvidia drivert lehet dobni kell, meglátom, a mai frissítéssel hogy működik Tegnap, bár jobb volt a helyzet, mint az egyel korábbi driverrel, de még mindig érezhetően szaggat a kép (nem megy normálisan a G-Sync a FreeSync monitoron, pedig korábban nem volt ilyen gond (LG 32GK850F)), valószínűleg vissza kell tennem a kettővel ezelőttit. Ez persze inkább Nvidia hunyás, mintsem a játéké.
Battla Pass bevételezve, lesz mivel bíbelődni a következő részig. 100-as szinten nem rossz az az AS-VAL blueprint - kár, hogy sok nap van még odáig (bár +10 tier -t adott már a BP vásárlás előtt is)
Remélem hibakód nem lesz (crossfingers smiley nincs?)
-
Acheron
őstag
válasz
Clapaucius #21633 üzenetére
Az új csomag (S6) letöltése után 233 GB (PC). Most hízott rendesen.
-
Acheron
őstag
válasz
stuka20 #21600 üzenetére
A displayportos hibával nem találkoztam eddig (szintén 1080). Ellenben a mait nem számolva (mert még nem próbáltam) az előzőt nekem is le kellett gyalulnom, mert a Free-Sync kompatibilitást szétvágta. Mióta bejött a FreeSync - Gsync támogatás, azóta működik - a múltkori driverben viszont nem, fórumokon is többen panaszkodtak erre. Gyakorlatilag egy stroboszkópos, élvezhetetlen képet adott a játék, csak a korábbi (452.06) verzióra való visszaállás segített. A mait megpróbálom, de ha ez nem javult, megy vissza az említett verzió.
-
-
Acheron
őstag
válasz
lowzor #21551 üzenetére
Nos, akkor jó nagy bamba vagyok, mert eddig ez nem tűnt fel
Igaz, nem is az F a nyerő nálam, de én elég elfuserált billentyűbeállításokkal tolom (Pl WASD sem játszik) Este megnézem, igaz most, hogy az űtővágószúró mindenféle ki lett maxolva, egy darabig valószínűleg megint nem lesz core (bár eléggé rákattantam most erre a csihipuhira). Nem hiszem, hogy a launcherek ott jobban adnák - igaz, azokkal nincs is kedvem foglalkozni pillanatnyilag, nem adnak plusz élményt, a damascus pedig nem vonz annyira, hogy most időt öljek bele. -
Acheron
őstag
válasz
lowzor #21530 üzenetére
Tegnap nagy nehezen megtaláltam a "gombot" de érdekes módon egyszer kilép a killcamból, egyszer nem, még nem jöttem rá, min múlik. Elkönyveltem, hogy bennem van a hiba
Mindenesetre tegnap core -on kiaranyoztam a Kali stick -et és a Kodachis kardokat, jó móka volt.
A TK szokható, bár kínos, ha én követem el. Ha engem lőnek le, nem is foglalkozom vele - kivéve ha direkt volt.
(#21542) Dave567: Kitárgyaltuk fentebb. Az Oriic által írt EOD is okozhat ilyet. No és ott az SBMM
(#21544) laragirl83: SMG -ket rég próbáltam, meglehet előveszek egy setupot próbaképpen, köszi a tippet. Azért HC sem mindig egy hit, de tény, hogy nem kell "pumpálni" az ólmot az ellenfélbe. Ezért szeretem a FAMAS -t ott, nehéz vele hibázni. Persze nem lehet olyan gyorsan felkapni, mint egy SMG -t, rushra nem feltétlenül ajánlható. -
Acheron
őstag
Van igazság abban amit írsz, főleg az ellenpélda rész, sajnos a negatív dolgok mindig jobban feltűnnek, a jó pedig "természetes", ilyen az emberi természet. A játék sodrában pedig nehéz objektívnek maradni, mégha ezzel a mondatoddal is egyet tudok érteni.
Ezzel együtt is maradok inkább HC vonalon, nem tudok megbarátkozni a Core lassú tempójával. És ebben csak részben van benne az, hogy mennyi ideig kell sorozni valakit, míg kifekszik, sokkal inkább zavar, hogy fele időben a killcam -ot nézegetem (OK, tudom, nem kell meghalni, és nincs killcam). Ha kikapcsolható lenne, talán még próbálkoznék is, mert a késes meccsek igazán itt élvezhetők (éppen annak köszönhetően, hogy én sem halok egy lövéstől - hogy a pozitívumát is megemlítsem a Core módnak a másik oldalról nézve
) de így ebben a formában erre sajnálom a játékidőt (egy - két órát tudok általában este rászánni, amikor a család már elcsendesedett, nem ilyenfajta mozival akarom ezt tölteni).
(#21527) lowzor: Én mindenhol kedvelem, használom leginkább közelharcra, de hosszabb távra ritkán - a lassúsága és a korlátozott hatótáv erősen kompenzálja az erejét. De értem, miről beszélsz, HC -n valóban tud bosszúságot okozni egy hosszabb távra hangolt shoti a "sárkánylehelettel". -
Acheron
őstag
Vicces ez a core mód, az ellenfél egy shotgun lövéssel leterít. Nekem ehhez három lövés kell, ugyanabból a fegyverből...
Ilyenkor mi van? -
Acheron
őstag
válasz
lowzor #21522 üzenetére
Köszönöm az ajánlást, ki fogom próbálni
Nem tudom, rá akarok -e állni a rush -ra a saját, jól bevált (bár nem plusszos K/D - t hozó) stílusomról, de azt látom, hogy ha nyakamba akasztok egy pajzsot, fogok egy bökőt, akkor pl Shoothouse - Shipment pályákon semmivel sem rosszabb a statom, mint bármelyik tűzfegyverrel - és még brutálisan élvezem is a játékot. De olyankor, amikor az ellenfél észrevesz, és öt méterről rámfordul, jó lenne egy gyors, da hatásos tűzfegyver, mert mire a késsel odaérek, többnyire cselekvésképtelen hulla vagyok
-
Acheron
őstag
válasz
lowzor #21520 üzenetére
Ott kissé át kell értelmezni a korábbi játékstílusom, kezdem érteni a Rush stílust előnyben részesítőket. De ehhez kellene egy nagy tűzerejű (egy - két lövésből ölő), és ugyanakkor gyors mozgást lehetővé tevő fegyó. A kés nagyon jó, mert rögtön öl, de rendkívül kicsi a hatótáv, és mint látom (hallom) a killcamokból, olyan hanggal futok az ellen után, mintha legalábbis Godzillát reggeliztem volna előtte... (nyolc kilométerről hallani, hogy jövök, a Death silence meg ugye korlátozott)
-
Acheron
őstag
Tegnap megint bepróbálkoztam a Core móddal, nos, tűzfegyverekkel sosem lesz a kedvencem. LMG -vel 5 - 6 lőszer kell a fickókba, hogy hulljanak, ez kb a nevetséges (és élhetetlen) kategória. Ellenben teljesen rákaptam a bicskákra, most, hogy végigvittem őket, ez core módban egy igazán élvezetes és kihívást jelentő móka. Gyorsan mozogva pl pillanat alatt meg lehet kerülni valakit egy konténernél, és amíg ő azt hiszi, épp engem cserkész be, már hátulról lehet nyiszatolni...
Ezzel együtt is nyilván gyakran kiszednek, bicska - pisztoly párbajban azért a pisztolynak jobbak átlagban az esélyeiViszont kérdés: valahogy ki lehet kapcsolni a Killcam -ot? Ritka idegesítő, hogy mindig végig kell nézni a mozit - megy vele az idő, ami alatt inkább játszanék.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Zelda Játékok
- Házimozi belépő szinten
- Mégsem búcsúznak a DDR4-es memóriák
- iPhone topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Viccrovat
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Asztalos klub
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- X13 Gen4 13.3" FHD+ IPS i7-1365U 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- Kezdő Gamer PC MSI RTX 2060 OC / i3-10100F / 16GB DDR4 / Új MSI ház
- Precision 5690 16" FHD+ IPS Ultra 7 165H RTX 1000 Ada 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Bomba ár! HP Omen - i7-7700HQ I 16GB I 512SSD I 15,6" 4K I Nvidia GTX1050Ti 4GB I Cam I W11 I Gar!
- LG UltraWide UltraGear 38GL950G-B IPS Monitor! 3840x1600 / 175Hz / 1ms / G-Sync! BeszámítOK
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- 125 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 (ELKELT)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest