- Motorola G86 - majdnem Edge
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Légies iPhone halvány színei
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
Nem baj, ha nem érdekelnek, sőt jó is, hogy leírtad, mert tökéletesen mutatja azt, hogy ha az embernek nincs tudomása arról, hogy egy autó valójában kínai, mert európai brand logója van rajta, akkor mindjárt sokkal elfogadóbb, mint ha egy vállaltan kínai autóról lenne szó. Nézd meg a Volvo EX30-ért is mennyien vannak oda meg vissza, aztán annak sincs sok köze Európához. A Volvo eleve nagyon régóta már kínai kézben van, az EX30 pedig az első olyan autójuk, amihez a svédeknek finoman fogalmazva is kevés köze van, hiszen egy teljesen kínai tervezésű autó, kínai gyártásból.
Crus
Én ezt értem, csak ott a bibi, hogy ebből a vámból nem csak a "csak egy kínai" brandek részesülnek, hanem mindenki, aki kínában gyártatja az autóját. Így ugyanúgy védővám alá kerül például a BMW iX3-as is, de ha jól tudom, akkor az EU-piacot nagy részben a Tesla kínai gyára szolgálja ki, így az is védővámos lesz, a fentebb már említett Volvo EX30-cal, Dacia Springgel és ha nem tévedek, akkor az összes új Smarttal és elektromos Minivel egyetemben.Innentől pedig már csak az lesz kérdés, hogy melyik kínai gyártó hajlandó az EU-val együttműködni. A BYD volt a legegyüttműködőbb, ráadásul Európába hozza a gyártást is, így például simán elképzelhető az, hogy továbbra is versenyképes marad az EU-piacon, hiszen jóval alacsonyabb védővámot kell fizetnie, mint a többi gyártónak, így megtarthatja a pozícióját.
Az, hogy mennyire akarnak elektromos autót az EU-ban jelenleg, az megint egy több tényezős sztori. Kifutottak a támogatások, így aki elektromos autót akart, az megvette akkor, most pedig hülyék lennének rendelni belőle, gondolom kivárnak, amíg ismét lesz támogatás. A többieknek pedig még egyelőre nem tud alternatíva lenni, ahogy sajnos, vagy nem sajnos, nekem sem.
A gyorsított kizöldülés megint egy másik történet. Tényleg kizöldülünk az elektromos autóktól? Ebben azért nem vagyok annyira biztos, már csak azért nem, mert ez a technológia is ugyanúgy a Földből élősködik. Maximum lokálisan tud környezetbarátabb lenni.
Az elektromos autók értéktartása pedig szerintem mindössze azon múlik, hogy Elon Musk éppen milyen lábbal kel fel. Jelenleg teljesen mindegy milyen e-autód van, ha hirtelen beejti az új Teslák árát Musk, akkor borul vele minden, ha emel, akkor pedig ezzel arányosan fog emelkedni is. Az új autók és ezzel együtt a használt autók esetében is.
-
A Spring egy kalap kaki , egy Matchbox ehhez képest.
Nem is egy kategória. Semmilyen tekintetben sem.
Szimpla autó, nézz meg egy Springet közelebbről, kozlekedoedenynek is nehéz nevezni.Na az igazán kínai...
( Ha nem érdekelnek az autók, úgy azért nehéz, maradj a mobiloknál, ott jobban tudod szegmentálni a piacot, és simán lehet masszívan kínaizni ott is)
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Nyaralás topik
- Hardcore café
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: Palpatine - A Terv
- Vicces képek
- Motorola G86 - majdnem Edge
- EAFC 25
- Mégis mehetnek Kínába az áprilisban korlátozás alá helyezett AI gyorsítók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Nokia 105 4G (2023) charcoal, Nokia 110 4G (2023) midnight blue
- ASRock B550 PG Velocita + Ryzen 5 3600 + 32GB (4x8GB) DDR4 3600Mhz CL18
- Philips 58PUS8505 Smart LED Televízió,146 cm, 4K Ultra HD ,Android, Ambilight, HDR10+ KIJELZŐHIBÁSAN
- Canon EOS 250D kiegészítőkkel, táskával (CSAK 200 expoval !!! )
- Lenovo Legion Go 512GB + rengeteg extra!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest