Hirdetés
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
Új hozzászólás Aktív témák
-
A Spring egy kalap kaki , egy Matchbox ehhez képest.
Nem is egy kategória. Semmilyen tekintetben sem.
Szimpla autó, nézz meg egy Springet közelebbről, kozlekedoedenynek is nehéz nevezni.Na az igazán kínai...
( Ha nem érdekelnek az autók, úgy azért nehéz, maradj a mobiloknál, ott jobban tudod szegmentálni a piacot, és simán lehet masszívan kínaizni ott is)[ Szerkesztve ]
Black Shark Watch GT okosóra eladó, vadiúj bontatlan.
-
.Szaki.
addikt
Nem baj, ha nem érdekelnek, sőt jó is, hogy leírtad, mert tökéletesen mutatja azt, hogy ha az embernek nincs tudomása arról, hogy egy autó valójában kínai, mert európai brand logója van rajta, akkor mindjárt sokkal elfogadóbb, mint ha egy vállaltan kínai autóról lenne szó. Nézd meg a Volvo EX30-ért is mennyien vannak oda meg vissza, aztán annak sincs sok köze Európához. A Volvo eleve nagyon régóta már kínai kézben van, az EX30 pedig az első olyan autójuk, amihez a svédeknek finoman fogalmazva is kevés köze van, hiszen egy teljesen kínai tervezésű autó, kínai gyártásból.
Crus
Én ezt értem, csak ott a bibi, hogy ebből a vámból nem csak a "csak egy kínai" brandek részesülnek, hanem mindenki, aki kínában gyártatja az autóját. Így ugyanúgy védővám alá kerül például a BMW iX3-as is, de ha jól tudom, akkor az EU-piacot nagy részben a Tesla kínai gyára szolgálja ki, így az is védővámos lesz, a fentebb már említett Volvo EX30-cal, Dacia Springgel és ha nem tévedek, akkor az összes új Smarttal és elektromos Minivel egyetemben.Innentől pedig már csak az lesz kérdés, hogy melyik kínai gyártó hajlandó az EU-val együttműködni. A BYD volt a legegyüttműködőbb, ráadásul Európába hozza a gyártást is, így például simán elképzelhető az, hogy továbbra is versenyképes marad az EU-piacon, hiszen jóval alacsonyabb védővámot kell fizetnie, mint a többi gyártónak, így megtarthatja a pozícióját.
Az, hogy mennyire akarnak elektromos autót az EU-ban jelenleg, az megint egy több tényezős sztori. Kifutottak a támogatások, így aki elektromos autót akart, az megvette akkor, most pedig hülyék lennének rendelni belőle, gondolom kivárnak, amíg ismét lesz támogatás. A többieknek pedig még egyelőre nem tud alternatíva lenni, ahogy sajnos, vagy nem sajnos, nekem sem.
A gyorsított kizöldülés megint egy másik történet. Tényleg kizöldülünk az elektromos autóktól? Ebben azért nem vagyok annyira biztos, már csak azért nem, mert ez a technológia is ugyanúgy a Földből élősködik. Maximum lokálisan tud környezetbarátabb lenni.
Az elektromos autók értéktartása pedig szerintem mindössze azon múlik, hogy Elon Musk éppen milyen lábbal kel fel. Jelenleg teljesen mindegy milyen e-autód van, ha hirtelen beejti az új Teslák árát Musk, akkor borul vele minden, ha emel, akkor pedig ezzel arányosan fog emelkedni is. Az új autók és ezzel együtt a használt autók esetében is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 25
- Elden Ring
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Könyvajánló
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen