Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crus

    őstag

    válasz .Szaki. #49 üzenetére

    A vámokkal, áfával, helyi ker. hasznával, már abszolút nem lesz vonzó egy "csak egy kínai" EV az EU-ban. A kínai EV vonzereje pontosan a pusztítóan alacsony ár lenne, de nem lesz. A Seagull-ra jövőre pont annyit mondanak ma, mint amennyit fentebb írtam: 7-8 milliót, ez 2x ár a kínai piachoz képest. Na most, ha van a proletárnak ennyi pénze EV-re, akkor nem a Seagullt veszi, hanem már vonzónak fog tűnni a kicsit drágább EU-ban gyártott bármi, vagy vesz egy keveset futott használtat... már ha kompromisszumos EV-t akar. De úgy néz ki nem akar, így és ennyiért nem.

    Ezért önlábonlövés az amit az EU művel, mert az egészséges piaci verseny és gyorsított kizöldülés helyett mégiscsak a saját járműiparát védi...

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.

Új hozzászólás Aktív témák