- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iOS alkalmazások
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyuszos
tag
"Sajnos a többi gyártó szervize is legalább ennyire pocsék, cserébe ott még le is húznak mert ugye azért van az ügyfél…"
Ezzel baromira nem értek egyet.
"ha nem a legjobb, Európában...." ezzel meg aztán pláne nem....
"Szerintem pozitívum egyáltalán az opció, a Teslánál nem is kérhető a 22-es AC…"
A Teslánál még mennyi minden nem kérhető, mégis a prémiumhoz árazzák magukat.
Egy 50+ milliós Plaid-be 6-8 éves fényszóró technika van, nincs HUD (nem kérhető, mondjuk inkább így), nincs egy normális esőérzékelős ablaktörlő, semmit sem tudok a belsőn változtatni ennyi pénzért, .....sorolhatnánk még.[ Szerkesztve ]
-
Frozen
őstag
Ez nem teljesen igaz.
A szervíz költség drágább mint egy belső égésű motoré. A kocsi felépítése kb nagyvonalakban azonos, alváz lengéscsillapító , fék stb... A kocsi tömege több ezért a fék és a gumi sőt a lengéscsillapító is gyorsabban kopik majd előbb csereperiodusos lesz.A teslánál 290 ezrenként kb elszáll a villanymotor, más gyártóknál mennyit bír még egyenlőre rejtély.... Ha elszáll egy elektronikai panel vagy chip vagy csak szétrágja a kábeleket egy nyest akkor a gatyádat is a szervízbe fogod hagyni mivel mire ezeket kimérik ,bevizsgálják kicserélik egy raklap munkaóra lesz.
Szóval ez a szervíz jobb meg olcsobb sokat segít az biztos a tárcád súlyán tuti fog segíteni.
#40Noukoum
Teslát sokan azért veszik ,mert árkategoriájában olcsó kb igénytelen külső és belső. Egy suzuki vagy egy dachia is fényéveket ver rá. Hiába van benne egy szép nagy tablet ha maga körülötte egy fapad.
A másik dolog pedig az,hogy nem kell vinni évente szervízbe.
Sajnos ez az egész ev dolog annyira gyerek cipőben jár még ,hogy hihetetlen az árak pedig nem csak magyarban ,de egész europában el vannak szabadulva.
Én már nem egyet probáltam mindegyik többet fogyasztott áramból mint egy disel.... Akkor kijösz vele olcsón ha magyarban feldugod a házadban töltőre ,vagy van esetleg napelem parkod. De amint külföldre mész meg rászorulsz a nyilvános töltőkre ott horribilis árak lesznek. Németben pl a lakásban 0,50 cent /KW a nyilvános töltőkőn 0,79...
És a pláne az egészben,ha felmegyek a német pályára egy stuttgard münchen távot nem bír ki a model 3 50 es akkuval 200km/h val mert akku lemerült... (persze lehet az 1-1,10 utból csinálni 2-3 órát és akkor oda lehet érni......És ezért ki kell fizetni durván majdnem 20 millát....A másik az eu probléma ,hogy nyomják itt a környezet szennyezéses rizsát, nyugodtan meg lehet nézni a traktorok a szántoföldeken a kamionok stb mikor lesznek lecserélve elektromosra? Arról nem is beszélek hogy a boltokban egyre több terméket csomagolnak 2-3-4x rétegbe bele .......
Teljesen a pénzre megy ki minden én tuti ,hogy diselen maradok sőt igazából még a 3.0 TDI ből agyalok veszek egy újat.Mert simán kinézem azt,hogy 2030 után olyan olcsó lesz a dsel mint állat csak akkor majd már nem lehet venni ilyen autókat hiszen a többség egyre jobban az ev re fog átálni.Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
gyuszos
tag
"Pedig ez a tapasztalat, csak Európáról beszélek."
Nincs, és nem is lesz élő Teslás tapasztalatom, de sajnos ennek pont az ellenkezőjéről szólnak a kommentelők véleményei....lassú, hetekre kapsz időpontot hiszen NINCS elegendő szervíz és teljesen leterheltek, egy - egy alkatrészre pedig néha hónapokat kell várni.
A Tesla nem következetes, már ne is haragudj, hanem szimplán sumákol.
Ahogy írtam, nincs HUD, normális ablaktörlés, igénytelen minőségű festés, nincs választható belső, nincs normális fényszóró, nincs carplay, AA autó, már nincs Lidar sem.....
De van helyette tábortűz, fingópárna, meg zenére "táncoló" Model X.....+ jó drágán mért FSD, ami akár már holnap kész lesz, csak még ma fizesd ki.....
Mit gondolsz miért?
Hát mert utóbbiakra egyszer kell szoftvert írni, előbbiek nélkül meg sokkal olcsóbb, kevesebb hibalehetőség, kevesebb fejlesztési költség.....és valljuk meg, az európainál sokkal igénytelenebb amerikai elvárás és igény.
Nincs ezzel amúgy semmi baj, csak tudjuk minek hol a helye, és még csak véletlenül se mondjuk ezt jóindulatúan következetességnek.....mert nem az. -
gyuszos
tag
Magadra vetted....ej-ej, hát nem köllött vóna.....
Én szívesen folytattam volna még veled, szeretem a fanatikus, emiatt abszolút logikátlan érveléssel megáldott vitákat....
De ha nem hát nem, sajnos így esély sincs rá hogy valaki kimozdítson a fals infók tucatjából, amiben jelenleg körülvetted magad. Szia....
[ Szerkesztve ]
-
Raysen623
addikt
Akkor kiterjesztem kicsit: elég sokat és sokan beszélnek arról is, mennyire pazarló a mai piacgazdaság. Jönnek a hibrid meg az elektromos autók, aminek minden elemében (nálam legalább is) tükröznie kellene azt a filozófiát, ami már ezzel a pazarló felfogással szembe megy, és igen, ez alól a jómódúak sem lehetnek kivételek! Ez is egy folyamat, nem megy minden azonnal, de egy ilyen kábeltörténetnél rögtön el lehetne kezdeni, főleg mivel ha lehet akkor mindenki a lehető legrövidebb időn belül szeretné feltölteni az autóját.
#38gyuszos: Ez tiszta sor, nem is megyek szembe ezzel a törvényel.
#39Shadowbull: Tesla-ra nincs rálátásom, de kösz az infót.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Raysen623
addikt
Az energia termelés mint olyan szerintem relatíve megoldható ha egyszer majd sikerül túllépni a jelen technológiai korlátokon kicsit. Kábel esetén konkrétan arra gondoltam, hogy minek ennyi félét gyártani? Miért nem elég egységesen, sztenderd szerint egyféle mindegyik márkához? Példának felhoznám a telefonok töltőkábeleit.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
kardkovacsi
senior tag
De mesélj hol nem tudnak hatékony autót csinálni? Nézz rá számokra. Ott van, WLTP hatótáv. BMW i4 WLTP 590 km 81-es akkumulátorral, Tesla Model 3 LR 81-es aksival 602. 2% a különbség, ez a nagy hatékonyságbeli különbség? Ami persze simán adódik a két autó légellenállásából is. Szóval a puszta tények megcáfolják az ömlengésed.
-
gyuszos
tag
Szóval azt mondod, hogy egy BMW a kiemelkedő éve és a 8.6%-os osztalékfizetése után remegő lábakkal azon küzd, hogy erőből próbálja meg behozni a lemaradását a Teslához képest....
Biztosan nem hallottál még róla, hogy gyógyszerre nem iszunk alkoholt ugye...?
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
Milyen 10%? Ugyanakkora a két autóban az akkumulátor. Meg itt végig a hajtás hatékonyságáról hadováltok, miközben a különbség a két autó eltérő légellenálásában keresendő. Sőt mivel az i4 légellenállása nem valami jó, valószínűleg a hajtása jobb mint a Tesláé.
A BMW meg nem fog egy 15 éves Ford Mondeo designt kiadni a keze közül, csak azért, hogy pár %-al jobb legyen a hatótáv. Mert a BMW vevőket pont nem érdekli ez.
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kolondrum: BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- Ukrajnai háború
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Kerékpársportok
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Autós topik
- További aktív témák...