- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Cat Quest II és az Orcs Must Die! 3
gp A jövő hét folyamán a Circus Electrique című alkotást kapják meg az érdeklődők.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Frozen
őstag
Ez nem teljesen igaz.
A szervíz költség drágább mint egy belső égésű motoré. A kocsi felépítése kb nagyvonalakban azonos, alváz lengéscsillapító , fék stb... A kocsi tömege több ezért a fék és a gumi sőt a lengéscsillapító is gyorsabban kopik majd előbb csereperiodusos lesz.A teslánál 290 ezrenként kb elszáll a villanymotor, más gyártóknál mennyit bír még egyenlőre rejtély.... Ha elszáll egy elektronikai panel vagy chip vagy csak szétrágja a kábeleket egy nyest akkor a gatyádat is a szervízbe fogod hagyni mivel mire ezeket kimérik ,bevizsgálják kicserélik egy raklap munkaóra lesz.
Szóval ez a szervíz jobb meg olcsobb sokat segít az biztos a tárcád súlyán tuti fog segíteni.
#40Noukoum
Teslát sokan azért veszik ,mert árkategoriájában olcsó kb igénytelen külső és belső. Egy suzuki vagy egy dachia is fényéveket ver rá. Hiába van benne egy szép nagy tablet ha maga körülötte egy fapad.
A másik dolog pedig az,hogy nem kell vinni évente szervízbe.
Sajnos ez az egész ev dolog annyira gyerek cipőben jár még ,hogy hihetetlen az árak pedig nem csak magyarban ,de egész europában el vannak szabadulva.
Én már nem egyet probáltam mindegyik többet fogyasztott áramból mint egy disel.... Akkor kijösz vele olcsón ha magyarban feldugod a házadban töltőre ,vagy van esetleg napelem parkod. De amint külföldre mész meg rászorulsz a nyilvános töltőkre ott horribilis árak lesznek. Németben pl a lakásban 0,50 cent /KW a nyilvános töltőkőn 0,79...
És a pláne az egészben,ha felmegyek a német pályára egy stuttgard münchen távot nem bír ki a model 3 50 es akkuval 200km/h val mert akku lemerült... (persze lehet az 1-1,10 utból csinálni 2-3 órát és akkor oda lehet érni......És ezért ki kell fizetni durván majdnem 20 millát....A másik az eu probléma ,hogy nyomják itt a környezet szennyezéses rizsát, nyugodtan meg lehet nézni a traktorok a szántoföldeken a kamionok stb mikor lesznek lecserélve elektromosra? Arról nem is beszélek hogy a boltokban egyre több terméket csomagolnak 2-3-4x rétegbe bele .......
Teljesen a pénzre megy ki minden én tuti ,hogy diselen maradok sőt igazából még a 3.0 TDI ből agyalok veszek egy újat.Mert simán kinézem azt,hogy 2030 után olyan olcsó lesz a dsel mint állat csak akkor majd már nem lehet venni ilyen autókat hiszen a többség egyre jobban az ev re fog átálni.Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
Új hozzászólás Aktív témák
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Politika
- Vezetékes FEJhallgatók
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- XMLTV EPG letöltő progi
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Futás, futópályák
- További aktív témák...