- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
rendben majd írok csak még papírokat is el kell intézni.
amúgy jobban tisztelhetnének ( ), mert tegnap hazafele egy furgon Lágymányosi meg Népliget közt lazán rámhúzta a kocsit balról, még jó hogy volt még egy sáv ahova tudtam menni mert úgy nekemjön, hogy csak csattant volna. kb negyed órája volt meg a kocsi, csúnya lett volna..
Ja meg valamennyivel előtte meg én mentem neki majdnem egynek mert kb padlófékezett az autóúton előttem miután sávot váltottam a gyorsítóról...mod: van nekem szifonom, 13as macbookom meg most bömösöm. EGYIK SEM azért vettem, hogy villogjak meg jampeckodjak, csakis magam miatt. Előbbiek szinte elengedhetetlen a munkámhoz is. A BMW meg ugye BMW inkább abba ül be az ember akármikor mint egy Renaultba (egyik szaki aki jött segíteni, mesélte, hogy anno volt neki. Aszondja SOHA többet francia autót, de inkább BMWn kívül mást se. Csak szívott vele, egy rakás hulladék volt)
Havernak is van (volt) Lagunája. Hát, menni tudott, de futómű, felfüggesztés egyebek (pl belsőleg is) terén még még1x a kocsi árát ki kellett volna fizetni rá... olcsó húsnak sajnos híg a leve. Barátnőm családja is anno vett Seat Ibizát. Olcsó volt, asszem 300k körül. Hát, olyan is volt. Szinte mindennel baj volt, ablaktörlő elektronika, kasztni foltokban rohadt, váltó szó szerint kiesettt majndem a helyéről, meg még pár dolog... és totál fapad, se klíma se semmi.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Hivatalosan ott sincs probléma ellenben sajnos elszakadhat ugyan úgy főleg ha 2010/03 előtt gyártották.
De az a baj,hogy nehéz megmondani mikor szakad el Pl N47-be volt akinek 170E km-nél volt akinek fölötte pl X5 35D-be 2009 250E Km-nél szakadt el 2007 LCI E60 25D -be ~ 350E km után... De volt 30D amibe 180E Km után elszakadt. Jellemzően az N47 szarabb... De a 2007-2010/03 közötti 6 hengeres dízelek se életbiztosítások....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Így van utána volt váltás. Mindegyiken 6 hengeresen is
(#31767) BMW001
Mikor nézted,hogy max hidegen melegen ? És mikor volt mikor középen állt? Min-Max között 1L van Ha "csak" ennyi attól nem kell félni...
Az baj,hogy sajnos de... Nem lehet kiszámítani,hogy melyikbe szakad el... Elve azért egy 4-500E Km után illene azért kicserélni alapból is... Nyúlik a lánc mindegyikbe ( régebbiekben kevésbé ) csak 2007-2010 között sajnos szakadnak/szakadhatnak és több esetben elszakadtak... Ismerősnek is most szakadt el 35D-be LCI E60 2009-es 35D X5-be 250E Km-nél szakadt és még lehetne sorolni....
(#31772) BeZol
Az övé még "régi". Neki nem szakadhatna és jellemzően 2007-előtt nem is volt ilyen probléma semelyikbe se.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
E87 legnagyobb baja a sporolas. Az E60 es az E90 sem egy muremek az anyagminoseg es illesztesek teren, viszont azok kb. egy szinten vannak.(most ez vagy csak az E60-tol szegyen, vagy mindkettotol az) Viszont az 1er egy kategoriaval lejjebb kerult meg ezeknel is, borzalmas a belteri anyaghasznalat minosege. Irtam mar, egy Octavia minosegibb hatast kelt belulrol. A 7er az okes volt mar ekkor is, ott figyeltek. En amiota megvolt, szidtam az E92 anyaghasznalatat es osszeszerelesi minoseget. Mert tenyleg borzalom volt a kobon.
Az uj szeriaknal halyre allt a vilag rendje, mert az 5er ugyan azt nyujtja, mint a 7er. Az 1er pedig ahogy neztem, minosegileg feljott a 3er -re. Ez a normalis egyebkent... De az uj 3er is santit, eleg csak belegondolni, mit nyujt egy C Klasse, vagy egy A4-A5 -os Audi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPeter87
őstag
-
KAMELOT
titán
190cm-es nőig lehet. Hát nemtudom én rengeteget jártam autókiállításokra kipróbáltam rengeteg kocsit.
Inkább azért a pénzért vegyél egy E60-at. Mondjuk egy 530i az jó fajta. Vagy ami tényleg jól eltalált motor az ebből az időkből a 3.0D.Piachoz meg annyit: azon jókat röhögök milyen kocsikat árulnak mennyi pénzekért
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
MPeter87
őstag
Azokban sül be a hajtókarcsapágy? Vagy az a benzinesek problémája?
PD elemtől nem kell félni. Azt hiszem a siemens gyártmányokat kell kerülni, a bosch megbízható (vagy fordítva, inkább olvass utána). Motorkód alapján rá tudsz keresni, hogy melyik típussal szerelték. Egyedül a kannás gázolajat nem szeretik és időnként prémiumot is kell neki adni, akkor nem lesz gond vele, de persze ez bármelyik modern(ebb) dízelre igaz. És persze nem lehet tudni, hogy az előző gazdái mivel itatták.. Élő adatokat kell nézni diaggal, abból leszűrhető az állapot.Ha 2.5 milla körül rászánnál, nézz szét szerintem e90-ek között is, ha tetszenek, ennyiért vannak 18-20d-k. Mondjuk nem árt melléjük egy kis biztonsági tartalék és vétel előtt hozzáértő szerelő nézzen rá.
-
Cxgrav
senior tag
Ha csak biztonság kedvéért volt cserélve a lánc mondjuk 200k km állásnál, akkor én azt mondom, hogy nem kell aggódni, amennyiben az olajcsere periódusa szépen be van tartva és szinten is van az olaj. Persze ha 10 ezer ft a vezérműtengely és műhely is rendelkezésre áll, akkor menjen a csere Ártani nem árthat.
Én már láttam "felrobbant" 30d motort, de abban évekig nem volt cserélve olaj és 190-nél könyökölt ki az 5. hajtókar a blokk oldalán. Csinált rendetlenségben a motorban Az egyik vezérműtengely kb 6 fele tört.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
MPowerPH
félisten
Ez durva?! Akkor ez mi? Nincs megoldas, DPF nelkul fustolni fog.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
A dizelmotor az fustol, ez a velejaroja. Lehet tompitani rajta ECU remappal, de ez esetben az auto nem biztos, hogy megtartja a gyari specifikaciokat, ergo lehet gyengebb lesz, fogyasztasa jobb lesz. Ellenben fustolni mindenkeppen fog. A DPF is csak arra szolgal, hogy osszegyujti a kormot, eltarolja, majd amikor megtelik, avagy a korulmenyek idealisak a regeneraciora, akkor kiegeti magabol a kormot. Ez pont azert jo, mert varosban, lakott telepulesen igy nem szennyezed a levegot. Normal esetben csak egyenletes haladas, megfelelo fordulat es homerseklet parameterek mellett kepes regeneraciora. Erre a varos alkalmatlan, ezert van sokszor, hogy a sok buta usernek dobja a dpf hibat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
Az N57? Azerintem a BMW -tol az elerheto legjobb motorok.
"Problems
If you're thinking of buying a diesel BMW check out the petrol vs diesel page first.
The enemy of all diesel engines is carbon deposits. The EGR valve which recirculates dirt through the engine to reduce emissions makes this worse. The first step for any poorly running diesel is to strip down the entire intake tract and clean it, especially the EGR valve. Many folk blank off the EGR valve but this may not be legal where you live.Diesels take longer to warm up than a petrol engine and if run cold will get dirty very quickly as they don't burn off soot deposits. For this reason you really want to avoid cars that have been used only for lots of short journeys. They will seldom have reached normal operating temperature and will be filthy inside.
The other worry is the turbo, the only thing you can do to prolong it's life is to use good oil and change it at the correct intervals. Never let the level run low and let the car cool down gradually after very hard driving.
In most countries you'll have a Diesel Particle Filter (DPF). These store diesel soot and burn it off at high temperatures. Which is a problem if the car does lots of short journeys and never gets warm (seeing a pattern here?). If it clogs up it's an MoT failure and the car will drive poorly. Removing it may be illegal and a new one can be very expensive. All modern diesels have these, not just BMWs.I'll bet urea injection causes issues once older cars stop being serviced at main dealers.
These engines are often chipped by their owners. Generally this isn't a bad thing and can have excellent results. But beware of used cars where things have been taken a bit too far.
If you drive this like a high performance engine it will drink fuel accordingly. For good economy it's best to be gentle and use the cruise control a lot.Now the nasty one, the snapping timing chain saga. BMWs have normally been very good about this, but in the rare cases where it's happened a worn tensioner (easy and cheap to fit) was often the problem and a noisy chain should have given the game away. But they have been snapping in M47s in notable numbers. Failures on the M57 are much less common, possibly because it runs at lower revs due to higher gearing.
Updates in 2009 and 2011 both helped but have not completely cured the problem. In early 2015 BMW issued a recall to replace the tensioner and fit a new chain if it was worn. It seems the crank teeth were machined wrongly and over stretched the chain causing premature wear. The chain is at the rear of the engine so changing a suspect chain (actually two) is a much more expensive task than before as he engine has to be removed. Also the sprocket is machined directly onto the crank so you need a new crankshaft! Huge job. Don't buy a used one without some form of warranty and be certain it covers this."A lancra volt visszahivas egy bizonyos sorozatbol. A jo dolog, hogy e miatt ha megis szakad, akkor az neked nem kerul majd semmibe sem. Ezt papolom mar egy ideje, folosleges egy vagyonert maszeknal lecsereltetni, mikor ismert minosegbeli problema. Ellenben valoszinuleg mindegyik vissza lett vive, es meg lett csinalva, ami erintett volt, tehat azzal nem lesz gond. Valtoban kell az olajat lecserelni(cserelni, nem frissiteni) legkesobb 150k km -nel, mert ha ez elmarad, akkor 200k km korul siman leterdel. EGR fogyo eszkoz, ahogy az nalam is elojott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
De, az.
Igen, megeshet, hogy kiszorulnak, de kesobb majd arra is rajonnek, hogy a kozvetlen befecskendezos benzinesek meg rosszabbak, mert ott meg koromcsapda sincs, ami megfogja varoson belul a sok rakkelto reszecsket, amit kipofognek. Ezt most nem hangoztatjak, de majd itt is borul a bili.
Egyik kutya, masik eb, minden ilyen lepes a dieselek ternyerese ellen es ezzel parhuzamban az elektromos hajtas felfuttatasara iranyulnak. Amig a dieselben benne a dpf, addig nincs problema, mert rendes hasznalat mellett nem a varosban engeded ki a csunyat. A szomoru sajnos az, hogy sokan kiherelik az autot, es azzal vedekeznek, hogy a sajat autoja nem oszt- nem szoroz, mert csak 1 a sok kozul. Persze azt nem veszi figyelembe, hogy ha mindenki igy gondolkozna, akkor nem lehetne megmaradni a varosokban. Az ilyen fustolos szartelepeket kivetetnem a forgalombol, adnek 14 napot a helyreallitasra, ha pedig nem sikerul, vinnem bezuzatni. Ha ilyen autot latok magam elott, az elso manover, hogy megelozom a francba, akar meg tilosban is. Sajnos az ilyenek miatt(meg a VW konszern miatt) fajultak el idaig a dolgok.CharlieDrop: Ez meg ugyan az a vizfolyas, mint amit 1 honapja irtal? Vagy radiator, vagy cso lesz, mivel vizpumpat csereltel. NEm olyan sok ido beadni pl. Ezredesnek, inkabb az a rossz, hogy nem lesz autod 1 hetig.
Nalad meg eleg konnyen ellenorizheto a lanc, vidd be gyari szervizbe, es nezessed meg. Nem biztos, hogy erinti a lancproblema.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-v-
addikt
Mondjuk abban a 35i-ben szipiszopi az a motor, nem? Az N52B30 meg még egész jó, ráadásul a 130i-be csak sperr meg némi szilent módosítás kell, hogy ne legyen ilyen alulkormányozott, és máris nagyon jó móka masina, igazából az E46 330i szerepét vette át, azért is van ilyen ára.
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Spórolós topik
- Politika
- PlayStation 5
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...