- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPeter87
őstag
Csak hogy ne kelljen mindig keresőbe pötyögni..
-
MPeter87
őstag
válasz urban racer #26075 üzenetére
Szerintem inkább soros lesz az, de majd mások megerősítik.
-
MPeter87
őstag
2005-7 közötti e90, e92 25i és 30i motorok között a köbcentin kívül technikailag van valamilyen komolyabb eltérés?
Automata váltóval megbízhatóak ezek? Mennyire bírják a sportos/dinamikus vezetési stílust? Vagy ilyen igény mellett inkább manuálisban kellene gondolkodni? Vegyes használat, tehát Bp, vidék, autópálya is szokott lenni és szeretek tempósan haladni.
Eddig sosem volt automata autóm, de a dugók miatt kényelmesebb lenne...
25i automatánál normális az, ha hidegen beindítva a váltót másik állásba (pl N-ből D-be) kapcsolva kicsit ránt az autón? Vagy ott már valamilyen váltó probléma van?Bocs a sok kérdésért, de kíváncsi természetű vagyok.
-
MPeter87
őstag
válasz CharlieDrop #26235 üzenetére
D-ből S-be kapcsolva tulajdonképpen 'csak' annyi változik, hogy magasabb fordulaton vált el vagy van más különbség is?
Eddig csak egy automata E90 25xi-vel mentem, mondjuk nem sokat... Igazából most hirtelen azt sem tudom, hogy kell-e nekem az 'x' vagy sem. Néha vagy télen biztosan jól jön..
-
MPeter87
őstag
Én konkrétan ez a hsz miatt kérdezem, hogy van-e valamilyen lényegi eltérés a 25i és 30i motorok között, mert piezós befecskendező rendszerről én csak a dízelek esetében hallottam és mivel nem vagyok egy nagy BMW szakértő, inkább kérdezek.
Elsőre azt hittem, hogy 30d-re gondol és elírás, de a szövegkörnyezetből nekem nem így jön le.
Ahogy nézem, fogyasztásban a 25i és 30i között nincs nagy különbség, de a plusz nyomaték elférne. Dízel után a 25i lehet kisebb élmény lenne, habár ez sem csak 1500-2500 között menne jól. -
-
MPeter87
őstag
válasz peter.tamas #26972 üzenetére
Olasz import. 2 év alatt csak 20ezret raktak bele?
-
MPeter87
őstag
válasz peetmaster #29737 üzenetére
Hátsó szélvédő körüli gumi bigyó alatt szerintem arra a tömítésre gondol, ami kívülről rálóg körben a szélvédőre vagy azon van rajta. Az elmúlt hetekben néztem én is pár e60at és tényleg soknál csúnyán szét van repedezve, szétmállva, elég hülyén mutat. Nem tudom, hogy ez milyen tömítés és hogyan cserélhető, majd az okosabbak megmondják.
-
MPeter87
őstag
válasz B-L-A-C-K #30034 üzenetére
Ne cigóktól vedd, akik bontott légszűrőt vesznek hozzá és nézesd át vétel előtt hozzáértő szerelővel. Ha nem engedik átnézetni, hagyd ott. Egyik kereskedésnél azt mondták, mikor az átvizsgálást kérdeztem, hogy mindent ki akarnának rajta cseréltetni, úgyhogy nem kellene.. Gondolom véletlenül.. Az ilyennel nem szabad foglalkozni.
-
MPeter87
őstag
-
MPeter87
őstag
válasz CharlieDrop #30761 üzenetére
E60, de nem túl gyakori extra sajnos...
-
MPeter87
őstag
Köszi az infókat.
Más kérdés: Aktív kormányos E60nál ha esetleg behal a kormánymű, bonyolult művelet 'simára' alakítani? Miket kell cserélni hozzá?
[ Szerkesztve ]
-
MPeter87
őstag
válasz lali81 #33602 üzenetére
Majdnem dupla annyiba kerül a gyári és nem valószínű, hogy annyival többet elmenne vele, így én biztosan nem dobnék ki annyival többet rá. Nem tudom honnan kérted az árakat, de szerintem tegyél egy próbát facen az e60/61 fórumban is, kérdezz rá ki mennyiért tudna neked adni új szettet.
-
MPeter87
őstag
válasz KaiotEch #34176 üzenetére
Kuplunggal állítani? Mit? Hogyan? Az csak a motor és a váltó közti kapcsolatot biztosítja, semmi mást, nem tudom elképzelni. Ha esetleg létezik ilyen, mondjatok már példákat, mert kíváncsi vagyok..
Ha az én autómat nézegetné valaki és dróttal piszkálná a vezérlést..
Távgyógyítás helyett inkább diag kellene neki és egy hozzáértő szerelő, szerintem, előrébb lennél vele a találgatások helyett. -
MPeter87
őstag
-
MPeter87
őstag
Azokban sül be a hajtókarcsapágy? Vagy az a benzinesek problémája?
PD elemtől nem kell félni. Azt hiszem a siemens gyártmányokat kell kerülni, a bosch megbízható (vagy fordítva, inkább olvass utána). Motorkód alapján rá tudsz keresni, hogy melyik típussal szerelték. Egyedül a kannás gázolajat nem szeretik és időnként prémiumot is kell neki adni, akkor nem lesz gond vele, de persze ez bármelyik modern(ebb) dízelre igaz. És persze nem lehet tudni, hogy az előző gazdái mivel itatták.. Élő adatokat kell nézni diaggal, abból leszűrhető az állapot.Ha 2.5 milla körül rászánnál, nézz szét szerintem e90-ek között is, ha tetszenek, ennyiért vannak 18-20d-k. Mondjuk nem árt melléjük egy kis biztonsági tartalék és vétel előtt hozzáértő szerelő nézzen rá.
-
MPeter87
őstag
Ezredes tel.számát el tudná küldeni nekem valaki privátban, ha nem titkos?
Előre is köszönöm! -
MPeter87
őstag
Volt egy (ha jól emlékszem) totalcar-os videó, amiben a szervizkönyvekről volt szó. A rafkósabb nepperek beszerzik az üres szervizkönyvet és azt nyomnak bele, amit nem szégyellnek, szóval sajna a szervizkönyv sem olyan biztos dolog. Persze ha digitális már, az talán nem ilyen rizikós.
Inkább szerelő nézze meg vétel előtt, ha van rá mód. -
MPeter87
őstag
válasz kenguru99 #34606 üzenetére
Nekem is hasonló volt az allianznál. Először talán 33 volt, utána 44, majd felemelték 60valahányezerre. Minden évben újra kell kötni és akkor nem lesz ekkora ugrás. Arra kell figyelni, hogy a felmondó nyilatkozatnak a biztosítóhoz az évforduló előtt 30 nappal be kell érkeznie, szóval 35-36 nappal előtte érdemes elpostázni.
Ha ugyanahhoz a biztosítóhoz kötöd újra, amelyiknél felmondod, akkor is jóval olcsóbb lesz valószínűleg, mint amennyit az évforduló előtt írnak. -
MPeter87
őstag
válasz szőröscica #34662 üzenetére
A hibátlan izzításon és termosztátokon kívül mi kell még hozzá? Ezekkel mondjuk rendszeresen gond szokott lenni, ahogy bújom a fórumokat.
-
MPeter87
őstag
válasz CharlieDrop #34978 üzenetére
A 277 lovas N57, nem?