- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lali81
tag
sziasztok!
tesóm E46 kompaktot szeretne, mennyire lehet lyukra futni egy ilyennel?
[link]
A szokásos dolgokon kívül (olajfolyások, futóműbajok, stb) kell valamitől tartani?
Mennyit eszik városban egy ilyen gép?
köszi! -
lali81
tag
válasz #56573440 #30869 üzenetére
@blackrulz Ok köszi kicsit belemélyedtem a témába közben segítettetek...
N42B18 nem sok jót írnak a srácok .. pedig év motorja is volt..
újban biztos jó volt mondjuk@KaiotEch: ronda..hát igen nem olyan nagyon szép, dehát ízlések és pofonok, neki bejön,.
12L városban? hmm ez fontos infó..esetleg 18d/20d-vel jobb választás lenne?
-
lali81
tag
Sziasztok!
Téma volt a lánccsere.
Nekem is nemrég óta M57TU2-es van (306D3) 145 kW, 2009-es... 525d..Akkor itt is láncprobléma adódhat ha jól értem. Most 211e km van benne, ha minden igaz..kíváncsi lennék mennyire van megnyúlva?!?!Valami előjele van a láncszakadásnak? Zörgés, csörgés ilyesmi? -
lali81
tag
válasz szőröscica #32556 üzenetére
elég jó felszereltség, én a HUD-ot nem hiányolom, nekem van, de nem is használom.
A komfort ülés viszont nagyon jó extra. Az enyémben 215e km van, és kb hasonlóan kezdett el
a vezetőülés bal oldali ülőrésze 'elengedni'.
Úgy látom pótkereked is lesz, ha ez a kocsi lesz a választásod, és miért ne lenne? -
lali81
tag
válasz szőröscica #32574 üzenetére
pár hónapja én is hasonló cipőben voltam.. megértem az aggodalmad.
viszont tökékeletes használt autó nincs.. lehet új se.. de azt nem tudom, még sose volt új.
én E46 20d,E91 20d-n át jutottam el idáig, és azt hiszem most vagyok a legelégedettebb.. -
lali81
tag
válasz MPowerPH #32580 üzenetére
Így van ahogy BMW001 írja, annyival egészíteném ki, hogy a felső részt (váll lapocka) lehet szűkíteni is, meg
szélesíteni is alaphelyzetig, ezt a 4 irányú kör alakú gomb mellett lévő 2 kisebb gombbal. 2 állású memóriás, nálam az utasoldali is ilyen. Szerintem fotelesebb mint a sima, jobban felveszi a test alakját, és jobban testre szabható. Valóban, hiányzik az ülésszellőztetés nekem is. Ez az extra nagyon nagyon ritka, legalábbis tényleg csak a fullfull vagy megafull vagy milyen kocsikban van. De baromi jó dolog lehet, nyáron piszok jól jött volna a 30+fokban a fekete bőrülésre.. -
lali81
tag
válasz H.Ezredes #32592 üzenetére
(#32592) H.Ezredes
Igen kéziben elég kevés a jól felszerelt, ezt bevállaltam.
Szerintem maradok ennél a sima fűtős ülésnél, egy M-es hátsó lökös viszont eléggé mozgatja a fantáziám.
Azt nem tudom, hogy a radaros tempomat az csak automatával együtt volt rendelhető?
Fékezős tempomatom van ugye, de az nem ugyanaz. -
lali81
tag
válasz szőröscica #32616 üzenetére
ááhh..nepperek..mindig ez van, lehet a kereskedéseket eleve ki kéne szűrni.
a mobile-n azt hiszem van ilyen funkció a hahu-n nincs?
ez az E60 nekem is naon bejön, 1x élőben meghallgatnám, milyen is egy 30i a 25d-vel szemben -
lali81
tag
válasz CharlieDrop #32621 üzenetére
igen ezzel egyetértek, csak a valószínűsége más.. engem eddig kevesebb magánszemély vágott át mint nepper..de hát mindenki a saját tapasztalatát osztja..apropó, mit gondoltok, a németo-ból jövő autók esetében az óratekerés még mennyire jellemző nepperkörben?
-
lali81
tag
válasz MPowerPH #32658 üzenetére
Hali!
Remek gép. a HUD-ról tudnál képet gyártani?
Milyen fajta műanyag és bőrápolót használtatok?Gyárit vagy van más?
Közben én is felkódoltam az E60-on az M-es motorhőfok kijelzést, meg szereztem számlapot, csak a wunschtacho.d-n található sajnos nincs kasírozva ,tehát nem világít át (utólag derült ki) így csak az alját tudtam felragasztani.. -
lali81
tag
válasz Szada85 #32824 üzenetére
Szia!
Kb milyen összegben keresel autót?
M54B30-ra +1. Amikor keresgéltem én is anno E46-ot majdnem egyet bevásároltam, többet kipróbáltam, de amik legjobban tetszettek mindig az uccsó előtti pillanatban lecsapott rá valaki. Így lett a 20d, amiből Dunát lehet/ett rekeszteni.. -
lali81
tag
válasz Szada85 #32840 üzenetére
értem, kb ide saccoltam volna nálam a 4. és 1. lenne a befutó, a 4-es számú leírta miket cserélt, az 1-es viszont annyival olcsóbb, hogy mire kicseréled a leírt dolgokat lehet a 4-es áráig jutsz ,viszont te tudod miket cseréltél ki, és az biztos. nekem a xenon, sportülés, M Pack lenne alap
-
lali81
tag
Mivel a jobb kormanyos vasak eladhatatlanok europaban joforman fele annyiba kerulnek. Nagy uzemi bontosok ezert hozzak latatlanba befele 4-5 -ot egyszerre.
én eddig E46-ból láttam nagy behozásokat, E9x szériát is elérte ez a dolog már?
na most kérdés, hogy amennyivel olcsóbb a jobbkormányos, kijön-e abból az árkülönbözetből egy balosítás?
ezen sokat töprengtem anno, de én nem mertem belevágni.. -
lali81
tag
Üdv.
Ismeritek ezt az oldalt?
BMW / Mini Dealer History
3,00 EUR-ért megtudható a szerviztörténet, tegnap lekértem és stimmelt a szervizkönyvem adataival.
Adnak egy 4 oldalas pdf-et a márkaszervizben történt szervizelésekről, km állás, időpont, és a márkaszerviz nevével. Valamint felszereltség lista és fotók. -
lali81
tag
válasz szőröscica #33015 üzenetére
bocs nem tudtam, csak elkezdtem keresgélni és akkor bukkantam rá, ennyi pénzért valóban megéri.
-
lali81
tag
válasz CharlieDrop #33153 üzenetére
üdv.
nekem az E46 20d-ben és az E91-ben is ki volt szedve a pillangólap.
Azt meg tudom erősíteni hogy utána valamelyest hangosabb lett, de hogy nem lett gyengébb, az tuti.
Ami problémám volt mind a két dízellel az a aturbó, az M47-en 220e km-nél halt el, megvétel után kb 5e km-rel, pedig mindig hűtöttem (persze 7 évesen vettem meg, ki tudja annyi volt-e benne) az M47TU2-n (163 LE) pedig a Mitsu turbó 189e km-nél halt el, 13000 km használat után.
Turbófelújítás után röpültek!
Mindkét turbót a DTK Bp-n újította fel. -
lali81
tag
válasz reimerm #33187 üzenetére
műszakin semmi gond nem volt az ég világán..az E91-es lengéscsillapítóin kívül, amit a Mozaikban szóvá tettek..hogy hát ez így nem az igazi..
ja még a storyhoz hozzátartozik hogy mindig prémiumot tankoltam, 10e- kmként olajcsere stb.. a turbó középrészét kellett felújítani a tengely lógott mind a kettőnél. De amennyi pénzt megspóroltam a tankolásokon 70e km alatt..bőven belefért. Asszem 120e körül újították fel. (+olajcsere) -
lali81
tag
nekem 20d-m volt E91 (2007): ezek a dolgok jöttek ki Ezredes írása szerint,az említett turbó felújításon és lengéscsillapítókon kívül:
220-260e km 2011-2013 közt, ha lehet hinni az órának.. NL lízinges autó volt, hogy kulcsos-e az nem derült ki.
-Málló belső fogantyú és középkonzol bevonat
-Beázás a csomagtartóban
-Hátsó ablaktörlő motor halála
-Belsőtér fűtésventilátor és ellenállás meghibásodása
-A belsőtéri lamellaállito fogantyú törése. 3 db
-Berohado futóműállitó csavarok
-Termosztátok cseréje (bc nem jelez)
-Izzítogyertyák relével
-Szívósor ledugózása
-Hátsó hardy repedés
-kettőstömegű, kuplunggal
-Csomagtér ajtó izzóinak rendszeres kiégése
E46 után volt egy pár technikai részlet ami kifejezetten visszalépés volt, anyaghasználat terén pedig drámailag. -
lali81
tag
válasz chess001 #33238 üzenetére
Persze nem a szívósor ledugózására gondoltam, de elnézést ha félreérthető volt, de legalább most ki tudom javítani. A szívósorban található pillangószelepek tengelyének ledugózására gondoltam..nem én csináltam, mert egy szerelőben jobban megbíztam, aki napi rendszerességgel ilyet csinál.
Hardyból van több is, ugye vannak az összkerekes autók az enyém sima volt ezért írtam így.. -
lali81
tag
(#33240) Yeffy DJ
Anyaghasználatnál olyanokra gondoltam, mint a sebváltókar és környékének drasztikus kopása, ajtóbehúzók és középkonzol bevonatának kopása, a beltér folyamatos recsegése, ropogása, első ülések nyikorgása. Nekem bézs textilbőr volt az ülés, és annak alsó része egy vonalban végig felszakadt mindkét oldalon. -
lali81
tag
(#33247) Yeffy DJ
A Hardy nem egy bonyolult dolog, a kardántengely végére szerelik, a hagyományos kardáncsuklót -ilyet már biztos láttál- helyettesíti. Az autó úgy menet közben gyorsít-lassít, az út hullámzik, ki-be rugózik, ezeknek a változásoknak hatása van a hajtásra ,amiket és főleg az ebből adódó szögeltéréseket követni kell -merev nem lehet-, lényegében ez a húzó-, tolóerőket jól felvevő rugalmas ,erős gumianyagból készült tárcsa. -
lali81
tag
-
lali81
tag
válasz szőröscica #33254 üzenetére
amikor megtörtént az eset,először azt hittem hogy kiegyensúlyozatlan a kerék vagy leesett róla a cinksúly.. . na aztán elkezdett rázkódni is, de nem vészesen, betudtam a rossz kuplungnak, lendkeréknek, de aztán egyre inkább hátulról jött a rázkódás, és amikor már az ülés alatt éreztem, na akkor már tudtam, hogy nem a kerék..
-
lali81
tag
válasz MPowerPH #33261 üzenetére
Akkora ellenallasa van lefele, hogy ha izombol huzod le a belso fogantyunal fogva,
+1
E60 limuzin ugyanez, leglazábbra van a rugó akasztva és a feleségem nálunk se tudja lerántani.
Én is izomból szoktam belül fogva lerántani, hogy ne kelljen a kasztnihoz hozzáérni kívülről.
Érdekes, hogy A6 kombin (4F) könnyebben le tudtam rántani, meg az E91-en is.. -
lali81
tag
válasz urban racer #33601 üzenetére
te milyen kocsit hajtasz?
Nekem E60- esetén (218e -nél vagyok), kértem árakat a gyári kettőstömegű+kuplung set: 369e , a LuK RepSet 200e. Kérdés hogy megéri-e a gyári a felárat? Erről van valakinek infója? -
lali81
tag
válasz CharlieDrop #33941 üzenetére
A fene se gondolta volna hogy ennyit kibírt, egész jó bőrben van, a km-hez képest! Simán vissza lehetne tekerni
-
lali81
tag
azért látszik hogy nem nagyon akarják vinni.. az árát levitte az eladó 13%-kal, de nekem kicsit túlárazott az autó. Az állapotát meg akarja kérni eladási árában, de sajnos egy jól karbantartott autó a magyar piacon nem ér annyival többet, mint amennyit szeretnének a tulajok érte kapni. Volt egy A6-osom 2010-es full motorfelújításon esett át 7 kilóért ..senkit nem érdekelt, hogy ez meg az új rajta és ki lett cserélve, olyan árban tudtam eladni a végén ( 1,5 évig árultam), mint az olyanokat ,amikben nem volt cserélve a fél motor..
[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
pár éve még mennyien hordtuk P-vel istenem. az összes BMW-met így hoztam kivéve a legutolsót.
sose szóltak miatta, bezzeg a sárga miatt de ma már én se hoznám így... többe kerül a végén.
A tréler meg kész rablás. (Ha másé) Vonattal vagy blablacar ki és vissza a géppel ideiglenes rendszámmal.[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz bigbadforty #34530 üzenetére
turbót sajnos 50e km alatt is gallyra lehet vágni, szóval nem km függő. Nekem 2 BMW-ben is kellett cserélni turbót, az egyik az M47-es TU 150 LE 165e km-nél (vétel után 20e-rel) , a másikat a 163LE Mitsunál -híresen problémás- 189e km-nél.
Elvileg igazolt km-ek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000