Hirdetés
-
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
it A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
válasz kenguru99 #32200 üzenetére
Köszi, nagyságrendileg 200-300 közé tippeltem, akkor ha jól látom reális.
(erre még lelkileg gyúrnom kell, megéri-e ennyiért egy ilyen autó, már a kezdeti kerethez képest, 1M-et növeltem lélekben, de még ott is sok a kompromisszum és sperr nélkül meg nem azt mondom, hogy nincs értelme, de úgy van igazán) -
H.Ezredes
őstag
válasz zsolt1225 #32197 üzenetére
Akkor pl megnézném ezt
Jó az ára jó a felszereltség 6 sebességes kézi !!! De E46 Dízelt Magyar papírosat 1M körül jó állapotút találni elég nehéz..
(#32201) cOxeR
Sajnos ha ilyen dolgokat szeretne az ember az költséges tud lenni.... :/
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ADAM1337
nagyúr
Erről mi az ami feltűnik nektek, már egy ideje fent van.
Ismerősöm szemez vele, azt tudom, hogy rosszul rakták fel mert 3.0d-s.
Illetve annyira nincs lelakva a km-hez képest a belseje a 200ft-os rádió gombot nem nézve. -
MPowerPH
félisten
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #32207 üzenetére
Miből gondolod,hogy az a valós Km ?!?!?! Ugyan úgy meg van rá az esély,hogy régebben visszatekerték már De a realitás talaján maradva lehet találni valós ~300E Km-t futott példányokat. Ráadásul ezek az utólagos fújások rajta..... És sajnos tapasztalat,hogy elég hitvány kocsik vannak náluk... Sőt ismerős kocsiját is bevették egy szakadt szar volt lemosták stb és 2-2,5X-es áron hirdették a szar szöveggel.... Korrekt bagázs
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #32209 üzenetére
Pont leirtad a lenyeget. 300k km-el. A magyar annyival nem vesz autot... Mert ugye mi az, hogy a tizeneves autoban annyi futas van. Nem, mindenki azt nezi, hogy minel kevesebb legyen benne. Persze, hogy elfajult az oratekergetes.
Egyebkent ennyi km -el az M54-nek kinez egy teljes felujitas, a valtoval egyutt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
roomi
tag
Hi. 2008 as évjáratú 318 i 143le motorú e90. Van e vmi kimondottan sarkalatos dolog amire oda kell figyelni ennél a tipusnál? Koszi
-
haddent
addikt
Emberek, E36 coupé (96'), központis, de nem távirányítós (nincs piros bizbasz se a visszapillantó alján). Kulcsmásolás mennyire megoldható? Kb. mennyibe kerül és Bp. -en hol?
-
archee303
csendes tag
2015 BMW 1 serie 1.6turbo 136HP
Igaz-e, hogy hardware-ileg megegyezik a 170HP-vel?
Garacia vége felé chip tuningolni szerertném.
Olcsobb:
http://www.atc.hu/blog/bmw-116i-f20-f21-turbo-chiptuningDrágább:
http://preisliste.ac-schnitzer.de/acs_kpl/hp_kpl/bmw_engl/preisliste_ausgabe_motor_daten_engl.php?Modell=1er-F20/F21&Teile_Nr=110082380&ID_NR=10076Az utobbi alacsony fordulaton is ad erőt. Kérdés, hogy átlag használat mellett melyik árt jobban a motornak, és mennyivel lesz jobb az auto?
Más tuningcéget ajánlotok?
Előre is kösz.
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #32217 üzenetére
Egy ilyen ~500E Km-es X5 öt venni kb öngyilkosság.... Szar a futóművük... rogynak befelé a kerekek a hídházszilentek odavannak állandóan.... a váltó/osztómű leszokott hullani,hogy az első futóműről és féltengelyről ne is beszéljek Én szereltem eleget ilyen szart... Eléggé elhanyagoltak tudnak lenni.... De vegyen mindenki 500E Km-es 30i X5-öt Az a motor olyan gyenge bele ahogy van.... A legjobban a az M57D30TÜ motor illik bele.... Az meghúzva nagyon illik bele és már 6HP van alatta ezzel a motorral. Úgy már egész jó. Ill a 4.8is még olyan
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
JanR
addikt
válasz CharlieDrop #32220 üzenetére
És az különben sem iksz 5, hanem szor 5
-
JanR
addikt
válasz CharlieDrop #32223 üzenetére
Rosszat szoltam?
-
MPowerPH
félisten
H.Ezredes: F10 -nel mitol fugg az, hogy a DRL, tehat a karikak milyen fenyerovel vilagitanak? CSak mert ma lattam egy 13-as modellt, az csak pislakolt.(gondolom hasonlo megoildas lehetett, mint ami nalam van) Elotte egy 2012 -est, ami ugy vilagitott, hogy kisutotte az ember szemet. Ezek szerint nem faceliftol fugg ez sem, vagy legalabbis en ezt veszem ki abbol, hogy random evjarattal latok random DRL vilagitassal F10-eseket.
Don't Tread On Me
-
haddent
addikt
Na kész lett a bimmer (e36 coupé sor6). Hát hihetetlen egy gépezet... Gyárilag M paket, M futómű. Olyan alacsonyan ül, mint a p****a. Nem viccből lóg le a lökös, hanem ott a gépezet alja is Olyan iszonyat brutálisan kemény, hogy inkább megcsúszik, mintsem bedőljön (vajon miért ). Brutális tényleg, hogy mennyire kontakban van az autó, és a sofőrje is az utakkal. Pontosan ezt kerestem, ezt az érzést. Hogy én irányítok, mindent. Nem pofázik bele semmi. A motor-váltó bivalyerős, hibátlan. Igaz csak 150 ló, de ez tényleg annyi. Van egy másik 120 lovas autónk, és annak biztosan van ennyi csúcsteljesítménye, nem hazudtak, de nem érzem azt az elejétől a végéig, kanyarban, emelkedőn, 2 személlyel stb.., hogy ez tényle annyi. Na, ez viszont tényleg annyi. A kuplung kiba*****ott kemény és lineáris és folyamatos és kiszámítható, a fék brutálisan erős lett (minden új), de ennek ellenére nem kis nőies "hozzáérek" fék, hanem taposós, de akkor viszont szétszakítja a gumit, ha kell (keine abs ), a gázpedál is, ha jól érzem (ezt még nem néztem motortérben, de lefogadom) bovdenes, érezni minden rezdülését a motornak. A váltó kemény, rendesen, erősen kell fogni, kifele váltásnál amikor már tépem kifele, de kuplung még csak megindul érezni, ahogy a motor zúzza tiszte dühből, érezni az erőt, ahogy zörög-pörög. Befelerakásnál a rövid út után szépen klattyan egyet ahogy illik, áhhh.. gyerekek...
Hihetetlen ez az autó. Egy ilyen hülyének, pontosan ez kellett. Imádom mindenét, már most, minden egyes utolsó kis hibáját is. És meg kell mondjam, sokkal jobban tetszik mindene, mint haverom E46 Coupéja. Ott már elektromos a lóhere is, DSC, mittudomén, elektromos gázpedál, áh... szép és jó autó az, de "sokkal távolabb ülsz az utaktól" -
chess001
aktív tag
válasz haddent #32226 üzenetére
Bocs, de te még ennél jobbat biztos nem vezettél, azért vagy ilyen lelkes.
Ha kicsit komolyabban mész majd vele, akkor észreveszed, hogy a kormányt sokat kell tekerni, a fék pedig nem éppen erős, hanem inkább gyenge, a futómű magasan van, nem elég kemény...
Szerencsére aprópénzből lehet rajtuk javítani.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Gézengúz #32229 üzenetére
Igen, engem is idegesített, mert már máshoz szokott az ember.
Az e46-os (facelift) kormányművel már jobb a tekerés.
Skimaster: az E36-nál 17-es is csak az m3 kapott. A 16-os teljesen jó rajta, de 17-essel már tényleg mutat. Kétszéles 18-as el sem fér hátul.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok!
BMW E61 525D (2004)-re szeretnék alufelnit venni.
Tudnátok segíteni, a pontos adatokkal? 18-ast szeretnék, most a gyári 16 van rajta, ez maradna télre, és nyárihoz kellene a nagy.
5x120 18x8 ET20? Nem igazán értek hozzá.
Gipsz Jakab
-
majnkopf
tag
Ti télre milyen felnit ajánlanátok? Jelenleg egy r17 225/45 típusú gumival hajtok egy könnyűfém felnit. Azért kérdezem, mert ha már be kell ruházni rá akkor szeretnék egyből olyat ami mindamellett, hogy jó, de ki is néz valahogy
e46 320i sedan.[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
Gyári felniket itt lehet megnézni:
katalógusA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
válasz majnkopf #32232 üzenetére
Nekem E39-en a teli 15" -os. A leg kisebb gyari merettel ami lehet. 205/65R15. Telre a hoban az a jo. Minnel szelesebb gumi van a hoban annal roszabb a tapadas.
Jut eszembe ha lenne vkinek Styling 31 -re 4db kozep kupak jelezzen!
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz ADAM1337 #32236 üzenetére
En 1 eve vettem ezeket. Elotte sima fekete lemezzel jartam telen evekig de mar annyira rozsdasak lettek, hogy olcsobb volt venni ezeket, mint azokat felujitatni! Meg ez csak alu na... Viszont kupak nelkul hoztam el oket.
Peresze a 18 -as nyari BBS szett utan butan neznek ki de megmondom oszinten nem szivesen adok penzt egy 17-es szettert es azon levo 225-os gumiert mikor altag 3-4 honapot vannak fent csak. Dec. - Marc.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Velemeny? Tudom, 530D, de elegge BOSS.
mod: Mindjart indulok meglesni, itt vannak a melohelyem mellett.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz ADAM1337 #32240 üzenetére
Most jovok a kereskedesbol. Nagy a dilemma.
Valaszolva a kerdesedre, ez majdnem feher belsos, nem tudom a szinkodjat pontosan. Nincs kiulve, de nagyon piszkos. Mondta is a faszi, hogy rettentoen koszolodik, folyamatosan pucolni kell, ha tisztan akarod latni. A biztonsagi ov a leggazabb, az egy reszen majdnem fekete. Kicsit elut a fehertol.
A road tax erre kevesebb mint fele annyi lenne, mint a mostani automra, £130 vs £290. Az insurance pedig kb. £120 -al tobb. Most fizettem £680-at, erre kb. £800 lenne.Az auto lightosan 'torott volt', de mar az elso, vezetooldali legzsak eldurrant. A ket elso lampa, es az elso lokharito kompletten lett cserelve, mas nem serult. Itt jon az elso problemam. A kormany nem az eredeti, hanem facelift elotti, gondolom arra cserelni olcsobb volt. Pedig tuti faceliftes, mert a muszeregyseg mar feldigitalis. A ket elso fenyszoro gyanus. Ezekben mar ledes index van alapbol, nem? Ebben meg az index egos, es az angel is a regi fajta, tehat alulrol 1-1 ego vilagitja meg, igaz feheren, igy a fenye sem az az igazan eros. Gondolom amikor csereltek, akkor ez volt a legolcsobb alternativa. Azt nem tudom, hogy egyaltalan kanyarkovetos e.
Es akkor a tovabbi eszrevetelek. Az extrazottsaga erdekes. Van HUD, meg komfortules, meg 4x ulesfutes is, meg sportautomata valto, tolatokamera, keyless go. Szerintem a surround kamera nem kerult bele. Ami erdekes, hogy a csomagtarto nem elektromos(pedig eddig amit neztem, mindegyik az volt), az oldalso tukrok nem elektromosan behajthatoak(nincs ott a gomb). A felnik+gumik kukasak, szetvannak padkazva. Oke, felnit meg gumit egyebkent is vennek ra a kov. nyaron, addig kibirnak. A fenyezes rendben van, bar ez a sotetkek is pont akkora shit, mint a fekete. 2db karcot talaltam rajta, es egy polir raferne. Aki az elozot csinalta, amator volt, mert hologrammos a fenyezes.
A szervizkonyvben 1db pecset van, az stimmel is ehhez a km-hez egyebkent.Itt van VIN, H.Ezredes mit latsz? (en atneztem, de Neked tobbet mond) Jo lenne tudni, hogy van e pl. aktiv kormany, meg az egyeb fontosabb extrakat. Es hogy a led az benne volt e, vagy tenyleg olcsobbra lett cserelve. Es ugy alapbol egy velemenyt az autorol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Highend55
tag
válasz NyalokAA #32244 üzenetére
Mivel Category D-s autó ezért a biztositó a törés után horror összegett kifizetett a gyári LCI-s alkatrészekre emiatt pont,hogy nagyobbat nyerjen a cég rajta aki megcsináltatta belevette az olcsóbb alkatrészeket..
Van egy 2éves Octaviam,belém jöttek hátulról tavaly decemberben, (megkarcolódott a fényezésem)..Elvittem szemlére majd megcsináltattam felvették cserére a lököst + fényezésre és 1450Fontot számláztak ki..
Persze az elkövető biztositója kifizette,de keményen lehúzták,itt is hasonlóan megy mint otthon..Bmw001 ,
Amúgy "Cat D"-s autókat pont emiatt nem igazán éri meg venni,mert rohadt sokba lesz a biztositása a késöbbiekben..Mindenképpen kérnék egy kalkulációt nehogy meglepődj.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #32246 üzenetére
Kertem mar, £800 lenne. Kozben megvitattuk Ezredessel, hogy a lampa az LCi -s. Erdekes, mert mint kiderult, a Xenon -os modellek LCI elott ledes indexel jottek, LCI utan meg sima egossel. A ledes index ott a led fenyszoroval egyutt jar. Szoval csak a kormany az, ami a regi modelle.
De ettol meg aggaszt az, hogy jol felszerelt, de olyan alap extra hianyzik, mint az elektromos tukorbehajtas, motoros csomagterfedel. A surround kamera meg csak jol jott volna. Viszont a futott merfold miatt nagyon elgondolkoztam, holnap megyek probalni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
haddent
addikt
válasz chess001 #32228 üzenetére
Semmi gond Mentem jobbal, de nem kell jobb, megvan a bája egy öreg szakadt szarral menni, közvetlen és őszinte, én most erre vágytam/vágyom Illetve ha lenne is jobb, az nem E36 kasztniban lenne, és ez jelenleg öreg hiba részemre, mert őszintén nem kéne semmi más, adnám el és jönne az M3 E36, teljesen gyári állapotában
Skimaster ne viccelj, egy youngtimerre? talán a 46 -ra, erre pont tökéletes lett számomra a 16 -os. E30 -ra meg 15 -öt raknék mellesleg..
Hogy ON is legyen: Budapesten napfénytetőt ki babrálna nekem? Ismertek valakit? Alapvetően talá nem teljesen szar, a motor jó biztosan
Új hozzászólás Aktív témák
- Euforia kétszemélyes kanapé
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.