- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz MPeter87 #26228 üzenetére
(#26228) MPeter87 A motorkód alapján meg tudod nézni a felépítést. Én sajnos nem értek az e90-hez. Egy ideig nézegettem őket, de sajnos egyre jobban elkeseredek:
Az e46 nekem mindigis tetszett, de már féltem megvenni, mert öregnek tartottam. Aztán beleugrottam, és most nagyon örülök neki, mert nagyon vágytam rá!
Most viszont a legnagyobb bajom az, hogy fogalmam sincs, hogy ez után mit veszek majd.
Az e90-ről mindenki mondja, hogy már nem olyan. Pár tuningolt változatot leszámítva nem is tetszik annyira, belül meg nagyon vacak minőségnek tűnik.
Van egy családtag, Ő is visszasírja az e46-ot, hogy leváltott E90-re. Már az e90-et is el akarja adni, csak az F30-ban nincs túl sok újítás (számára).Talán pár év múlva, ha lesznek gyerekek, akkor egy F10-ben elgondolkozom...
Viszont, hogy a kérdésedre is válaszoljak: Az automata váltot én nagyon meggondolám a helyedben, mivel igazán sportos vezetéshez nem való (vagy maximum az SMG), viszont szinten egy nagy hibalehetőség, ami nagyon drága javítással járhat.
Az olaj bele kb. 60eFt. Olajcsere a BMW-nél 130-150eFt körül van az automata váltóban...Bár azért ezek az árak inkább egy e46-nál riasztóak, E92 tulajdonosokat gondolom annyira nem vágja földhöz.
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPeter87 #26240 üzenetére
e46-nál nem hiszem, hogy más is változik, de passzolom, talán a gázreakció is jobb lesz
X, hát igen. Ha automatád van, akkor tökön bakon elmész vele.
Voltam a Drivingcampben téli vezetéstechnikai tréningen, a csoportomban volt egy A4 Quattro, az igen, mintha kb sínen ment vola, aztán jött az e46, már bolondbiztos. A rántópadon egy kis kormánymozdulat után ment egyenesen. A kőrpályán, ahol félig jégen, félig vizes úton kellett menni, kb padlógázon mentem, a többit elintézte az elektronika. Egyedül ott kezdte kitúrni az orrát, mikor a jeges lejtő alján kanyarodni kellett 40-nel, na itt kitolta, mikor 70-nel jöttem le....Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
aktív tag
válasz MPeter87 #26240 üzenetére
Attól függ, hol használod a kocsit. Ha csúszós, dombos helyen laksz, akkor biztos jól jön.
Viszont drágább lesz a kocsi, pár alkatrész meg még drágább, mint a sima hátsókerekesnél, mert másabb a futómű.Tehát ha rossz viszonyok között szeretnél biztosra menni, akkor megéri rá áldozni.
Én pl. sajnálom, hogy itt nálunk Alföldön nem volt hó, hogy nem csúszott eléggé
-
aktív tag
válasz MPeter87 #26264 üzenetére
MPeter87: Ne gondolkozz sokat, mert BeZol megmondta, hogy:
"Haverod menjen és üljön be a seggével abba a 330ci-be, mert rohadtul nem is létezik olyan E92ben okoska. Stílusodból vegyél vissza szerintem."Persze nem ertem, hogy miert nekem ir ilyen alpari stilusban, amikor Te kerdezted...
-
-KP-
addikt
válasz MPeter87 #26264 üzenetére
e90 esetén a facelift utáni motorok a piezo-sak. facelift előtt a 25i meg 30i még sima szívó benzin. facelift után jött a direkt befecskendezés és a piezo korszak kb 20%-al alacsonyabb fogyasztás. facelift előtt n52-es motorok, utána n53.
nekem azt mondták az n53-as motoroknak már nincs olyan szép hangja, és hogy valóban itt is lehet szép összegeket költeni, de még mindig nem dízel szint.
itt megnézheted melyiket mikortól meddig gyárották és melyik típusokba került bele:
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N52
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N53[ Szerkesztve ]
-
urban racer
senior tag
válasz MPeter87 #26278 üzenetére
A CH kibocsájtás csökkentése érdekében a dugattyúgyűrűket feljebbvitték és a dugattyú-henger sarkot lecsapták, így a lángcsóva eléri a dugattyúgyűrűt. Ehhez sokkal jobb hőtűrésű gyűrű kellett, ami csak részben jön össze. Ugyanis egy pár nm-nyi bevonat került a gyűrűre, amit egy hideg olajas SocketA-féle driftelés hamar lekoptat, aztán eszi az olajat. A baj ezzel az, hogyha megnézel egy autót, nem veszed észre, mert nem úgy eszi el az olajat, mint egy hengerfejhibás autó, hanem szépen, lassan. Kék füstöt sem fogsz látni az autó mögött. Egyszóval: az olajfogyasztás a leggyengébb pontjuk.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
válasz MPeter87 #26823 üzenetére
Nekem meg a regi zf-6hp van, az pedig majd elpusztithatatlan. Elmondasok alapjan 700nm-ig birja, tehat meg a 35d sem kottyan meg neki. E60-nal nem tudom, hogy az uj valto milyen tipus. Ennek majd utanjarok.
Bitpork: Erre most hogy is valaszoljak... Igen, mert senki nem akar 160k-ert uj szivosort venni. Nekem is megvannak a dugok, de hala isten nincs ra szukseg. En ovatossagbol vettem, pedig elvileg az fl 35-be mar gen.2 kerult, ami nem hullik.
Jah, sajnos a regebbi verzio hengerfejes lesz egy ido utan. Anno sokat forumoztam, es sajnos a tulajdonosok erositettek meg. Ez sem olcso...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz MPeter87 #26975 üzenetére
Én 3 év alatt 120ezret raktam a kocsiba, utána még mentek bele a kilométerek, de már 4. éve évi 10-15k ha megvan (heti 160km + nyáron kirándulgatásokkal), most múlt 7 éves a kocsi. A vicc az, hogy bmw szervízben utoljára 3 évesen volt, addig pedig ugye évi 40k km megvolt, és most teoretikusan 280k km-nél kéne járjak, pedig csak 172k, de ha eladnám, senki nem hinné el. Ugyanez vonatkozik édesanyám mini cooper s-ére. 2004es, és talán most érte el a 150k km-t, azt se hinném el ha vevő lennék
-
peetmaster
senior tag
válasz MPeter87 #29739 üzenetére
Ja igen, most már megvan. Nekem nincs rajta semmi felületi sérülés vagy repedezés. Szerintem bontókban érdemes lenne utánakérdezni, hogy ott esetleg szélvédővel együtt van, vagy a szélvédő eltávolításához mindenképp le kell szedni.
yodamester10: Persze, ha család van, akkor célszerű a kombi. Egy jól felszerelt E91 nem jöhet számításba?
Isual: megy privát hamarosan.
[ Szerkesztve ]
-
Eyesis
őstag
válasz MPeter87 #30040 üzenetére
2004-es 530D volt már kettőstömegű, kuplunk, leömlő, kormánymű, lengéscsillapítók, motortartó bakok, gyertyák, gömbfej, MPM modul, belső tükör, benzinszűrő cserélve, hogy csak a nagyobbakat mondjam. Emelette ugye a mindenféle folyadékok betétek cseréi, izzók, kapcsolók, és volt egy elég komoly Wallis-os visszahívásos "ingyen" javítás utáni javítás is Jól tönkre cseszték a rádiót, én is hülye voltam mert átvettem, bár elég izgis lett volna egy 10 éves autónál bebizonyítani, hogy mielőtt bevittem jó volt a rádiós egység. Na így lett kisnavi-s a picike
Már több mint 1 éve nem kellett vele komolyabban foglalkoznom szerencsére.
Ami most kinéz, az az ékszíj és görgői, de mostanában csendes. még tél végén, mikor még hideg volt, akkor kezdett nyikorogni, de mióta meleg van elcsendesedett.
Ami nem ilyen folyadék csere, meg hasonlók kb másfél millió volt és 2 éve van nálam.Ja meg kiégett az angel eye izzója, szóval nézegetem, hogy lehet ledesíteni.
[ Szerkesztve ]
Eyesis
-
MPowerPH
félisten
válasz MPeter87 #30774 üzenetére
Az, hogy erosebb kanyarokban magatol felfujja magat az oldaltamasz, belefeszit az ulesbe. En anno ennek is utan jartam, hogy veszek egy komfort belso nelkuli E60-at, es kulon bele egy belsot. Azert ez nem olyan egyszeru, foleg, ha az ules hordoz plusz funkciokat. Sok kabelezes, programozas, szivas. Nagyon sok penz, nekem £1500 lett volna a belso csere, mindennel egyutt.(de nem huteses lett volna, mert olyat majd lehetetlen talalni)
Don't Tread On Me
-
-
nagyúr
válasz MPeter87 #34177 üzenetére
Én sem értem a párhuzamot teljesen, csak azt tudom leírni amit láttam. Tökéletes volt az autó, míg bele nem ült. Ezért kérdem, hogy mi a faszt csinálhatott. Reggel még azzal voltam bevásárolni és kutya baja nem volt. Szerencsére nem tudott a gemkapoccsal nagyon belenyúlni a vezérlésbe, nem volt elég hosszú, de akkor sem értem mi a k*va anyukáját akart. Nem így megyünk autót vásárolni... Én legalábbis biztos nem, hogy elbaszom a másikét.
Amikor beindította szépen indult mint mindig, ezt leírtam előzőleg, aztán mikor valamit basztatott után az indításnál már ilyen volt.
[ Szerkesztve ]
-
Jojo5
őstag
válasz MPeter87 #34192 üzenetére
amiket néztem BXE\BLS motorkóddal voltak szerelve, amik pl. hajlamosak kiütni a blokk oldalát, és amint EU4-et nyomtak rájuk szerelték őket DPF-el.
(PD elem csere azért drága mutatvány )A legnagyobb gond, hogy a magyar használtautó piacon amiket találtam kiakasztóak voltak, ez az E87-et sem kerestem csak bele botlottam.
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
STC Speed
őstag
válasz MPeter87 #34607 üzenetére
Köszi a válaszokat!
Netrisken most számoltam egyet,allianznál vagyok,de ez a legolcsobb így is(negyed évente +5 ezer ft), a többinél még a duplája jött ki,mint ami eddig volt az allianznál. nem értem miért van ez. Szerintem bemegyek az allianzhoz személyesen.
[ Szerkesztve ]
-
#64118272
törölt tag
válasz MPeter87 #35694 üzenetére
Erdélyben vagyok, mostanában nem érzem, hogy járok Pest fele.
Lassan megbolondulok, most hétvégén elutaztunk egyet, 600km-en 100liter ment le a torkán....
Azért nem 5literes fogyasztásra számítok, de ez a 15-16 ez nem normális. Főleg úgy, hogy nincs széttaposva. Mikor nyomtam neki, 18-akat írt...
-
#64118272
törölt tag
válasz MPeter87 #35701 üzenetére
Ezzel foglalkozik minden nap, a környéken messze a legjobb a témába, élő adatokat is néztünk, menet közben.
Mint mondtam, amit számítógép kijelezhet, körbe lett nézve, több helyen, semmi probléma nincs. Olyan gond lehet, amit a gép nem lát. Kérlek ebbe az irányba menjünk el, ne azt firtassuk kinek tetszik a DPF és kinek nem, ki tud szoftolni, és ki nem...
[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
válasz MPeter87 #41674 üzenetére
2011-2016ig használtam e46 330ci-t is,nem rossz motor de utólag 30d összességében jobban bejött.
Közben vettem egy e46 330d-t (GM váltóval) .Az a váltó egy szar,alul van méretezve,nem igazán tudom ajánlani ! Te is vehetsz automata váltóval és manuál 6-ra alakitod mint én anno (400K Huf ért kb)
Mivel nálam kétszer meghalt,gyári teljesitmény mellett,ezért megváltam tőle majd Manuálra alakitattam.
Ez a mulatság 320k Huf-omba került Belfast-London Trailer..[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz MPeter87 #43003 üzenetére
nincs a szerelővel semmi probléma hidd el.
folyamatosan jöttek a hibakódok, az egyik után a másik.Reálisan bárkihez is viszem,ő is ugyanígy jár el, de ebben majd Ezredes megerősít.
Max annyi különbség lenne,hogy neki van próba alkatrésze,és nem kell "megvennem" azokat amiket berendel.
Nem volt üzemanyag, cseréltünk pumpát-Első pumpa volt benne 18 éves.
Utána veztengely jeladó hiba-első volt benne cseréltük 18 éves...
Itt már mondta,hogy lehet elektromos hiba,várjunk villanyosra.
Mondtam neki,cserélje ki a főtengely jeladót, ha az a hibakód,már mindegy-Kicserélte a hiba nem szűnt meg.Első volt benne 18 éves..
Most várunk a villanyosra,jövő7en megnézni.Bár lehet egyszerűbb lenne az összes biztosítékot kicserélnem magamnak
Lehet szakadás is valahol.
Nem izgulok,csak kéne a kocsi.A jó autószerelő meg arról ismerszik meg,hogy dugig van munkával.Ha minden 18 éves benne, akkor mindenbe lehet hiba..
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz MPeter87 #46879 üzenetére
Igen sajnos, ezt nem is vitatom. Munkáltatóm 14 hónapon keresztül 1,5 hónapra rá fizetett. tavaly novemberben váltottam munkahelyet. Most már szeptemberben meglesz a pénz és viszem!
Tudod én úgy gondolkozom, hgoy ha már ki lesz szedve a motor akkor legyen minden kicserélve.
Gyűrű, hengerfej, szíjjak, lánc, csapágyak, generátor, elektromos vízpumpa, tömítések, lengéscsillapítók összes, féktárcsa, fékbetétek, lambda szonda, összes szűrő. Tudom mennyibe fog kerülni már átbeszéltem a szerelővel. Originál BMW cuccok lesznek, természetesen garanciát ad rá és papírt is róla!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz MPeter87 #46886 üzenetére
Nem gond. Erről szól a topik. Mindenki leírja saját tapasztalatát! Mindig tanulni itt valamit.
Én is azon vagyok mielőbb meglegyen addig meg próbálom megkímélve használni és vigyázni rá.
Természetesen majd a szerelési és a kész állapotról teszek fel ide képeket.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző