- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
skater86
tag
válasz kgergo89 #29627 üzenetére
Szia!
Az enyém is főként tolatáskor produkált ilyen dolgokat (hangos kattanás jobb oldalról hátul), aznap le is szedtem a féltengelyt, abban a diffi oldalon lévő kosár el volt törve az egyik szárán, ezután a kerékoldalit meg sem néztem...de az is nehezebben mozgott. Persze egy hozzáértővel nézesd meg, minden esetre a gumiharangok sértetlenek legyenek, ha már vizsgálva lesz. Összeget nem tudok mondani, az enyém olcsón megúszta, bár ez E30 nem E90 de a tünetek hasonlóak.
-
skater86
tag
Szia!
Kb fél éve van E30-om, de imádom. Első saját autóm. Mondjuk véleményem szerint fanatikusnak kell lenni, hogy belevágjon az ember egy ilyen autóba. Akkor, amit linkeltél autóval kapcsolatban: M40 - 316i, sokan le fognak beszélni róla mivel gyenge, sor4 meg csattogós...Nekem is M40-em van 318i, nekem megfelel arra, amire használom. A vezérműtengely az egyik jellegzetes kopó alkatrész. Amennyiben nem pörög ki a motor a tiltásig (6500), akkor lehetséges már a kopás. (Ezen ráadásul nincs fordulatszámmérő az ellenőrzéshez). Fogyasztás természetesen függ sok mindentől, de alapvetően szerintem egy 8 literes vegyes fogyasztást ki lehet hozni belőle. Egyszerű szívó benzin...könnyen szerelhető, semmi extra dologra nem kell számolni. Futómű se bonyolult, de ha kopog akkor lehet költeni rá azért. Kívülről a szokásos rozsdásodási helyeket meg kell nézni. Első sárvédők alja, az esőelvezető csatorna miatt tud rozsdásodás lenni azon a környéken. Első sárvédők belső része bal oldalon meg tud állni a sár és szeret kirohadni, küszöbök, ahogy a képen is látszik a bal oldalon. Tűzfal. Hátsó sárvédők, amik szintén tipikus gócpontok. A hátsó dob belső és külső része. A belső rész átrohadása után a befolyt víz tud még meglepetéseket okozni. Keress google-ben képeket ezekről. A beltérről sok kép nincs, azon annyi a zavaró, hogy nem fordulatszámmérős az óracsoport. Engem idegesítene, hogy nem látom mennyit pörög a motor. Persze átalakítható meg cserélhető...de hogy megéri-e...Meg hogy nincs elektromos ablak, az is sokat tud dobni az összképen. Akkor vegyél E30-at, ha szívesen fogsz költeni rá, van kedved-lehetőséged szerelgetni és érdekel is. Alkatrészekkel nincs különösebb gond. Nem mondanám drágának és minden van hozzá. Inkább akkor drága ha belemerül az ember, hogy gyári új alkatrészeket vegyen, mert az utolsó csavarig meg lehet venni hozzá mindent. Ezen kívül azon is sok múlik, hogy mennyi mindent tudsz megcsinálni rajta magad. Hozzáteszem, hogy komplett szerelési dolgok vannak fent sok helyen képekkel, videókkal együtt...Én személy szerint nem venném meg ennyiért. Ha mindenképp E30-at akarsz venni, akkor csatlakozz fb-on az E30 adok-veszek zárt csoporthoz (vissza fognak igazolni). Ott nézelődj mi mennyibe kerül használtan, milyen gondokkal küzdenek a tagok, meg ott dobd fel, hogy vennél E30-at, meg mik az elvárások, mennyi pénzed van. Segítőkészek szerintem és sokkal többet meg tudsz a kiszemelt autóról, mielőtt belevágnál egybe. Jah és utólag "felextrázható" az autó, de az nagyobb meló. Sokat tudnék írni, de ha konkrét kérdésed van írj bátran, hátha tudok segíteni. -
skater86
tag
Sziasztok!
Ismerősöm autója, 2001-es E46-os (318i) olyat produkál, hogy az alapjárat nem egyenletes, miután bekapcsolja a klímát pedig megjavul. Merre kezdje el a keresést? Nem netes szerelést kérek, csak hátha valaki találkozott már ilyen hibával.
Köszönöm! -
skater86
tag
válasz erikke17 #30593 üzenetére
Szia! Mérés nélkül nehéz lesz megmondani. A gyújtáskapcsolótól kezdve az önindítóig meg kellene mérni mindent. Esetleg valami utólagos immobiliser, riasztó stb...kavarhat be még ha elromlik. Gondolom, ha valami érzékelő ment volna tönkre azt feldobná hibaként. Kíváncsi vagyok mi lehet a gond.
-
skater86
tag
válasz alkatraz3000 #32377 üzenetére
Szia! A kuplungod hidraulikus, ha jól tudom. De akkor a váltás problémás? Vagy nem lehet váltani?
-
skater86
tag
válasz brickm #32390 üzenetére
Szia! A lengéscsillapító porvédő/gumibakra gondolsz szerintem. 2 részből áll, úgy tudom szettben szokták árulni. Csere: Ki kell szerelni a gólyalábat a lengéscsillapítóval, rugóval, toronycsapággyal együtt. Aztán szétszerelés után lehet a porvédőt cserélni. Kicsit macerás otthon, mert rugóösszehúzó kell, meg nem árt egy normálisabb légkulcs. A lengéscsillapítód milyen állapotban van? Mert, ha már szét van szedve és már nem a legjobb, akkor lehet jobban jársz, ha azt is cseréled egyúttal...meg a lengéscsillapító menetes részén önzárós/roppantott anya van, azt egyszer lehet(ne) szerelni.
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban