- Yettel topik
- iPhone topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Honor 50 - apám nevében
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
whitezo88
nagyúr
nézegetem a hitelátvállalós BMW-ket és élből kettőt is találtam ahol ott figyel 1-2 rózsafüzér... gondolom a bodzás nem igazán értette a hitelt és gondolta hogy olcsón kap így bömöst. a legtöbb 5-ös meg 7-es, nem is véletlen. mutatóban pár 1-es meg 3-as.
-
whitezo88
nagyúr
válasz ignorant #20612 üzenetére
régebben a mercik elejére rakott patkó volt a menő, mára az viszont kikopott.
amúgy kik a füzért kirakják, nem igazán vannak tisztában az értelmével, jelentésével. meg hogy mire való. ez olyan mintha más meg a zsidó tfilint rakná ki dísznek a kocsiba... csak ők kicsit jobban tisztelik a vallási eszközeiket. -
whitezo88
nagyúr
válasz MPowerPH #20615 üzenetére
még mindig nagyon szép a lakókörnyezet és az autók is!
amúgy lehet lemaradtam: hol is dolgozol? (cég, feladat)
van egy barátom, jóideje kint van, 6k fontot keres havonta programozóként, de valahogy elveri nagy részét, pedig jelenleg M5-öt akar venni. Korábban Corvettet akart, de rájött hogy az nem pakolható.
ja és ezt úgy hogy még a jogsit se tette le de 1M-ért kellett hobbicélra az erősítő (plusz pár százezerért gitár), illetve most egy profi kormányt vett autósjátékhoz, és sportülést is akar.
ugyebár mindegy mennyit keres az ember, ugyanúgy el lehet verni.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #20616 üzenetére
Köszi, tényleg elég jó környék, én is nagyon szeretem. (ja nem, mindig elfelejtem, hogy én egy 18. századi dohos, penészedő házban lakok, 20 lengyellel összezárva, 2 hálószobával, és 1 fürdővel, késdobálós környéken)
A kérdésedre privátban szívesen válaszolok, ha gondolod.
Ez a mennyit keres, mi marad meg dolog pedig egyénfüggő. Van aki okosan gazdálkodik, annak elég akár fele annyi pénz is. De van olyan, aki havi 20k fontot is simán elkölt, úgy hogy egy garasa sem marad.Gebriel: Ez egy főút melletti kis kitérő, Crescent a neve az ilyeneknek itt kint. Itt nem járnak autók, max azok, akik itt laknak, és itt parkolnak. Úgy kell ezt elképzelni, mint egy boxutcát.
Majd kiderül, hogy jó választás volt e. 2 óra múlva indulunk haza, ez lesz az első igazán nagy utam vele.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ignorant
senior tag
válasz MPowerPH #20619 üzenetére
"18. századi dohos, penészedő házban lakok. "
ott ez az alap feature. Ha a penesztol meg akarsz szabadulni akkor koltozz 1. emeletre. ground floor jobban peneszedik.
A kepen lathato, epuletek a standard kisvarosi anglia letkepe. red brick meg rendezettseg. merre laksz ha nem titok?
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #20620 üzenetére
Csak iróniából írtam. Nálunk nem penészednek a falak, elég jól össze van rakva hála az égnek. Pont azok a régi építésű kecók a gázosak ezen szempontból, amit írtam.
Warringtonban, Greenwood Crescent, Poplars Ave. oldalán.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Shadowbull
addikt
-
whitezo88
nagyúr
[link]
-miért ilyen q olcsó
-miért 585 kW? kicsit sok lesz.
-az évjáratot meg se említem -
MODERÁTOR
válasz whitezo88 #20625 üzenetére
Kicsit utánakérdeztem a német (mobile.de) oldalon olcsón árult autóknak, jelen esetben egy BMW-nek.
Az illető aki több éve hoz be külföldről autókat, a következőt mondta.
Általában román, de mostmár sokszor magyar és német polgárok nyitnak egy céget, és foglalót kérnek autóra a vevőtől előre utalással. Persze egy autóra több foglaló is érkezik. Majd ezek után az eladók fogják a pénzt és el is tűntek a rendszerből.
Én nem értek hozzá, de azért aki autó vásárlás előtt áll annak lehet hasznos ez az információ is.20 éve a Prohardveren
-
whitezo88
nagyúr
bmw520ds kolléga friss képe:
-
MPowerPH
félisten
Út abszolválva, felírtam mindent ezzel kapcsolatban, holnap megosztom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Teli tankkal indultunk. Minden tankolás után felírtam a km-et a paksamétára, amit kaptam a kúttól.
Dover: 465km - 34,51l
Wertheim-Lengfurt : 673km - 48l
MOL(egyből a határ után): 720km - 51lTehát 1860km a MOL kútig, 133,51l gázolajjal. 7,18l/100km volt az átlagom eddig. Ellenben Doverig az utat 9 óra alatt tettük meg(a 4,5 helyett), hatalmas dugó, végig klíma(egész úton szintén). Francia-belga-holland szakaszon végig 130. Németben csak kétszer volt dugó, néha ott is meg-meg álltunk. 8 óráig lehetett jönni 160-al, és fölötte. Itt volt pár végsebteszt, meg barátommal nyomtunk pár head to head -et, amíg üres volt a pálya. Utána tartottuk a 150-es átlagot, torlódások voltak, de direktbe végig erős tempóval jöttünk, mivel a kompnál szívtunk, és hatalmas késésben voltunk. Tankolás után az osztrákokig nagyon megnyomtuk, 170-200 között tudtunk jönni.
Ausztriában végig 130, csak néha nyomtuk meg jobban.
Magyarra maradt 253km-em, M1 Budapest, majd M0-M6 egészen Paks északig. M1-en végig 190-el egy belga audival együtt, majd 40km-re Bp-től elment az audi, onnantól 150. Forgalom volt ott is... Majd M6 tök üres, végig 200, és a fölött. A kúttól 1:42 alatt otthon voltunk, olyan 150-es átlagot tesz, és ebbe már benne van az M0 100km/h korlát, és 10km főút. 10 percig járattam utána álló helyzetben itthon, mert olyan forró volt a kipuff gáz, hogy nem tudtam odatenni a kezem 10cm-re sem. Biztos kiégett a DPF rendesen. Ma tankoltam megint tele, 29,14l ment bele, és ebben benne van a 10km, amíg elmentem a kútig.
Komp úgy néz ki jól számol, pont 37,1mpg volt az átlagom az egész útra nézve.
Plusz lemértem két nagyobb sebességnél is a fogyasztást. 180-nál 32mpg, 200-nál 27 körüli, egyenes úton, klímával.
Kétszer kapcsolt be a DPF regenerálás. Egyszer még a szigeten, akkor a fogyi is megnőtt egy 8 mpg-vel elég sok ideig tartott. És egyszer németben, egy nagyobb dugó után, amikor ráálltunk 160-ra.Szóval elégedett vagyok nagyon, semmi gond nem volt a géppel. Sajna belementem egy nagyobb kátyúba, és valami zörög a műszerfalban, azt még pluszban meg kell majd nézetnem. Holnap már megy is a fényezőhöz, szerda este átveszem, csütörtökön már várja a szerelő.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #20631 üzenetére
Mert mindenki azt mondta, hogy kemény pályázás után soha ne állítsam le azonnal, ha nem akarok turbot cserélni idő előtt. Még a Halliwell Jones -nál(hivatalos BMW szalon és szerviz) is azt javasolták, mikor bent voltam indulás előtt(ellenőrizettem az olajos csövet), és rákérdeztek, hogy hova megyek. Mikor mondtam a szervizes szakinak, hogy németen megyek át, egyből rávágta, hogy ha meg kell állni tankolni, és előtte sokáig erős tempót mentem, akkor ne állítsam le azonnal, hanem hagyjam kicsit hűlni alapjáraton. Vettem a DPF-re tisztító lötyit, arra pedig azt mondta, dobjam ki, mert csak kárt csinálna, tisztítja ez magát, csak kell neki az ideális körülmény. Szóval rendes volt, és igaza is lett.
mod: Németben lehetett tudni miért van dugó. TMC egyfolytában visított. Mindkétszer útépítés miatt, 3 sávból lett kettő az egyébként is erős forgalomban. Először nem értettem, mit jelentenek a naviban az útvonalon megjelenő fekete pontocskák. Aztán elkezdtek sűrűsödni, akkor már rájöttem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Shadowbull
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #20633 üzenetére
Be volt állítva.... De nem hallgattunk rá, pedig tolmácsoltam barátomnak is(ő ment előttem egy másik autóval), hogy valszeg ő okosabb, mint mi. Hazafelé egyedül megyünk, akkor valszeg ha sor kerül rá, akkor TMC szerint megyek végig. Azt hiszem be lehet állítani, hogy autópályát preferáljon. Angliában egyszer próbáltam a szerint menni, de bevitt a városba a pályáról... az nem tetszett.
mod: Tudom, mondtad már... De sokan javasolják, ártani pedig nem árt.
Egyébként valamit elfelejtettem megkérdezni, sajna nem igen vagyok vele tisztában. Auto váltós autót, hogy kell leparkolni? Mert gondolom az nem túl jó neki, ha P-be rakva az fogja az autót először, mert terhelve van a hajtáslánc. Én úgy csinálom, hogy először kézi behúz, majd fék egy pillanatra elenged, hogy az autót a kézi fogja, majd utána újra fékpedál, hogy P-be tudjam tenni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gézengúz
addikt
válasz MPowerPH #20634 üzenetére
Szerintem jól csinálod....Mondjuk én szinte sose használom a kéziféket, na jó nagyon erős lejtőnél igen...
Egyébként, miután P-be tettem, lassan engedem fel a fékpedált így nem rántás lesz hanem csak szépen nekifeszül és kész..(lassan gurul a véghelyzetig míg meg nem fogja a parkír)). Nem ettől fog tönkremenni az biztos....
Érthetően fogalmaztam?
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
Haverom meghirdette a 320si-jet, ha valakit erdekel
Sopron city :)
-
whitezo88
nagyúr
BMW kolléga meglátogatta Muha mestert, nem megy a gép vagy mi?
[link] -
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #20639 üzenetére
Igen igen...reggel vettem át a fényezőtől, 10-re Muhánál volt. 1 órája hívott, hogy kész a gép, turbócső kicserélve, hűtők kipucolva, inspekció megcsinálva. Autó hibátlan, szépen lediagolva, átnézte. Jó vétel volt, azt mondta nagyon nagyon rendben van a kicsike. Piszok gyorsan végzett mindennel, szvsz le a kalappal. 19 körül megyek, és átveszem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
Egyben van a gep de sajnon nincs neki akkora erteke se presztizse mint kene. Eleve ez meg a rancfelvarott elotti verzios E90 ami valjuk be nem egy szepseg. Akkor amit meg a megjelenes idopontjaba se ertettem, hogyan tehettek bele mindossze egy 170 lovas motort? Ne vicceljunk mar! Anno mar az E30-ban is letezett 320si neven (az olasz piacon bar) 192 lovas ketezres motorral szerelt 3-as 25 evvel ezelot, raadasul ~1150 kiloval mindossze.(mint egy mai WTCC auto) Ha tettek volna ebben az E90-be vmi 9 ezret porgo (ugyanugy mint a hajdani szivo 2000TC-ek) legalabb 240 lovas motort es faragtak volna a sulybol egeszen mas lenne a fekvese ennek a tipusnak.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Közben ma beszéltem az autokorbel-el is. Még erősen át kell gondolnom a dolgot, de kezdenek meggyőzni. Szvsz elég profik, elmondták a menetét az egésznek. Nem annyiból áll, hogy beülnek az autóba notival, és állítgatják a csúszkákat.
Időbe most nem fér bele, mert holnap kozmetika van soron, de a későbbiekben van esély rá.ignorant: 35D fölösleges, közlekedni elég a kis diesel is. A nagyobb motor mániákusoknak,megszállottaknak való. Én is beteg vagyok egy szinten, de mindenki másra veri el a pénzét.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz ignorant #20642 üzenetére
Ez igy van de hogy jon ide?
Nem arrol van szo, hogy ne lenne eleg 170 lo alapvetoen hanem arrol a 320si nek milyennek kellett volna lennie. Egy jo kis ketezres 240 lovas szivo motors max 1300kilos rettenetnek.
Mert a neve meg van csak nincs mogotte semmi. Egy 2001-es E39 520i tudja ugyanazt mert az is 170 lo es telitankolva se tobb mint 1500 kilo. M csomagosan barmikor az kene inkabb egy E90 320si helyett mar csak sor6 miatt is
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
s7evcsenko
addikt
Üdv.
Érdeklődnék...
Gyári autós-hifi feltuningolást csinált itt már valaki?
Ma voltam egy BMW szervizben, és azt mondták a gyári 2005-ös 118d professional hifimre, hogy elképzelhető az, ha rányomják a 120d szoftverét, akkor tudni fogja az mp3-at. Mert jelenleg nem tudja...
Viszont nem merik megígérni, és ha mégsem jönne össze, akkor bukom a lóvét, hisz a melójuk akkor is benne van... nem nagy összeg, 5ezer forint...
Van valakinek efféle tapasztalata?"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #20646 üzenetére
Rendes volt, szépen megcsinált mindent, nagyon elégedett vagyok.
Kérdeztem a chipről is... Azt mondta, hogy maga az autó bírja, ha normálisan és ésszel csinálják. Hűtés, fékek, váltó, kardán... Minden kellően túl van méretezve. Sőt, egy normális mappal a kipufogott korom is csökkenthető, tehát a DPF is tehermentesíthető. Van ilyen opció a korbelnél is, teljesen rugalmasak ezen a téren.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Stukker1987
senior tag
válasz s7evcsenko #20645 üzenetére
Nálam 525d 2005-ös az autó maga,Prof navis és nem olvassa az MP3-at.
Olvasgattam a témában és nálam elvileg segítene egy szoftverfrissítés.
Szerintem neked is érdemes rápróbálni.Érdekesség hogy havernak 320d szintén 2005-ös autója van business navival és az övé minden további nélkül viszi az mp3-at. Arra tudok gondolni,hogy nála már volt frissítés mielőtt hozzá került.
Index fórumon(e60-ról tudom) egyébként van 1-2 olyan szaki,aki elég profi és autó ill. navi frissítést is vállal. Frissítés után pedig a lehetséges kereteken belül egy kis customizingra is szakít időt.
Egyiküket fel is hívtam árajánlatot kérni és az én esetemben az autó komplett frissítése 30k körül van.
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
MPowerPH
félisten
válasz Stukker1987 #20648 üzenetére
Nekem szintén Prof navis, és megeszi az MP3-at.
Don't Tread On Me
-
Stukker1987
senior tag
válasz MPowerPH #20649 üzenetére
De a tiéd nem 2005-ös ha jól emlékszem?!
Azt olvastam valahol(valamelyik magyar vagy angol fórumon) ,hogy szoftveres problémák miatt végül a 2004-2005-ös bömösökben nem aktiválták az mp3 lejátszást gyárilag. Későbbi szoftver releaseben javították a hibát és onnantól megy szépen. (aki kapott updatet,annak 2004-2005-ös autóban is mehet)
Kézikönyvben is szerepel az MP3 lejátszás lehetősége és nekem mégsem működik...
Érdekesség,hogy nincs AUX bemenetem sem,pedig eléggé extrás az autóm...
AUX vagy Ipod csatit rakatott már be valaki utólag?
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.