- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Építő jellegű hsz.
mod: Mérföld futás kb. megegyezik a két típusnál, így ez nem mérvadó. Mondjuk megjegyezném, ez a 35D szintén 43mpg-s átlagot írt, míg a 35i 26-ot, és 24-et. És az nem kis különbség.
Mind1, holnap délután irány Leamington Spa, ott a köv. kiszemelt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Stukker1987 #20150 üzenetére
Az első ajtókról le kell szedni a fóliát, mert így nem lehet műszakira vinni, a futóművet érdemes megnézetni, mert a magyar utaktól az eléggé ki lehet és nem dob hibakódot. A dízelnél van egy kis rizikótényező, hiába volt karban tartva. Bónusz: nekem nem tetszik az ötös kombi... Amúgy jónak tűnik.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #20146 üzenetére
Nagyobb Túra Bp-Szolnok-Nagykörű és vissza Bp. Most múlthét Fehérvár ott ide-oda át Tatára onnan haza. Nagyon baráti a fogyasztás persze hozzá is kell tenni ,hogy kéziváltó ugye. pályán 110-nél fogyasztott ilyen 5,5-öt utána 20 perc dugó fölugrott 10re majd padlógáz csepelen át és ugyan ott marad kb. a fogyasztás. Dízelnél egyértelműen csökken. (Érdekesség még, Dízel 35D-n SOHA nem kellett még nekünk turbot cserélni pedig elég sok ügyfelünknek van és nem akarnak széthullani... És elég sok chip-es is nagyon jól eltalált konstrukció ) 35i -ből meg nem szabad összekeverni a 2 és 1 turbo-s változatokat Twin-Turbo ; Twin Scroll
Régebbi írás ugyan de ebben 335i volt...[link]
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #20154 üzenetére
Igen, én is hallottam erről, és még nem találkoztam olyan 35D-s kommenttel, se szervizkönyvvel, amiben említettek volna turbo cserét. Sőt, ezeknél az új motoroknál még a szívósor betegségét is csak elvétve látom, mondjuk az pont egy filléres javítás. Van valami gyenge pontja az újabb típusoknak?
A twin-scroll turbo-s 35i motor tudtommal csak 2011-től került bele a 3-asba, tehát utcsó szériás darabok kapták meg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #20157 üzenetére
Képet majd csinálok később, egyenlőre tiszta por. Ellenben végig vezetett szervizkönyves, számlákkal leigazolva. MOT 2014 végéig, RT év végéig, közvetlen szerviz után van az autó. 3 hónap teljes körű garanciát kaptam rá, tehát bármi gondom van, vihetem, ingyen megcsinálják. Pont jól jön ki, mikor visszaérünk Mo-ról, még lesz 10 nap, ha van valami az autóval. Gumik végre ezen már rendben voltak, P Zero elől-hátul. Első az még bőven jó, hátsó ezt a szezont, és még egyet kibír, aztán csere. Felniket fel kell újítani, de az minden angol autóra igaz... Van pár karc, de a többségük egy polírral kijön. Összesen 3db kőfelverődés van rajt, 2db a motorháztetőn, 1db a szélvédőn(szerencsére semmi komoly). Amint hazaérek, bejelentem az autót Balázshoz egy 1 napos teljes kényeztetésre.
Egyébként egy álom. Első tapasztalat, mivel még szoknom kell a jobb kormányt, nem nagyon próbálgattam. Fogyasztás vérlázítóan alacsony, 168km-es hazatávon 62,8mpg lett az átlagom, kényelmes 116-os csordogálással. A hely brutálisan nagy hátul is egy coupehoz képest, eddig egy 2m-es embert leszámítva mindenki kényelmesen elfért.
Nem fullos, roló nincs, meg távolságtartó tempomat sem. Viszont van aktív kormány, adaptiv bi-xenon, pro navi. Belül fekete, de annyira nem zavar, a végére már azzal sem volt bajom.whitezo88: Igaz, a pénz még nem jött le a számlámról. Valszeg a bank csak holnap teljesíti az utalást.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #20159 üzenetére
Ajaj, még nagy az eufória .
Látom azért a kezdő gondoskodó szeretetteljes lökés megvan. Ára publikus, hogyan mérik arra garanciával az ilyesfajta autókat?
Gumival meg a kavicsokkal ne törődj nem új autót vettél, ezek legyenek a legnagyobb tételeid, no meg persze óvatosan a lovakkal és sok örömmel használd, hosszú szülés volt ez neked !
Eeeeh, what’s up, doc?
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #20155 üzenetére
Mire gondolsz ? 35D-re ? Mert általánosságba 30-35D-n de dízelen főtengely ékszíjtárcsa szokott lehullani. porlasztók lehetnek bibisek. Szívócsonkot kell viszont cserélni mert lapátgyilkos. Újabbakba olyan kialakítással csinálták ,hogy már nem nagyon hullik be a lapát valamelyikbe ,partikelfilter általános hiba még ami eszembe jut. Kormánymű szokott még úgy ami nyűg. izzító gyertyák és elektronikák ezek mind-mind a tipusra jellemző hibák 20-35D
A kis bokorugró
Nekem a kedvencem:
Aktív hátsó légterelő►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Highend55
tag
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #20161 üzenetére
Köszi mindenkinek.
Ez volt a 4. coupe amit megnéztem a héten belül. És ez volt az, amire simán rámondtam, hogy kell, igaz tököltem vagy 15 percet, mire eldöntöttem. Ami meggyőzött, az az volt, hogy benéztem, és bemásztam alá. Minden műanyag a helyén van, nincs semmi sem leszakadva, letörve, pedig nagyon alacsony autó. Annyira alacsony, hogy a driveway-re fel sem tudok állni vele, mert itt nem lett lefaragva a padka. Valamit oda kell tennem, hogy kisebb legyen a lépcső.
Tálydi: Persze... Azért van vele dolog... Hátsó lökös mindenképpen fújás, de az 15k-ból megvan. Felni felújítás megint nem lesz nagy összeg, csak mind idő. Az ára annyival volt több kb., amennyit a plusz felmerülő hibákra szántam.
Ellenben majd fel kell hívnom az eladót, mivel a kerékőr fejét nem találtam meg...
Highend55: Egész augusztusban otthon leszek, szóval megbeszélhetünk egy találkozót.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #20170 üzenetére
Köszi.
A héten elviszem egy BMW-s szakihoz, aki itt dolgozik a városban. Fele annyiért dolgozik, mint a Halliwell Jones, és valszeg megbízhatóbb is. Jó lenne, ha kiderülne minden mostani hiba, ha egyáltalán van olyan.
Egyébként alig tudom megszokni... Kb. két lehetőségem van elinduláskor. Vagy csak finoman lépek a gázra, és akkor olyan automatásan elnyújtott, túladagolt fordulaton elindul, de ez sokszor nem elég gyors. Vagy mint a régiben szimplán letaposom. Na ilyenkor van az, hogy ránt egy hatalmasat, és már a féket kell nyomnom.(pedig még csak nem is kick-down) Nem egy városi autó. Pályán tök ugyan ez... Belsőbe beakarok ugrani, mert hirtelen van hely, pedált ösztönből letaposom, 1s-et gondolkodik(visszavált vagy kettőt), utána pedig ránt egy hatalmasat, és már megint a féket kell taposnom, mert az előttem lévő seggében vagyok.
Nem lehet a váltót kicsit tanítani? Akarom mondani, jó pár mérföld után nem fog egy kicsit alkalmazkodni a vezetési stílusomhoz?whitezo88: Warrington. Egyébként ez csak egy-egy városrészre igaz... Máshol minden csupa szemét, a házak azok a régifajta angol lyukak, ahol a szigetelés nulla, a mini udvar betonozva van, és borzalmasan rossz a hangulata az egésznek. És ez a város jelentős része... Mi a kertvárosban lakunk, itt ez jómódú környéknek számít, közvetlen a gazdag negyed mellett.(az még ennél is sokkal jobb) De zöld itt is van, hátul parkosított udvar, kerti tó, kis fészer, grillezős díszkövezett placc... Szóval elég frankó.
Csak ugye 10-en jutunk a két dupla szobára, ráadásul még jön két szlovák-lengyel tag is, így valszeg már 5-en leszünk 1 ágyban, ők majd alszanak a nappali díványon. Fürdést meg megoldjuk a tóban, ha már itt van[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
De, van benne. Kormányról a kis billentyűkkel nem olyan rossz játszadozni vele, de elindulásnál kb. ugyan ott vagyok. Mondjuk eddig csak egyszer próbáltam, jelenleg a jobb kormányos vezetést kell szoknom... Az autó bal oldalát még egyáltalán nem érzem, nagyon oda kell figyelnem minden kikerülésre.
Don't Tread On Me
-
Shadowbull
addikt
válasz MPowerPH #20171 üzenetére
a valto inkabb a pillanatnyi stilushoz adaptalodik, ezeket a gondokat az adaptacio nem oldja meg. Annal valoszinubb, hogy te fogsz raerezni a vezetesre, hogy mikor mennyire kell lenyomni a pedalt hogy az auto azt csinalja amit te akarsz. Egy ido utan mar erezni fogod hogy mennyire kell taposni ahhoz, hogy pl. ne valtson meg vissza de azert gyorsuljon, vagy mennyire kell lenyomni hogy csak egyet valtson visza, ne tobbet.
Megszokod majd a teljesitmeny meg a motorkarakterisztikat is, meglatod sokkal jobb lesz es nem kell hozza sok ido.
Es ettol a pillanattol kezdve a kezivaltasi lehetoseget el fogod felejteni, van ra egy fogadasom hogy nehany proba utan soha nem fogod mar hasznalni mert felesleges leszPazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Gebriel
veterán
válasz Shadowbull #20174 üzenetére
Jó is az automata.
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #20174 üzenetére
Értem. Akkor a lényeg, hogy én vagyok teljesen béna az autóhoz. Az biztos, hogy kell idő mire megszokom az egészet. Nagy volt a szám, hogy majd megy bele a chip... Hát nem is tudom. Ha megy is, akkor is maximum valami eco, ami a fogyasztásra lesz pozitív hatással, mert ez így bőven elég, de még sok is.
Két dolgot szeretnék még kérdezni. Ez egyik a váltó kezelése. Az Audiban úgy szoktam, hogy ha dugózok, akkor nem veszem ki D-ből. Ellenben lámpánál pedig N-be rakom. Ez így rendben lesz ennél is? Ugye mindkét esetben kopik a váltó(első esetben az olaj melegszik, másodikban a nyomatékváltó használódik), kérdés melyik a kevésbé 'rossz'?
A másik, a váltó sport állásban mit változtat meg?Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Közben meglett a hiányzó csavarfej is. Gyanús volt, hogy nincs meg a szerszámkészlet. Ugye én azt az eddigi megszokott helyen kerestem, a csomagtartó fedél belső részén. De kiderült, itt az aksifedélhez van besuvasztva, kis kárpitozott lappal lefedve. Ha nem mondja a csávó, észre sem veszem, hogy ott a rekesz.
Don't Tread On Me
-
r4z
nagyúr
Sziasztok!
Még csak nézelődök autó téren, de a favoritom már most az E30. Költeni olyan fél millát szeretnék majd rá.
A kérdésem az lenne, hogy jobban megéri-e egy jobb állapotú 18i-t venni, és átrakni bele egy 20i/23i motort, vagy egyből sorhatost venni. Találtam HAHU-n egy okésnak tűnő 18i-t 400-ért, mennyi lenne a reális ára egy jó állapotú M20B20 Motronic vagy M20B23 motornak? Elméletileg a 18i-ben és a 20i-ben ugyanaz a váltó van, így simán be kéne ülnie a motornak is.[ Szerkesztve ]
I don't love people. I love 911s, Astral Projection and french fries, in that order.
-
Gézengúz
addikt
válasz MPowerPH #20176 üzenetére
Ugye az én technikám kicsit öregebb
(5HP18)
De nekem még sosem volt problémám abból, hogy a váltót nem vettem ki D-ből pirosnál (sem)
A másik biztos, hogy itt is sokkal nagyobb az évek hozta különbség, de nekem is van sport állása a váltónak, ilyenkor sokkal később vált fel 1800-2000 helyett akár 3000-3500, vagy ha jobban letaposom akkor még később, (persze S nélkül is ha taposom akkor is később vált fel) de itt még jobban elnyújtja, illetve 90-100 körül ha bekapcsolom akkor a fordulat 2000-ről felugrik 3000-re, szerintem itt ilyenkor nem használja az 5-ket vagy nem tudom, (nem kapcsol direktbe)? Ezt valaki elmondhatná nekem is
Más, valakinek tapasztalata a Motul 6100-el?
-
KINKY_007
aktív tag
Motorcsere tuti nem megoldás, azt papírozni nem lehet. A 325i-t szokták dicsérni, de szerintem az sem egy erőművész... A powerfanatics.com-on szoktak fent lenni előélettel e30-asok, de 1 millió körül vannak a jobb bőrben lévőek. Autózni az e36 318is-t szokták még mondani, de ott a hat henger nincs meg.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
r4z
nagyúr
válasz KINKY_007 #20180 üzenetére
Most kicsit utánalestem a cserének, elvileg 12500Ft + NKH beépítési engedély (amiről halvány lila gőzöm nincs, mennyi lehet) + regadókülönbözet + műszakiztatás jön még a motor beszerzési és beépítési költségére. Úgyhogy lehetséges. A kérdés az NKH átalakítási engedélye, hogy az mennyi lehet.
I don't love people. I love 911s, Astral Projection and french fries, in that order.
-
Tálydi
senior tag
Hello!
Úgy 2 éve állandóan nézegetem az e30-as kínálatot meg powerfanaticsot is.
Röviden, tudnék ajánlani kettőt, minimum megnézésre. Sajnos az etalont már elvitték (600k, nagyobbra váltás miatt eladó, szervizelt-számlákkal [!] fényezve, nagyrészt új futóművel)
Eeeeh, what’s up, doc?
-
-
KINKY_007
aktív tag
Rosszul tudjátok, csak típusazonost lehet bele rakni. Ami régen volt, a motorkód (ott nem motorszám, csak a típus volt bejegyezve-évjáratnak akkor is stimmelnie kell). Akkor mehetett bele a 320-ba a 323, 325 motorja is új forgalmi nékül. A négyhengerest nem fogod hathengeresre lepapírozni közútra... Versenyautóban más, oda a v8 is mehet.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #20171 üzenetére
A váltó nem fog hozzád idomulni hosszú távon, viszont rövid távon folyton változik. Ha elkezdesz agresszívan közlekedni a váltó is kapcsol, jobban engedi húzatni és gyorsabban vált.
Ismerős hasonlóan volt; egy 140 lovas Passatból ült át 30d-be és igen furcsa volt neki de hamar fogod szokni. Mind a jobb kormányos vezetést, mind az autót.
Erő most soknak tűnik de pár hónap, pár ezer mérföld múlva már másképp fogod vélni.Pár hét után visszaülsz a 28i-be és nyomasztani fog hogy nem megy "úgy ahogy kéne". Bizony a jót könnyű megszokni.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
hdman
őstag
Ma kaptam kölcsön egy 2007-es 318dezsőt, pár napig nálam lesz.
Szép meg jó, meg minden, (a beltér tökéletes számomra), de a helykínálat... (vagy csak én vagyok nagy )
A másik negatívum, hogy 107k km-nél ki van szakadva(!) az ülés a varrás mellett. Na ez elég nagy blama, főleg, hogy unokahugé a kocsi, vadi ujan vette, szinte csak pályázik, és az egész csaj kb 50 kg...
Az ülés anyagára is kiváncsi lennék, nem bőr, nem alacantara, hanem ilyen gagyi műbőr hatású...
Sopron city :)
-
alienpapa
senior tag
Minden e36 láncos vezérlésű?
''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
-
MPowerPH
félisten
No, elővigyázatossági olajcsere is lebookolva otthon. Felnik felújítására találtam itt egy ipsét, homokfúvás, kitöltés, festés, tehát megcsinálja gyári állapotra. Ezt még Mo előtt megcsináltatom. Pluszban BMW specialista, így egyből át is nézetem, hátha talál valami olyan dolgot, ami nem egészséges, így a garit is tudom érvényesíteni. Elvileg DPF pucolást, motoroptimalizálást is csinál, van padja. De azt lehet még nem erőltetem... Mondjuk egy ECO akár bele is férhetne.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Megvolt az első nagyobb kirándulás. Kényelmes tempóban(80 mérföld a pályán), klímával 45,3MPG. Ebben benne van egy végsebességteszt is, csak a kíváncsiság kedvéért.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #20194 üzenetére
260-nál megállt a mutató, gondolom elvette magának. Rengeteg erő van benne, bármikor, bárhonnan megindul. Nem tudom, ezt is akkor próbáltam ki, amikor a belátható útszakaszon nem volt a belsőben senki.(na meg itt elég sűrűn mászkálnak ám olyan autók, hogy jujj. Itt ez nem nagy szám...) Megmondom őszintén ezzel az autóval jó a határokon belül közlekedni. Ellenben sokkal nagyobb élmény a kanyarodás, hiába a nagyobb súly. Nincs dőlése a kaszninak, lapos, széles, nagy peres kerék. Inkább kanyar vadászni jó vele.
emvy: Attól hogy van benne nagy motor, még a törvények ugyan úgy vonatkoznak rám is. Most már angol rendszámmal vagyok, nem lehet féke-vesztetlenül száguldozni. 70MPH a megengedett itt kint a pályán, érdemes is betartani, mert gyorsan lelőnek. A 80 pont kényelmes, középsőben annyival ment mindenki.
Bár úgy tudom, hogy hazafelé majd annyira nem kell tartanom, ha elhagyom Angliát. Elvileg más európai országokban az angol autókkal nem tudnak mit kezdeni a mérők, max akkor ha utána mennek.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-