Hirdetés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Google Pixel topik
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone topik
- Sony Xperia 1 VI - egyből hat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Nem marad hely a szupertelepnek a Xiaomi kameraszettje mellett
Új hozzászólás Aktív témák
-
#Morcosmedve
veterán
Az a baj, hogy amiket írsz, tejesen ugyan olyan elven működnek, azt pedig hiába szeretnénk, nem fogják élettartam növelten méretezni-nem is mindig lehet, de leginkább nem céljuk. Fentebb beszéltünk pl. motorokról. A nagy akksi igaz, csereben kis varosi utakon, az életben nem toltodik fel. Az is igaz, hogy egy bizonyos poziciobol indul a motor, ettol meg tobbszor meg van rántva minden benne, ez az, amit nem szeret semmi.
Az automata valtos autoknal a valto-rendszer azért jobban birja a start/stop funkciot, mint a manual valto.
Azt meg aztan hagyjuk, hogy mennyit (nem) sporol meg az uzemanyagbol, ahogyan azt is, hogy kevés esetben mukodik valojaban bemelegedett motornal.
© asszongya'hogy
-
Whysperer
addikt
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
HSM
félisten
válasz #Morcosmedve #132996 üzenetére
Gyakorlatilag a lsitádban felsoroltak pont mások benne. Erősebb akku, másmilyen önindító és generátor, ehhez igazított elektronika van ezekben. A jobbak tudtommal gyakorlatilag meg tudják pont ott állítani és utána pont úgy elindítani a motort, hogy gyakorlatilag azonnal megáll és elindul, tehát nem úgy működik, mint egy hagyományos leállítás elindítás. Persze, a lendkerék kap, de a többi át van dolgozva. A csapágyak is kaphatnak, bár ha ügyesen játszottak az olajozó rendszerrel ott amit kapnak elenyésző pl. egy hidegindításhoz képest.
(#132997) Whysperer: Ha a motor korrektül meg van tervezve, akkor az olajpumpa minden fordulaton szállít elegendő olajat a kenéshez. Az a baj, magasabb fordulaton az olajnyomás igény is magasabb, tehát elméletileg magasabb fordulaton se lett volna elég kenés a járgányban.... A kenést nem szokták amúgy ennyire kicentizni, pont azért mert óriási különbség van a hideg és meleg olaj között, és nem árt, ha télen hűvösebb olajjal se áll be 10 perc után a járgány, de a forró, hígabb olajjal se szabad hogy otthagyjon az út szélén....
A szenzor szarságnak nem igazán látom elsőre, mi köze az olajozáshoz, sokféleképpen kinyírhatja a motort, de az olajozást? Azt mechanikusan szokták megoldani, van benne egy pumpa ami a fordulatszámtól függő sebességgel pumpál, + egy nyomásszabályozó megkerülő szelep, ami 8 bar körül nyit, hoogy a sűrű hideg olaj se nyomja szét a motort és annyi.
-
Whysperer
addikt
Jo csak azt is figyelembe kell venni ,gyo ezek sok sebesseg maitt meg a franc sem tudja meg m maitt olyan alacsony fordulaton mennek,hogy a kenes ugy kivan centizve,hogyha egy kicsit is elter akkor szivas van. Aztan nem tudom egy ilyen autonak milyen kenese lehet hosszutavon,hogy varosi dugoban all megy all megy all megy ... ezz. Biztosan ki van talalva ,de tudom peldaul a fel eve hozott be haver egy 7 sebesseges dupal turbos 3-as bmw/t aztan 200-nal hetesbe 16-on porgott a motor. valami szenzor szarsag miatt valtozott a kenes es nem volt eleg a nagy sebesseghez aztan mehetett gariztatnia motort. Csodas elmeny.
Jo bar elhiszem aki dupal turbos m3-at vesz az pont le...ja ,hogy ezt emg azt cserelni kell . Engem csak az ido zavarna.
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
HSM
félisten
válasz Whysperer #132993 üzenetére
Amennyire tudom, azokban az autókban van pár konstrukciós módosítás, hogy ezt bírja. Plusz ott olyan rövid időkre állítja le (ugye tipikusan max 1-2 perc), hogy a kenési helyekről nincs ideje lefolyni az olajnak, valamint lényegesen hűlni sincs ideje. Mondjuk így sem vagyok meggyőződve róla, hogy ez olyan jó lenne a motornak.
"A sűrű leállítás" alatt azt szokták érteni, ha sok rövid távra mész vele. Olyankor nincs ideje rendesen átmelegedni, illetve sok hidegindítás van, és a motornak a kopásának jelentős része ilyenkor keletkezik, amíg hideg és sűrű az olaj, és nincs felépült olajnyomás/kenés. Ha pedig nem melegszik át, az további problémák melegágya lehet.
-
Whysperer
addikt
válasz MiklosSaS #132992 üzenetére
Tudod min csodalkoztam. Tudtommal a diesle motornak nem jo ,ha surun leallitod aztan meg ujra bekapcsolod. De baratomnak itt kint A4-es audija van es a varosi forgalomban minden piroslampanal leallitja a motort es a gazra beinditja. Erdekes,hogy ez nem teszi tonkre.
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #132991 üzenetére
Ez az anti dízel hisztéria Angliában sem ért el. Még mindig drágább a dízel autó mint a sima benzines. Senki sem fossa össze magát, és még mindig keresetebb a dízel.
Jah..és teli hibrid meg
vasalókalelektromos verdákal minden...~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz norbert1998 #132989 üzenetére
Hát, ami Nálunk van, az is minden, csak nem erőteljes.. Persze marketing szempontból olyan jól hangzik, mint a rezsicsökkentés és az Erzsébet utalvány.
Véleményem szubjektív...
-
jó reggelt szószátyárok
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz #Morcosmedve #132985 üzenetére
Csak ugye most kényes a kérdés, hogy mi lesz a dízellel, főként a németek után.
A németeknél már úgy áll a dolog, hogy behozták a törvényt, csak az önkormányzatok döntik el, hogy kitiltják-e őket, vagy sem.. És, valszeg ezt egyre több ország fogja követni.
Véleményem szubjektív...
-
#Morcosmedve
veterán
válasz hackeeeee #132984 üzenetére
Na, de erre mondom, hogy 1,2-1,4-et vesznek leginkább, VW-Skoda-Seat, illetve a kisebb Audiknál, mert az átlagnak bőven elég.
A turbo-s benzinesnél is elfelejtik sajnos azt az 1-2 percet, aztán abból majd lesz gond. Olajcsere az most már szerencsére a gyártók szerint is rövidebb, mint régebben, de maradjunk a ~10ekm vagy egy évnél, az a biztos . Csak ugye, most, hogy turbós, a befecskendezés sem sokkal kedvezőbb élettartamra, így marad az izzító es az egr, meg a szennyezés a dizelen, ezert is vesznek sokan meg ma is. Annak ellenere, hogy halott a dizel piac teljesen és meg nem is kezdtek el kidobalni a nyugatiak az ujabbakat, de hamar eljon az is.
Na igen en is azt mondom, hogy egy 180-200LE az idealis, nincs mese.
© asszongya'hogy
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz #Morcosmedve #132978 üzenetére
Jah.. Mondjuk a régebbiek közül az 1.4 MPI nagyon jó volt.
Nálunk volt 1.2 TSI, ugye a viszonyítási alap az 1.2 HTP volt (12 szelepes), kis 3 hengeres. Nagyjából össze sem lehet hasonlítani a 2 motort, hiába 1.2 mindkettő. Teljesen más volt. Nagyon sokat ad ezekre a motorokra is a turbo. Persze tudom, kis motor, de akkor is. Ugye a nagyobb gond, hogy az "átlag" emberekkel nem nagyon lehet megértetni, hogy figyelni kell, főként a turbós monitoroknál. Vagyis ugye, hogy ne állítsák le azonnal főként hosszabb táv után, stb. stb.. Na meg, hogy nem a kötelezően megadott időközben kell olajat cserélni mert annyi km. után szinte biztos, hogy beáll a motor... Meg ezek az apróságok..
Van nagyobb is a TSI-ből, felsőbb kategóriában ott a 1.8-2.0, de az már más kategória, ott már van paci is.. 180, 220 LE.
Sőt, pl. a superB-nél a L&K 2.0 TSI pl. 280 LE.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
-
HSM
félisten
válasz norbert1998 #132980 üzenetére
Gond egy szál sem. 2877 pont tényleg szép hasítás.
Szeretem én az 1+1-t, jó fónok azok nagyon a pénzükért.(#132981) norbert1998: Az tényleg elég fürge. Bár Indexnél sem mindig ugyanaz van.. Pl. néha berak CPU-zabáló flash reklámot, néha nem... Nálam azért volt jó így az összehasonlítás, mert pont ugyanazt renderelte a két fón, gyors neten és routeren. (Ettől függetlenül sem rossz az az 5s nálad, nem azért írom. )
Elhiszem, hogy annyi, ezért ne fáradj a videóval. Max ha ott lesz mellé egy S7, no, arra kíváncsi lennék, pontosan mi a szitu face-to-face, objektíven.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
nagyúr
Ha csak simán az index aljára frissitesz, az nekem chrome-al 5 mp. Ha érdekel, holnap csinálok videót, meg megnézem párszor még, hogy tényleg annyi e.
-
norbert1998
nagyúr
..Erre konkrétan rosszul emlékszel, ugyanaz a 4db Krait mag, mint a 801-ben, csak lassabb L2-vel, kisebb órajelen
Akkor bocsi, tényleg úgy emlékeztem.A videókat majd meglesem holnap, nemrég értem haza
Nekem 2877 a multiMindenesetre, bunkó voltam veled és ezáltal a topikkal is. Ne haragudj
Böngészés közben valóban érezni, hogy melegszik, de azért nem szokott forro lenni. Legalábbis még nem vettem észre sosem.
-
norbert1998
nagyúr
válasz #Morcosmedve #132949 üzenetére
Parkl appot használod?
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz #Morcosmedve #132976 üzenetére
Ezek az újabb, "nagyobbak" elvileg elég jók már.
Ismerősömnek még régebbi 2.0 van golf gti-ben, nincs vele gond. Kapja amit kell..
Véleményem szubjektív...
-
stratova
veterán
-
#Morcosmedve
veterán
válasz Whysperer #132973 üzenetére
Na pontosan ez az, amiert 07-08 nal ujabb autoban nem is gondolkodtam. BMW-k mar oda le vannak tervezve, hogy belsos infok szerint is 150 ezreket garantalnak ezekre a csoda uj 4 hengeres motorokra.
Ha mindenkepen uj, eleve vagy plugin hibrid vagy elektromos valami, ha nagyon nem, akkor kia ceed vagy mazda.
Nade ez nem meglepo, a fo piac, akik ujkent megveszik, legkesobb 4-5 ev utan leadjak ezeket a kocsikat, akkor hova csinaljon a gyar jo minoseget...? Sehova.
© asszongya'hogy
-
Whysperer
addikt
válasz DR|FTK|NG #132965 üzenetére
10-en éves korom óta az egyik legjobb cimbim autókkal üzletel és mindig Merci így úgy telejsen MErci függő ,de fogta és lerakta a bmw-vel együtt. idézem " használatlan francia alkatrészes hulladék" . Kecskeméti vagyok és a másik cimbi meg Mercinél mérnök. Azt mondta akkor vesz még1x merci mikor vörös hó esik. idézem " amióta itt dolgozom és látom mik és honnan kerülnek a mercikbe kb francia autó az egész szar műanyag" .
Ők csak Audi-t vásárolgatják most. Volvo a nagy kedvencük ,de otthon a kutya nem ért a szereléséhez rendesen. Ezért nem veszi még ha jó is az ára. a Japánok meg rohadnak. Fölég,hogy rengeteg szériát érint a hulladék minőségű alumínium botrányos alapanyag.
Világon legnagyobb mercis akit ismerek nem vesz mercédest. Ez nekem mindennél többet mond. Ő az a kategória akinek elmondtam telefonba mi a baja Mazdámnak és máris megmondta mit kell cserélni kategória. havi 40-50 autót hoz be és add el kb. szóval rá szívesen hallgatok 8)
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
CJ4567
nagyúr
-
HSM
félisten
válasz CJ4567 #132966 üzenetére
Na ja, nekem meg itt van benne a bivaly GPU, amit kb. sosem fogok benne használni.
Viszont egy 845-ös CPU részét simán el tudnám magamnak képzelni.A régi Xperia P-n néha fruit ninja-ztam, elég is volt az android gaming-ből... Mondjuk néha szókeresőzök, meg volt egy idő, hogy Tangram-oztam, de azoknál erős túlzás GPU-igényről beszélni...
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz #Morcosmedve #132968 üzenetére
Az semmi annak a mercinek. Jól döntöttél.
Nekem is nézelõdnöm kellene valami után ha eladom a Volvót. Csak az a baj hogy amit én szeretnék az £27.000-nél kezdõdik...
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
#Morcosmedve
veterán
válasz hackeeeee #132963 üzenetére
De látod, o hasznalja igazan, mas kerdes, hogy az van csaladnak is mert nyilvan ha egyutt laktok minek masik. En meg mindenhova azzal jarok, ha valahova megy a csalad anyamek, akkor altalaban az enyemmel megyunk, aminek tobb oka is van. Az egyik, hogy en nem birom a lassu tempot, azt se, hogyha masra vagyok utalva, illetve kisautomanias anyam ferje, ambar meglepo, hogy elfertem az uj 500C ben hatul!!, de a fejtamla tul alacsonyan van, a teto miatt, ami mar 100km utan nem volt az igazi a multkori klub turan, hiaba amugy jo minden mas.
Nem a kretenseg, hanem halmozottan takarják a kilatast, mert sok van. Amugy az a vicces, hogy a markat jobban nezik, bmw-vel pl mindig ki tudtam menni, illetve jellemzoen=nem a vakok lehuztak elolem palyan es az nem volt nagy auto. Ilyenkor furcsa atulni a ceges autokba, uj octavia, meg astra, stb kategoriaba, plane, ha ilyen doblo féle.
Most azt kell majd szokni, hogy hosszu az orra a kocsinak (mint SaS-nak. ), illetve van hátulja is, nem eleg hogy 4,6m.
(#132965) DR|FTK|NG: a gombok miatt tunhet ugy, de szerintem jobb, hogy nem csak a tekerovel lehet nyomkodni, a bmw ben meg a navis, ami nem olyan sima kozepen, de az se jatszik le DVD-t, meg visz memo karit.
Elegnek is eleg volt a 316ti, a fogyasztas az 8-8,5l varos, telen 9 korul, varos-szivo motorhoz kepest nem rossz.(#132967) MiklosSaS: 158e km, most fordult pont az ora.
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz #Morcosmedve #132960 üzenetére
Mennyi km-t ment? Vagy nem tudod ellenõrizni?
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
DR|FTK|NG
veterán
válasz #Morcosmedve #132958 üzenetére
Hát igen, a Merdzsó fiatalabbnak néz ki a BMW-nél, talán csak a műszerfala és környéke tűnik régebbinek az E90-hez képest.
Gondolom városba bőven elég volt a 16i, és nem fogyasztott sokat. -
HSM
félisten
válasz CJ4567 #132961 üzenetére
Igen, ez a vicc, a 820-as Snapdragonom meg örül, ha 1800/4150 pont körül kap...
Szval igencsak van ezekben erő CPU oldalon. A GPU gyengesége engem amúgy túlzottan nem zavarna, a lassabb LTE vagy a régebbi, nem annyira erős DSP-k esetleg. De szerintem simán jó cucc így is a legtöbb dologra.Nekem amúgy az utóbbi idők felhozatalából a legjobban a 845-ös Snapdragon tetszik... (Függetlenül, hogy most az a legújabb.) Elég okosnak tűnik, ahogy a cache rendszerét átalakították. Kár, hogy még jópár évig nem lesz kompatibilis a pénztárcámmal.
[ Szerkesztve ]
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz #Morcosmedve #132958 üzenetére
Hát, mi többször ülünk benne 3-4-en, mint 1-2en.. Oké, hogy tesóm jár főként vele dolgozni, de ez ettől még nem akadályoz.
Tudom milyen a pesti élet.. ott is sok a kretén az utakon, mint bárhol máshol.. Itt sem jobb, sőt, városokban sehol sem. Csak még mindig az van, hogyha nagyobb autóval mész legalább talán észrevesznek, és elengednek.. És ez pl. ott is működik, még egy Karoq-kal is, ami sokkal kisebb.
Már azzal sincs közel sem annyi gond mint régen.
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz #Morcosmedve #132958 üzenetére
Az Auto Peter keret remélem csak véletlen..
Véleményem szubjektív...
-
#Morcosmedve
veterán
válasz DR|FTK|NG #132956 üzenetére
Koszi!
Neeem, 316ti volt az és 325i E90-t nézegettem, de ez ujabb, jobban felszerelt/modernebb dolgokat is tud, nagyobb minimalisan (marmint azon kivul, hogy a compacthoz kepest csak +2 ajto lett volna az E90 sedan), illetve formavilag is kozelebb van a jelenhez. De megmaradt a mercinek regota bevalt automataja, stb., viszont nem rohad mint az elodjei.
Heki: Abban biztos lehetsz, mert egy 7-es BMW-vel sem indulok el 5 emberrel, ahogyan helyesen is irtad, a superB sem erre van - ahogyan altalaban az autok 95 százaléka. Lehet nem mozog annyit az ules .
Igen, szeles, es magas, normal autokbol gyulolet ezek mogott menni, mert ugy kell menj, ahogyan az ilyen autok soforjei, mert nem latod normalisan a forgalmat ha nem mesz bentebb, ami sajnos nem megy mindig.
Tovabbra is azt kell meggondolni, hogy akar ketten hanyszor ultok a kocsiban, nemhogy 4-en meg 5-en.
Szivesen varlak egy reggel 8 orasi utra onkoltsegen, parkolo keresessel de akár este 7 kor is megtehetjuk, ezt bent a varosban...nem mukodik konnyen... sőt, egyre rosszabb, kifele is, sok az auto.
Remelem nem cseszik el a markat, sot meg azt a par eddig lesporolt zajszigetelest is rateszik a jovoben.
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz #Morcosmedve #132955 üzenetére
Ezt addig mondod így, amíg nem 1 autóval indultok el, öten, több napra. Azért ami a kombiba is feszesen fért el, az a Kodiaq-ban elfért úgy, hogy még szellősen ültünk benne, és még nem volt tetőbox..
A Kodiaq belső tere nagyobb, pl. abban, koppig hátratoltam a jobb1-et, beültem mögé, és még volt ~10 centi a térdem és a jobb1 között. Ez pl. a superB-ben nincs így. Elférek benne, de ott közel sincs akkora tér.
Nem férni tőle? Foglalja az utat? Alapjában ugyan úgy 1 sávot foglal el mint a többi.. Persze, szélesebb.. De, szerintem ugyan úgy lehet tőlük, mellettük közlekedni..
Hát nem tudom.. Mi toltuk 3-4 napig, mindenhol tudtunk vele parkolni városban, tőlünk is mindenki tudott parkolni. Persze vidéken, ahol még több a p@raszt, persze, úgy nehezebb. Nőnek persze jobb lehet, biztonságosabb, de ez is csak 1 feltétel.
Nem, nem kell erdő, spontán kényelmesebb, ugyan úgy, mint a Karoq.
Ugye kényes a kérdés a VW-nél, mert lassan ott tartanak, hogy bizonyos VW gyárakban is Skodát kell majd gyártani..
Véleményem szubjektív...
-
DR|FTK|NG
veterán
válasz #Morcosmedve #132938 üzenetére
Gratulálok hozzá, legalább a lámpái szebbek.
A BMW-d 325ti volt, nem? -
#Morcosmedve
veterán
válasz hackeeeee #132954 üzenetére
En eleve nem vagyok a nagy auto hive, mert felesleges, foglalja az utat, takarja az utat, parkoloba nem ferni el tole, az suv meg plane erthetetlen kategoria, mar ez a C merci is nagy szerintem=ez mar mindenre eleg negy emberrel. Pontosabban ertem az suv-t, mert a félő noi soforok biztonsagban erzik magukat vagy a kispocsuek terpeszkednek vele az uton, tisztelet a kivetelnek. Node belul meg az se nagy, jobb esetben ugyan annyi mint egy kombi, felefele lehet pakolni, ennyi az elony. Na most, hogy minek, az jo kerdes, biztosan mosogepet cipelnek benne.
A kodiaq egyebkent jopofa, de nem azert mert 10 centivel magasabb (el ne kezd, hogy kijar barki ezekkel az erdobe), szerintem neked sem feltetlenul azert jon be mert suv, hanem a skoda szerintem a VW konszern egyetlen ertelmes tagja a kommersz autok kozt (azaz kiveve R8 es Lambo), ami ki is nez valahogy es az ara sincs az egekben.
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz #Morcosmedve #132951 üzenetére
Érdekes, mert raktunk egymásmellé, és valamennyivel hossabb volt a kombi, de jah, most nézem én is.
De, mindegy is, ettől függetlenül bárki el tud veszni egy kombiban, aki nem vezet, csak "heccsbeket", vagy szedánt, mert sokkal nagyobb a tér hátrafelé.
No mindegy, egy SUV-ot élnék. A Kodiaq-ot imádtam.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
HSM
félisten
válasz CJ4567 #132929 üzenetére
Én úgy tudom, magasabb órajelet, és gyorsabb L2-t kapott a 800-as az erősebb GPU mellé. 30-40%-al lehet gyorsabb reálisan nézve a 801. A Geekbench eredmények is ezt mondják: [link], ez pl. +37%.
De tény, kicsit kevesebb difire emlékeztem, az L2-es dolog kimaradt.Abban nem vagyok biztos, hogy a Kirin 955-nél gyorsabb-e a Snapdragon 820, az a Kirin bizonyos szempontból érdekes SOC, nyers erőben elvileg jóval több van benne, csak nem látni azt mindig előjönni. Pl.: [link] A 820 mindenképpen kiegyensúlyozottabb.
(#132930) MiklosSaS: Nagyon tud pedig netnél számítani. Nekem pl. egy FB messengert mire a Chrome betölt vagy 5 másodperc. Mire betölti a webmailom, még 2-3. Ezt egy nap többször is megnézem telefonról. Ez még úgy pont oké, de a duplájával már nem lennék boldog, nagyon nem. A korábbi telefonomon oké, 6-8X ennyi volt, legszívesebben vágtam is volna ki az ablakon....
(#132931) norbert1998: Nézd, linkeltem neked videót. Meg lehet nézni. Ki lehet számolni. Elméletileg a 37%-al gyorsabb 801-el akkor nem átlag 10s lenne az oldalbetöltés, hanem csak bő 7. Az még mindig nagyon messze van a szintidőtől, de tény, hogy nem is olyan rossz, főleg nem ennyi pénzért. (Feltéve, ha nem melegszi túl magát és throttlingol le, mert pl. a 820-ast nincs az a netezés, ami túlmelegítené.)
"Az kb egy átnevezett egy s4 pro, ha jól emlékszem, és az jóval régebbi, xperia z idei."
Erre konkrétan rosszul emlékszel, ugyanaz a 4db Krait mag, mint a 801-ben, csak lassabb L2-vel, kisebb órajelen.Viszont ha a 600-as vs 801-es snapdragon témát ilyen szigorúan nézed, akkor azt is számold ide kérlek, hogy az általad felhozott S7 Edge nyolcmagos Exynos CPU-ja jóval combosabb, mint a 820-as Snapdragon. Szval megint ott tartunk, hogy dupla olyan gyors durván az s7. [link]
A 64bitet kár idekeverni. Megnézheted a böngészési részpontokat a Geekbench-ben, ott is látszik, hogy nema 64bitről van itt szó. [link]
Én amúgy egy szóval nem mondtam, hogy hazudsz, csupán arra hívtam fel a figyelmet, hogy a tények ellened szólnak.
(#132932) MiklosSaS:
(#132937) Habugi: Vigyázz, k800 nekem is akad itthon a szekrény mélyén egy pár. Régi szép idők...
(#132938) #Morcosmedve: Röviden összefoglalva: elfogadnám.
Vegyük úgy, hogy az automata váltót nem vettem észre.[ Szerkesztve ]
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz #Morcosmedve #132949 üzenetére
Hát, pl. a Sedan octi, rövidebb, mint az kombi.. A superb szintén.. 5m felett vannak, a sedan rövidebb.
Véleményem szubjektív...
-
#Morcosmedve
veterán
válasz hackeeeee #132948 üzenetére
Nem a parkolás elvégzése a gond, hanem a parkolóheylek általános elérhetősége és mérete, ami mindig probléma Bp-n...és hatványozódik, ha nem Smart méret.
Sose értem ezt a kombi kérdést, raknak lemezt meg ablakot a sedán végére és kész. Lényegesen nem hosszabb.
Én szerettem, kis mozgékony autó volt, meg nem tucat.
© asszongya'hogy
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz #Morcosmedve #132947 üzenetére
Ha gond a parkolás, inkább vegyél smart-ot, azzal nem lesz gond.. Féligmeddig az is merci.
Nem hiszem, hogy gondot okozna a hosszabb.. nem olyan vész..ha kombi lenne mást mondanák..
Áh nekem az a bmw soha sem tetszett, úgy sehogy.. de, nem nekem kellett, hogy teccen.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
válasz #Morcosmedve #132938 üzenetére
Hello, ennyit változott a bömbi embléma?
Gratula"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
norbert1998
nagyúr
válasz #Morcosmedve #132938 üzenetére
Cíp
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz #Morcosmedve #132938 üzenetére
Ennek már legalább autóformájavan.
Grat.
Véleményem szubjektív...
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz #Morcosmedve #132938 üzenetére
10 éves létére szépen tartja magát. Igaz nem egy Volvo de akkor használható kategória
Gratula hozzá, tényleg jó kis verdának tünik. Most már csak aranyfog, fél kilós aranylánc meg kalap kell. A bõröd szine már megvan
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
CJ4567
nagyúr
válasz norbert1998 #132939 üzenetére
Valahonnan meg kellett azt tanulnia. Milyen billentyűzetet használsz?
No Sana No Life
-
norbert1998
nagyúr
válasz #Morcosmedve #132933 üzenetére
Automatikus javítás volt
-
Habugi
addikt
Kíváncsi voltam képesek vagytok-e telefonfétis okán személyeskedéseig menni, már filóztam rajta miképpen fogom megoldani hogy az esetleges résztvevők fejéhez hogyan fogok szimultán, törzsbelefordítással felgyorsított K800i-ket hozzávágni, de valami nagyon dúúván..
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz #Morcosmedve #132935 üzenetére
Milyen? Mesélj...
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz #Morcosmedve #132933 üzenetére
Mondjuk én az avatárod alapján nem niggáznék senkit...te boxos mackó
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
#Morcosmedve
veterán
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #132931 üzenetére
Ne kapd fel a vízet. @HSM kolléga a topoc lexikonja, õ ért a dízelekhez, ssd-dékhez, processzorokhoz, ARM-hez. Becsüljük inkább meg
@HSM: bocs a trollkodásért
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
norbert1998
nagyúr
harmadszorra :két konkrét telefonról volt szó.s801 pucér droid, s820 vagy akár exynos vagy mtk, nem tudom melyik verzió volt a telefon, Samsung ui-val, és az még 7.0-n volt.
Az s600 és az s801 eléggé távol áll egymástól, ugye tudod? Szóval felesleges itt összehasonlításokat csinálnod a 600-assal. Az kb egy átnevezett egy s4 pro, ha jól emlékszem, és az jóval régebbi, xperia z idei.
Ki beszélt itt ramrol amúgy?
Meg a benchmark-okat ne hozd már ide légy szíves. Kapásból azért is egy csomó plusz pont jár, ha 64 bites SoC-rol van szó, mert olyan dolgokat is tesztel, amiket a 32-es elég nehezen visel. De ez egy böngészés vagy számológép, Facebook megnyitás esetében semmit sem jelent általában.
No mindegy. Nekem ne hidjetek, mert ezek szerint hazudok, valójában 130-140 százalék volt a különbség.
[ Szerkesztve ]
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #132922 üzenetére
Csak trollkodok veled, te....
Egyébként szerintem meg totál értelmetlen ezen rugózni. Semmivel sem leszel boldogabb vagy gazdagabb ha az oldalt egy SoC 0.3 másodpercel gyorsabban nyitja meg. Vagy ha 5 másodpercel hamarébb indul valami nyomorék játék.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
CJ4567
nagyúr
-
HSM
félisten
válasz norbert1998 #132922 üzenetére
"Nyugodtan zsortolodjetek, ti voltatok ott, vagy én? Mondom, nem volt túl sok különbség. Persze kinek mi a túl sok, de ezen már ne akadjunk fent "
Magyarázkodásból azért látszik a rutin.
Reméltem, erre nem lesz szükség, de ha kell hogy fájjon, hát tessék, felraktam Youtube-ra a videót, amin összehasonlítottam őket még februárban. Oldalbetöltés 4-5s szemben a 9-11-el. [link]
Most láthatja mindenki, és eldöntheti, sok-e vagy kevés a difi, mire betölti az oldal alját is a két fón. Számomra ez már a fájdalmas különbség kategória, de lehet velem van a baj. És ezen nem sokat változtat, hogy ehhez a 600-ashoz képest tud még jó esetben 600Mhz-et a 800-as snapdragon órajelben (1,9Ghz vs 2,5ghz). És ez egy bő 70 ezres telefon, nem 10X annyiba kerülő, csak 3X.
Az app megnyitásnak meg a jelentősége kb. 0, normális esetben amit használsz már úgyis a memóriából megy, illetve az a 0,5s vs 1s sem váltja meg a világot, ellenben pl. a böngészésnél nagyon nem mindegy a csíkot várod, vagy hasznosan töltöd az időt.(#132924) norbert1998: Hogyne, mi voltunk a hülyék, hogy nem értettük tökéletességed. Egyértelmű.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
nagyúr
válasz #Morcosmedve #132925 üzenetére
Dikk ez beszót!
-
#Morcosmedve
veterán
válasz norbert1998 #132923 üzenetére
Mi van, mégse olyan jó az a teló?
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
norbert1998
nagyúr
A rakéta témáról meg tudja mindenki, legalabbis ideje lenne már, hogy viszonyítva a többihez képest, amit akkor vezettem, úgy volt értve. Csak azt hittem, evidens.
-
norbert1998
nagyúr
Ejj, nem tudok szerkeszteni. Rios hibát ír.
Mióta dupla a böngészési tempó?
-
norbert1998
nagyúr
Nyugodtan zsortolodjetek, ti voltatok ott, vagy én? Mondom, nem volt túl sok különbség. Persze kinek mi a túl sok, de ezen már ne akadjunk fent
Ahhoz képest, hogy jelenleg 10-szer annyiba kerül az, amit az átlag juzer valasztana a két telefonbol, semmi különbség nincs. Ahhoz képest, meg hogy két telefon. Akad különbség.
De nem sok.
A Samsung ui meg a pucér droid. Ennyi volt a különbség. Általában olyan 25-30%-ra tippelem a könnyebb appok megnyitásának idejét lassabra az opo-n. És ez így volt. Két, jó ideje használatban lévő telefonon. És ezek fontos részletek.
Snapdragon 801 meg S4 Pro meg 625 és 825 ide vagy oda. Az nem befolyásolja a sebességet annyira, mint egy very light rendszer.
-
MiklosSaS
nagyúr
Áhh, nincs igazad. Most képzeld el amikor 30-35 év mulva az unokái azt fogják kérdezni:" te, a nagyfater meghülyült vagy csak szivat minket? "
Ha Fincsibe egyszer is leírna azt hogy az XY cpu, vga, telefon vagy autó jóval gyorsabb vagy erõsebb mint az övé, de nem veszi meg mert nem szeretne annyit költeni és ugysem használná ki...akkor esküszöm hogy szólnék a moderátoroknak hogy nézenek utána mert valaki feltörte Fincsibe fiókját
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
HSM
félisten
válasz norbert1998 #132914 üzenetére
Ez most megint olyan volt, mint az 1.5 DCI, alias rakéta...
Ha nálad egy durván dupla pl. böngészési tempó "nincs sok különbség", ám legyen, de nálam ez már igencsak sok. Vagy lehet, nem a naptárlapozgatás sebességét kellett volna megvizsgálni sebességteszt címen.
"Sajnos" akad itthon egy régi 4 Krait magos snapdragonos Samu S4, látom hogy röhögi körbe a Snapdragon 820 az 1+3-ban....
Nem piszkálódásból, teljesen használható telefon még az 1+1, de nem véletlen kerül annyiba, amennyibe. Manapság egy 625-ös snapdrgaon már megeszi ezt reggelire, amit már újonan 50 000 forint körüli telefonokban is megtalálsz szintén 3GB rammal...
-
CJ4567
nagyúr
válasz norbert1998 #132914 üzenetére
Huawei P9-re váltottam az LG G2-ről, és sima, napi használatban is elég nagy különbség van, a gyorsabb alkalmazásmegnyitás nagyon sokat jelent.
No Sana No Life
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #132914 üzenetére
Azt mindenki tudja, hogy ha te Samu Galaxy S2-ot venel, az siman verne az S9-et is...sot surolna a meg meg nem jelent S10-es teljesitmenyet
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
norbert1998
nagyúr
válasz MiklosSaS #132912 üzenetére
Szerintem a férges alma helyett tökéletes választás. Főleg, hogy majdnem a duplajaert eladta azt.
Meg azért, nézegettem S7E ellen a telefonom, mindkettő belakva, az még "ramtisztitva" is, utána pár perccel elkezdtük, nincs sok különbség. Van, ez tagadhatatlan, de én nem érzem úgy, hogy (még ha pénzem is lenne rá) valtanom kellene a sebesség miatt egy annyival drágább telefonra.No meg egy jó kis Lineage OS 14.1-el egyáltalán nem régi az
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #132911 üzenetére
Nem régi az már egy kicsit?
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
norbert1998
nagyúr
Na, vettünk egy Oneplus One-t barátnőmnek az 5S helyére. 25k volt. Szinte teljesen hibátlan külső, a tokban került rá pár hajszál karc, egyébként teljesen hibátlan. Tényleg szép gép.
-
-
Whysperer
addikt
Ezekre van keretem. Melyiket vennetek? 100 font a metrom egy honapra es 45-50 perc. kerekparral meg 17-20 perc.
ezeket neztem ki,
1:
[link]
2:
[link]
3:
[link] vagy
[link]
4: csak viccbol
[link]Napi 3 merfold oda es 3 vissza. melyikre szavaztok.
[ Szerkesztve ]
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz Lacielvtárs #132903 üzenetére
Indul a mandula! De legalább a mostani meg a következõ hét 4 napos.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
-
MiklosSaS
nagyúr
Napot!
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
stratova
veterán
válasz norbert1998 #132900 üzenetére
Nálam eddig ez a reggel troll hozzászólása. Lacának pedig boldog szülinapot.
Na essünk neki a hétfőnek miután a tökmag 2:30-kor és 3:40-kor is keltett minket (én meg már majdnem örültem hogy letettük 22-kor, ha egyáltalán).
Nemrég talán balga módon írtam, hogy a Citerion/DICE féle NFS-t már (Hot Pursuit 2010), már terelgetni is kell arcade létére. Revideálnom kell magam: hahahaHAHAHAHA
Tegnap feltettem a GRID-et. Mit ne mondjak kicsit frusztráló volt billentyűzettel (nem első nekifutásra) elérni a futamban a 2-3. helyig, hogy aztán az utolsó előtti kanyarban egy "APAAA"-t meghallva a gumiabroncsok között kössek ki (ezzel itt kb. elegem is lett egyelőre).
Akkor hasított belém a felismerés, hogy ez elkészült konzolra is o_O no.. elképzeltem, ahogy valaki nekiáll ennek kontrollerrel... (kb. az első cím lenne, amit hagynék, vagy kormány vennék hozzá).
No de utána az NFS-t próbálva, tűnt utóbbi sokkal lomhábbnak.
Azzal a reumás nagymama kurzorbillentyű használattal, ami GRID-hez kell (igen én is megkérdeztem magamtól - költői módon - ki az a barom aki ezt billentyűzettel tolja), itt kb sávtartó automatika az ember.
Egy VICC, de tény hogy kikapcsol.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest