Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • captain81

    csendes tag

    válasz V/ #9962 üzenetére

    A PayPal nem békéltető egyesület és nem is fogyasztóvédelem. Ő lehetőséget biztosít a pénzem visszakapására, ha az eladó nem teljesíti a szerződést. A szerződés jelenleg 4 működő hibátlan kamera leszállítása határidőre. Ez nem teljesült, tehát jeleztem a PayPal felé, hogy itt hiba van a teljesítéssel. Amennyiben sikerül megoldanom az eladóval zárul a compliant, amennyiben nem visszatérítés. Ennyire egyszerű.

  • captain81

    csendes tag

    Kérnék egy kis tapasztalat megosztást, tanácsot!

    Probléma leírása:
    4db IP kamera rendelve, időben megérkezik. Elégtelen csomagolás miatt (sima neylon zacskóban postázva, a kamerák saját vékony kartondobozukban) 2 db kamera lencse védő üvegje darabokra törve. Egyébként minden kamera működőképes, de így nem használható rendeltetésszerűen.
    Jelzem a problémát banggood oldalán és még PayPal compliant is indítok.
    Bő egy hét alatt sikerül lekommunikálnom, hogy meg tudom javítani, ha küldenek alkatrészt.
    Péntek óta azon rugózik a cservice, hogy addig nem tudja küldeni az alkatrészt, amíg nem zárom le a PayPal compliant. Megírtam neki, hogy nem fogom addig amíg nem működik minden kamera rendeltetésszerűen. Köti az ebet a karóhoz.
    Szerintem nem elvárható kérés, hogy zárjam a compliant.

    Jelenleg tanácsotokra várok, de ott tartok, hogy PayPalon keresztül visszatérítést fogok kérni és megoldom más módon.
    Javaslatok?

Új hozzászólás Aktív témák