- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- A One Ui 8.5 és a Snapdragon 8 Elite 2 már biztos
- Új belépőszintű Motorola árára derült fény
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tommmysun
aktív tag
Sziasztok!
Adjatok már légyszi pár tippet, hogy mostanában miket szoktatok rendelni innen a Banggoodról, mert hónapok óta azt veszem észre, hogy egyre drágább lesz náluk minden, vagy nem elérhető, és már kb semmit nem tudok innen rendelni, amit meg is érné, pedig van "pár" pontom, amit ugye értelmes kuponra nem tudok ellőni, de ha lenne pár értelmes cucc, akkor betudnám apránként a vásárlások összegébe.
Minden hónapban rendelek Kínából kb 10-15 kisebb nagyobb cuccot, de mióta beszereztem innen minden olyan dolgot, amire szükségem volt és mondjuk úgy hogy "saját márkás" cuccuk (Arilux, Livolo, stb.), tehát máshol hiába keresném, azóta nem találok olyan terméket, amit innen lenne érdemes rendelni. Xiaomi cuccok pl sokszor akár dupla áron vannak itt, mint pl egy Gearbestnél, vagy az Alin.
-
Tommmysun
aktív tag
Ezt most nem értem, ha nem telefonnal, akkor mivel csatakozzak hozzá? Próbáltam a Mi Home-al is, hátha jó, de azt olvastam máshol is, hogy azzal nem mindig ok, én viszont alapvetően a Flower Care-el próbálkoztam (szerintem ez ugyanaz mint a plant monitor, mivel a google play is ezt hozza ki rá), ha a QR kódot beolvasom a kapott tájékoztatóban akkor is ezt a progit tölti le!
Eleinte, amikor még 50-ből egyszer tudott csatlakozni, volt amikor még a fw frissítés is elindult, de mire befejezte volna mindig megszakadt a kapcsolat, így az is kétes, hogy miként ment fel, ha felment egyáltalán. Az utóbbi jó pár próbálkozásra már sajnos semmi nem történik, azon kívül, hogy egyszer felvillan rajta a LED.
-
Tommmysun
aktív tag
Csak, hogy a pozitív tapasztalatok is szaporodjanak...:
Még korábban rendeltem egy ilyen "Xiaomi Plant Monitort", de sajnos sehogy nem akart működni. 50-ből kb egyszer csatlakozott a telefonhoz és akkor is pillanatok alatt eldobta a kapcsolatot. Ma hajnalban írtam nekik, hogy nem ok a termék és szeretnék helyette egy másikat kérni, dobtam mellé egy rövid videót, ahol látszik, hogy nem tudok csatlakozni és vártam, hogy elkezdődjön a hosszas egyezkedés, és vitatkozás.... de helyette már jött is egy levél, hogy nagyon sajnálják, már rendezik is az újraküldést, ami hamarosan meg is jelenik a rendeléseim között, stb.. és valóban már látom is a My Orders menüben!
Szóval most kiosztok nekik egy képzeletbeli plusz pontot!
Kár, hogy árakban kezdenek elmenni, de legalább cserébe úgy néz ki, hogy a support-juk igyekszik!
-
Tommmysun
aktív tag
Nekem is volt egy augusztusi rendelésem ami nem jött meg....... de én arra már rég kértem újraküldést és az is megjött a héten
.
Most "csak" egy távirányító maradt ki az egyik csomagból
... szóval jöhet az újabb küzdelem ... és jó lett volna ha karácsonyig megvan, de már kétlem, hogy abból lesz valami, ha újra küldetem!
-
Tommmysun
aktív tag
Nekem több BG-s csomagom is most jött meg a héten egy kupacban, úgy látszik beérkezett valami hajó! Mondjuk ezek mind már októberi rendelések voltak, szeptemberiek szerencsére már nincsenek függőben!
-
Tommmysun
aktív tag
válasz
sambenez #5556 üzenetére
Az ebayes eladó inkább azért nem küld ide terméket, mert sokan azzal élnek vissza, hogy a nyomkövetés nélküli csomagokra automatikusan refundot nyomnak, hiába kapták meg időben. De azért nem fognak minket feketelistára tenni, mert mondjuk a beígért szállítási idő duplája után vagy sosem érkezik meg egy termék és esetleg joggal kéri vissza valaki a pénzt.
Valóban gerinctelen dolog, refundot kérni olyan termékre, ami már a kezünkben van, csak nem tudja bizonyítani az eladó, meg az is szemét húzás, hogy mondjuk néhány napot késik valami (miközben esetleg látjuk is a nyomkövetésen, hogy úton van csak csúszik mondjuk vámeljárás, stb. miatt) és már reklamálunk ..... de szerintem most nem erről beszélünk!
-
Tommmysun
aktív tag
válasz
sambenez #5552 üzenetére
Én sem arra céloztam, meg véletelnül sem arra akarok buzdítani, hogy ne fizessünk ki valamit, de ha ők vállalják, hogy pl. max 60 napon belül megkapsz valamit, és az csak 90 napra jön meg, ami idő alatt, már számodra fölöslegessé vált a termék, mert pl nyaralásra, karácsonyra, akármilyen ajándéknak vetted, vagy azóta beszerezted máshonnan, akkor meg az valahol jogos, hogy már nem szeretnél érte fizetni!
-
Tommmysun
aktív tag
válasz
dugynok #5424 üzenetére
Nekem Alin is a dollár szokott a nyerő lenni .... nyilván úgy, hogy nem a Paypal saját konvertálását használom, hanem kiválasztom, hogy a helyi bankom váltson!
Szerk.: Bocs ez mondjuk nálam, csak Banggoodnál van (mármint a Paypalos konvertálós móka), mert Alin Alipay-t használok, de akkor is a dollárral jövök ki jobban!
-
Tommmysun
aktív tag
Csak mert mostanában sokan panaszkodnak a hosszú szállításra, stb.:
Én azt látom, hogy a kínai posta már "bekeményített" és felkészültek a karácsonyi rohamra. Van 3 csomagom is, ami 7 nap alatt ideért Magyarországra (külön dátumokkal, tehát nem egy db szerencsés szállítmányról van szó)...... a Magyar Posta viszont úgy látom már most kezd elesni
, nekik nem biztos hogy elég lesz újabb 7 nap a postázáshoz.
-
Tommmysun
aktív tag
válasz
nyogo83 #5408 üzenetére
Nekem is van egy ilyen nyomkövetésem, csak azzal a különbséggel, hogy az enyém augusztus 19-el indult és szeptember 4 az utolsó bejegyzés. Nekem annyit írtak, hogy kérdezzem meg a postát (ezt első körben mindig eljátsszák, még akkor is ha direkt leírod, hogy kérdezted ... szerintem ez ilyen automata üzenet
), visszaírtam hogy megkérdeztem és kapásból ajánlották a térítést vagy az újraküldést.
Plusz én direkt türelmesen kivárok 1,5-2 hónapot, még akkor is ha egyértelműen látszik, hogy az a csomag már nem fog megjönni, így legalább látják a szándékot, hogy próbáltam kivárni, hátha késik valamiért a csomag.
Szerk.: Meg kell írni, hogy kérdezted a postát, de nem tudnak róla, ha ez már megtetted, akkor kérd, hogy valós nyomkövetést küldjenek!
-
Tommmysun
aktív tag
válasz
nyogo83 #5390 üzenetére
Én is múlt héten reklamáltam meg egy augusztusi csomagot. A szokásosnak mondható, "kérdezzem meg a postán" levélváltás után (pedig már elsőre írtam, hogy megkérdeztem ott is
) jött is a válasz, hogy refundot vagy újraküldést kérek. Én újraküldést kértem, de van egy tippem, hogy nem azt a terméket fogom kapni, mint amit rendeltem, mert azóta kicsit más van a linken
, de amit rendeltem eredetileg az meg drágábban van. Szóval el tudom képzelni, hogy rájöttek, hogy túl jó áras volt, aztán így vonják vissza, bár egy darabig egészen jól látható a nyomkövetés, ami persze kamu is lehet!
Banggoddal sajnos már jártam korábban is úgy, hogy rendeltem valamit és mire ideért idő közben megváltoztatták a terméket az oldalukon, úgy, hogy a rendelésem is az új (persze gagyibb) termékre mutatott és én is már azt kaptam .... hiába magyaráztam, hogy eredetileg nem ez volt a termék, még az eredeti oldalról származó képeket is küldtem összehasonlításként, fogták és újra küldték ugyanazt a gagyit (vízálló táska), aztán persze kértem rá egy full refundot ... nem tudom hol érte meg nekik
-
Tommmysun
aktív tag
Sajnos az utóbbi hetek kommentjeiből, meg saját tapasztaltból is azt kezdem érezni, hogy a Banggood kezd egyre inkább átverős, lehúzós, megbízhatatlan webshop lenni :/.
Egyre kevesebb a valós akció, az olyan termék, ami valóban jó áron van. Ha elméletileg mégis van ilyen, az szinte biztos, hogy nem rendelhető, de ha valami csoda folytán meg lehetett rendelni, akkor vagy nem kapjuk meg, vagy nem azt kapjuk, amit rendeltünk, az "ügyintézők" pedig szándékosan értetlenek a panaszokkal kapcsolatban.
-
Tommmysun
aktív tag
válasz
Beni2360 #4664 üzenetére
Én a rádió vezérlővel is ellátott RM Pro-t vettem nemrég. Az infrás része abszolút jónak bizonyult, a rádiós rész néha nem 100%-os (nem tudom, hogy gyenge a jel, vagy a tanulásnál nem tökéletes a frekvencia meghatározás), de az RM 3 mininél ez nem is opció, mivel csak infrás. A letölthető App lehetne kicsit pofásabb is, meg van benne 1000 kínai márkának a távirányítója, de pl Sony TV meg ilyenek nincsenek
. De persze bármire megtanítható a cucc, így ez csak kényelmi hiányosság. Ami kényelmetlen lehet a mindennapi használatban az az, hogy kell némi idő az appnak mire betölt, tehát ha telefonról akarsz mondjuk csatornát váltani a TV-n, akkor az első indulásnál kicsit türelem játék a dolog, nem csak annyi, hogy felveszed az asztalról és nyomod is.
Én most fogom kipróbálni, hogy működik együtt az Amazon Echo Dot-al, főleg ezért vettem, de a Dot csak ma jött meg.
Egyébként elég sok teszt van az RM Mini 3-ról (még magyar nyelven is találsz egész részletest). Ennyi pénzért jó játék
.
-
Tommmysun
aktív tag
válasz
sambenez #3978 üzenetére
Értem én, hogy általában is sok a csomag, de ez nem egyszeri, kiugró probléma, tehát nem érhette felkészületlenül a Postát így ideje lenne fejleszteni.
A csomagért történő fizetés meg nem tudom hogy megy, de tippelem, hogy van valamiféle megállapodás Kína meg a Magyar Posta között (meg a többi országgal is), Kétlem, hogy mindenféle térítés nélkül kezelnék ezeket a csomagokat.(B)(#3979) Zoty4(/B) Káosz, mint tavaly!
-
Tommmysun
aktív tag
"MEGNÖVEKEDETT KÜLDEMÉNYMENNYISÉGEKRE VALÓ TEKINTETTEL"
Vagy inkább a lecsökkent postai alkalmazottak számára való tekintettel és a logisztikai hiányosságokra való tekintettel!
Ugyan mi indokolná így nyár közepén a megnövekedett küldeménymennyiséget?!
Vagy azt tudom még elképzelni, hogy karácsony óta nem vették ki a sablon üzenetből ezeket a sorokat!
-
-
-
Tommmysun
aktív tag
válasz
zeon.hu #3661 üzenetére
Ha már témánál vagyunk, azzal mi a tapasztalat, vagy a törvényi eljárás, hogy ha mondjuk van egy termék aminél pontokat, vagy kupont is felhasználok, és bár a számlán látszik a termék eredeti ára, de ugye a kedvezmények miatt én nem azt fizettem?! Konkrétan én most több olyan terméket is fizettem, ami pontok nélkül VÁM köteles lenne, de pontokkal pont 22 Euro alatt van az áruk, de nem tudom, hogy ha esetleg megfogják a terméket, akkor mi a jó eljárás.
(#3666) attiati Nálam is működik már napok óta. Frissíts, ha még nem tetted meg, főleg, hogy a support is azt tanácsolja
!
-
Tommmysun
aktív tag
Úgy látom nagyon mókolgatják most a webes felületet ....
Az "Orders Detail" menüt "szépen" átalakították .... ok, így valóban átláthatóbb, csak az a gond, hogy teljesen összekeveredtek a dolgok nálam
... vannak termékek, amikről még nem írtam értékelést, de már nem is engedi, lezártnak tekinti, aztán van kettő amiről írtam két napja, de a mai napig nem kaptam értük pontokat, most meg úgy néz ki, mintha nem is jeleztem volna rájuk vissza, azt írja, hogy postázás alatt
, aztán van egy harmadik termék, amire elvileg meg kaptam a pontokat is az értékelésre, de most megint olyan, mintha vissza sem igazoltam volna és szintén postázás alattinak írja
. Jelenleg úgy néz ki, hogy két termékre írja, hogy a vélemény írásra vár, de közben meg nincs lehetőség sehol sem véleményt írni (én legalábbis nem találok, gombot, stb.)
Másnál is ilyen "jó" lett a felület, vagy csak nekem van vele ilyen szerencsém
-
Tommmysun
aktív tag
válasz
Tommmysun #3456 üzenetére
Képekkel is illusztráltam nekik a táskás problémámat, (kb. mint egy mini képregényben
) és ez alapján végül visszatérítik az árát a táskának (De ha belemennek, akkor lehet, hogy most inkább pontokat kérek ebben az értékben, mert le akarom vinni egy termék árát 22 Euro alá
)
-
Tommmysun
aktív tag
válasz
Tommmysun #3269 üzenetére
Már korábbi eset, de most jött meg az újraküldött termék (lsd. #3269 és utána)!
Természetesen elküldték ismét ugyanazt a rossz táskát
.... így most van két gagyi táskám, amivel nem megyek semmire
. Nem tudom, hogy szórakozzak velük, tovább, vagy hagyjam az egészet .... nem nagy érték, de akkor is kidobott pénz így
.
-
Tommmysun
aktív tag
Ne haragudj, de kcsa-nak szerintem is igaza van! Persze jogos, az is, amit te írs, hogy a végeredmény, akármilyen módszerről is beszélünk lopás, de az valóban fontos, hogy ezek szinte sosem magán a terminálon keresztül történek és ez nagyon nem mindegy, mert akkor ennyi erővel azt is mondhatnánk pl. hogy az internetes/paypalos fizetés azért nem biztonságos, mert a hátam mögül leolvassák a monitorról az adatokat ... ami lehet akár valós veszély is, de ez ettől még nem a PayPalos rendszer hibája, mint ahogy az sem a terminál hibája, hogy míg oda adom a kártyát, addig egy másik eszközzel feltörik pl..
Plusz azt én sem tudom, hogy a svédeknél hogy van, de a "magyar" bankoknak valóban meglepően szigorúak a biztonsági szabályzataik, nem is azért mert a magyar jogszabályok esetleg szigorúbbak, hanem azért mert saját érdekük is egyben (így meg abszolút semmi értelme az adózási morált meg a pénzügyi kultúrát ide keverni, de ha mégis nagyon szeretnénk, akkor inkább azt mondanák a bankok, hogy mivel a magyarok hozzáállása pénzügyekhez kb a béka hátsója alatt van, ezért jobban teszik ha még inkább védik a pénzüket).
Szerk.: (#3407) philoxenia Bocsánat már nem frissítettem rá a kommentem megírása előtt, így elküldtem a "vita" zárás után, de igen, valóban nem volt cél szerintem sem megsérteni senkit!
(Ha szükséges törölhető is a kommentem)
-
Tommmysun
aktív tag
válasz
Sterilzona #3295 üzenetére
Szinte mindig megvan az 5 tojás
CTRL + A ahogy már írták is sokat segíthet
-
Tommmysun
aktív tag
Az normális dolog, hogy ha újraküldenek egy terméket, akkor összeggel mindennel megjelenik az "Orders" menüpontban új megrendelésként a termék? Mert reggel kaptam egy mailt, hogy újraküldik, de azt meg csak most fedeztem fel, hogy ide is bekerült, ráadásul tök más nyomkövetési számmal (amit mailben küldtek az egy "A" kezdetű, az Ordes Detail-ban pedig egy hivatalos "RJ" kezdetű)!Nagyon remélem, hogy nem vonják le ismét a számlámról az összegétBocs sztornó, már látom, hogy normális dolog, mert a régi termékhez oda került, hogy újraküldve és ez az új száma, stb.!
-
Tommmysun
aktív tag
válasz
powerwade #3272 üzenetére
Elvileg már feladták a csomagot, küldtek nyomkövetési számot is, így amíg nem jön meg a csomag ismét, nem "szívózok" velük, hátha mégis jót küldenek.... Igazából én kértem, hogy lehetőség szerint a normális táskát küldjék és ha az nem ok, csak akkor a pénzt.... csak ugye akkor még nem volt kicserélve a kép az oldalon
, ha előbb lecserélik, akkor tuti a pénzt kérem vissza!
-
Tommmysun
aktív tag
válasz
powerwade #3270 üzenetére
Sajnos az már sehol nincs
Azaz az eredeti linken az első három képen még mindig az a táska van, csak az utána szereplőkön van az "újabb" gagyibb. Plusz bele írták a leírásba, hogy egyes táskák logó nélkül meg más csattal érkezhetnek, de korábban meg csak a csatot írták, hogy az eltérhet.
Hasonló van csak, de ezen nem pont az a felirat, amilyet én rendeltem, meg persze drágább is!
Lehet jobban jártam volna, ha teljes refundot kérek kapásból.... ennyiért Alin megkapom a nagyobb méretűt is, csak eredetileg úgy voltam vele, hogy Banggoodról csak megbízhatóbb, meg talán gyorsabb is kicsivel, de egyik sem jött be végül
-
Tommmysun
aktív tag
válasz
Tommmysun #3257 üzenetére
Nekem is írtak újból! Ugye az alap sztori, hogy nem azt a fajta vízálló táskát kaptam, amit rendeltem, erre ajánlottak 200 pontot, amit nem fogadtam el, és azt írtam, hogy első sorban az eredeti táskát kérném, ha az nem járható, akkor teljes visszatérítést. Aztán idő közben lecserélték a rendelésemhez tartozó linken a képeket, olyan táskára, amit kaptam végül, és utána visszaírtak, hogy ok ismét küldik a táskát .... nagy kérdés, hogy most akkor valahonnan a raktárból mégis csak összekukázzák az eredetileg rendelt táskát, vagy megint küldenek egy sz@rt és akkor már két semmire nem jó táskám lesz
-
Tommmysun
aktív tag
Tegnap megjött egy csomagom Banggoodról. Rendeltem egy FEHÉR, MASSZÍV, VÍZÁLLÓ táskát (a RendeljKínait oldalon is tesztelve volt, így azt hittem nincs nagy lutri vele). Kaptam helyette egy szürke, vékony, maximum vízlepergetős tatyót
. Írtam nekik, hogy ez így nem ok, kíváncsi vagyok mikor és mit reagálnak, de szomorú, hogy ennyire hülyének nézik az embert
.
-
-
Tommmysun
aktív tag
Köszi az infókat, akkor megpróbálok türelmes lenni még pár hétig :/ (ami elég nehéz úgy, hogy kb egy hét szállítási idővel kalkuláltam :/ ... Kínából már megszoktam, de EU-ból azt hittem gyorsabb és gördülékenyebb a dolog).
Mondjuk nálam még az sem túl biztató, hogy a nyomkövetés szerint, még itt sincs az országban (igaz ahogy írtam nem tudom mennyire megbízható az a szám, mert nem hivatalos rag számos).
Amúgy valóban úgy néz ki, hogy a vámosok is bekeményítettek, mert Kínából nekem is "elfogták" egy csomagom és egy ideje vámolás alatt van, pedig azt hittem tök nem fognak vele foglalkozni, mert alig van az értékhatár fölött, meg egyszerű fém alkatrész, semmi elektronikai kütyü, stb..... kíváncsi vagyok meddig ülnek rajta, mert én amint láttam a nyomkövetésen, hogy vámeljárás alá vonták küldtem is az igazolásokat.
-
Tommmysun
aktív tag
Üdv. mindenkinek!
Visszaolvasva kicsit látom, hogy másnál is késik/késett az EU raktáras kiszállítás! Ezek szerint hiába írnak 3-7 napos kiszállítást, teljesen normális, hogy 17 napja nem jön meg a csomag?
Mennyi ideig érdemes várni? Meddig lehet visszakérni a pénzt, ha Paypallal fizettem?A 7 nap lejárta után egyszer már rájuk írtam, de csak annyit írtak, hogy legyek türelemmel :/. A csomaghoz elvileg nincs nyomkövetés, de mégis kaptam hozzá egy számot, ami a flytexpress.com oldal alapján azt mutatja, hogy március 2. óta semmi nem történik vele, csak áll az Egyesült Királyságban :/, de nem tudom, hogy ez a nyomkövetés mennyire valós.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 4TH: i7-6GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest