Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • J.Dancsi

    csendes tag

    válasz J.Dancsi #3925 üzenetére

    Előzmények:
    Május 5 körül rendeltem egy taranis qx7-et. Vártam, hogy megérkezzen, de semmi. Tracking nem mozdult már egy ideje, így írtam a posta ügyfélszolgálatnak, hogy nézzenek utána. Azt a választ kaptam, hogy "címadatok nélkül érkezett, visszaküldve a feladónak".

    Írtam a banggoodnak, hogy nem érkezett meg a rendelésem, vissza lett küldve a címadatok hiánya miatt, és kértem, hogy küldjék újra a terméket, mivel szükségem van rá, és 1870 pontot elhasználtam rá.
    Néhány levelezés után ott tartunk, hogy a termék nincs készleten, ezért kérik, hogy nyomjak refundot. Abba még bele is mennék, viszont a pontokat nem akarják visszaadni. :(((
    Ez így elég nagy lehúzás lenne. Mit tanácsoltok, hogy tudnék ebből a legjobban kijönni?

Új hozzászólás Aktív témák