Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabe_
őstag
válasz
Gézengúz #1947 üzenetére
Na, itt a kért beszámoló:
Még a két ünnep között vágtam plusz gumikarikarikákat a korábban írt hsz. mintájára, igaz, csak vékonyabb gumiból, de nem igazán vált be, nem éreztem különbséget.
Az új évre rávettem magam a futómű segédkeret szilentjeinek cseréjére, beszereztem a hozzávalókat is. (Szilentprés, szilentek - direkt az erősített Meyle HD-t választottam, bónusznak, ha már kint volt az egész keret, könnyebb kicserélni, a stabkar két szilentjét is - Febest)
[kép] [kép]
Lekaptam az egészet:
[kép] [kép] [kép]
A négy szilent szerintem már eléggé gatyán néztek ki, de a stabkar szilentjei viszont meglepően jó állapotúak voltak
[kép] [kép] [kép] [kép]
Pucolás, és vissza
[kép] [kép] [kép] [kép]
Jó kis meló volt, egy pár órát eltornáztam vele, de megérte, mert a kopogás megszűnt. Mellékhatásként a kocsi egyenesfutása is javult, érzésre a kormány mintha pontosabb lenne. -
gabe_
őstag
válasz
Gézengúz #1943 üzenetére
Igen, ez a futómű segédváz felfogatása, ezen már túl vagyok
[kép]
ez a kis gumialátét van csak a váz és a segédkeret között, semmi szilent vagy ilyesmi:
[kép]
Ahogy a képen is látszik, a 16-os alkatrész az:
[kép]
Én elég jó állapotúnak találtam, így visszatettem, sőt a keret első két rögzítési pontjára is ráhúztam, ahol csak egy nagy fém alátét van, de nem volt meglazulva ott sem.
Ami még érdekes, mostanában, ahogy napközben ilyen 8-9 fok van, néha teljesen megszűnik a koporászás.
Mondjuk nem lehet egy drága alkatrész, lehet, hogy megrendelem... -
gabe_
őstag
Sziasztok
Adott egy 2008-as évjáratú Nissan Qashqai, a következő hibajelenséggel:
Lassú haladás (10-50km/h) közben az úthibákon a bal eleje felől kopog valami már egy jóideje. Nyáron annyira nem zavaró, de a téli hidegben rosszabb a helyzet.
A kormányon nem érezni semmi lógást, átrángatva a futóművet, a szokásos lehetőségek megnézve, nem találtam semmit.
Amik eddig cserélve lettek:Stabilizátor pálcák
Komplett lengőkar szilentekkel, gömbfejjel
Kormány gömbfej
Toronyszilentek, toronycsapágyakkal együtt (a lengéscsillapítók szárai is rendben vannak)A kopogás ugyanúgy megvan, már kezdek tanácstalan lenni. Kínomban már a első futómű segédkeretének rögzítőcsavarjaira húzgáltam rá, azok is rendben voltak, a pótkerék rögzítését is ellenőriztem, az akksi is stabilan a helyén van, nincs több ötletem, hogy mi lehet ez.
A motortartó bak is okénak tűnik, a billentésgátló is, pajszerrel feszegetve, meg amúgy sem terhelésváltáskor koppan.Nincs esetleg valami ötletetek, hogy mit nézzek még meg rajta?
-
gabe_
őstag
Na, az injektorokat kimértem, rendben voltak, üzemanyagnyomást nem tudtam mérni, de a biztonság érdekében cseréltem egy benzin szűrőt is, majd a további kutakodás során meglett a hiba, egy törött szelephimba formájában:
Még jó, hogy mondtam a tulajnak, hogy ne menjen lábon tovább vele... -
gabe_
őstag
Sziasztok
Adott egy kis ronda, 2001-es Hyundai Atos, ami sajnos háromhengerezik. Előzmény, hogy kb. egy hete katalizátor hibát dobott, amit kitöröltek, kicsit meghajtották, nem jött vissza a hiba.
Tegnap menet közben elment az erő, dadogni kezdett. Leállították, majd kiolvasva, P0300, P0301 és P0303 hibakódot mutat, amik ugye égéskimaradást jelentenek.
A gyertyacsere úgyis aktuális lett volna már, emellett kapott még új gyertyakábeleket és gyújtótrafót.
A hiba sajnos nem szűnt meg, visszadobja a P0301 és P0300 hibákat.
A vákuumcsöveket átnéztem, egy kisebb repedést találtam az egyik végén, amit kb. egy centire a végétől viszavágtam, így már jó lett az, de semmi változás.Ki merre indulna tovább a hibakeresésben?
Én az injektorok megcserélésére gondoltam, hogy lássam, vándorol-e a másik hengerre a hiba.
Esetleg üzemanyagnyomás?
A korábbi katalizátor hiba okozhat ilyet?Köszönöm előre is
-
gabe_
őstag
Sziasztok
Adott egy vezérléscserés kis hyundai atos, aminek az Istennek se tudjuk kicsavarni a főtengely végén lévő csavart, ami a bordásszíj tárcsát és a vezérműszíj kerekét is fogja.
Amin túlvagyok már, melegítettem gázfáklyával, de a 700Nm-es ütvecsavarozó nem lazítja.
Gondolom, be lehet ragasztva, tudtok esetleg valami fortélyt, a kitekeréséhez?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Renault, Dacia topik
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen NAS-t vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- KIÁRUSÍTÁS! Utolsó darabok - 40AC Lenovo ThinkPad Thunderbolt 3 dokkoló + 135W AC + TB3 kábel
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest