Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CHIPman

    nagyúr

    válasz drag #15025 üzenetére

    Ha jól értelmezem az eddig olvasottak alapján, mivel a billenőkapcsoló miatt csak az állandó/gyújtáskapcsolt mód van, nem tudja használni a parkoló módot. Az a gyári hardwire kittel lenne, amire egyszerre kötöd rá a gyújtáskapcsolt és az állandó biztit, és a dashcam tudja magának vezérelni az áramot.

    Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman

  • sumsang

    aktív tag

    válasz drag #15025 üzenetére

    Szia!
    A mozgásérzékelős beállítást az elején kukáztam, mert elég gyakran pl egy piros lámpánál, v dugónál automatice kikapcsolt és csak induláskor kapcsolt újra vissza. Azóta a rajz szerint kötöttem be, s így használom.

    (#15030) drag
    Igen, amikor a billenő kapcsoló középső állásban van, akkor ki van kapcsolva a kamera. Ugyan ki lehet a kamerán is kapcsolni, de nekem így egyszerűbb, mert a kapcsolónak van más funkciója is :)
    Amikor beszereltem, akkor még nem volt fogalomba a 3 szálas harwire kit, de most hogy van így sem használnám, mert a jelenlegi bekötést én jobbnak ítélem.

    (#15031) CHIPman
    Kikeresed egy kontroll lámpával, vagy egy 12V-os fázisceruzával a biztosíték táblán azt a biztosítékot, amelyik a gyújtás ráadásakor áramot kap. Nos , ha ez megvan, akkor arra teszed a "gyújtás" biztosíték tartót. A "direkt/akku biztosítéknál pedig állandóan áramot kapó bizosítékra nyomod be a másik biztosíték tartót , majd a fenti rajz alapján rákötöd a háromállású billenő kapcsoló jobb oldali pólusára a "gyújtásról jövő kábelt, a bal oldali pólusra pedig a "direkt" irányból jövő kábelt. A kapcsoló középső pólusára pedig a hardwire kit kábelt csatlakoztatod.
    Ugyanezt meg lehet csinálni egy kétpólusú (ON-ON) billenő kapcsolóval is, de akkor az egyik állásában a gyújtásró, míg a másik állásban direktbe kapja a kamera az áramot. Tehát ebben a variációban kimarad az állandó kikapcsolt kamera állapot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák