- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- iPhone SE 4 dummy pózol a kamerának
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz Flashback #50869 üzenetére
Polír + kerámia az ami a leghosszabban fennmarad és véd is egy minimálisan.
Ez attól függ hogy milyen márka, mennyire hajlamos a rozsdára, milyen a gyári alváz védelem. Az én Volvómon teljes gyári alvázvádelem van és egyáltalán nem hajlamos a rozsdára. Az újabb Volvókon volt olyan hogy benéztem alá az emelőn és konkrétan semmi alvázvédelem nem volt 2018 XC90 talán. Azóta megint tesznek valamennyit... Szóval nem annyira egyszerű ez a kérdés.Ha van gyári akkor én csak megfújnám itt ott az alját egy emelőn ahol kevés vagy nincs. Természetesen egy alapos tisztítás és féktisztító fújás után.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Leleplezte a Switch 2-t a Nintendo
- Milyen egeret válasszak?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- iPhone SE 4 dummy pózol a kamerának
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Apple notebookok
- További aktív témák...